Zamykamy oczy... budzi się mafia...
W społeczności, gdzie rządzi mafia, nigdy nie wiadomo, kto jest kim. Niewinny uśmiech może znaczyć wszystko: od sympatii, przez pogardę, aż do sekretnego sygnału. Gdy wszyscy zamykają oczy, otwiera oczy mafia… Czy przeżyjesz kolejną noc?
Mafia. Vendetta to imprezowa gra blefu i dedukcji, w której uczestnicy wcielają się w losowo przydzielone role. Celem mafii jest wyeliminowanie odpowiedniej liczby cywilów, ci z kolei mają za zadanie wytępić wszystkich członków przestępczej organizacji.
Na czym to polega?
Na początku rozgrywki losowane są role: część graczy zostaje członkami mafii, pozostali – niewinnymi cywilami. Każdej nocy Mafia zabija jedną osobę, a każdego dnia cywile mają okazję omówić morderstwo, wybrać podejrzanych i skazać jednego z nich na śmierć. Ponieważ każda rola jest tajna, nigdy nie wiadomo, kto jest kim.
Dlaczego pokochasz tę grę?
• Choć gry imprezowe z założenia pozwalają bawić się w większym gronie, niewiele oferuje zabawę aż 17 osobom! To idealne rozwiązanie na wszelkie większe przyjęcia, ogniska czy inne spotkania w dużym gronie.
• Mafia. Vendetta oferuje jedenaście różnych ról cywilnych i pięć różnych ról mafii. Zawiera również dwa różne tryby alternatywne, w tym jeden wprowadzający nową frakcję: Yakuzę.
Producent | Rebel |
Wiek | od 14 lat |
Liczba graczy | 7-17 |
Kategoria | karciane, towarzyskie |
Czas gry | ok. 30-45 minut |
Kod paskowy (EAN) | 5902650613553 |
Data premiery | 2019.11.10 |
Data pojawienia się | 2019.11.10 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Nowa, pikantna wersja gry „5 sekund” – uwaga, tylko dla dorosłych! W grze „5 sekund. Bez cenzury” pytania zostały przygotowane z myślą o graczach 18+, a odpowiedzi na nie nie obejdą się bez dwuznacznych aluzji. Z pozoru łatwe wydaje się wymienienie trzech zastosowań dla Twojego języka – ale czy potrafisz zrobić to w 5 sekund, gdy właśnie plącze ci się język? Pozostali gracze bacznie cię obserwują, z niecierpliwością oczekując twojej odpowiedzi, a czas ucieka! Po prostu wyrzuć to z siebie… albo lepiej nie! Zawartość opakowania: • 163 karty z 326 pytaniami oraz 3 karty do pytań własnych, • specjalny czasomierz, • pudełko na karty, • instrukcja.
Bezkompromisowa imprezówka, w której ocenicie moralność innych graczy! Jak dobrze znasz swoich znajomych? „Zły czarownik zamienia cię w niedźwiedzia. Niedługo potem spotykasz w lesie swojego syna i musisz mu udowodnić, że jesteś inteligentną istotą. Czy: A) Wkładasz czerwone majtki i pelerynę, aby udawać jego ulubionego superbohatera? B) Podnosisz go do góry, stojąc na skale i mruczysz „Krąg życia” z „Króla Lwa”?” Na czym to polega? Zapraszamy do nietypowej gry moralnych dylematów i trudnych wyborów! Usiądźcie w okręgu w grupie od 4 do 15 osób i rozdajcie każdemu z graczy po 2 karty do głosowania (A oraz B). Wybierzcie tego, kto rozpocznie zabawę. W każdej turze na stole ląduje karta Dylematu – zagadnienia moralnego z dwoma możliwymi rozwiąza...
Stwórz armię jednorożców! Wpraw przyjaciół w osłupienie. Porzuć ich. Pamiętaj, że jednorożce nie oceniają. Bezkonkurencyjna gra imprezowa powraca, tym razem w znacznie bardziej niegrzecznej wersji! „Odjechane Jednorożce. Bez cenzury” to strategiczna karcianka pełna śmiechu i destrukcji, złośliwych zagrywek i radosnego rżenia! Każdy z nas zacznie z uroczym, małym jednorożkiem, który stanowi zalążek pełnoprawnej armii zniszczenia. Zwyciężymy, jeśli będziemy umiejętnie wykorzystywać wpływające na siebie efekty kart i mądrze wybierzemy cele, które zaatakujemy. Na czym to polega? Na samym początku otrzymujesz kartę jednorożka. Uroczo, prawda? Ale nie przywiązuj się do niego zbytnio, bo nie o jednorożki chodzi w tej grze. Twoim zadaniem jest zbudowani...
Orwell pisał: „Folwark zwierzęcy miał być przede wszystkim satyrą na rewolucję rosyjską. Jednak, jak podkreślam, przesłanie utworu jest szersze: chciałem wyrazić w nim myśl, iż ów szczególny rodzaj rewolucji (gwałtowna rewolucja oparta na konspiracji, z motorem napędowym w postaci nieświadomie żądnych władzy osób) może doprowadzić jedynie do zmiany władców. Mój morał brzmi tak oto: rewolucje mogą przynieść radykalną poprawę, gdy masy będą czujne i będą wiedzieć, jak pozbyć się swych przywódców, gdy tamci zrobią, co do nich należy. [...] Nie można robić rewolucji, jeśli nie robi się jej dla siebie, nie ma czegoś takiego, jak dobrotliwa dyktatura”.
Rzucając kolorowymi kostkami, gracze starają się zdobyć jak najwięcej butów dla swoich stonóg. Muszą podejmować decyzje, ile butów i w jakich kolorach chcą zdobyć w kolejnych rundach. Wygra gracz, którego stonoga posiadać będzie najwięcej butów. Urocza, przyjazna oprawa graficzna i wciągająca fabuła sprawiają, że dziecko nawet nie zauważa, że uczy się kolorów oraz dodawania i odejmowania, dobrze się przy tym bawiąc! Elementy gry wykonane są z grubego kartonu, dzięki czemu gra jest odporna na działanie małych, zwinnych dziecięcych rączek. Gra ma 2 warianty: dla dzieci młodszych i starszych.
Mała, poręczna wersja gry, w której sprawdzisz oraz poszerzysz stan swojej wiedzy na temat polskiej historii, geografii, kultury i przyrody. Zadaniem graczy jest właściwe odpowiadanie na zadane losowo pytania. Dodatkowym urozmaiceniem jest sprawdzenie znajomości polskiej ortografii czy wymowy trudnych polskich zdań itp. Pudełko doskonale mieści się w plecaku oraz torebce dzięki czemu można zabrać grę ze sobą dosłownie wszędzie. Zawartość opakowania: • „karty pytań i odpowiedzi” – 45 sztuk, • karty liter „a”, „b”, „c”– 3 x 3 sztuk, • karta z nazwami działów – 1 sztuk, • pionki do gry – 3 sztuk kostka do gry, • 36 żetonów, • plansza, • klepsydra – 1 szt.,instrukcja. Wymiary opakowania: 11.0 x 18.0 x 3.5 cm
Gra rodzinna „Kalambury” to ekscytująca przygoda zarówno dla najmłodszych dzieci, jak i dla ich rodziców, a nawet dziadków. Może stać się znakomitą okazją do spędzenia czasu w rodzinnym gronie i wspólnej zabawy. Dzięki grze dzieci poprzez zabawę i rywalizację rozwijają kreatywność, wyobraźnię oraz logiczne myślenie. Gra wspiera również rozwój motoryki małej. Gra „Kalambury” polega na pokazywaniu i odgadywaniu haseł przedstawionych na kartach w formie rysunków. W zależności od kategorii można je pokazać, opowiedzieć, narysować lub oddać za pomocą przeróżnych dźwięków. W skład gry wchodzą dwie talie kart (110 rysunków). Przyjazne dziecku ilustracje pobudzają wyobraźnię i zostawiają graczom przestrzeń do własnej interpretacji: czy to...
W tym wyścigu wygra najwolniejszy ślimak! Podczas gry nie znasz kolorów ślimaków należących do rywali. Za pomocą kostek przemieszczasz nie tylko swojego, lecz także pozostałe ślimaki. Takiego wyścigu jeszcze nie było! Rewelacyjna zabawa dla graczy w każdym wieku. Śpiesz się powoli! Zawartość opakowania: • plansza, • drewniane figurki ślimaków, • żetony, • kostki, • instrukcja. Wymiary opakowania: 20.0 x 20.0 cm Використовуйте кольорові кубики, щоб перемістити равликів по дошці. Ви можете перемістити будь-якого равлика, як свого, так і своїх суперників! Гра закінчується, коли один з равликів досягає ф...
Gra edukacyjna dla najmłodszych Gra z Klamerkami zawiera figurki roślin i zwierząt, którym zabrakło pewnych elementów. W ich miejsce dziecko musi przymocować kolorowe klamerki. Zielone mogą zastąpić liście, żółte i czerwone - promyki słońca, a w miejsce brakującej płetwy przeyczepimy niebieskie. Ekscytująca Gra z Klamerkami będzie rozwijała logikę myślenia, twórczość, nauczy dziecko konstruować za przykładem, usprawni motorykę małą. Zapewni dziecku zrównoważony rozwój i da wesołą rozrywkę! W zestawie znajdziemy: 9 części, 12 kolorowych klamerek, instrukcję.
Zwyczajna piątkowa noc w Nowej Hucie. Kamery monitoringu u zbiegu dwóch ulic rejestrują młodego chłopaka o drugiej piętnaście. Nie ma go na nagraniu z przecznicy dalej… Sześć lat później, podkomisarz Agnieszka Oliwa odnajduje ciało chłopaka w Opolu. Wszystko wskazuje na to, że w wyjątkowo osobliwy sposób popełnił samobójstwo. Tymczasem z Okęcia startuje samolot z premierem na pokładzie. Zwykły lot do Toronto ma potrwać dziewięć godzin i trzydzieści pięć minut. Szybko okazuje się jednak, że najprawdopodobniej nigdy nie dotrze do celu… rozpoczyna się wyścig z czasem, a jedyną poszlaką jest chłopak, który niegdyś zaginął na krakowskich ulicach.
Ballada ptaków i węży – nowa, czwarta powieść, która ukazuje się w bestsellerowym cyklu Suzanne Collins „Igrzyska śmierci” i stanowi prequel znanych nam wydarzeń. Tym samym cofamy się o sześćdziesiąt cztery lata, do czasu Dziesiątych Głodowych Igrzysk! Czy Ballada ptaków i węży przyniesie odpowiedź na wiele pytań, które zadawaliśmy sobie podczas lektury trylogii? Ambicja go napędza. Rywalizacja go motywuje. Władza jednak ma swoją cenę. Dziesiąte Głodowe Igrzyska rozpoczyna poranek dożynek. W Kapitolu osiemnastoletni Coriolanus Snow zamierza skwapliwie skorzystać z szansy, jaką jest rola mentora, i zdobyć sławę. Potężny niegdyś ród Snowów podupadł i niepewny los Coriolanusa zależy teraz od tego, czy zdoła on pokonać innych mentorów urokiem o...
Seria „Połącz kropki” to idealny odpoczynek dla małych i dużych! Każda część składa się z 23 obrazków z ponad 500 ponumerowanymi kropkami. Twoje dzieło nie kończy się wraz z ich połączeniem – powstałe obrazy możesz również pokolorować. Poćwicz swoją cierpliwość i koncentrację. Poznaj wiele różnych gatunki zwierząt z ogrodu zoologicznego: kangura, lamę czy misia koala.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro