Księgarnia internetowa Bonito.pl - Radość z czytania
Mamy dla Ciebie apkę! Pobierz z:
Książka Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i rekla...
Ryan Holiday
Black Weekend z Grupą Wydawniczą Relacja i Mamanią!
Księgarnia » Literatura naukowa » Biznes i ekonomia » Marketing » Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy

Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy

Nasza cena:
22,43 zł (zawiera rabat 25 %)
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy - Dodaj do koszyka
Cena rynkowa: 29,90 zł (oszczędzasz 7,47 zł)
Autor: 

Ryan Holiday

Wydawnictwo: OnePress
Rok wydania:2015
Oprawa:miękka
Liczba stron:144
Format:14.0 x 20.8 cm
Numer ISBN:978-83-283-0728-5
Kod paskowy (EAN):9788328307285
Waga:166 g
Dostępność: pozycja dostępna (34 egz.)
Wysyłka
PocztaPoczta Polska od 7,99 zł
wysyłka już jutro (1 egz. w magazynie)
RuchOdbiór w kiosku RUCHu 7,99 zł
wysyłka już jutro (1 egz. w magazynie)
KurierKurier 10,99 zł
wysyłka już jutro (1 egz. w magazynie)
PaczkomatyPaczkomaty 9,99 zł
wysyłka już jutro (1 egz. w magazynie)
Bezpłatny odbiór osobisty w punkcie:
Bielsko-Biała
ul. 11 Listopada 60 przy Placu Wolności
do odbioru w dniu 2020.12.01
Chorzów
ul. Jagiellońska 4 przecznica ul. Wolności
do odbioru w dniu 2020.12.01
Gdańsk
ul. Dmowskiego 12 obok stacji Gdańsk Wrzeszcz
do odbioru w dniu 2020.12.01
ul. Kartuska 149 dzielnica Siedlce
do odbioru w dniu 2020.12.01
Gdynia
ul. Świętojańska 14 przy skwerze Kościuszki
do odbioru w dniu 2020.12.01
Gliwice
ul. Zwycięstwa 32 250 m od DTŚ
do odbioru w dniu 2020.12.01
Katowice
al. Korfantego 51 blisko Spodka
do odbioru w dniu 2020.12.01
ul. Staromiejska 6 50 m od Rynku
do odbioru w dniu 2020.12.01
Kraków
al. Daszyńskiego 8 blisko Hali Targowej
do odbioru już jutro
ul. Batorego 15B przecznica od ul. Karmelickiej
do odbioru już jutro
ul. Dobrego Pasterza 122 Prądnik Czerwony
do odbioru już jutro
ul. Josepha Conrada 79 obok stacji BP
do odbioru już jutro
ul. Kalwaryjska 67 250 m od ronda Matecznego
do odbioru już jutro
ul. Kluczborska 17 przy pętli "Krowodrza Górka"
do odbioru już jutro
ul. Kobierzyńska 93 osiedle Ruczaj-Zaborze
do odbioru już jutro
ul. M. Dąbrowskiej 17A 50 m od CH Czyżyny
do odbioru już jutro
ul. Pawia 34 naprzeciwko Galerii Krakowskiej
do odbioru już jutro
ul. Pilotów 2E 300 m od ronda Młyńskiego
do odbioru już jutro
ul. Wielicka 28 200 m od Cmentarza Podgórskiego
do odbioru już jutro
ul. Wysłouchów 3 Kurdwanów
do odbioru już jutro
Lublin
ul. Narutowicza 11 przy przystanku Plac Wolności 01
do odbioru w dniu 2020.12.01
Łódź
ul. Piotrkowska 193 200 m od Politechniki Łódzkiej
do odbioru w dniu 2020.12.01
ul. Pojezierska 1A skrzyżowanie z ul. Zgierską
do odbioru w dniu 2020.12.01
ul. Retkińska 119 osiedle Retkinia
do odbioru w dniu 2020.12.01
ul. Strażacka 5 w parku handlowym
do odbioru w dniu 2020.12.01
Poznań
ul. Święty Marcin 47 250 m od Zamku Cesarskiego
do odbioru w dniu 2020.12.01
Rzeszów
ul. Jana III Sobieskiego 2D/2 300 m od Galerii Rzeszów
do odbioru w dniu 2020.12.01
Warszawa
al. KEN 51 skrzyżowanie z ul. Płaskowickiej
do odbioru w dniu 2020.12.01
al. KEN 88 Ursynów - metro Stokłosy
do odbioru w dniu 2020.12.01
al. Niepodległości 54 przy stacji metro Wierzbno
do odbioru w dniu 2020.12.01
ul. Chmielna 4 50 metrów od ul. Nowy Świat
do odbioru w dniu 2020.12.01
ul. Czapelska 48 200 m od ronda Wiatraczna
do odbioru w dniu 2020.12.01
ul. Kondratowicza 37 blisko Szpitala Bródnowskiego
do odbioru w dniu 2020.12.01
ul. Pańska 96 300 m od ronda Daszyńskiego
do odbioru w dniu 2020.12.01
ul. Powstańców Śląskich 3 obok restauracji McDonald's
do odbioru w dniu 2020.12.01
ul. Stawki 8 450 m od CH Arkadia
do odbioru w dniu 2020.12.01
ul. Wspólna 27 przecznica Marszałkowskiej
do odbioru w dniu 2020.12.01
ul. Żeromskiego 1 przy stacji metra Słodowiec
do odbioru w dniu 2020.12.01
Wrocław
al. Armii Krajowej 12 Budynek Centrum AB
do odbioru w dniu 2020.12.01
ul. Jedności Narodowej 122 blisko Parku Słowiańskiego
do odbioru w dniu 2020.12.01
ul. ks. Piotra Skargi 22 200 m od Galerii Dominikańskiej
do odbioru w dniu 2020.12.01
ul. Plac Grunwaldzki 25 w budynku Grunwaldzki Center
do odbioru w dniu 2020.12.01
ul. Ruska 2 przy Placu Solnym
do odbioru w dniu 2020.12.01
Zamów przez telefon! (od poniedziałku do piątku):
Telefon12 210 09 02 (linia czynna w godzinach 8.00–20.00)

Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy – opis wydawcy

Stwórz samoczynną maszynę marketingową!

Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne twoim klientom.

Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat.

Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali.

Kim, u diabła, jest Growth Hacker?

To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej autora, gdy po raz pierwszy zetknął się z tym terminem i rewolucyjnym podejściem, które się za nim kryje. Najprościej rzecz ujmując, growth hacker – inaczej: haker wzrostu – to ktoś, kto wyrzucił wszystkie podręczniki z teorią marketingu i zajął się tym, co faktycznie działa, czyli przekonuje klientów do kupna produktu lub usługi. To ktoś, kto nie ma zamiaru wydawać milionów na reklamę telewizyjną i dawać ogłoszeń w gazetach. Woli posłużyć się możliwościami Internetu: sprawdzić na małej grupie, czy pomysł w sieci przyciąga uwagę i skłania do kliknięcia, przeanalizować dane z serwisów, przekonać się, ile osób wchodzi na stronę bloga. To właśnie tacy ludzie stoją za sukcesem Hotmaila, Twittera, Instagrama...

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak zostać skutecznym hakerem wzrostu, koniecznie przeczytaj tę niewielką książkę, napisaną przez naprawdę dobrego marketingowca.

Dowiesz się z niej, jakie narzędzia, techniki i strategie sprawdzają się najlepiej, jak analizować dane, eksperymentować i wciąż szukać nowych rozwiązań. Z pomocą Ryana Holidaya uda Ci się zbudować wspaniałą machinę, która będzie skutecznie sprzedawać Twoje produkty!

Ryan Holiday – strateg medialny, autor wielu publikacji o strategii i biznesie. Przez wiele lat był dyrektorem ds. marketingu w firmie American Apparel i twórcą błyskotliwych kampanii reklamowych. Jego książka Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami stała się bestsellerem i jest obecnie lekturą obowiązkową na wielu uczelniach całego świata.

FacebookTwitter
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy - Dodaj do schowka
Dodawanie do schowka jest możliwe tylko po zalogowaniu na swoje konto.
Data ukazania się w księgarni: 2015.08.12
Recenzja
Opinie czytelników o „Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy”
Średnia ocena: 4,0 na bazie 1 ocen z 1 opiniiOcenaOcenaOcenaOcenaOcena
Autor: dobrerecenzje.pl, data: 13.11.2015 12:23, ocena: 4,0  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena

Growth hacker marketing

Ładna okładka ze strzałkami skierowanymi na zewnątrz, sugerujące rozrost oraz wielki napis „O przyszłości marketingu i reklamy”. Brzmi zachęcająco, prawda?
„Growth Haker, to osoba, której zadaniem jest zbudowanie samonapędzającej się maszyny marketingowej, która bez niczyjej pomocy dotrze do milionów klientów” – Aaron Ginn
W przedstawianym tytule „Growth Haker Marketing” mamy możliwość zobaczenia na czym dokładnie ta cała, stosunkowo nowa idea polega. Wstęp książki, to kilka słów od polskiego wydawcy Jacka Kotarbińskiego, autora „Sztuki rynkologii”. Zawierają one spostrzeżenia na temat rynku polskiego i amerykańskiego, w formie małego porównania oraz osobiste obserwacje i wskazówki.
Treść główna zaczyna się przede wszystkim od przedstawienia firm, szczególnie stawiających na nowoczesne rozwiązania, które osiągnęły wielkie zyski za pomocą małego, bądź wręcz żadnego nakładu marketingowego. Każdy przecież zna, bądź używa produktów i usług Dropbox, Hotmail, Instagram, Groupon czy Pinterest. To są perełki, które w ciągu krótkiego czasu zarobiły miliony, a nawet miliardy dolarów.
No dobrze, ale co to jest Growth Haking? To nowy sposób myślenia o marketingu. Znając rzecz, którą chcemy wypromować, możemy wykorzystać kilka prostych sposobów, bez wspomnianego już dużego nakładu finansowego. W książce „Growth Haker Marketing” zostały one przedstawione jako 4 kroki:
1. Wszystko zaczyna się od dopasowania produktu do rynku
2. Znajdź haka na wzrost
3. Przemień 1 w 2, a 2 w 4 – wirusowość
4. Zamykanie pętli: retencja i optymalizacja
Jeśli nurtują Cię pytania typu: „Jak zdobyć rozgłos mojej aplikacji?”, „Co zrobić, aby użytkownicy korzystali z moich usług oraz jak mogę ich do tego zachęcić?”, „Jak sprawić, aby dotychczasowi użytkownicy sami napędzali rozgłos i prestiż produktu?” to jest to idealna książka dla Ciebie!
Szczególnie polecam osobom prowadzącym własne biznesy, tym już trochę doświadczonym, start-up’owcom oraz wszystkim tym, którzy zaciekawieni są w jaki sposób nie inwestując żadnych pieniędzy w reklamę zyskać popularność liczoną w milionach użytkowników. Książka warta przeczytania, szczególnie dlatego, że autor nie pisze o zbędnych pierdołach. Czysta esencja idei wraz z przykładami.
Moja ocena: 9/10
Polecamy, zespół dobrerecenzje.pl
Klienci, którzy kupili Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy, wybrali również:
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki Paweł Tkaczyk
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pomi...
Paweł Tkaczyk, 29,25
To jest marketing! Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć Seth Godin
To jest marketing! Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się w...
Seth Godin, 34,93
Marketing 4.0 Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Marketing 4.0
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, 31,43
Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń Paweł Tkaczyk
Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze....
Paweł Tkaczyk, 41,65
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy Paweł Sala, Jarosław Królewski
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy
Paweł Sala, Jarosław Królewski, 67,15
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, 51,75
Strategia błękitnego oceanu, wydanie rozszerzone Renée Mauborgne, W. Chan Kim
Strategia błękitnego oceanu, wydanie rozszerzone
Renée Mauborgne, W. Chan Kim, 38,43
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone Joanna Wrycza-Bekier
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone
Joanna Wrycza-Bekier, 27,75
Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych Paweł Tkaczyk
Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingow...
Paweł Tkaczyk, 29,25
Skuszeni Nir Eyal
Skuszeni
Nir Eyal, 29,93
7 nawyków skutecznego działania Stephen R. Covey
7 nawyków skutecznego działania
Stephen R. Covey, 28,73
Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi Dale Carnegie
Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi
Dale Carnegie, 24,43
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Artur Jabłoński
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Artur Jabłoński, 26,18
Porozmawiajmy o komunikacji. Mów, pisz, prezentuj skutecznie Piotr Bucki
Porozmawiajmy o komunikacji. Mów, pisz, prezentuj skutecznie
Piotr Bucki, 33,60
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów Barbara Stawarz-García
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów
Barbara Stawarz-García, 50,15
Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone Dariusz Puzyrkiewicz
Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone
Dariusz Puzyrkiewicz, 29,93
Wyszukiwarka
Wpisz tytuł, autora lub wydawcę
tylko w dostępnych
tylko z wyprzedaży
Poznaj świat niezwykłych zabawek od MGA - obok tej oferty nie można przejść obojętnie!
Ostatnio oglądane
KGrowth Hacker Marketing. O p...
KCzuły narrator
KKicia Kocia u dentysty
KPowrót z Bambuko
KŚreżoga
KGorzko, gorzko
KBaśń o wężowym sercu, albo w...
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Gry - 59
© 2006-2020 Bonito.pl – Radość z czytania Polityka prywatności i plików cookies Obowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych
Jesteśmy tanią księgarnią internetową. Oferujemy tanie książki i komiksy, muzykę na płytach CD, filmy DVD i Blu-ray, zabawki dla dzieci, puzzle i gry planszowe. Koniecznie sprawdź nasze Bestsellery!