"Jak pisać, żeby sprzedać" to poradnik opowiadający bez zanudzania o tym, jak wykorzystać wyrazy, by wiernie służyły i ochoczo osiągały wyznaczone cele. Skierowany do wszystkich, którzy chcą lub muszą pisać, aby sprzedawać produkty, usługi czy swój wizerunek. Podstawowa i łatwa w odbiorze lektura dla osób prowadzących własny biznes oraz dla pracowników zmuszanych do pisania. Autorka ciekawie, dynamicznie i z dużym poczuciem humoru tłumaczy zasady, odpowiada na pytania, co można zrobić, by zredagowane teksty były zauważone i osiągały zamierzone cele. Poradnik zawiera także kilka praktycznych ćwiczeń dla nabrania wprawy w sztuce copywritingu.
Autor | Andżelika Nowak |
Wydawnictwo | Poligraf |
Rok wydania | 2020 |
Oprawa | broszurowa |
Liczba stron | 208 |
Format | 14 |
Numer ISBN | 9788381592628 |
Kod paskowy (EAN) | 9788381592628 |
Waga | 266 g |
Wymiary | 145 x 205 x 11 mm |
Data premiery | 2020.02.25 |
Data pojawienia się | 2020.02.25 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
W swojej bestsellerowej publikacji Autorka przekonuje, że sekret spełniania marzeń tkwi w naszych uczuciach. Przy tworzeniu planów powinniśmy odpowiedzieć sobie na pytanie: co chciałbym czuć w danym momencie? Jasno określając emocje może okazać się, że zaczniesz dążyć do czegoś zupełnie innego i będziesz robić to w odmienny sposób, a samo dążenie do celu stanie się bardziej satysfakcjonujące. Dzięki temu niezwykłemu poradnikowi zrozumiesz, że kroczenie ku upragnionym uczuciom zmieni Twoje życie, odkryjesz korzenie pragnień, siłę uczuć, niebezpieczeństwa i obietnice intencji oraz tworzenia celów. Nauczysz się realizować postanowienia, a słomiany zapał pozostanie tylko wspomnieniem. Obudź swoje emocje i spełnij marzenia!
Książka zawiera zbiór praktycznych i konkretnych porad, które ułatwiają zmierzenie się z problemami wszelakiej maści. Autor, bazując na doświadczeniach i obserwacjach, daje możliwość spojrzenia na temat z zupełnie innego – świadomego punktu wiedzenia, dzięki któremu nawet te najbardziej skomplikowane i trudne problemy stają się łatwiejsze. Prosta budowa rozdziałów gwarantuje, że każdy czytelnik znajdzie analogię do swojego życia i w łatwy, przejrzysty sposób ujrzy istotę trapiącego go dylematu.
Nowa książka Brada Stone’a, autora bestsellera Jeff Bezos i era Amazona, opowiada o zrealizowaniu się najważniejszej wizji biznesowej naszych czasów – zdominowaniu gospodarki przez globalne imperium Jeffa Bezosa. Blisko dziesięć lat temu dziennikarz agencji Bloomberg, Brad Stone, pisał o powstaniu Amazona – niepozornego przedsiębiorstwa handlowego, które wyrosło na giganta sprzedaży online. Od tego czasu Amazon nieustannie się rozwijał, tworząc nowatorskie produkty, takie jak Alexa, i rewolucjonizując liczne branże. W tym czasie zatrudnienie w firmie wzrosło pięciokrotnie, a jej wartość osiągnęła ponad miliard dolarów. Imperium Jeffa Bezosa, niegdyś mieszczące się w garażu, teraz obejmuje cały świat. Amazon rozprzestrzenił się na niemal wszystkie bran...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro