Powieść graficzna. Trzeci tom nowej sagi autorstwa Brandona Sandersona, pełnej przygód i magii.
Nadchodzi dzień wydania ostatecznego wyroku na mistrzów piasku. Kenton gorączkowo próbuje przekonać do siebie przywódców poszczególnych zawodów, w czym pomaga mu księżna Khrissalla, a jednocześnie wraz z trackt Ais odpiera kolejne ataki skrytobójców. Zanim jednak Kenton podda się osądowi rady Taisha, musi odkryć, kto naprawdę stał za zasadzką na mistrzów piasku, w której zginął jego ojciec i większość mistrzów piasku.
Autor | Brandon Sanderson |
Wydawnictwo | MAG |
Rok wydania | 2021 |
Oprawa | twarda w obwolucie |
Liczba stron | 160 |
Format | 17.5 x 26.5 cm |
Numer ISBN | 978-83-66712-22-5 |
Kod paskowy (EAN) | 9788366712225 |
Waga | 652 g |
Data premiery | 2021.09.21 |
Data pojawienia się | 2021.09.21 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Nowa saga autorstwa Brandona Sandersona, pełna przygód i magii. Na planecie Taldain legendarni mistrzowie piasku ujarzmiają tajemne moce i w spektakularny sposób manipulują piaskiem. Kiedy w wyniku spisku zostają prawie wszyscy wymordowani, ostatni z nich, Kenton, otoczony przez wrogów, zawiera niespodziewany sojusz z Khriss – zagadkową kobietą z Cieniostrony, która skrywa własne tajemnice. Biały Piasek to kluczowy, wcześniej niepublikowany element rozrastającego się uniwersum cosmere Brandona Sandersona. Tekst został zaadaptowany przez Rika Hoskina (Mercy Thompson), z rysunkami Juliusa Gopeza i kolorami Rossa Campbella. Imponująca nowa saga dla miłośników fantastyki i przygód łączy wspaniałą stronę wizualną z typowym dla Sandersona podejściem do systemów mag...
Najlepszy cykl science-fiction ostatniej dekady osiąga niesamowite zwieńczenie w dziewiątym, ostatnim tomie będącej laureatką nagrody Hugo space opery Jamesa S.A. Coreya, która zainspirowała serię Amazon Prime Original. Zdobywca nagrody Hugo dla najlepszego cyklu. Imperium lakońskie upadło, uwalniając 1300 układów spod rządów Winstona Duarte. Jednak starożytny wróg, który zabił budowniczych bram, obudził się i na nowo podjął wojnę przeciwko naszemu wszechświatowi. W martwym układzie Ardo Elvi Okoye kieruje desperacją misją naukową mającą na celu zrozumienie tego, kim byli budowniczowie wrót i co ich zniszczyło, nawet jeśli ceną jest złamanie własnych zasad i narażenie na wpół obcych dzieci, na których barki spadł ciężar badań. Pośród zasiedlo...
Po utworzeniu koalicji ludzkich monarchów stawiających opór wrogiej inwazji, Dalinar Kholin i jego Świetliści Rycerze przez rok prowadzili przeciągającą się, brutalną wojnę. Żadna ze stron nie zyskała przewagi, a nad każdym strategicznym posunięciem wisi cień zdrady przebiegłego Taravangiana. Teraz, gdy nowe wynalazki uczonych Navani Kholin zaczynają zmieniać oblicze wojny, wróg przygotowuje odważną i niebezpieczną operację. Następujący później wyścig zbrojeń może rzucić wyzwanie samemu sednu ideałów Świetlistych, a być może wyjawić również tajemnice starożytnej wieży, która niegdyś była sercem ich potęgi.
Przed trzema laty Zwinka poprosiła boginię, by ta powstrzymała jej dorastanie – i wierzyła, że to życzenie zostało spełnione. W Tancerce Krawędzi młodziutka Świetlista odkrywa, że czas nie czeka na nikogo. A choć młody cesarz Aziru zapewnił jej ochronę przed katem, któremu nadała przydomek „Ciemność”, Zwinkę przytłacza duszna atmosfera dworu. Kiedy więc dowiaduje się, że nieubłagany Ciemność udał do Yeddawu i tam krzywdzi ludzi podobnych do niej, których moce dopiero się przebudziły, podąża za nim. Uciemiężeni w Yeddawie nie mają obrońcy, a Zwinka wie, że musi wziąć na siebie na siebie tę wspaniałą odpowiedzialność.
W opanowanym przez pieśniarzy i Stopionych Urithiru Kaladin i Navani walczą o ocalenie Rodzeństwa, sprena wieży, przed całkowitym zepsuciem. Upadek wieży, stanowiącej główny punkt przerzutowy dla wojsk koalicji monarchów, oznaczałby katastrofę i ostateczne zwycięstwo sił Odium. Aby osiągnąć swój cel, Navani decyduje się na niebezpieczną grę z Raboniel, Stopioną zwaną niegdyś nie bez powodu Panią Bólu. Tymczasem nieświadome sytuacji w Urithiru wojska koalicji prowadzą wojnę w Emulu, Dalinar próbuje poznać głębię swoich mocy Kowala Więzi, a Jasnah umocnić swoją pozycję królowej Alethkaru. Zaś w Cieniomorzu Adolin i Shallan trafiają do fortecy honorsprenów, Nieprzemijającej Prawości, gdzie każde ma swoje niebezpieczne zadanie do wypełnienia.
Najsłynniejsza powieść Sturgeona, wyróżniona International Fantasy Award. Prostaczek, który jest telepatą i może zniszczyć człowieka samym spojrzeniem. Dziewczyna, która siłą woli przesuwa przedmioty. Bliniaczki, które potrafią się teleportować na dowolną odległość. Dziecko z zespołem Downa, które ma umysł geniusza. Chłopak, który dzięki swoim zdolnościom mógłby rządzić światem, ale jest zupełnie pozbawiony zasad moralnych. Sześcioro wyrzutków obdarzonych niezwykłymi talentami łączy się w jedną osobowość, Homo gestalt. To kolejny etap w ewolucji – nadczłowiek. Czy ta wspólnota odniesie się z pogardą do zwykłych ludzi i ich sobie podporządkuje? Czy odnajdzie w sobie miłość i będzie działać dla dobra ludzkości?
Po utworzeniu koalicji ludzkich monarchów stawiających opór wrogiej inwazji, Dalinar Kholin i jego Świetliści Rycerze przez rok prowadzili przeciągającą się, brutalną wojnę. Żadna ze stron nie zyskała przewagi, a nad każdym strategicznym posunięciem wisi cień zdrady przebiegłego Taravangiana. Teraz, gdy nowe wynalazki uczonych Navani Kholin zaczynają zmieniać oblicze wojny, wróg przygotowuje odważną i niebezpieczną operację. Następujący później wyścig zbrojeń może rzucić wyzwanie samemu sednu ideałów Świetlistych, a być może wyjawić również tajemnice starożytnej wieży, która niegdyś była sercem ich potęgi.
W dziejach cywilizacji potęga morska zawsze okazywała się decydująca, będąc symbolem technicznego i militarnego geniuszu narodu. Przewaga na morzu decydowała o losach największych konfliktów w czasach, kiedy nie było jeszcze samolotów, przynosząc rozgłos takim nazwom jak Trafalgar, Jutlandia czy Lepanto, jak i wielu innym miejscom bitew, które stały się legendą. Specjalista w tej dziedzinie, Jean-Yves Delitte proponuje Wam w tej kolekcji rejs w samo serce największych bitew morskich, od starożytności po drugą wojnę światową. Cuszima. Kiedy komodor Matthew Perry pewnego pięknego lipcowego poranka 1853 roku rozkazał rzucić kotwicę swoim okrętom pod gwiaździstą banderą przy brzegach Japonii, nie przypuszczał, że kraj, zamieszkały jeszcze przez średniowiec...
W opanowanym przez pieśniarzy i Stopionych Urithiru Kaladin i Navani walczą o ocalenie Rodzeństwa, sprena wieży, przed całkowitym zepsuciem. Upadek wieży, stanowiącej główny punkt przerzutowy dla wojsk koalicji monarchów, oznaczałby katastrofę i ostateczne zwycięstwo sił Odium. Aby osiągnąć swój cel, Navani decyduje się na niebezpieczną grę z Raboniel, Stopioną zwaną niegdyś nie bez powodu Panią Bólu. Tymczasem nieświadome sytuacji w Urithiru wojska koalicji prowadzą wojnę w Emulu, Dalinar próbuje poznać głębię swoich mocy Kowala Więzi, a Jasnah umocnić swoją pozycję królowej Alethkaru. Zaś w Cieniomorzu Adolin i Shallan trafiają do fortecy honorsprenów, Nieprzemijającej Prawości, gdzie każde ma swoje niebezpieczne zadanie do wypełnienia.
Odprysk Świtu, którego akcja dzieje się między Dawcą Przysięgi a Rytmem Wojny, podobnie jak wcześniej Tancerka Krawędzi daje szansę zabłysnąć postaciom drugoplanowym. Po odkryciu statku-widma, którego załoga najprawdopodobniej zginęła, próbując dotrzeć do otoczonej sztormami wyspy Akinah, Navani Kholin musi wysłać ekspedycję, by upewnić się, że wyspa nie wpadła w ręce wroga. Podlatujący zbyt blisko Świetliści Rycerze nagle tracą całe Burzowe Światło, więc podróż musi się odbyć drogą morską. Właścicielka statku Rysn Ftori utraciła władzę w nogach, ale zyskała towarzystwo Chiri-Chiri, żywiącego się Burzowym Światłem skrzydlatego skowrończyka – istoty należącej do gatunku uważanego za wymarły. Teraz podopieczna Rysn choruje, a jedyną...
Mury Irkalli drżą. Inanna, sumeryjska bogini miłości i wojny, przez wieki znana była pod wieloma imionami. Teraz usiłuje żyć jak zwykła śmiertelniczka, ale jej spokój niweczy wiadomość, której nie może zignorować. Trup pokryty pismem klinowym, znaleziony na greckiej granicy zwiastuje nadejście niewyobrażalnego niebezpieczeństwa. Starożytna klątwa wypalona w jego skórze to wyzwanie rzucone bogom przez tajemniczego buntownika. Nieuchwytny wróg zamierza odwrócić porządek świata. Rozpoczyna się szaleńcza pogoń za kolejnymi kawałkami mrocznej układanki. Jedna po drugiej, padają bramy strzegące drogi do Zaświatów, a zgnuśniali bogowie nie spieszą się z pomocą. W pogmatwanej sieci kłamstw Inannie coraz trudniej rozróżnić sprzymierzeńców od wrogów, zw...
Grecki. Kurs podstawowy to: – 130 minut nagrań – rodowici Grecy, – dialogi i praktyczne wyrażenia z tłumaczeniami, – przystępnie objaśniona gramatyka, – ćwiczenia z odpowiedziami, – ilustrowane ciekawostki, – nauka prawidłowej wymowy. Grecki. Kurs podstawowy przeznaczony jest dla osób początkujących oraz wszystkich, którzy chcą szybko i samodzielnie opanować podstawy języka: najważniejsze słownictwo, niezbędne zwroty i podstawy gramatyki. Kurs uczy 1500 słów i zwrotów niezbędnych na co dzień – teraz już samodzielnie zapytasz o drogę, zrobisz zakupy, zarezerwujesz pokój i bez problemu dogadasz się w każdej sytuacji! Ciekawostki zilustrowane zdjęciami zapoznają Cię z obyczajami oraz kulturą Grecji. W skład kursu wchodzą: książka oraz 2 płyt...
From the #1 New York Times bestselling author Brandon Sanderson comes the final book in an epic series about a girl who will travel beyond the stars to save the world she loves from destruction. Spensa made it out of the Nowhere, but what she saw in the space between the stars has changed her forever. She came face to face with the Delvers, and finally got answers to the questions she?s had about her own strange Cytonic gifts. The Superiority didn?t stop in it?s fight for galactic dominance while she was gone, though. Spensa?s team, Skyward Flight, was able to hold Winzik off, and even collect allies to help with the cause, but it?s only a matter of time until humanity ? and the rest of the galaxy ? falls. Defeating them will require all the knowledge Spensa gathered while in the Nowhere....
Przed laty miał towarzyszy broni i sprawę, w którą wierzył, ale teraz mężczyzna, który przedstawia się jako Nomad, cały czas ucieka. Gdy nieubłagana Nocna Brygada zbliża się za bardzo, musi skakać ze świata na świat wewnątrz cosmere, aż ląduje na kolejnej planecie i natychmiast wikła się w konflikt między tyranem a buntownikami, którzy chcą jedynie uniknąć przemiany w bezmyślnych niewolników - a przez cały czas zagraża im wschód słońca, którego gorąco stopi nawet skały. Czy Nomadowi, pozbawionemu znajomości miejscowego języka, uda się odnaleźć drogę wśród konfliktu i zgromadzić dość mocy, by opuścić świat, zanim jego umysł lub ciało zapłacą najwyższą cenę?
Return to #1 New York Times bestseller Brandon Sanderson's Mistborn world of Scadrial as its second era, which began with THE ALLOY OF LAW, comes to its earth-shattering conclusion in THE LOST METAL. For years, frontier lawman turned big-city senator Waxillium Ladrian has hunted the shadowy organization the Set - with his late uncle and his sister among their leaders - since they started kidnapping people with the power of Allomancy in their bloodlines. When Detective Marasi Colms and her partner, Wayne, find stockpiled weapons bound for the Outer City of Bilming, this opens a new lead. Conflict between the capital, Elendel, and the Outer Cities only favors the Set, and their tendrils now reach to the Elendel Senate - whose corruption Wax and his wife, Steris, have sought to expose - and...
'This was utterly brilliant and satisfying. Yumi and the Nightmare Painter will be the best of the secret project novels, and it is easily one of Sanderson's finest books in his career' Novel Notions From Number 1 New York Times bestselling author Brandon Sanderson - creator of The Stormlight Archive, the Mistborn Saga, and countless bestselling works of science fiction and fantasy - comes this gripping story set in the Cosmere universe told by Hoid, where two people from incredibly different cultures must work together to save their worlds from certain disaster. Yumi has spent her entire life in strict obedience, granting her the power to summon the spirits that bestow vital aid upon her society - but she longs for even a single day as a normal person. Painter patrols the dark streets dre...
Tłumaczenie: Zbigniew A. Królicki
A man awakes in a clearing in what appears to be medieval England with no memory of who he is, where he came from, or why he is there. Chased by a group from his own time, his sole hope for survival lies in regaining his missing memories, making allies among the locals, and perhaps even trusting in their superstitious boasts. His only help from the "real world" should have been a guidebook entitled The Frugal Wizard's Handbook for Surviving Medieval England, except his copy exploded during transit. The few fragments he managed to save provide clues to his situation, but can he figure them out in time to survive?
Samodzielna opowieść z uniwersum Cosmere, w której dwoje ludzi pochodzących z zupełnie różnych światów musi się porozumieć i współpracować, żeby ocalić swoje społeczności przed zagładą. Yumi pochodzi z krainy ogrodów, medytacji i duchów, zaś Malarz żyje na świecie ciemności, techniki i koszmarów. Kiedy ich losy splatają się nagle w dziwny sposób, czy uda im się zapomnieć o różnicach i współpracować, by odkryć tajemnicę wiążącą się z ich sytuacją i uratować swoje wspólnoty?
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro