Drewniane kształty na patyczkach, można ozdabiać je na wiele sposobów.
Cena za 1 opakowanie (5 sztuk).
Mix wzorów, produkt wysyłany losowo.
Producent | Craft with Fun |
Wiek | od 3 lat |
Płeć | chłopiec lub dziewczynka |
Kod paskowy (EAN) | 5902643620186 |
Data premiery | 2017.11.11 |
Data pojawienia się | 2017.11.11 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Wszyscy gracie równocześnie! Staracie się jak najszybciej wyłożyć na stół wszystkie swoje karty. Aby wygrać, musicie wykazać się spostrzegawczością i szybkością! Gra opiera się na efekcie Johna Ridleya Stroopa, psychologa, który odkrył, że nie wszystko jest takie, jakie się wydaje! Zawartość opakowania: • 85 kart (wariant podstawowy), • 45 kart (wariant zaawansowany).
Wesołe kalambury dla małych i dużych. Każda karta zawiera hasło rysunkowe, dzięki czemu dzieci, które jeszcze nie czytają, mogą grać ze starszymi dziećmi lub z rodzicami. Wymiary opakowania: 17.0 x 11.0 x 3.0 cm
Zabawka edukacyjna, adresowana do dzieci rozpoczynających naukę czytania, pisania i liczenia. Na 16 dwustronnych planszach znajdziemy materiały do poznania liczb od 1 do 12, dużych i małych liter alfabetu oraz proste zagadki, zadania matematyczne i ćwiczenia manualne. Dzięki mazakowi suchościeralnemu ćwiczenia można powtarzać wielokrotnie, aż do opanowania danej umiejętności. Poręczny rozmiar opakowania pozwala na zabranie zabawki ze sobą dosłownie wszędzie. Zawartość opakowania: • plansze dwustronne (16 sztuk), • pisak ścieralny, • instrukcja. Wymiar opakowania: 9.3 x 9.3 x 2.0 cm
To fascynująca seria książek, które przenoszą nas w czasie i przestrzeni. To podróże do antycznych miejsc, spotkania ze znanymi postaciami oraz przywoływanie pamiętnych dla ludzkości zdarzeń. Kto poznaje historię, ten lepiej rozumie teraźniejszość! Mówi się, że Grecja jest kolebką cywilizacji europejskiej. To tu zrodziły się demokracja i filozofia. Tu rozwijały się imponująca architektura, sztuka, teatr i bogata literatura. Mitologia grecka inspiruje i pobudza wyobraźnię artystów do dziś. Umiłowanie piękna, harmonii ludzkiego ciała, igrzyska olimpijskie. Grecja… to coś więcej niż nazwa państwa. Nie można nie poznać jej historii, bo to historia nas wszystkich.
Szybka, prosta gra karciana, w której wygrywa ten, kto wykaże się największą spostrzegawczością. W opakowaniu znajdziemy zestaw 31 kart z 6 obrazkami pojazdów na każdej z nich. Dwie dowolne karty zawsze mają po jednym wspólnym obrazku, ale żeby nie było zbyt łatwo, obrazki te często mają różną wielkość. Gra polega na jak najszybszym znalezieniu wspólnego obrazka. W zależności od wariantu wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej kart, bądź jak najszybciej pozbędzie się wszystkich.
Oryginalna gra Piatnika dla 2, 3 lub 4 osób. Na 32 kartach są przedstawione różne pojazdy i ich wartości techniczne. Gracze próbują zdobyć najwięcej kart poprzez umiejętne wybieranie jednej z 6 wartości pojazdu. Wygrywa gracz, który zgromadzi wszystkie karty. Do gry dołączona jest instrukcja w języku polskim. Wymiary: 6,0 x 9,0 cm
Statystycznie rzecz biorąc to książka o statystyce (tak, o statystyce!), której lektura przyprawia o ból przepony (ze śmiechu). Nie trzeba od razu biec do lekarza). No i nawet można zrozumieć, o co w niej (statystyce) chodzi. Wszystko dzięki Janinie Bąk, pandze biznesu, komendancie komedii, charyzmatycznej liderce ortodoksyjnej grupy #DrużynaJanina. Ile trzeba zjeść czekolady, by dostać Nobla? Dlaczego koń i szop pracz nigdy nie dostali doktoratu? Czy język angielski powoduje zawały serca, a masło przedłuża życie? Czego statystyka nauczyła się od martwego łososia? A przede wszystkim: czy naukowcy są jak żony i nigdy się nie mylą? Dzięki setkom ciekawostek zobaczycie, że statystyka potrafi zmierzyć wszystko i – wbrew pozorom – przydaje się do wszystkiego...
Gra na emocjach jeszcze nigdy nie była taka zabawna! Zadajesz pytanie zaczynające się od Jak się czuję, gdy..., a pozostali gracze wykładają po jednej karcie. Wybierasz tę, która najlepiej pasuje do odpowiedzi na Twoje pytanie. Osoba, do której należy ta karta, zdobywa punkt! Zwycięzcą zostaje osoba, która zdobędzie 3 punkty Proste zasady gry! • Zadajesz pytanie, np. Jak się czuję, gdy spóźniam się na pierwszą randkę? • Pozostali gracze wybierają po jednej karcie (kładą je rysunkiem do dołu, abyś nie wiedział, kto co wybrał). • Spośród wyłożonych kart wybierasz rysunek, który najlepiej pasuje do odpowiedzi na twoje pytanie. • Gracz, który wyłożył wybrany przez ciebie rysunek, zdobywa 1 punkt. • W następnej rundzie kolejny gracz zadaje wymy...
Wyjątkowa gra edukacyjna z nietuzinkowymi rekwizytami. W zestawie znajdziemy trójwymiarową drewnianą pralkę o wymiarach 19.0 x 21.0 x 12.0 cm, w której dziecko umieszcza kartoniki z wyselekcjonowanymi strojami. Po umownym procesie prania, następuje rozwieszanie ubranek. Kartoniki mają specjalne otwory umożliwiające ich nawlekanie na załączone w zestawie sznurki. Cała zabawa jest pretekstem do ćwiczeń poprawnej wymowy, głoskowania, sylabowania, pamięci słuchowej, percepcji wzrokowej, umiejętności przeliczania, wyodrębniania ze zbioru. W zestawie znajdują się: • trójwymiarowa pralka (do samodzielnego złożenia), • ubranka / kartoniki – 80 sztuk, • sznurówki – 5 sztuk, • tabliczki „Kapsułka” – 32 sztuki, • karty kodów – 42 sztuki,...
Przedstawiamy książeczkę z wyjątkowej serii z wycinankami Publikacja jest idealna do zabaw kreatywnych dla dzieci. Rozwija sprawność manualną dziecka przez wycinanie i sklejanie obiektów. Zwierzaki na paluszki, maski, postacie z magicznego świata oraz maszyny służą rozwojowi wyobraźni i kreatywności. Mogą stać się także elementami teatrzyku, a dziecko jego reżyserem.
Wspaniała gra na wyobraźnię i kojarzenie Idealna rozrywką dla graczy, którzy potrafią działać pod presją czasu! Przekonaj się, czy potrafisz dobrze skojarzyć ze sobą obrazki, tak, by wyprzedzić swoich rywali. To gra na czas, w której liczy się każde słowo! Zawartość opakowania: • klepsydra – 1 szt., • karty – 165 szt. (164 karty z obrazkami plus na jednej skrócona instrukcja), • plansza – 1 szt., • pionki – 6 szt., • instrukcja.
Najprostsza i najbardziej emocjonująca gra słowna. Gracze rzucają kolejno 10 kostek z literami, a następnie wszyscy jednocześnie starają się ułożyć z nich jak najszybciej słowo lub kilka słów, lub też najdłuższe słowo w zależności od wariantu gry. „Słowny Turniej” to świetna zabawa i dobry trening na spostrzegawczość, kojarzenie czy znajomość ortografii. Niewielka forma pudełka sprawia, że gra idealnie sprawdza się w podróży i na wakacjach, łatwo zabrać ją do znajomych, zmieści się w każdym plecaku.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro