Karty mają pomóc w poznaniu, utrwalaniu oraz usystematyzowaniu pojęć kalendarzowych i elementów pogody. Ćwiczenia dotyczą dni tygodnia, miesięcy i pór roku oraz świąt i ważnych dla dzieci wydarzeń z ich życia. Ułatwiają zrozumienie następstwa czasu. Układanie planu dnia systematyzuje i porządkuje funkcjonowanie uczniów w przestrzeni szkolnej i poza nią.
Zestaw jest przeznaczony dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym oraz ze sprzężeniami. Praca z kartami ma charakter wielozmysłowy, dzięki czemu uczeń pozna i skutecznie utrwali kalendarzowe pojęcia, co bezpośrednio przełoży się na jego lepsze funkcjonowanie w bliższym i dalszym środowisku. Ma to szczególne znaczenie dla uczniów ze spektrum autyzmu. Karty mogą być także stosowane w przedszkolach specjalnych, integracyjnych, terapeutycznych oraz masowych.
Autor | Agnieszka Borowska-Kociemba, Małgorzata Krukowska |
Wydawnictwo | WIR |
Rok wydania | 2019 |
Oprawa | broszurowa |
Liczba stron | 68 |
Format | 21.5 x 31.0 cm |
Numer ISBN | 9788365423733 |
Kod paskowy (EAN) | 9788365423733 |
Data premiery | 2019.02.22 |
Data pojawienia się | 2019.02.22 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Mój kalendarz. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Część 2. Miesiące, pory roku
Mój kalendarz. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Część 4. Święta: czerwiec-grudzień
Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Lato. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną
Karty pracy z tekstami do czytania ze zrozumieniem dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Karty mają pomóc w poznaniu, utrwalaniu oraz usystematyzowaniu pojęć kalendarzowych i elementów pogody. Ćwiczenia dotyczą dni tygodnia, miesięcy i pór roku oraz świąt i ważnych dla dzieci wydarzeń z ich życia. Ułatwiają zrozumienie następstwa czasu. Układanie planu dnia systematyzuje i porządkuje funkcjonowanie uczniów w przestrzeni szkolnej i poza nią. Zestaw jest przeznaczony dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym oraz ze sprzężeniami. Praca z kartami ma charakter wielozmysłowy, dzięki czemu uczeń pozna i skutecznie utrwali kalendarzowe pojęcia, co bezpośrednio przełoży się na jego lepsze funkcjonowanie w bliższym i dalszym środowisku. Ma to szczególne znaczenie dla uczniów ze spektrum autyzmu. Kar...
Karty mają pomóc w poznaniu, utrwalaniu oraz usystematyzowaniu pojęć kalendarzowych i elementów pogody. Ćwiczenia dotyczą dni tygodnia, miesięcy i pór roku oraz świąt i ważnych dla dzieci wydarzeń z ich życia. Ułatwiają zrozumienie następstwa czasu. Układanie planu dnia systematyzuje i porządkuje funkcjonowanie uczniów w przestrzeni szkolnej i poza nią. Zestaw jest przeznaczony dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym oraz ze sprzężeniami. Praca z kartami ma charakter wielozmysłowy, dzięki czemu uczeń pozna i skutecznie utrwali kalendarzowe pojęcia, co bezpośrednio przełoży się na jego lepsze funkcjonowanie w bliższym i dalszym środowisku. Ma to szczególne znaczenie dla uczniów ze spektrum autyzmu. Kar...
Karty mają pomóc w poznaniu, utrwalaniu oraz usystematyzowaniu pojęć kalendarzowych i elementów pogody. Ćwiczenia dotyczą dni tygodnia, miesięcy i pór roku oraz świąt i ważnych dla dzieci wydarzeń z ich życia. Ułatwiają zrozumienie następstwa czasu. Układanie planu dnia systematyzuje i porządkuje funkcjonowanie uczniów w przestrzeni szkolnej i poza nią.Dla kogo?Zestaw jest przeznaczony dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym oraz ze sprzężeniami. Praca z kartami ma charakter wielozmysłowy, dzięki czemu uczeń pozna i skutecznie utrwali kalendarzowe pojęcia, co bezpośrednio przełoży się na jego lepsze funkcjonowanie w bliższym i dalszym środowisku. Ma to szczególne znaczenie dla uczniów ze spektrum auty...
Karty pracy powstały z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną intelektualnie w stopniu głębszym i ze sprzężeniami. Można je wykorzystywać jako pomoc edukacyjną w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych, na zajęciach rewalidacyjnych, a także w domu jako materiał podtrzymujący proces dydaktyczny. Karty zawierają ćwiczenia z zakresu rozumienia mowy, nazywania i poznawania przedmiotów, czynności i zjawisk. Kształtują one u uczniów funkcje percepcyjne, poznawcze oraz emocjonalno-motywacyjne niezbędne w procesie nauki. Zadania są zróżnicowane pod względem stopnia trudności, a układ stron i ćwiczeń odpowiada potrzebom uczniów o znacznie obniżonej sprawności funkcji percepcyjno-motorycznych i poznawczych....
Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Teczka 3: WIOSNA to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Karty mogą być wykorzystywane przez rodziców do pracy z dziećmi w domu w celu podtrzymania ciągłości procesu edukacyjnego, a także jako urozmaicenie codziennych zajęć.
Karty demonstracyjne to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Będą także idealną pomocą dla logopedów oraz nauczycieli przedszkoli – masowych, integracyjnych czy specjalnych. Mogą być wykorzystywane do pracy w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych, na zajęciach rewalidacyjnych, a także jako narzędzie diagnostyczne umożliwiające określenie deficytów i trudności ucznia oraz pozwalające na ustalenie planu terapii. Karty mogą być również stosowane przez rodziców do pracy w domu w celu podtrzymania ciągłości procesu edukacyjnego oraz rozwijania mowy biernej i czy...
Karty demonstracyjne to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Będą także idealną pomocą dla logopedów oraz nauczycieli przedszkoli – masowych, integracyjnych czy specjalnych. Mogą być wykorzystywane do pracy w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych, na zajęciach rewalidacyjnych, a także jako narzędzie diagnostyczne umożliwiające określenie deficytów i trudności ucznia oraz pozwalające na ustalenie planu terapii. Karty mogą być również stosowane przez rodziców do pracy w domu w celu podtrzymania ciągłości procesu edukacyjnego oraz rozwijania mowy biernej i czy...
Przedstawiamy bogaty i niezwykle atrakcyjny zestaw różnego rodzaju gier planszowych, losowych, zręcznościowych, karcianych Zasady i charakter poszczególnych gier bardzo się od siebie różnią. Dzięki temu gracze zawsze znajdą w zestawie odpowiedni dla siebie zastrzyk świeżych emocji. „25 gier” to gry dla dzieci i dorosłych, dla tych, którzy lubią rozrywkę umysłową i tych, którzy lubią wygrywać dzięki swojej zręczności. Ten zestaw gier to znakomita rozrywka dla całej rodziny. Trzeba uczciwie przyznać, że ten zestaw wyróżnia się wyśmienitą jakością wykonania, co przy cenie jednej gry za nieco ponad złotówkę (w przeliczeniu) jest naprawdę warte zakupu! Zawartość opakowania: • dwustronna plansza, • bierki (28 sztuk), • trójkąt, • 15 kołków...
Angielsko-polski i polsko-angielski słownik edukacyjny jest przeznaczony przede wszystkim dla uczniów i studentów. Niemniej jednak ze względu na szeroki zakres materiału, słownik ten będzie przydatnym źródłem informacji również dla pozostałych użytkowników języka angielskiego. Hasła zamieszczone w słowniku zostały wybrane tak, by nie zabrakło w nim najbardziej przydatnych wyrazów i zwrotów, również tych używanych w mowie potocznej. Wybrane wyrazy i zwroty pochodzą przeważnie z zakresu ogólnego zasobu słownictwa angielskiego, nie brakuje jednak podstawowych wyrazów pochodzących z dyskursów specjalistycznych dotyczących ekonomii, prawa, techniki, biologii, medycyny, informatyki, sportu i wielu innych dziedzin. Szczególny nacisk został położony na przej...
Karty demonstracyjne to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Będą także idealną pomocą dla logopedów oraz nauczycieli przedszkoli – masowych, integracyjnych czy specjalnych. Mogą być wykorzystywane do pracy w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych, na zajęciach rewalidacyjnych, a także jako narzędzie diagnostyczne umożliwiające określenie deficytów i trudności ucznia oraz pozwalające na ustalenie planu terapii. Karty mogą być również stosowane przez rodziców do pracy w domu w celu podtrzymania ciągłości procesu edukacyjnego oraz rozwijania mowy biernej i czyn...
Akademia bibuły to kolejna książka z serii, w której tym razem znajduje wiele fantastycznych pomysłów na ozdoby z bibuły. Tym razem nasza książeczka wprowadzi dziecko w magiczny świat, w którym króluje papier. Pokaże i nauczy, jak niezwykłe rzeczy można z niego wyczarować. Dzięki tej książce dziecko będzie rozwijało swoją wyobraźnię, nauczy się cierpliwości, a przede wszystkim będzie doskonaliło swoje umiejętności manualne. Doświadczenie, które zdobędzie podczas wykonywania projektów zamieszczonych Akademii bibuły, z pewnością wykorzysta do realizacji własnych pomysłów. Bibuła jest bowiem materiałem o nieograniczonych wręcz możliwościach, a końcowy efekt wizualny przyniesie dziecku ogromną satysfakcję z własnoręcznie wykonanej ozdoby. Akade...
Przedstawiona pozycja skierowana jest głównie do nauczycieli i terapeutów dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Jej celem jest ułatwienie współpracy terapeutycznej z rodzicami. Otrzymują oni bowiem gotowe karty do pracy z dzieckiem wraz z krótką informacją na temat tego, jaki jest cel proponowanych zadań. Pozycja ta jest kontynuacją serii „Prace domowe dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Poziom 1” oraz „Poziom 2”. Karty przeznaczone są dla dzieci, które poznały już litery i cyfry. Zadania skupiają się głównie na rozwijaniu słuchu fonematycznego, nauce pisania i czytania ze zrozumieniem, doskonaleniu umiejętności matematycznych, w tym nauce dodawania i odejmowania oraz usprawnianiu funkcji wzrokowych.
UCZĘ SIĘ Z KARTAMI PRACY część 3 Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Z elementami przysposobienia do pracy. Karty pracy przygotowano z myślą o uczniach z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Publikacja przeznaczona jest przede wszystkim dla uczniów szkół przysposabiających do pracy, ale można ją także wykorzystać w szkołach specjalnych podstawowych i gimnazjach, ośrodkach rewalidacyjno-wychowawczych i klasach integracyjnych. Karty są skonstruowane tak, aby nauczyciel korzystał z gotowych poleceń, a stosując zasadę indywidualizacji sam mógł je modyfikować, dostosowując zadania do możliwości intelektualnych ucznia. Treść kart pracy odpowiada rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełn...
Funkcjonowanie osobiste i społeczne to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Karty mogą być wykorzystywane przez rodziców do pracy z dziećmi w domu w celu podtrzymania ciągłości procesu edukacyjnego, a także jako urozmaicenie codziennych zajęć. Układ kart oraz forma i treść ćwiczeń dostosowane są do rozkładu materiału, którym posługują się nauczyciele i terapeuci pracujący z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie oraz są zgodne z podstawą programową. LATO zawiera ćwiczenia tematyczne dotyczące: ważnych świąt przypadających na okres lata miejsca Polski w Eur...
Seria Pracuję z kartami przez cały rok przeznaczona jest dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz mających trudności w uczeniu się. Materiał opracowano z uwzględnieniem zmian zachodzących w przyrodzie, ważnych wydarzeń oraz cyklu życia człowieka. Podręcznik oraz karty pracy są zgodne z podstawą programową MEN.
My i świat wokół nas to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Przyda się także rodzicom do pracy z dziećmi w domu w celu podtrzymania ciągłości procesu edukacyjnego. Publikacja może być wykorzystywana do pracy w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych, na zajęciach rewalidacyjnych, a także jako narzędzie diagnostyczne, umożliwiające określenie deficytów i trudności ucznia oraz pozwalające na ustalenie planu terapii. Układ kart oraz forma i treść ćwiczeń są dostosowane do rozkładu materiału, którym posługują się nauczyciele i terapeuci pracujący z ucz...
My i świat wokół nas to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Przyda się także rodzicom do pracy z dziećmi w domu w celu podtrzymania ciągłości procesu edukacyjnego. Publikacja może być wykorzystywana do pracy w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych, na zajęciach rewalidacyjnych, a także jako narzędzie diagnostyczne, umożliwiające określenie deficytów i trudności ucznia oraz pozwalające na ustalenie planu terapii. Podręcznik zawiera duże zdjęcia i ilustracje oraz teksty zapisane wielkimi literami. Układ i treść są dostosowane do rozkładu materiału, kt...
Publikacja jest przeznaczona dla nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną oraz sprzężeniami w przedszkolach specjalnych i integracyjnych oraz zespołach rewalidacyjno-wychowawczych. Materiał może być także wykorzystywany w pracy z dziećmi wymagającymi wczesnego wspomagania rozwoju. Praca z kartami angażuje zmysły, w szczególności zmysł dotyku (malowanie palcami, praca z wykorzystaniem różnorodnych mas i materiałów, rozsmarowywanie kleju palcami). Wielkość i realizm materiału graficznego ułatwi dziecku przejście z konkretnych przedmiotów na kartę pracy.
Publikacja przeznaczona jest dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (z autyzmem, afazją, zespołem Aspergera, niepełnosprawnością intelektualną lub z dysleksją). Karty posiadają podwójny walor edukacyjny: łączą naukę czytania ze zrozumieniem z poznawaniem polskich legend. Różnorodność i wielość ćwiczeń dotyczących każdej z legend pozwala na lepsze poznanie oraz zapamiętanie jej treści. Materiał został opracowany tak, aby nauczyciel mógł zindywidualizować pracę z uczniem w zależności od jego potrzeb i poziomu funkcjonowania. W trakcie pracy z kartami ćwiczone są wszystkie funkcje poznawcze, koordynacja wzrokowo-ruchowo-słuchowa, pamięć oraz koncentracja. Ponadto uczeń, pracując z publikacją, rozwija słownictwo bierne i czynne. Karty doty...
Karty pracy powstały z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Materiał można wykorzystywać jako pomoc edukacyjną w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych, na zajęciach rewalidacyjnych. Karty będą przydatne również rodzicom do pracy z dziećmi w domu. Treść kart pracy odpowiada rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i jest zgodna z podstawą programową. W teczce znajdują się dwa bloki z kartami pracy: część 3 i część 4. CZĘŚĆ 3 zawiera ćwiczenia tematyczne dotyczące: cech charakterystycznych wiosny ważnych świąt przypadających na okres wiosn...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro