Czas na wyścig dookoła ogródka!
W tej emocjonującej grze wyścigowej musicie wspólnie pomóc żółwiowi pokonać pewnego siebie zająca. Gracze pomagają żółwiowi jako pierwszemu dotrzeć do mety. Aby żółw mógł poruszyć się o jak najwięcej pól, aktywny gracz musi „na oko“ chwycić konkretną liczbę kart. Należy jednak mieć się na baczności, aby chytry królik nie dotarł do mety przed nami.
„Sprint!” aż do samego końca trzyma w napięciu. Czy powolny żółw okaże się lepszy od szybkiego królika? Zagraj i sprawdź sam!
Zawartość opakowania:
• karty,
• plansza,
• pionki,
• instrukcja.
Producent | FoxGames / GW Foksal |
Wiek | od 6 lat |
Liczba graczy | od 2 do 4 |
Kategoria | familijna, zręcznościowa |
Czas gry | ok. 15 minut |
Kod paskowy (EAN) | 5907078168708 |
Waga | 200 g |
Wymiary | 130 x 180 x 38 mm |
Data premiery | 2019.08.21 |
Data pojawienia się | 2019.08.21 |
Dostępna liczba sztuk | |
---|---|
Dostępność całkowita | 14 szt. (realizacja już jutro) |
Dostępność w naszym magazynie | 0 szt. |
Dostępność w punktach Bonito |
---|
ul. Jagiellońska 4 (przecznica ul. Wolności) | Zamów i odbierz 2024.04.02 |
ul. Dmowskiego 12 (obok stacji Gdańsk Wrzeszcz) | Zamów i odbierz 2024.04.02 |
ul. Staromiejska 6 (50 m od Rynku) | Zamów i odbierz 2024.03.30 |
ul. Piotrkowska 193 (200 m od Politechniki Łódzkiej) | Zamów i odbierz 2024.04.02 |
al. Komisji Edukacji Narodowej 51 (skrzyżowanie z ul. Płaskowickiej) | Zamów i odbierz 2024.03.30 |
al. Komisji Edukacji Narodowej 88 (Ursynów - metro Stokłosy) | Zamów i odbierz 2024.03.30 |
al. Niepodległości 54 (przy stacji metro Wierzbno) | Zamów i odbierz 2024.03.30 |
ul. Chmielna 4 (50 metrów od ul. Nowy Świat) | Zamów i odbierz 2024.03.30 |
ul. Czapelska 48 (200 m od ronda Wiatraczna) | Zamów i odbierz 2024.03.30 |
ul. Kondratowicza 37 (blisko Szpitala Bródnowskiego) | Zamów i odbierz 2024.04.02 |
ul. Pańska 96 (300 m od ronda Daszyńskiego) | Zamów i odbierz 2024.04.02 |
ul. Powstańców Śląskich 3 (obok restauracji McDonald's) | Zamów i odbierz 2024.03.30 |
ul. Stawki 8 (450 m od CH Arkadia) | Zamów i odbierz 2024.03.30 |
ul. Wspólna 27 (przecznica Marszałkowskiej) | Zamów i odbierz 2024.04.02 |
ul. Żeromskiego 1 (przy stacji metra Słodowiec) | Zamów i odbierz 2024.03.30 |
al. Armii Krajowej 12 (Budynek Centrum AB) | Zamów i odbierz 2024.03.30 |
ul. Jedności Narodowej 122 (blisko Parku Słowiańskiego) | Zamów i odbierz 2024.04.02 |
ul. Plac Grunwaldzki 25 (w budynku Grunwaldzki Center) | Zamów i odbierz 2024.04.02 |
ul. Ruska 2 (przy Placu Solnym) | Zamów i odbierz 2024.03.30 |
Darmowa dostawa już od 299,00 zł
Wszyscy znamy bajkę o żółwiu i zającu, która uczy nas, że cierpliwością i determinacją możemy osiągnąć cele, które dla innych, mniej nieustępliwych, mogą wydawać się łatwiejsze, ale niedostępne. Na tej podstawie FoxGames stworzył grę „Sprint”, w której wszyscy gracze – od dwóch do czterech – dążą do tego, aby pomóc żółwiowi wygrać wyścig przed pewnym siebie i aroganckim zającem.
Gra składa się z 6 kart toru, 32 kart wyścigu, 18 kart celu i pionków żółwia i zająca. Aby przygotować rozgrywkę, należy zacząć od przygotowania toru z sześciu kart, układając je czerwoną stroną do góry. Można też skrócić rozgrywkę, używając tylko czterech elementów z niebieskimi bokami. Następnie tasujemy karty celu i karty wyścigu i odkładamy je na osobnych stosach. Gotowe.
Każdy z graczy musi w swojej turzy wykonać dwie akcje – poruszyć żółwia i poruszyć zająca. Tura rozpoczyna się, kiedy gracz odsłania pierwszą z góry kartę celu, na której znajduje się liczba. Zadaniem gracza jest podniesienie jednym ruchem ręki tylu kart wyścigu, ile wynosi odkryta liczba celu. Jeśli uda się podnieść tyle samo kart, żółw porusza się o 4 pola do przodu, jeśli o jedną mniej – o trzy pola do przodu, jeśli o dwie mniej – o dwa pola do przodu, jeśli o trzy mniej – o jedno pole do przodu, jeżeli o cztery lub więcej mniej – żółw stoi w miejscu. Również gdy gracz podniesie więcej kart, żółw nie zmienia pozycji.
Teraz przychodzi pora na ruch zająca. Podniesione wcześniej karty wyścigu należy wsunąć pod spód stosu, a następnie dobrać pierwszą z góry kartę. Zgodnie z rysunkiem widniejącym na karcie, zając może przesunąć się o jedno, dwa, trzy lub cztery miejsca, może też stanąć na tym samym polu, co żółw, przesunąć się o tyle samo miejsc, co żółw, odpocząć, albo stanąć na najbliższym polu z marchewką. Po wykonaniu instrukcji z karty wyścigu, przychodzi pora na kolejna turę, która należy do następnego gracza i operację należy powtórzyć od początku według przedstawionego schematu.
Gra przewiduje też wariant dla młodszych graczy, w którym nawet jeśli podniesie on więcej kart niż liczba wskazana na wylosowanej karcie celu, może poruszyć żółwiem.
Sprint przeznaczony jest dla wielbicieli planszówek od szóstego roku życia, a każda rozgrywka powinna ich zająć na około piętnaście minut w pełnej wersji lub dziesięć minut w wariancie skróconym. Gra jest ładna graficznie i solidna, a sama mechanika rozgrywki dość zaskakująca i nietypowa, więc warto ją wypróbować, bo w mojej opinii ma szansę wciągnąć i dostarczyć fajnych emocji i dobrej zabawy. Jej dobrą stroną jest kooperatywność, w końcu wszyscy grają po to, by wyprzedzić zająca. Ja się bawiłam świetnie, z pewnością jeszcze nie raz spędzę wieczór z rodziną nad tą planszą. Laury dla wydawcy należą się również za opakowanie gry, które jest małe, ale wystarczające, by pomieścić wszystkie elementy, a ja bardzo doceniam troskę o przestrzeń w dziecięcym pokoju.