Gra logopedyczna, która ma na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnego wyróżniania głoski „r” w układach opozycyjnych z „l” i „j”, poszerzenia słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej. Są to istotne umiejętności w procesie nauki mówienia, czytania i pisania. Podczas gry uczestnicy ćwiczą różnicowanie głosek, a dodatkowo spostrzeganie, pamięć wzrokową, słuchową i koncentrację uwagi. Grę można wykorzystać do zabawy w domu z rodzicami, w szkole, w pracy terapeutycznej z logopedą. Materiał przeznaczony jest do utrwalenia poprawnej wymowy głoski „r” – również w układach opozycyjnych.
Zawartość opakowania:
• 108 par rysunków na 9 tablicach,
• plastikowa ramka z 24 oknami,
• notes,
• instrukcja.
Wymiary opakowania: 24.5 x 20.5 x 4.0 cm
Producent | Alexander |
Wiek | od 5 lat |
Liczba graczy | 1-4 |
Kategoria | edukacyjna, dla dzieci |
Kod paskowy (EAN) | 5906018003697 |
Waga | 336 g |
Data premiery | 2011.11.07 |
Data pojawienia się | 2011.11.07 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Gra logopedyczna mająca na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnego wyróżniania głosek opozycyjnych, poszerzania słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej. Podczas gry uczestnicy ćwiczą różnicowanie głosek, a dodatkowo spostrzeganie, pamięć wzrokową, słuchową i koncentrację uwagi.
Gra mająca na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Podczas zabawy gracze pod okiem opiekuna ćwiczą różnicowanie głosek. Grę można wykorzystać do zabawy w domu z rodzicami, w szkole, w pracy terapeutycznej z logopedą. Celem gry jest jak najszybsze okrążenie przez gracza toru dwoma pionkami i ustawienie ich wewnątrz, na okrągłych polach, zgodnych z kolorami jego pionków. Ruch wyznacza liczba oczek na kostce, jednak uczestnicy wyścigu mogą pomóc sobie wymawiając poprawnie wyrazy prezentowane obrazkowo na odkrywanych kolejno tabliczkach. Zawartość opakowania: • 96 tabliczek z obrazkami, • plansza, • 8 pionków, • kostka, • instrukcja.
Gra logopedyczna utrwalająca wymowę głosek szeregu ciszącego, syczącego i szumiącego. Szumy, ciszki i syki to publikacja służąca do utrwalania prawidłowej wymowy głosek szeregu ciszącego, syczącego i szumiącego w trzech pozycjach w wyrazie: w nagłosie, śródgłosie i wygłosie. W teczce znajduje się 36 plansz z materiałem obrazkowym zawierającym ćwiczone głoski, po pięć pionków w dwóch kolorach oraz instrukcja. Gra polega na naprzemiennym układaniu pionków na polach z obrazkami tak, by ułożyć trzypolowy szereg w pionie, poziomie lub po skosie. Jednocześnie należy starać się przeszkodzić przeciwnikowi w zbudowaniu takiego szeregu. Wygrywa ten gracz, który jako pierwszy ułoży trzypolowy szereg.
Gra polega na zapamiętywaniu poszczególnych dźwięków i zebraniu jak największej liczby par, które tworzą się z dwóch klocków wydających taki sam dźwięk. Memo to gra dydaktyczna, która wprowadza jej uczestników w świat dźwięku. Jej celem jest nauka uważnego słuchania, koncentrowania się na sygnałach dźwiękowych oraz ich identyfikowanie i różnicowanie. Uczy również zapamiętywania i szybkiego kojarzenia dźwięków. Rozwija pamięć słuchową, wrażliwość słuchową i koordynację słuchowo wzrokowo ruchową. Bardzo atrakcyjna i emocjonująca jest również wersja gry z użyciem planszy i kolorowej kostki. Można również zagrać w memo tradycyjne, oparte na wykorzystaniu pamięci wzrokowej, co urozmaica zabawę i jest świetnym treningiem tej pamięci.
Gra dla przedszkolaków ćwicząca budowanie opowieści, tworzenie ciągów logiczno-myślowych oraz ucząca rozumienia następstw przyczynowo-skutkowych. Z 40 ilustracji należy stworzyć 10 historyjek (po 4 obrazki każda) łączących się w spójną opowieść. Zadanie dziecka polega na dopasowaniu odpowiednich obrazków, ułożeniu historii w kolejności chronologicznej oraz opowiedzeniu opiekunowi, co przytrafiło się bohaterom historii. Zawartość opakowania: • 40 obrazków (20 plansz), • instrukcja. Wymiary opakowania: 19.5 x 18.5 x 5.5 cm
Przedstawiona gra ułatwia automatyzowanie głosek szeregu syczącego s-z-c-dz. Przeznaczona jest dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. W czasie gry dzieci uczą się wymowy poprzez zabawę, ćwicząc dodatkowo pamięć wzrokową i słuchową, spostrzeganie, koncentrację uwagi i myślenie. Prezentowaną grę można zmodyfikować odpowiednio do wieku dziecka, jego umiejętności czy liczby graczy. W grze „Zgadywanka” zadanie polega na wyrzuceniu kostki i podaniu, jaki obrazek jest jako pierwszy pod przykrywką, której kolor odpowiada kolorowi wyrzuconemu kostką. Po starannym wypowiedzeniu nazwy, gracz może podnieść przykrywkę. Jeśli zgadł i prawidłowo wypowiedział wyraz – otrzymuje kartonik (punkt). Jeśli nie odgadnie – zakrywa ponownie kartonik, ale tak,...
„Mównica Logopedyczna” to seria zeszytów ćwiczeń poświęcona zagadnieniom różnicowania głosek opozycyjnych i przeznaczona dla dzieci, logopedów, terapeutów, nauczycieli oraz rodziców. Zeszyt Szale czy sale? obejmuje materiał dotyczący różnicowania głosek szeregu syczącego oraz szumiącego: s i sz. Pomoc zawiera różnorodne, pomysłowe zabawy oparte głównie na materiale obrazkowym, które uatrakcyjnią ćwiczenia prawidłowej wymowy i ułatwią pracę nad różnicowaniem głosek opozycyjnych.
„Logoświnki” to gra wspomagająca terapię rotacyzmu między innymi poprzez utrwalanie wymowy głoski r po spółgłoskach oraz w nagłosie i między samogłoskami. Gra składa się z 3 zestawów po 52 karty: • na talii oznaczonej kolorem niebieskim na rewersie znajdują się obrazki zawierające w nazwie głoskę r po spółgłoskach t, d, p, b; • na talii oznaczonej kolorem zielonym na rewersie znajdują się obrazki zawierające w nazwie głoskę r po spółgłoskach k, g, h (ch), f, w, m, ś, ź; • na talii oznaczonej kolorem różowym na rewersie znajdują się obrazki zawierające w nazwie głoskę r w nagłosie, wygłosie i między samogłoskami.
Gra logopedyczna mająca na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnej wymowy głosek szeregu szumiącego sz-ż-cz-dż, poszerzenie słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej. W czasie gry dzieci uczą się wymowy poprzez zabawę, ćwicząc dodatkowo spostrzeganie, pamięć wzrokową i słuchową, koncentrację oraz myślenie. Gra skierowana jest dla logopedów, terapeutów, nauczycieli i rodziców chcących pomóc dziecku w opanowaniu poprawnej wymowy. Zawartość opakowania: • 8 plansz z obrazkami, • 72 dwustronne kartoniki, • woreczek, • instrukcja. Rozmiar opakowania: 29.0 x 19.0 x 4.0 cm
Gra polegająca na szukaniu rymów wśród rozłożonych na stole obrazków. Wygrywa ten, kto znajdzie najwięcej pasujących do siebie par. Gra kształtuje percepcję słuchową, umiejętność analizy i syntezy sylabowej wyrazów oraz koordynację wzrokowo-słuchowo-ruchową, umiejętności bardzo ważne w nauce czytania i pisania. Zawartość opakowania: – 72 obrazki, – klepsydra, – instrukcja.
Seria "Sylaby, słowa, wyrazy" obejmuje zeszyty ćwiczeń przeznaczone dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, z niedojrzałą bądź wadliwą artykulacją. Odpowiednio dobrane zadania ćwiczą myślenie i doskonalą funkcje percepcyjno-motoryczne. Służą kształtowaniu i utrwalaniu prawidłowej wymowy i jednocześnie rozwijaniu świadomości językowej dziecka.
„Mównica Logopedyczna” to seria zeszytów ćwiczeń poświęcona zagadnieniom różnicowania głosek opozycyjnych i przeznaczona dla dzieci, logopedów, terapeutów, nauczycieli oraz rodziców. Zeszyt Paczka czy packa? obejmuje materiał dotyczący różnicowania głosek szeregu szumiącego oraz syczącego: cz i c. Pomoc zawiera różnorodne, pomysłowe zabawy oparte głównie na materiale obrazkowym, które uatrakcyjnią ćwiczenia prawidłowej wymowy i ułatwią pracę nad różnicowaniem głosek opozycyjnych.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro