hamburger
Menu
Kategorie
Kategorie
Wyszukaj „Zarządzanie wartością klienta.”
Książki
Zabawki
Gry
Puzzle
Papiernicze i szkolne
Muzyka
Audiobooki

Zarządzanie wartością klienta.

Udostępnij
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2023.09.04
57,60
Cena sugerowana przez wydawcę: 64,00 zł

Opis od wydawcy

Aby osiągnąć i utrzymać zyskowność w długim okresie firmy muszą określić i wdrożyć właściwe strategie marketingowe oraz dokonać ich oceny według właściwych kryteriów. Dostępnych jest tu wiele wskaźników, wśród których jeden jest kluczowy: wartość życiowa klienta (Customer Lifetime Value, CLV), definiowany jako wartość zaktualizowana netto przyszłych zysków z każdego klienta. Autor publikacji, czołowy innowator w dziedzinie marketingu, V. Kumar przedstawia, jak zbudować dalekosiężne strategie marketingowe oparte na CLV i zastosować je do jednoczesnego zarządzania zarówno relacjami, jak i zyskownością klientów.

Książka jest napisana przejrzystym językiem, zawiera przykłady z praktyki biznesowej. To obowiązkowa lektura dla tych menedżerów, którzy chcą poprawić wyniki finansowe przedsiębiorstw przez wzrost zyskowności klientów.

Jeżeli jako drogę do zyskowności wybierze się marketing relacji, to kluczową sprawą staje się zarządzanie klientami. Wdrażając programy lojalnościowe firmy tradycyjnie przywiązywały zbyt wielką wagę do maksymalizacji lojalności klientów. W tej książce przedstawiono diametralnie inne podejście do zarządzania klientami i wskazano, że stabilny i trwały wzrost firmy buduje się na zyskowności klientów, a nie tylko na ich liczbie czy lojalności. Pokazano również, że lojalni klienci nie zawsze przynoszą zyski, a nie wszyscy klienci przynoszący zyski są lojalni. Dlatego kiedy firmy opracowują strategię zarządzania klientami, muszą podejść do tego w sposób łączący lojalność z zyskownością. [...] CLV okazuje się najlepszy w tym zakresie, ponieważ opiera się na danych prognozowanych i uwzględnia przyszłe zachowania klienta w bieżących działaniach marketingowych.

(z Przedmowy)

AutorV. Kumar
WydawnictwoWydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania2010
Oprawamiękka
Liczba stron304
Format16.8x23.8 cm
Numer ISBN978-83-01-16125-5
Kod paskowy (EAN)978830116125501
Data premiery2010.01.30
Data pojawienia się2010.01.30

Produkt niedostępny!

Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.

Dodaj swoją ocenę i opinię o „Zarządzanie wartością klienta.”

Twoja ocena
Star0Star0Star0Star0Star0
0,0
Star2Star0Star0Star0Star0
1,0
Star2Star2Star0Star0Star0
2,0
Star2Star2Star2Star0Star0
3,0
Star2Star2Star2Star2Star0
4,0
Star2Star2Star2Star2Star2
5,0

Klienci, którzy kupili „Zarządzanie wartością klienta.“ – wybrali również

Testowanie pomysłów biznesowych - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 89,00 zł
67,64 zł
2 osoby kupiły
Informacja
Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 69,00 zł
62,10 zł
Strategia błękitnego oceanu, wydanie rozszerzone - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 54,90 zł
42,99 zł
11 osób kupiło
Informacja
Wizjonerskie organizacje. Skuteczne praktyki najlepszych z najlepszych - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 64,90 zł
51,99 zł
9 osób kupiło
Informacja
Zwykli ludzie. 101. Rezerwowy Batalion Policji i „ostateczne rozwiązanie” w Polsce - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 49,90 zł
35,99 zł
Siedmiu mężów Evelyn Hugo - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 39,90 zł
25,99 zł
17 osób kupiło
Informacja
Grosz do grosza. Jak wydawać mądrze i jak unikać pułapek finansowych - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 49,90 zł
35,99 zł
2 osoby kupiły
Informacja
Sześć typów osobowości zawodowych. Jak zrozumieć talenty oraz frustracje swoje i całego zespołu - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 49,90 zł
42,99 zł
5 osób kupiło
Informacja
Zaangażowanie pracowników - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 54,90 zł
41,99 zł
1 osoba kupiła
Informacja
Marketing Premium - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Marketing Premium
Dostępny
Produkt dostępny 8 szt.
Cena sugerowana
przez wydawcę: 49,00 zł
37,99 zł
Jak oczarować klienta - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 31,90 zł
26,99 zł
Customer Experience Management. Moc pozytywnych... - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 69,00 zł
52,44 zł

V. Kumar – pozostałe pozycje

Dziki Ląd - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Dziki Ląd
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2023.04.14
69,99 zł
Wróć do góry