Przedstawiamy bardzo duży zabawkowy dźwig żuraw, sterowany pilotem na kabel renomowanej firmy Simba Dickie Group
Dźwig został wyposażony w pilota do sterowania oraz kosz i platformę załadunkową. Dzięki realistycznym i autentycznym kształtom żurawia twoje dziecko przeniesie się na ogromny plac budowy gdzie będzie pełniło bardzo ważną i odpowiedzialną funkcję operatora wielkiego dźwigu. Żuraw może obracać się wokół własnej osi oraz wciągać i opuszczać ładunki za pomocą dołączonego kosza lub platformy załadunkowej. Wszystkie operacje wykonywane są za pośrednictwem nowoczesnego pilota. Zabawka dźwig to gwarancja udanej zabawy. Dzięki ruchomym elementom oraz akcesoriom dołączonym do zestawu zabawa nabierze wyjątkowo realnego charakteru.
Zawartość i cechy zestawu:
• dźwig o wysokości 100.0 cm,
• pilot do sterowania,
• pojemnik na ładunki,
• platforma ładownicza,
• figurka budowlańca nie znajduje się w zestawie.
Baterie: 4 x AA (brak w zestawie)
Wymiary: ok. 100.0 cm (wysokość żurawia)
Wymiary opakowania: 68.0 x 35.0 x 10.0 cm
Producent | Dickie Toys |
Seria | Dickie Construction |
Wiek | od 3 lat |
Płeć | chłopiec |
Rodzaj baterii | 4xAA |
Kod paskowy (EAN) | 4006333024498 |
Wymiary | 680 x 350 x 100 mm |
Data premiery | 2015.07.31 |
Data pojawienia się | 2015.07.31 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Przedstawiamy zestaw ciastoliny, w którym znajduje się aż 8 kolorów. Mieszaj ze sobą kolory i twórz różne wzory. Ograniczeniem jest tylko twoja wyobraźnia! Zestaw zawiera następujące kolory: • czerwony, • pomarańczowy, • żółty, • zielony, • niebieski, • fioletowy, • różowy, • biały. Nietoksyczna glinka modelarska jest odpowiednia dla dzieci już od 2 lat.
Przedstawiamy grę dydaktyczną polegającą na dopasowaniu odpowiednich sylab w taki sposób, by powstały poprawne formy wyrazów dwusylabowych. Uczestnicy gry ćwiczą swą spostrzegawczość, refleks, kojarzenie właściwych słów, a także utrwalają poprawną pisownię budowanych wyrazów. Gra zapewni pożyteczną i emocjonującą rozrywkę dla całej rodziny, ale może być również wykorzystana jako pomoc dla terapeutów, logopedów i nauczycieli. Zawartość opakowania: • 56 kostek domina, • klepsydra, • worek foliowy, • 2 tablice wyrazów, • 16 żetonów, • instrukcja.
Pierwsze, pełne nagranie w języku polskim, liturgicznej modlitwy wieńczącej trud dnia. Załączony tekst wraz z nutami może pomóc w modlitwie indywidualnej i wspólnotowej. Kompleta pozwala wyśpiewać z tynieckimi benedyktynami chwałę Bożą, albowiem kto śpiewa podwójnie się modli. Mówi się, że Kompleta (modlitwa na zakończenie dnia) jest najbardziej benedyktyńskim oficjum z Liturgii godzin. Wynika to zapewne z faktu, że modlitwa ta powstała w środowiskach mniszych, a nazwę jej wprowadził po raz pierwszy św. Benedykt w swej Regule. A przecież także samo uwarunkowanie tej modlitwy wymowną porą schyłku dnia nadaje jej niepowtarzalne rysy: spokój, skupienie, intymność, domowość, rodzinność – oto krąg treści, które wpisują się w tę modlitwę i zaraze...
1 talia = 5 gier edukacyjnych Wyszukuj pasujące karty i działaj szybciej niż przeciwnik! Daj się wciągnąć w ekscytującą rozgrywkę, a nawet nie zauważysz, jak szybko zrozumiesz ułamki i procenty. „Gra karciana do nauki matematyki. Procenty” to wyjątkowa gra karciana do nauki ułamków i procentów dla każdego fana nauki przez zabawę – mogą grać w nią dzieci już od 11. roku życia. Kieszonkowiec składa się z jednej tali kart, za pomocą której można zagrać w aż 5 gier edukacyjnych: dwa rodzaje memory, klapek, karuzela i szachraj. Do kart dołączona jest obszerna instrukcja, w której zostały wyjaśnione zasady różnych wariantów rozrywki. Intrygujące ilustracje, autorstwa Danki Fukowskiej rozbudzają wyobraźnię, a rozgrywka doskonale rozwija spostrzegaw...
Książka ta pisana jest „na poziom” końcowych klas nowej, ośmioklasowej szkoły podstawowej. Co to znaczy „na poziom”? Najpierw trzeba powiedzieć, o czym jest książka. Jak wynika z tytułu, jest o szyfrach i kodach. Temat przecież bardzo interesujący. Tak dokładnie, ale i prosto jeszcze nikt do uczniów nie pisał i właśnie dlatego książka jest także i dla nauczycieli, bo choć wiadomości w niej zawarte są nietrudne, to niełatwo je znaleźć w literaturze, nawet i w Internecie. Jeden rozdział jest zresztą napisany wyraźnie z myślą o dorosłych Czytelnikach. Wszystkich, a więc i uczniów i nauczycieli, chcę wciągnąć w matematykę, a nie osiągnę tego za pomocą zadań podobnych do szkolnych, nawet tych z konkursów i olimpiad. Książka jest jeszcze o cz...
„Gdybyś był...” to lekka rozrywka pozwalająca na sprawdzenie na ile znamy samych siebie oraz na ile nasze wyobrażenia o nas pokrywają się z tym, co sądzą o nas inni. Uczestnicy zdobywają punkty, typując trafnie, kim lub czym byliby współgracze w alternatywnym świecie. Przemyślana mechanika gry oraz lekka doza hazardu, wynikająca z obstawiania siły swoich odpowiedzi, sprawia, że rozgrywka jest niezwykle emocjonująca. Wymiary opakowania: 24.5 x 25.5 x 6.0 cm
Ta kategoria obejmuje kilka grup elementacyjnych i tematycznych, dzięki czemu każde dziecko może czerpać radość z układania ulubionego obrazka, o indywidualnie dobranym stopniu trudności. Znajdziemy tutaj motywy popularnych bajek, samochody i specjalistyczne pojazdy, jak również domowe, dzikie oraz prehistoryczne zwierzęta. Starannie dobrane wzornictwo, doskonała jakość oraz cenne walory dydaktyczno-wychowawcze to niewątpliwe atuty puzzli klasycznych, dzięki którym marka Castorland jest znana i ceniona w ponad 40 krajach. Cechy produktu: – wysoka jakość nadruku, – idealnie dopasowane elementy, – różnorodność kształtów, – wykonane z tektury o zwiększonej grubości, – odporne na zginanie. Rozmiar obrazka po ułożeniu: 32.0 x 23.0 cm Rozmiar opakowania:...
Puzzle znanego i cenionego producenta cechuje dobra jakość w stosunku do ceny. Układanie puzzli rozwija koncentrację i cierpliwość, a także rozwija pamięć. To idealny sposób na spędzanie wolnego czasu zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych. Wymiary opakowania: 24.5 x 17.5 x 3.7 cm Wymiar obrazka po ułożeniu: 32.0 x 23.0 cm
„Matematyka jest melodią myśli. Wyraża odwieczną harmonię świata”. – Witold Pogorzelski „Matematyka jest miarą wszystkiego. Cóż bowiem bez niej!” – Arystoteles Szeroki zestaw ćwiczeń opracowano zgodnie z podstawą programową i ułożono według zasady stopniowania trudności. Zadania dobrano tak, aby kłaść w nich nacisk na praktyczne zastosowanie przerabianych treści. Wygodny format kart pracy, przejrzysta szata graficzna i przede wszystkim różnorodny i obszerny materiał to Twój sposób na matematykę!
Motywacja wewnętrzna to zbiór 5 gier, których głównym zadaniem jest uświadomienie nastolatkom, jak ważne jest posiadanie celu oraz dążenie do jego realizacji. Każda z gier w prosty sposób pokazuje, czym jest motywacja i w jakim stopniu jest zależna od nas samych. Gry można wykorzystywać w pracy z grupą, ale także w ramach pracy indywidualnej: podczas spotkań z pedagogiem, na zajęciach terapeutycznych itp. Prezentowane gry powstały z myślą o uczniach z niską motywacją do pracy zarówno w szkole, jak i poza nią. W prosty i bezpośredni sposób pokazują, czym jest motywacja, w jaki sposób możemy ją rozwijać, a co wpływa na nią negatywnie. Gry na konkretnych przykładach ukazują, jak włożona praca skutkuje osiągnięciem zamierzonego celu.
Trening szkolny. Ćwiczenia korekcyjno-kompensacyjne. Klasa 7 to zbiór zadań mających na celu rozwijanie i stymulowanie funkcji psychofizycznych dzieci. Odbywa się to poprzez ćwiczenia: percepcji wzrokowej, percepcji słuchowej, koordynacji wzrokowo-słuchowej, grafomotoryki, koncentracji, orientacji przestrzennej, wyobraźni, pamięci, logicznego myślenia, sprawności manualnej, czytania i pisania, liczenia. Dodatkowo część zadań zawartych w tym zeszycie dotyczy wiadomości, które dziecko zdobywa w klasie 7 na lekcjach języka polskiego, języka angielskiego, matematyki, historii, biologii, geografii, chemii, fizyki, muzyki i plastyki.
W Ewangelii jest wiele pytań, które Chrystus kieruje do ludzi. Ale jest drugie tyle takich, które ludzie kierują do Chrystusa, i wcale nie tylko ci ludzie, którzy mieli okazję wypowiedzieć je za Jego ziemskiego życia. Panie, gdzie mieszkasz? Panie, kto zgrzeszył, on czy jego rodzice... ? Czy tylko niewielu będzie zbawionych? Które przykazanie jest największe? Co to znaczy „powstać z martwych”? Przecież o to wszystko i my pytamy. Pytania, problemy. Miał swój problem Józef po Zwiastowaniu, a gdy się ukazała gwiazda, to całkiem inny problem mieli Mędrcy, a inny Herod, choć i dla nich, i dla niego streszczał się ten problem w słowach: „Gdzie jest nowo narodzony król żydowski?” Podobnie całkiem inny problem miały wobec grobu na Golgocie owe, jak to w pieśni...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro