W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu informacji marketingowej, badań marketingowych i planowania marketingowego. Na końcu książki zamieszczono 22 niezmienne prawa marketingu.
Autor | Małgorzata Pańczyk |
Wydawnictwo | EMPI2 |
Rok wydania | 2015 |
Oprawa | broszurowa |
Liczba stron | 224 |
Format | 16.5 x 23.5 cm |
Numer ISBN | 9788365149039 |
Kod paskowy (EAN) | 9788365149039 |
Data premiery | 2015.09.04 |
Data pojawienia się | 2015.09.04 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Zjedz tę żabę. 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania, wydanie 3
Biologia na czasie 1. Karty pracy ucznia dla liceum ogólnokształcącego i technikum. Zakres podstawowy
Oblicza geografii 1. Karty pracy ucznia dla liceum ogólnokształcącego i technikum. Zakres podstawowy
Podręcznik obejmuje 7 rozdziałów. Zapoznaje m.in. z oprogramowaniem komputerowym w reklamie, językiem w reklamie, podstawami kompozycji obrazu, liternictwem, materiałami i technikami stosowanym w reklamie, tworzeniem wybranych produktów reklamowych oraz kalkulacją cen produktów reklamowych. Na końcu książki znajduje się bibliografia.
Zeszyt ćwiczeń z języka angielskiego zawodowego dla technika reklamy zapoznaje z fachowym słownictwem z zakresu szeroko rozumianej reklamy, jej organizacji oraz sprzedaży produktów i usług reklamowych. Liczne ćwiczenia leksykalne, tłumaczeniowe oraz ćwiczenia ze słuchu umożliwiają stopniowe i dokładne poznanie fachowego słownictwa, prowadzenie rozmów sprzedażowych i redagowanie korespondencji handlowej związanej ze sprzedażą usług i produktów reklamowych. Na stronie www (wskazanej na stronie 5 zeszytu ćwiczeń) znajdują się nagrania audio, które będąc integralną częścią zeszytu ćwiczeń są niezbędne do wykonania ćwiczeń doskonalących umiejętność rozumienia tekstów mówionych. Ćwiczenia te zostały oznaczone informacją o numerze nagrania. Na końc...
Numer dopuszczenia: 1039/2020/z1 Podręcznik: • w czytelny i przyjazny sposób kształci wiele kluczowych, przydatnych w życiu codziennym kompetencji z zakresu przedsiębiorczości za pomocą elementu „W praktyce”, • ułatwia zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce dzięki takiemu elementowi, jak „Przykład”, • kształci krok po kroku umiejętność wykonywania obliczeń ekonomicznych dzięki samouczkom „Policz to!”, • pomaga lepiej zrozumieć zagadnienia poruszane w toku lekcji dzięki elementowi „Wokół nas”, w którym zaprezentowano ciekawe informacje na temat otaczającej nas przestrzeni gospodarczej, • umożliwia poznanie zróżnicowanych opinii na temat ważnych zagadnień ekonomicznych dzięki fragmentom tekstów źródłowych zamieszczonych w elemencie ...
Lista utworów: 1. Płoną góry, płoną lasy 2. Bo ty się boisz myszy 3. Nie zadzieraj nosa 4. Historia jednej znajomości 5. Ciągle pada 6. Matura 7. Nikt na świecie nie wie 8. Była to głupia miłość 9. Dozwolone od lat 18 10. Słowo jedyne – ty 11. Niebo z moich stron 12. Jesień idzie przez park 13. Takie ładne oczy 14. Mam dobry dzień 15. W drogę 16. Powiedz stary gdzieś ty był 17. Tak bardzo się starałem 18. Kwiaty we włosach 19. Trzecia miłość – żagle 20. Wróćmy na jeziora 21. Nie spoczniemy 22. Wschód słońca w stadninie koni 23. Anna Maria 24. Tańczyłaś jedno lato 25. Epitafium dla Krzyśka
Zapomnij o starej koncepcji emerytury i całej reszcie planów odkładania życia na później – nie musisz czekać. Co więcej, jest wiele powodów, by nie czekać, szczególnie w tych nieprzewidywalnych czasach zawirowań gospodarczych. O czymkolwiek byś nie marzył – ucieczce od wyścigu szczurów, wspaniałych podróżach po świecie, miesięcznym pięciocyfrowym dochodzie bez żadnego zaangażowania lub tylko o pełniejszym życiu, w większym stopniu wolnym od pracy – ta książka jest dla ciebie przewodnikiem.
Numer dopuszczenia MEN: 1009/2019 Spotkania ze sztuką to podręcznik, który w ciekawy sposób przedstawia zagadnienia związane ze współczesną kulturą i sztuką: • zachęca do współtworzenia kultury i aktywnego w niej uczestnictwa, • w przystępny, ciekawy sposób przedstawia najważniejsze nurty sztuki współczesnej i wskazuje związki pomiędzy różnymi zjawiskami w sztuce, • dzięki zestawieniom przydatnych informacji, reprezentatywnym przykładom prac oraz niezbędnym kontekstom wspiera w kształceniu umiejętności analizy i interpretacji dzieł sztuki różnych epok, • wysokiej jakości reprodukcje dzieł zachęcają do poznawania sztuki, a przystępne opisy w funkcjonalny sposób wskazują, na co zwrócić uwagę w kontakcie z daną pracą, • poradniki zamieszczo...
„Zjedz tę żabę! Wszystko, cokolwiek wiąże się z planem, ustaleniem priorytetu i organizacją pracy, sprowadza się do tych trzech słów” – Brian Tracy. Zjedz tę żabę! to książka dla ludzi biznesu, to prawdziwe vademecum podnoszenia wydajności w pracy i osiągania z niej zadowolenia. Ta przekonująca metafora, „ogromna żaba” czekająca na zjedzenie, to twoje największe, najważniejsze zadanie, z którego realizacją będziesz prawdopodobnie zwlekał, jeśli nie zajmiesz się nim od razu. Jest ona również tym zadaniem, które w danym momencie może mieć najkorzystniejszy wpływ na twoje życie i pomóc ci w szybkim osiągnięciu oczekiwanych rezultatów. Rozpoczęcie pracy od połknięcia „żaby” gwarantuje przez cały dzień poczucie zad...
Karty pracy ucznia: • ułatwiają naukę dzięki zadaniom dostosowanym poziomem do wieku ucznia oraz mapom mentalnym, • pomagają uporządkować wiedzę dzięki systematyzującym informacjom z każdej lekcji, • pomagają w szybkich powtórkach przed sprawdzianami dzięki zestawom pytań i odpowiedzi do działu „Na wyrywki” oraz kartom powtórzeniowym z zadaniami przekrojowymi po dziale, • kształcą umiejętność przetwarzania i analizowania informacji za pomocą tekstów źródłowych.
Wykorzystując podróż samolotem jako metaforę, Plan lotu wytycza ci kurs na osobiste szczęście i uwolnienie pełnego potencjału. Brian Tracy zarobił fortunę, zaczynając od zera i stosując zasady przedstawione w tej książce. Przekazał je czterem milionom ludzi w 46 krajach. Stał się jednym z najwybitniejszych na świecie guru w dziedzinie rozwoju osobistego. Ludzie, którzy wprowadzili w życie zasady opisane w Planie lotu, doświadczyli szybkich pozytywnych zmian w każdym obszarze życia. Sukces to nie przypadek Sukces zależy od szczęścia w stopniu nie większym niż udany lot samolotem. Jeżeli lecimy z wiatrem, podróż jest szybsza. Wiatr przeciwny oznacza opóźnienie, jednak pilot i tak osiąga cel podróży, jeśli umiejętnie kieruje maszyną. Lotem rządzą prawa...
Karty pracy ucznia: • umożliwiają skuteczne opanowanie najważniejszych treści z lekcji dzięki korelacji z podręcznikiem do zakresu podstawowego, • ułatwiają uporządkowanie i zapamiętanie informacji z lekcji dzięki elementowi „Zapamiętaj”, czyli zestawowi najważniejszych informacji z danego tematu lekcji, • umożliwiają samodzielne sprawdzenie stopnia opanowania wiedzy po każdej lekcji dzięki zestawowi pytań zamieszczonemu w elemencie „Na wyrywki”, • przyspieszają rozwiązywanie trudniejszych zadań dzięki odwołaniom do odpowiednich stron z podręcznika oraz z atlasu geograficznego, • ułatwiają przygotowania do sprawdzianów dzięki Kartom powtórzeniowym znajdującym się na końcu każdego rozdziału.
Spotkania nie są stratą czasu, jeśli są właściwie prowadzone. Brian Tracy, podczas dziesiątków lat działań konsultingowych na całym świecie, bezpośrednio nauczył się, co jest ważne, by były one efektywne. W tym zwięzłym poradniku dzieli się on prostymi ideami, które możesz wykorzystać, by zebrania stały się znacznie lepszymi narzędziami do rozwiazywania problemów, podejmowania decyzji, wymiany pomysłów i szybkiego dochodzenia do oczekiwanych rezultatów. Dowiesz się z niego jak: - Określić agendę spotkania. - Ustalić strukturę ze względu na charakter spotkania: w cztery oczy lub grupowe, informacyjne, służące do rozwiązywania problemów, wewnętrzne lub zewnętrzne. - Panować nad dyskusją. - Unikać niebezpieczeństwa grupowego myślenia. - Doprowa...
Podręczniki Effekt są przeznaczone zarówno dla uczniów rozpoczynających naukę języka niemieckiego (części: 1, 2, 3 i 4), jak i kontynuujących ją po szkole podstawowej (części: 2, 3, 4 i 5). Zawierają treści w pełni zgodne z wymaganiami nowej podstawy programowej i prowadzą do osiągnięcia poziomu A2+/B1. Koncepcja metodyczno-dydaktyczna podręcznika Effekt jest oparta na założeniach dydaktyki komunikacyjnej. Dzięki temu cykl – przez prezentowanie języka w realnych kontekstach komunikacyjnych – umożliwia uczniom realizowanie różnych celów komunikacyjnych (np. robienie zakupów w sklepie spożywczym, umawianie się na spotkanie, zapisywanie się na zajęcia sportowe). Młodzież skutecznie nabiera więc biegłości w porozumiewaniu się po niemiecku w sytuacjach...
Obszerny zbiór ćwiczeń, który pomoże uczniom w zrozumieniu zadań przedsiębiorstwa handlowego i typowych czynności w nim wykonywanych. Materiał książki składa się z części teoretycznej oraz z ćwiczeń praktycznych. Objaśnienia znajdujące się w części teoretycznej przypominają i uzupełniają wiadomości oraz odsyłają do podręczników: Towar jako przedmiot handlu. Prowadzenie sprzedaży, tom 1 Organizacja i techniki sprzedaży. Prowadzenie sprzedaży, tom 2 Obsługa klientów. Prowadzenie sprzedaży, tom 3 Ćwiczenia praktyczne pozwolą uczniom nabyć umiejętności niezbędne w zawodzie handlowca
Podręcznik obejmuje dziewięć rozdziałów: 1. Metody i techniki twórczego myślenia w procesie powstawania reklamy, 2. Psychologia w reklamie, 3. Prawo i etyka w reklamie, 4. Strategia komunikacji marki, 5. Planowanie kampanii reklamowej, 6. Sprzedaż kampanii reklamowej, 7. Zarządzanie informacją w procesie realizacji kampanii reklamowej, 8. Zarządzanie procesem realizacji kampanii reklamowej, 9. Ocena skuteczności kampanii reklamowej. Rozdziały zakończone są ćwiczeniami.
Podręcznik obejmuje 7 rozdziałów. Zapoznaje m.in. z oprogramowaniem komputerowym w reklamie, językiem w reklamie, podstawami kompozycji obrazu, liternictwem, materiałami i technikami stosowanym w reklamie, tworzeniem wybranych produktów reklamowych oraz kalkulacją cen produktów reklamowych. Na końcu książki znajduje się bibliografia.
Podręcznik obejmuje sześć rozdziałów. W książce wyjaśniono zagadnienia rynku, marketingu i marketingu-mix, ceny, dystrybucji oraz promocji marketingowej, a także zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Przedstawiono również rodzaje i procedury badań marketingowych oraz strategiczne planowanie marketingowe. Rozdziały zakończone są ćwiczeniami. Na końcu podręcznika zamieszczono bibliografię oraz indeks rzeczowy.
Podręcznik obejmuje 11 rozdziałów. Zapoznaje m.in. z podstawami reklamy, jej rodzajami, pracą agencji reklamowych oraz opisuje zagadnienia zarządzania jakością. Ponadto scharakteryzowane są: komunikat reklamowy, strategia komunikacji reklamowej i mix kreatywny. Na końcu książki znajduje się bibliografia oraz indeks rzeczowy pomagający odnaleźć w książce ważne pojęcia.
Obszerny zbiór ćwiczeń, który pomoże uczniom w zrozumieniu zadań przedsiębiorstwa handlowego i typowych czynności w nim wykonywanych. Materiał książki składa się z części teoretycznej oraz z ćwiczeń praktycznych. Objaśnienia znajdujące się w części teoretycznej przypominają i uzupełniają wiadomości oraz odsyłają do podręczników: • Towar jako przedmiot handlu. Prowadzenie sprzedaży, tom 1 • Organizacja i techniki sprzedaży. Prowadzenie sprzedaży, tom 2 • Obsługa klientów. Prowadzenie sprzedaży, tom 3. Ćwiczenia praktyczne pozwolą uczniom nabyć umiejętności niezbędne w zawodzie handlowca.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro