Angielska zakładka do książki ze wstążką.
Wydawnictwo | Museums & Galleries |
Rok wydania | 2019 |
Format | 5 cm |
Kod paskowy (EAN) | 5015278343853 |
Data premiery | 2019.06.19 |
Data pojawienia się | 2019.06.19 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Po świetnie przyjętej serii „Bestiariusza słowiańskiego” jeden z jej autorów, Witold Vargas, przygotował kontynuację tego tytułu, tym razem całkowicie poświęconą zwierzętom. To one towarzyszyły człowiekowi od początku cywilizacji, żyjąc tuż obok i stanowiąc dla niego źródło przetrwania w postaci pożywienia i odzienia. Ich pradawne opisy zawierają mnóstwo nadprzyrodzonych, wręcz magicznych cech, dzięki czemu opisywane istoty stają się częścią pasjonującego świata fantastycznego. Autor po przestudiowaniu niezliczonej ilości opracowań etnograficznych, starych kronik, dokumentów, baśni, legend i podań starał się każdemu miłośnikowi słowiańskiej fantastyki ów świat znacząco przybliżyć.
Przedstawiamy książkę o niekończącym się stanie zakochania. Miłości do miasta, do jedzenia, do kultury i do siebie. Jest to historia celebrowania podróży i odkrywania miasta niczym odkrywanie nowego człowieka. Autorki: dziennikarka Weronika Wawrzkowicz-Nasternak oraz portugalistka Marta Paixão rozmawiają ze sobą, ale przede wszystkim z innymi zakochanymi w Lizbonie. Każdy opowiada o tworzącej się latami relacji z miastem i powodach, dla których wybrali stolicę Portugalii na swój dom. To wielobarwne, pełne słońca i radości opowieści o wyjątkowym „białym mieście”. To szum oceanu, szelest rozmów, dzwonki tramwajów, krzyk mew, kakofonia dźwięków, rozmów i ulicznego gwaru, feeria barw, które mienią się na kaflach zdobiących domy i tworzą jedyne w swoim...
Przedstawiamy wciągającą grę psychologiczną opartą na schemacie popularnej gry towarzyskiej Mogą bawić się w nią dorośli i dzieci, doskonale sprawdza się na wszelkiego rodzaju imprezach, wyjazdach integracyjnych, obozach, w świetlicach itp. Jej unikalna formuła umożliwia jednoczesną wspólną zabawę dużej grupie graczy. Zestaw zawiera żetony używane w podstawowej wersji gry, a także karty umożliwiające zaawansowanym graczom intrygujące rozszerzenie reguł i wzbogacenie rozgrywki. Zawartość opakowania: • 21 żetonów postaci, • agent, 15 policjantów, 5 mafiosów, • 30 kart gry, • instrukcja.
Łamigłówka symbolizuje dwoje kochanków, połączonych mocnymi więzami. Pozbądź się łańcucha i uwolnij serca. Gdy Ci się już uda ta sztuka, to... czy mógłbyś je złączyć ponownie? Otwarcie mówiąc, nie jest to łatwe. Jeżeli w miłości radzisz sobie tak dobrze jak z łamigłówkami, to koniecznie rozwiąż ją ze swoją drugą połową - ot, takie miłosne zadanie... Seria "Huzzle" to łamigłówki dla dorosłych, które wyróżniają się trzema wyjątkowymi elementami: innowacyjnymi pomysłami, bardzo wysoką jakością wykonania oraz unikalnym designem. Zagadki oparte są na koncepcji dwóch prostych pytań: czy możesz rozdzielić elementy? czy możesz złożyć je ponownie razem? Wszystkie wzory zmuszają do myślenia i uwolnienia twórczej wyobraźni, a każde rozw...
Magnetyczna zakładka do książki z serii Mr. Men & Little Miss.
Angielska zakładka do książki ze wstążką. Wymiary: 5,0 x 16,0 cm
Niesamowita, zekranizowana gotycka opowieść autorki Nawiedzonego domu na wzgórzu i Loterii! Merricat Blackwood wraz z siostrą Constance i wujem Julianem zamieszkują rodzinną posiadłość. Nie tak dawno temu rodzina liczyła siedmiu członków - do czasu, kiedy pewnej nocy do cukiernicy trafiła śmiertelna dawka arszeniku. Uwolniona od zarzutu morderstwa Constance wróciła do domu, gdzie Merricat robi wszystko, by uchronić ją przed natarczywością i wrogością miejscowej społeczności. Dni upływają w dosyć szczęśliwym odosobnieniu, aż pewnego dnia do posiadłości przybywa kuzyn Charles…
Znakomita gra edukacyjna w 2 wariantach. Oparta jest na prostych zasadach, a zwycięzcą zostaje ten, kto pierwszy dotrze do centralnego pola planszy. W wyścigu do celu towarzyszy graczom wiele emocji, ale jednocześnie gra uczy i utrwala wiadomości związane z określaniem czasu na podstawie tarczy zegara. W pierwszym, łatwiejszym wariancie gry dzieci poznają sposób określania czasu w trzech różnych formach zapisu: • w postaci zapisu cyframi, • w postaci zapisu słownego, • w postaci określenia czasu za pomocą wskazówek zegara. Drugi, trudniejszy wariant gry przeznaczony jest dla dzieci, które „znają się na zegarze”. W tym wariancie mogą udoskonalić sobie technikę określania czasu, a zwycięzcą zostanie ten, kto bezbłędnie potrafi określić godzinę w pr...
Królik wraca do domu z dalekiej wyprawy. Po drodze napotyka na wiele przeszkód, które opóźniają marsz, ale znajduje również przyjaciół, którzy mu pomagają. Każdy z graczy, wcielając się w rolę królika usiłuje jak najszybciej dotrzeć do ostatniego pola planszy. Każdy ma także szanse poruszać się szybciej, jeśli odpowie na zadane przez przeciwnika pytanie z tabliczki mnożenia. Gra łączy w sobie świetną zabawę i naukę. Zawartość opakowania: – plansza, – 4 pionki, – kostka do gry, – tabliczka mnożenia, – instrukcja. Rozmiar opakowania: 29.0 x 19.0 x 4.0 cm
Znakomita nauka połączona z zabawą dla całej rodziny, dzięki której najmłodsi poznają nazwy dni tygodnia, następowanie ich po sobie oraz zdobędą umiejętność ogólnej orientacji w czasie. W trakcie gry wykorzystuje się wiele atrakcyjnych rekwizytów. Gracze poruszają się pionkami po polach oznaczających dni tygodnia. Kto dotrze pierwszy do pola po środku planszy, ten wygrywa. Po drodze trzeba mieć jednak wiele szczęścia na różnych etapach gry. Ważny jest udany rzut kostką, ale również istotne jest losowanie karty z poleceniem decydującym o dalszym ruchu. Przepustką do etapu ostatecznej rozgrywki jest ułożenie puzzli. Dzięki grze dzieci zrozumieją, co oznaczają takie zwroty jak za dwa dni, środek następnego tygodnia, koniec poprzedniego tygodnia. Zawarto...
Imieniny, urodziny, święta, czy rodzinny obiad nie będą już takie same! :) Zabawne pytania przy rodzinnym stole wprawią w dobry nastrój wujka, ciotkę, dziadków i Was samych. Gra zmieni rozmowę w zabawę, bawcie się dobrze! Opakowanie zawiera: - 54 karty do gry - 162 pytania - instrukcję
Witamy w lesie Sherwood, gdzie trwa zaciekła walka między Robin Hoodem i Szeryfem z Nottingham. Przypadkiem znalazłeś się w środku tego konfliktu i chcąc wyjść cało z opresji musisz blefować, a nawet mówić prawdę. Powodzenia! Życie leniwie płynęło w lesie Sherwood. Wesoła kompania powoli zbierała się na poranny posiłek. Robin leżąc na hamaku rozpiętym wśród drzew rozmyślał nad kolejnymi posunięciami swojej drużyny. Jego rywalizacja z Szeryfem weszła w kluczową fazę. Zwycięzca mógł być tylko jeden. Tymczasem niedaleko Sherwood Szeryf wraz ze swoimi Zastępcami szykował zasadzkę na banitów. Jego karta przetargową był zdrajca, który przekazywał informacje z obozu Robina. Jednakże Szeryf nie wiedział o tym, że Robin również ma asa w rękawie......
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro