hamburger
Menu
Kategorie
Kategorie
Wyszukaj „Volt”
Książki
Zabawki
Gry
Puzzle
Papiernicze i szkolne
Muzyka
Audiobooki

Volt

Udostępnij
DostępnyProdukt dostępny 14 szt.
Dostępny
Wyślemy 2024.04.22
137,99

Opis od producenta

Dzisiejszego wieczoru będziemy świadkami starcia najwspanialszych stalowych gladiatorów obecnego sezonu Ligi Walk Robotów (RFL).

Roboty bojowe już wyjeżdżają na arenę. Publiczność głośno domaga się akcji rozświetlonej wiązkami laserów. Na pewno to finałowe starcie będzie od nich wręcz błyszczeć! Operatorzy już przyszykowali swoje aparatury. Przygotujcie się na zupełnie nowy poziom cybernetycznego zniszczenia. W końcu tylko jeden operator może sięgnąć po tytuł mistrza.

Niech rozpocznie się starcie!

W grze „Volt” każdy gracz wciela się w rolę operatora kontrolującego robota bojowego, walczącego z rywalami na arenie. Poprzez programowanie swych działań na trzy ruchy naprzód gracze starają się przewidzieć poczynania innych robotów i próbują zniszczyć przeciwników, bądź utrzymać kontrolę nad zapewniającymi punkty zwycięstwa polami na arenie.

Gra „Volt” zawiera niezwykle proste zasady szkoleniowe, a do tego zapewnia doświadczonym graczom wiele różnych modułów, sprawiających, że ich potyczki są jeszcze bardziej ekscytujące i bezlitosne.

Zaplanuj swoje poczynania na trzy ruchy naprzód i szybko złap numer startowy, aby dzięki temu Twój robot mógł poruszać się i strzelać w idealnym momencie. Spychaj inne roboty do głębokich dołów, albo strzelaj do nich ze swoich laserów, aby zdobywać za to wszystko punkty zwycięstwa. Brzmi banalnie? To proste, no, przynajmniej na poziomie zasad. Jednak zniszczenie innych bez uszkadzania własnego robota to niemałe wyzwanie. Na szczęście zniszczone roboty nie muszą długo czekać, aby powrócić na arenę walk. Po prostu restartują się na początku kolejnej rundy!

Volt” to poprawiona i rozbudowana wersja gry „Volt. Robot Battle Arena”, której autorem jest Emerson Matsuuchi (twórca takich gier jak bestsellerowa trylogia Century, czy oszałamiający swym wyglądem Reef).

Dzięki niezwykle przystępnym zasadom szkoleniowym, dreszczyku niepewności, jak i taktycznym opcjom zapewnianym przez zasady zaawansowane, Volt oferuje masę emocji i wyzwań zarówno dla mniej, jak i bardziej doświadczonych graczy.

Ponadto gra zawiera także doskonale działające zasady ze Sztuczną Inteligencją, z których można korzystać podczas rozgrywki na 2 lub 3 graczy, oraz niezwykle emocjonujący tryb mistrzostw.

Gra „Volt” ma także specjalnie zaprojektowane pudełko, w którym plansze są rozkładane na plastikowej wkładce, co w połączeniu z trójwymiarowymi kolumnami tworzy naprawdę oszałamiającą arenę walk.

W trakcie swych potyczek gracze kierować będą szczegółowymi figurkami robotów, poruszanym dzięki mocy półprzezroczystych kości, różnym taliom kart oraz wielu innym pieczołowicie zaprojektowanym elementom.

Jednak najważniejsze jest to, że Volt zapewnia graczom naprawdę masę dobrej zabawy!

Zdobywaj punkty i wygraj!

• Planowanie – Rozmieść 3 kości, robiąc to równocześnie z innymi.

• Aktywacja – Strzelaj laserami, odpychaj tych, którzy staną ci na drodze i korzystaj ze specjalnych broni.

• Rozpatrywanie – Zdobywaj punkty, bądź ponownie wystaw do boju swojego zniszczonego robota – tym razem dopinając do niego nowe ekstra bronie!

Zawartość opakowania:

• 4 figurki robotów,

• 2 dwustronne plansze,

• 4 kolumny areny,

• 4 zasłonki,

• 4 kartonowe monitory oraz panele kontroli,

• 54 karty,

• 16 kości,

• 60 żetonów,

• 2 instrukcje.

ProducentGalakta
Wiekod 10 lat
Liczba graczyod 2 do 4
Kategoriaprzygodowa, strategiczna
Czas gryok. 30 minut
Kod paskowy (EAN)5902259205340
Data premiery2019.12.14
Data pojawienia się2019.12.14
Dostępna liczba sztuk
Dostępność całkowita14 szt. (realizacja 2024.04.22)
Dostępność w naszym magazynie0 szt.
Dostępność w punktach BonitoKsięgarnia internetowa Bonito
ul. Staromiejska 6 (50 m od Rynku)Zamów i odbierz 2024.04.23

Darmowa dostawa już od 299,00 

  • Składasz zamówienie wybierając wcześniej punkt odbioru, w którym chciałbyś je odebrać.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość e-mail oraz SMS nadaniu przesyłki.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość e-mail oraz SMS z informacją o dotarciu przesyłki do wybranego punktu oraz kodem PIN.
  • Wydanie przesyłki następuje po podaniu numeru zamówienia oraz kodu, który jest w wiadomości SMS.
  • Pamiętaj, że na odbiór przesyłki w punkcie masz 7 dni.
  • Składasz zamówienie wybierając dostawę DPD Pickup i wskazujesz punkt lub automat (*), w którym odbierzesz paczkę.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki.
  • Otrzymujesz wiadomość SMS od DPD z informacją o dotarciu przesyłki do wybranego punktu Pickup lub automatu (*).
  • Wydanie przesyłki następuje po wpisaniu numeru PIN, który jest w wiadomości SMS.
  • Pamiętaj, że na odbiór przesyłki masz 3 dni.
  • (*) Aby odebrać przesyłkę z automatu DPD Pickup, konieczne jest pobranie aplikacji ze sklepu odpowiedniego dla Twojego modelu telefonu. Po pobraniu aplikacji będziesz miał możliwość krótkiej rejestracji numerem telefonu. Twoja paczka pojawi się w aplikacji automatycznie.
  • Składasz zamówienie wybierając dostawę DPD Pickup i wskazujesz punkt lub automat (*), w którym odbierzesz paczkę.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki.
  • Otrzymujesz wiadomość SMS od DPD z informacją o dotarciu przesyłki do wybranego punktu Pickup lub automatu (*).
  • Wydanie przesyłki następuje po wpisaniu numeru PIN, który jest w wiadomości SMS.
  • Pamiętaj, że na odbiór przesyłki masz 3 dni.
  • (*) Aby odebrać przesyłkę z automatu DPD Pickup, konieczne jest pobranie aplikacji ze sklepu odpowiedniego dla Twojego modelu telefonu. Po pobraniu aplikacji będziesz miał możliwość krótkiej rejestracji numerem telefonu. Twoja paczka pojawi się w aplikacji automatycznie.
  • Składasz zamówienie wybierając wcześniej Paczkomat, w którym chciałbyś je odebrać.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki.
  • Otrzymujesz wiadomość e-mail oraz SMS od Paczkomatów InPost z informacją o dotarciu przesyłki do wybranego Paczkomatu.
  • Wydanie przesyłki następuje po wpisaniu numeru telefonu i podaniu kodu, który jest w wiadomości SMS.
  • Pamiętaj, że na odbiór przesyłki z Paczkomatu masz 48 godzin.
  • Składasz zamówienie wybierając wcześniej punkt, w którym chciałbyś je odebrać.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki.
  • Otrzymujesz SMS-a oraz e-mail od firmy Orlen z informacją o dotarciu przesyłki do wybranego punktu oraz kodem.
  • Pracownik punktu wydaje przesyłkę po podaniu otrzymanego specjalnego kodu.
  • Pamiętaj, że na odbiór przesyłki z punktu masz 3 dni.
  • Składasz zamówienie wybierając wcześniej miejsce, w którym chciałbyś je odebrać. Może to być placówka pocztowa, sklep Żabka, Freshmarket lub stacja Orlen.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki.
  • Otrzymujesz wiadomość e-mail oraz SMS od Poczty Polskiej z informacją o dotarciu przesyłki do wybranej placówki.
  • Pracownik w placówce wyda przesyłkę po podaniu danych odbiorcy zgodnych z danymi na przesyłce oraz po okazaniu dowodu osobistego.
  • Pamiętaj, że na odbiór przesyłki z placówki pocztowej masz 7 dni.
  • Składasz zamówienie podając swój adres doręczenia.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki
  • Listonosz doręcza przesyłkę.
  • Składasz zamówienie podając swój adres doręczenia.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki.
  • Kurier doręcza przesyłkę.
  • Składasz zamówienie podając swój adres doręczenia.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki.
  • Kurier doręcza przesyłkę.
* opcja płatności przy odbiorze kosztuje dodatkowo 3,00 zł

Dodaj swoją ocenę i opinię o „Volt”

Twoja ocena
Star0Star0Star0Star0Star0
0,0
Star2Star0Star0Star0Star0
1,0
Star2Star2Star0Star0Star0
2,0
Star2Star2Star2Star0Star0
3,0
Star2Star2Star2Star2Star0
4,0
Star2Star2Star2Star2Star2
5,0

Klienci, którzy kupili „Volt“ – wybrali również

Relaksacje dla dzieci. Jesteś kimś wyjątkowym - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 44,90 zł
27,99 zł
52 osoby kupiły
Informacja
Już się nie rozumiemy! Jak przeżyć czas trzaskających drzwi - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 29,90 zł
26,99 zł
Burza w mózgu nastolatka. Potencjał okresu dorastania - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 34,90 zł
26,99 zł
22 osoby kupiły
Informacja
Encyklopedia. Świat wiedzy - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Encyklopedia. Świat wiedzy
Dostępny
Produkt dostępny 134 szt.
Cena sugerowana
przez wydawcę: 69,99 zł
53,19 zł
Słowny Turniej - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Słowny Turniej
Alexander
od 10 lat
Dostępny
Produkt dostępny 77 szt.
12,99 zł
19 osób kupiło
Informacja
Terraformacja Marsa - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Terraformacja Marsa
Rebel
od 12 lat
Dostępny
Produkt dostępny 77 szt.
179,99 zł
4 osoby kupiły
Informacja
Ale-Pary. Piłka nożna - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Ale-Pary. Piłka nożna
Alexander
od 4 lat
Dostępny
Produkt dostępny 245 szt.
8,99 zł
45 osób kupiło
Informacja
Everdell - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Everdell
Rebel
od 13 lat
Dostępny
Produkt dostępny 66 szt.
197,99 zł
18 osób kupiło
Informacja
Sowy - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Bestseller
Sowy
Nasza Księgarnia - gry
od 6 lat
Dostępny
Produkt dostępny 555 szt.
49,99 zł
100 osób kupiło
Informacja
Escape Room. Zamek Drakuli (wyd.II) - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 59,99 zł
46,99 zł
Escape Room. Escape Room. Magiczna Sztuczka (wyd. II) - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 31,99 zł
36,99 zł
Escape Room. Escape Room: W krainie czarów - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 59,99 zł
46,99 zł
3 osoby kupiły
Informacja
Wróć do góry