Księgarnia internetowa Bonito.pl - Radość z czytania
Książka Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa
Wydawnictwo Naukowe PWN
Skorzystaj z rabatu do 25% na wybraną ofertę wydawnictwa Uniwersytetu Jagiellońskiego!
Księgarnia » Pozostałe » Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa

Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa

Nasza cena:
41,65 zł (zawiera rabat 15 %) (pozycja niedostępna)
Cena rynkowa: 49,00 zł (oszczędzasz 7,35 zł)
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania:2009
Oprawa:miękka
Liczba stron:200
Format:16.8x23.8cm
Numer ISBN:9788301160678
Kod paskowy (EAN):978830116067801
Waga:300 g
Dostępność: pozycja niedostępna (ostatnio dostępna: 26.11.2018 08:38)
Jeśli chcesz dostać powiadomienie, gdy pozycja będzie dostępna, podaj swój e-mail:
E-Mail:

Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa – opis wydawcy

Przemieszczanie się siły nabywczej i samych klientów może być spowodowane wieloma przyczynami, może mieć różne natężenie i przyjmować różne kierunki. Przekłada się to na wzrost lub spadek popytu na produkty i usługi konkretnych firm, jak również na poziom i czas trwania lojalności ich klientów. Popyt migruje od branż przestarzałych technologicznie do branż nowych; od krajów, gdzie przyrost naturalny jest niski lub ujemny, do krajów o wysokim przyroście naturalnym; od krajów gdzie dochody ludności obniżają się, do krajów w których te dochody rosną. Popyt przemieszcza się również w ramach jednego kraju jako wynik redystrybucji dochodów ludności i zmian w stylu życia i nabywania.

Wszystko to wpływa i będzie wpływało w przyszłości na migrację popytu, przepływ kapitału, a w konsekwencji wartość przedsiębiorstwa. Niniejsza publikacja wskazuje najważniejsze trendy, na które, zdaniem autorów, warto zwrócić uwagę zarządzając nowoczesnym przedsiębiorstwem XXI wieku, działającym w zglobalizowanej gospodarce.

Książka adresowana jest do:

wyższej i średniej kadry menedżerskiej,

członków rad nadzorczych, inwestorów i doradców, osób odpowiedzialnych za budowę wartości przedsiębiorstw,

słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z tematyki zarządzania wartością przedsiębiorstwa, marketingu wartości oraz zarządzania wartością klienta,

studentów - nie tylko kierunków ekonomicznych, doktorantów, kadry akademickiej.

Autorami książki są pracownicy Katedry Marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

FacebookTwitter
Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa - Dodaj do schowka
Dodawanie do schowka jest możliwe tylko po zalogowaniu na swoje konto.
Data ukazania się w księgarni: 2009.10.20
Recenzja
Wyszukiwarka
Wpisz tytuł, autora lub wydawcę
tylko w dostępnych
tylko z wyprzedaży
Skorzystaj z rabatu do 22% na całą ofertę wydawnictw: W.A.B, Uroboros i Lipstick Books
Ostatnio oglądane
KMigracje klientów a wartość ...
KBaśń o wężowym sercu, albo w...
KKicia Kocia u dentysty
KPowrót z Bambuko
KProsta sprawa
KHalny
KZdarzyło się w Watykanie. Ni...
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Gry - 68
© 2006-2020 Bonito.pl – Radość z czytania Polityka prywatności i plików cookies Obowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych
Jesteśmy tanią księgarnią internetową. Oferujemy tanie książki i komiksy, muzykę na płytach CD, filmy DVD i Blu-ray, zabawki dla dzieci, puzzle i gry planszowe. Koniecznie sprawdź nasze Bestsellery!