Troje dzieci, Jason, Julia i Rick, rozkochanych w przygodzie. Willa Argo nad urwiskiem, wysoko nad morzem, z tajemniczymi pokojami. Drzwi ukryte za szafą, zamknięte na cztery spusty, niedające się otworzyć. Ale dzieci za wszelką cenę chcą je otworzyć...
„Jeśli z czterech jedne otworzysz przypadkiem. Z czterech trzecie wskażą motto. Z czterech dwoje zaprowadzi na śmierć. A jeden z czterech – poprowadzi na dół” – Ulysses Moore.
Autor | Baccalario Pierdomenico |
Wydawnictwo | Olesiejuk Sp. z o.o. |
Rok wydania | 2014 |
Oprawa | twarda |
Liczba stron | 222 |
Format | 15.0 x 21.0 cm |
Numer ISBN | 978-83-274-2746-5 |
Kod paskowy (EAN) | 9788327427465 |
Waga | 292 g |
Wymiary | 150 x 210 x 18 mm |
Data premiery | 2019.10.11 |
Data pojawienia się | 2019.10.11 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Starożytny Egipt i pobliska Kraina Puntu. Jason, Julia i Rick przekroczyli Wrota Czasu i weszli do Domu Życia, potężnej, pełnej labiryntów, biblioteki-archiwum, gdzie zgromadzone są papirusy, pergaminy i gliniane tabliczki z wielu zakątków świata. Tym razem poszukują tajemniczej mapy, ukrytej w legendarnej Nieistniejącej Komnacie. Niestety, tylko perfidny właściciel `Antykwariatu ze starymi mapami` posiada informację, która mogłaby ich naprowadzić na właściwy trop...
Wydanie Hamleta kompletne bez skrótów i cięć w treści. W tym wydaniu znajdziesz odpowiedzi na pytania z podręcznika – „pewniak na teście”, czyli wskazanie zagadnień, które zwykle pojawiają się w pytaniach z danej lektury we wszelkich testach sprawdzających wiedzę, a także w podręcznikach i na klasówkach. Zawiera bardzo szczegółowe streszczenie oraz drugie skrócone, ułatwiające szybkie przygotowanie się przed lekcją. Opracowanie zawiera plan wydarzeń, wnikliwie wyjaśnioną problematykę oraz szerokie charakterystyki bohaterów. W duńskim zamku Elsynor popełniono straszną zbrodnię. Zamordowany został ojciec księcia Hamleta. Młody książę otrzymuje z zaświatów trudne zadanie – musi dokonać zemsty. Tymczasem król Klaudiusz knuje następną zbrodni...
Trwa polowanie. Pytanie tylko, kto będzie ofiarą, a kto myśliwym? Były kapitan Navy SEALs, James Reece, dochodzi do siebie po operacji. Na ranczu przyjaciela i byłego towarzysza broni, Raife’a Hastingsa, Reece musi wreszcie uporać się ze stratą i pomyśleć nie tylko o zemście, lecz także o przyszłości. Tej przyszłości chce go pozbawić bratwa, rosyjska mafia. Za namową Olivera Greya, analityka CIA, który przeszedł na stronę wroga, pachan jednego z gangów wysyła do Stanów oddział zabójców. Planując odwet, Grey raz po raz spogląda na zegarek odebrany Thomasowi Reece’owi. Syn wkrótce dołączy do ojca. W tym samym czasie gdzieś na odległej Syberii kobieta ucieka przed tajemniczym mężczyzną. Trwa śnieżyca, między drzewami słychać wściekłe ujadanie ps...
Kim jest naprawdę Ulysses Moore? Jason, Julia i Rick są już na tropie prawdy. Ale również Obliwia i Manfred, który przeżył kolejny upadek z urwiska, szykują się do spełnienia swego marzenia: chcą się dostać do Willi Argo i przekroczyć Wrota Czasu. Żeby ich powstrzymać, trójka dzieci musi odnaleźć Blacka Wulkana, dawnego przyjaciela Ulyssesa, zawiadowcę stacji w Kilmore Cove, i wejść w posiadanie Pierwszego Klucza. Czeka ich kolejna przygoda. Tym razem celem podróży będzie wiek XII, ogród wiecznej młodości.
Karty Classic to wzór znany w Polsce od dziesięcioleci. Charakterystyczne bursztynowe rewersy ozdobione są liśćmi dębu, a figury i kolory oznaczone międzynarodowym wzorem. Karty są odpowiednie do wszystkich rodzajów klasycznych gier karcianych. Talia dla graczy lubiących klasykę w tradycyjnym wydaniu. Talia zawiera 24 listki karciane
Jedno tragiczne zdarzenie. Dwóch świadków. Dwa sprzeczne zeznania. Wścibskość? Niektórzy mogliby powiedzieć o Jacku Reacherze, że jest wścibski. No bo jak inaczej określić kogoś, kto pcha się w kłopoty i jest gotów dać się zamknąć za kratkami, byle zaspokoić swój „głód wiedzy”? On pewnie by się z tym nie zgodził – powiedziałby, że jest spragniony prawdy, a może także sprawiedliwości. Podczas swojej wędrówki przypadkiem dowiaduje się, że w Gerrardsville w Kolorado można obejrzeć wystawę uzbrojenia z okresu wojny secesyjnej. A że znajduje się niedaleko, postanawia odwiedzić miasteczko. I jak to zwykle u niego bywa, już pierwszego dnia dzieje się coś, co sprawia, że szybko tego miejsca nie opuści. Jeden ze świadków widział, jak kobieta rz...
Nowy bestseller Wielkiego Mistrza Przygody zcyklu „Oregon”. Juan Cabrillo izałoga „Oregona” muszą uratować ludzkość przed zbrodniczym planem żądnych władzy potentatów przemysłowych. Ponad dwa tysiące lat temu hinduski władca imperium powierzył małej grupie przypadkowo wybranych osób ochronę tajemnicy, która mogła zmienić historię ludzkości. Ci ludzie przeszli do legendy jako Dziewięciu Nieznanych. Ich potomkowie żyjący wXXI wieku mają jednak inne plany niż chronić Zwoje Wiedzy. Kiedy załoga „Oregona” dokonuje na zlecenie CIA abordażu statku na Oceanie Indyjskim, niezdaje sobie sprawy, że wkrótce znajdzie się na celowniku, wywodzącej się ze starożytności, grupy bezwzględnych miliarderów, zdecydowanych zdobyć dominację nad światem. Plan Co...
Jason, Julia i Rick są gotowi do kolejnej podróży: Peter Dedalus, jedyny człowiek, który może im pomóc w odnalezieniu Pierwszego Klucza, przekroczył Wrota Czasu i ukrywa się w osiemnastowiecznej Wenecji. Perfidna Obliwia Newton jest już na jego tropie, więc dzieci muszą działać szybko – trzeba odnaleźć tajemniczego Czarnego Gondoliera i trafić na Wyspę masek, o której nikt nie słyszał...
Dziwne rzeczy dzieją się w Kilmore Cove. Jest tam pomnik króla, który nigdy nie panował i tory, które nigdzie nie prowadzą. Nie można się połączyć z Internetem, a komórki nie mają zasięgu. Wygląda na to, że miasto zostało oczyszczone z wszelkich map, aby ochronić jakąś tajemnicę. Czy Ulysses Moore wie coś o tym? Tym razem śledztwo Jasona, Julii i Ricka rozpocznie się w Domu Luster, tajemniczej siedzibie genialnego wynalazcy Petera Dedalusa, zaginionego przed laty bez śladu... Oto po `Wrotach Czasu` i `Antykwariacie ze starymi mapami` trzecia książka Ulyssesa Moore`a.
Nowe wydanie pierwszego tomu fantastyczno-naukowego cyklu Metro Dmitrija Glukhovsky’ego – Metro 2033. Rok 2033. Świat po zagładzie nuklearnej. Ocalali walczą o przetrwanie w sieci moskiewskiego metra. Ich los trafia w ręce młodego Artema. W związku z polską premierą niezwykle wyczekiwanej powieści Metro 2035, zamykającej cykl Metro, całość trylogii otrzymała nową artystyczną szatę graficzną, stworzoną przez znanego rosyjskiego ilustratora, Iliję Jackiewicza, twórcę okładek takich książek jak FUTU.RE (Glukhovsky), Łzy Diabła (Magdalena Kozak), Szczury Wrocławia (Robert J. Szmidt), a także wszystkich tomów serii „Uniwersum Metro 2033”, w tym Dzielnicy obiecanej (Paweł Majka) i Otchłani (Robert J. Szmidt). Nowe wydania wzbogacone są również o il...
Sophie Foster nadal walczy. Rozpacza. Szamocze się. Ale jednego jest pewna: nie da się pokonać. Niewidziani odnieśli sporo zwycięstw, lecz walka ciągle trwa. Pora zmienić taktykę. Dokonać poświęceń. Na nowo wszystko przeanalizować. Może nadszedł nawet czas na to, aby Sophie zaufała swoim wrogom Wszystkie drogi prowadzą do Ciemnonocy złowieszczych drzwi do jeszcze bardziej złowieszczego miejsca i aby się tam dostać, Sophie i jej przyjaciele dobijają niebezpiecznego targu. Nic jednak nie jest ich w stanie przygotować na to, co odkryją. Źródło napotkanych problemów kryje się w historii ich świata. A jako że czas ucieka, błąd zaś goni błąd, Sophie i jej sojusznicy muszą połączyć siły tak, jak jeszcze nigdy dotąd. W tej spektakularnej szóstej...
50 pomysłów na wakacyjne aktywności, których w tym roku naprawdę musisz spróbować! Od jazdy rowerem po błocie, przez spróbowanie wszystkich smaków w lodziarni, aż po rysowanie map i rozmowę z lokalnymi mieszkańcami – będzie o czym opowiadać po powrocie do szkoły! Na wakacjach obowiązuje jedna, jedyna zasada: trzeba się dobrze bawić! Nieważne, kiedy i gdzie, ważne jak. Nie ma lepszego czasu na wszystko, czego nie robimy na co dzień: odkrywanie, skakanie, bieganie, uciekanie, wejście, wyjście, nauka, rozmowa, spóźnianie się, wczesne wstawanie, budowanie, niszczenie, przemieszczanie się. Realizuj wszystkie pomysły, które przychodzą ci do głowy, zwłaszcza te najbardziej szalone. Odrobina szaleństwa jest konieczna, w końcu od tego są wakacje! Pierdomenico...
Dziwne rzeczy dzieją się w Kilmore Cove. Jest tam pomnik króla, który nigdy nie panował i tory, które nigdzie nie prowadzą. Nie można się połączyć z Internetem, a komórki nie mają zasięgu. Wygląda na to, że miasto zostało oczyszczone z wszelkich map, aby ochronić jakąś tajemnicę. Czy Ulysses Moore wie coś o tym? Tym razem śledztwo Jasona, Julii i Ricka rozpocznie się w Domu Luster, tajemniczej siedzibie genialnego wynalazcy Petera Dedalusa, zaginionego przed laty bez śladu... Oto po `Wrotach Czasu` i `Antykwariacie ze starymi mapami` trzecia książka Ulyssesa Moore`a.
Murray, Mina, Shane i Connor pewnego dnia trafiają na dziwny statek, który ugrzązł w pobliżu ich miasteczka. Wygląda jak drakkar, okręt wikingów, ma porwane żagle i nazwę zapisaną w nieznanym im języku. Na pokładzie, poza wieloma intrygującymi śladami, znajdują także dziwną kostkę pokrytą liczbami oraz notatnik należący do niejakiego Ulyssesa Moorea Czwórka przyjaciół postanawia wypłynąć w morze, a statek zabierze ich w miejsca, gdzie nie sięgała ich wyobraźnia.
Jason, Julia, Anita i Rick powrócili do Kilmore Cove z niepokojącą wiadomością - wśród mieszkańców miasteczka ukrywa się zdrajca. Ktoś, kto od lat po kryjomu coś knuje. I kto, przy pomocy Podpalaczy , teraz chce dokonać prywatnej zemsty. Cienka nić drobnych zdarzeń wskaże przyjaciołom miejsce, w którym przechowuje się wszelkie odpowiedzi: Agarthi, legendarne miasto, zagubione wśród lodowców, do którego nikt, nawet Ulysses Moore, nigdy nie dotarł... Po Wrotach Czasu, Antykwariacie ze starymi mapami, Domu Luster, Wyspie Masek, Kamiennych strażnikach, Pierwszym Kluczu, Ukrytym mieście, Mistrzu piorunów i Labiryncie cienia jest to dziesiąty tom przygodowej sagi Ulyssesa Moore`a.
Starożytny Egipt i pobliska Kraina Puntu. Jason, Julia i Rick przekroczyli Wrota Czasu i weszli do Domu Życia, potężnej, pełnej labiryntów, biblioteki-archiwum, gdzie zgromadzone są papirusy, pergaminy i gliniane tabliczki z wielu zakątków świata. Tym razem poszukują tajemniczej mapy, ukrytej w legendarnej Nieistniejącej Komnacie. Niestety, tylko perfidny właściciel `Antykwariatu ze starymi mapami` posiada informację, która mogłaby ich naprowadzić na właściwy trop...
Niedługo po powrocie ze swojej pierwszej wyprawy do Kilmore Cove Murray, Mina, Shane i Connor dostają kartkę z prośbą o pomoc: ostatni statek buntowników wpadł w ręce Kompanii Indii z Wyobraźni, która przejęła kontrolę nad Szlakami z Wyobraźni.
Jason, Julia i Rick są gotowi do kolejnej podróży: Peter Dedalus, jedyny człowiek, który może im pomóc w odnalezieniu Pierwszego Klucza, przekroczył Wrota Czasu i ukrywa się w osiemnastowiecznej Wenecji. Perfidna Obliwia Newton jest już na jego tropie, więc dzieci muszą działać szybko – trzeba odnaleźć tajemniczego Czarnego Gondoliera i trafić na Wyspę masek, o której nikt nie słyszał...
Kilmore Cove w Kornwalii, 1958 rok. To wyjątkowe lato dla Ulyssesa Moorea i jego taty, którzy przyjeżdżają do Willi Argo stojącej na klifie z widokiem na morze. Czekają na nich otwarte drzwi: to zaproszenie do poznawania tajemnic, które kryją się w domu i za portretami zdobiącymi ściany. Ulysses, razem z nowo poznanymi przyjaciółmi, będzie musiał rozwiązać zagadkę dziwnego dokumentu, który być może ocali Willę. W XVIII tomie serii dowiecie się, jak to się wszystko zaczęło
Po przejściu przez pustynie i zamarznięte ziemie Murray otwiera Wrota Czasu prowadzące tam, gdzie wszystko się zaczęło. Oto pokój Larryego Huxleya, szalonego naczelnika Kompanii Indii z Wyobraźni. Jego flota właśnie zmierza do Kilmore Cove, by unicestwić buntowników. Obrońcy Miejsc z Wyobraźni pod wodzą Ulyssesa Moore`a są gotowi do walki Przed Wami XVII tom przygód bohaterów bestsellerowego cyklu stworzonego przez Pierdomenica Baccalaria. - Shane, już czas Zdejmij blokady! Shane kiwnął głową. Najpierw poruszał się wolno, potem coraz bardziej zdecydowanie. Odpiął pierwszą blokadę, potem drugą i wreszcie, kiedy koła zaczęły się toczyć w dół, odskoczył na bok, uchylając się przed skrzydłem. - Za wolność świata z Wyobraźni! - krzyknął...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro