hamburger
Menu
Kategorie
Kategorie
Wyszukaj „Wizerunek - jak go zmierzyć... w.2020”
Książki
Zabawki
Gry
Puzzle
Papiernicze i szkolne
Muzyka
Audiobooki

Wizerunek - jak go zmierzyć... w.2020

Udostępnij
Wydawnictwo:
Rok wydania:
Oprawa:
Kategoria:
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2024.03.14
55,08
Cena sugerowana przez wydawcę: 68,00 zł

Opis od wydawcy

Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedstawia prawa i zależności teoretyczno-empiryczne między elementami systemu rynkowego, w ramach którego powstaje rozbieżność między aspiracjami (wizerunek pożądany) a rzeczywistością (wizerunek rzeczywisty). Ustalenie zakresu rozbieżności między pożądanym a rzeczywistym wizerunkiem stanowi punkt wyjścia do formułowania strategii, celów i działań naprawczych, zmierzających do minimalizacji luki między nimi. Rozważania osadzone zostały w nowej koncepcji marketingowej, określonej mianem logika dominacji usługi" (Service Dominant Logic - SDL), zaproponowanej przez R.F. Luscha i S.L. Vargo w 2004 roku. Skonstruowany, autorski model teoretyczny odwołuje się również do innych współczesnych teorii, takich jak: jakość usług, marketing relacji, marketing siecio

AutorIzabela Szlis
WydawnictwoCeDeWu
Rok wydania2020
Oprawabroszurowa
Liczba stron320
Format16
Numer ISBN9788381023030
Kod paskowy (EAN)9788381023030
Data premiery2020.01.30
Data pojawienia się2020.01.30

Produkt niedostępny!

Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.

Dodaj swoją ocenę i opinię o „Wizerunek - jak go zmierzyć... w.2020”

Twoja ocena
Star0Star0Star0Star0Star0
0,0
Star2Star0Star0Star0Star0
1,0
Star2Star2Star0Star0Star0
2,0
Star2Star2Star2Star0Star0
3,0
Star2Star2Star2Star2Star0
4,0
Star2Star2Star2Star2Star2
5,0

Klienci, którzy kupili „Wizerunek - jak go zmierzyć... w.2020“ – wybrali również

Marketing sportu - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 64,90 zł
48,99 zł
Sport jako biznes w czasach globalizacji - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 59,90 zł
44,99 zł
Budowanie świadomości marki w klubie sportowym - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 30,00 zł
21,99 zł
Marketing sportu 2.0 - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 49,00 zł
41,99 zł
Wróć do góry