hamburger
Menu
Kategorie
Kategorie
Wyszukaj „Ślimak / Czterolistna koniczynka (2 gry)”
Książki
Zabawki
Gry
Puzzle
Papiernicze i szkolne
Muzyka
Audiobooki

Ślimak / Czterolistna koniczynka (2 gry)

Udostępnij
Wydawnictwo:
Rok wydania:
Kod paskowy (EAN):
5900238480139
Data premiery:
2015.08.21
Data pojawienia się:
2015.08.21
DostępnyProdukt dostępny 20 szt.
Dostępny
Wyślemy 2024.04.21
44,99
Cena sugerowana przez wydawcę: 49,00 zł
2 osoby kupiły
Informacja

Opis od wydawcy

Czterolistna koniczynka i Ślimak to gry logopedyczne mające na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnej wymowy głosek, poszerzania słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej, tak ważnej w nauce mówienia, czytania i pisania. W czasie gry dzieci uczą się wymowy poprzez zabawę, ćwicząc dodatkowo spostrzeganie, pamięć wzrokową i słuchową, koncentrację uwagi oraz myślenie (klasyfikowanie przedmiotów).

Czterolistna koniczynka to gra przeznaczona do ćwiczeń poprawnej artykulacji głosek sz, ż, cz, dż oraz ich słuchowego różnicowania. Gra składa się z 72 obrazków z głoskami sz, ż, cz, dż. Jest kilka wariantów prowadzenia rozgrywki, które urozmaicają jej wykorzystanie podczas terapii. Aby grać potrzebna jest kostka oraz od 1 do 4 pionków dla każdego gracza.Przykładowy wariant gry:Grać może od 2 do 4 dzieci. Rozpoczyna gracz, który wyrzucił 6 oczek. Przesuwa się on do przodu o tyle pól ile uzyskał w rzucie kostką, dodatkowo wymawiając poprawnie nazwy obrazków na mijanych polach. Wygrywa osoba, która pierwsza dotrze pionkami do swojego domku. Napotkanego na danym polu rywala można wyrzucić, wówczas jest on zmuszony do rozpoczęcia gry swoim pionkiem od nowa. Zawodnicy mogą grać jednym lub czterema pionkami.

Ślimak to gra przeznaczona do ćwiczeń artykulacji głosek ś, ź, ć, dź oraz słuchowego różnicowania dźwięczności.

Wariant pierwszy:

Dziecko rzuca kostką na planszę z ilustracjami. Tam, gdzie kostka się zatrzyma, musi odgadnąć nazwę obrazka i dodatkowo odpowiedzieć na pytanie: Co słyszysz w tym wyrazie ś, ź, ć, dź?

Wariant drugi:

Dziecko przygląda się obrazkom i wskazuje tylko te, które mają w swojej nazwie głoskę ś (innym razem ź, ć, dź).

Wariant trzeci:

Dziecko otrzymuje polecenie: Posłuchaj części wyrazu, wskaż obrazek, który taką część posiada;np. śli- ? (ślimak), źre- ? (źrebak) lub druga część wyrazu -mak? (ślimak), -bak? (źrebak).

Wariant czwarty:

Gracz kręci długopisem na planszy. Poprawnie wskazany obrazek nazywa, dzieli wyraz na sylaby, głoski oraz układa z tym wyrazem zdanie.

Wariant piąty:

Grać może od 1 do 4 graczy. Rozpoczyna gracz, który wyrzucił 6 oczek. Przesuwa się on do przodu o tyle pól, ile uzyskał w rzucie kostką, dodatkowo nazywając poprawnie obrazki na mijanych polach. Wygrywa osoba, która pierwsza dotrze pionkami do środka ślimaka. Napotkanego na danym polu rywala można wyrzucić, wówczas jest on zmuszony do rozpoczęcia gry tym pionkiem od nowa. Zawodnicy mogą grać jednym lub czterema pionkami. Przy następnym okrążeniu można rozpocząć grę od środka i zakończyć na początku ślimaka.

Obrazki wykorzystane w grze: wiśnie, budzik, huśtawka, oś, bocian, śruba, ziemia, dzik, więzienie, dziurkacz, dzieci, cień, ślimak, pięć, osioł, zielony, dźwig, paproć, ciupaga, śledź, księżyc, siatka, osiem, gałęzie, dziób, miś, sikorka, kość, poziomka, ziemniak, dzięcioł, struś, dziupla, siedem, źrebak, źródło, świnia, siekiera, bazie, sitko, jedenaście, guzik, siodło, pociąg, sieć, nić, dziesięć, tasiemka, sierp, ziarna, siedzenie, budzik, dziadek, cielak, łoś, ćma, gęś, łodzie, łazienka.

WydawnictwoKOMLOGO
Rok wydania2015
Kod paskowy (EAN)5900238480139
Data premiery2015.08.21
Data pojawienia się2015.08.21
Dostępna liczba sztuk
Dostępność całkowita20 szt.
Dostępność w naszym magazynie2 szt. (realizacja 2024.04.21)
Dostępność w punktach BonitoKsięgarnia internetowa Bonito
ul. Staromiejska 6 (50 m od Rynku)Zamów i odbierz 2024.04.22

Darmowa dostawa już od 299,00 

  • Składasz zamówienie wybierając wcześniej punkt odbioru, w którym chciałbyś je odebrać.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość e-mail oraz SMS nadaniu przesyłki.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość e-mail oraz SMS z informacją o dotarciu przesyłki do wybranego punktu oraz kodem PIN.
  • Wydanie przesyłki następuje po podaniu numeru zamówienia oraz kodu, który jest w wiadomości SMS.
  • Pamiętaj, że na odbiór przesyłki w punkcie masz 7 dni.
  • Składasz zamówienie wybierając dostawę DPD Pickup i wskazujesz punkt lub automat (*), w którym odbierzesz paczkę.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki.
  • Otrzymujesz wiadomość SMS od DPD z informacją o dotarciu przesyłki do wybranego punktu Pickup lub automatu (*).
  • Wydanie przesyłki następuje po wpisaniu numeru PIN, który jest w wiadomości SMS.
  • Pamiętaj, że na odbiór przesyłki masz 3 dni.
  • (*) Aby odebrać przesyłkę z automatu DPD Pickup, konieczne jest pobranie aplikacji ze sklepu odpowiedniego dla Twojego modelu telefonu. Po pobraniu aplikacji będziesz miał możliwość krótkiej rejestracji numerem telefonu. Twoja paczka pojawi się w aplikacji automatycznie.
  • Składasz zamówienie wybierając dostawę DPD Pickup i wskazujesz punkt lub automat (*), w którym odbierzesz paczkę.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki.
  • Otrzymujesz wiadomość SMS od DPD z informacją o dotarciu przesyłki do wybranego punktu Pickup lub automatu (*).
  • Wydanie przesyłki następuje po wpisaniu numeru PIN, który jest w wiadomości SMS.
  • Pamiętaj, że na odbiór przesyłki masz 3 dni.
  • (*) Aby odebrać przesyłkę z automatu DPD Pickup, konieczne jest pobranie aplikacji ze sklepu odpowiedniego dla Twojego modelu telefonu. Po pobraniu aplikacji będziesz miał możliwość krótkiej rejestracji numerem telefonu. Twoja paczka pojawi się w aplikacji automatycznie.
  • Składasz zamówienie wybierając wcześniej Paczkomat, w którym chciałbyś je odebrać.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki.
  • Otrzymujesz wiadomość e-mail oraz SMS od Paczkomatów InPost z informacją o dotarciu przesyłki do wybranego Paczkomatu.
  • Wydanie przesyłki następuje po wpisaniu numeru telefonu i podaniu kodu, który jest w wiadomości SMS.
  • Pamiętaj, że na odbiór przesyłki z Paczkomatu masz 48 godzin.
  • Składasz zamówienie wybierając wcześniej punkt, w którym chciałbyś je odebrać.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki.
  • Otrzymujesz SMS-a oraz e-mail od firmy Orlen z informacją o dotarciu przesyłki do wybranego punktu oraz kodem.
  • Pracownik punktu wydaje przesyłkę po podaniu otrzymanego specjalnego kodu.
  • Pamiętaj, że na odbiór przesyłki z punktu masz 3 dni.
  • Składasz zamówienie wybierając wcześniej miejsce, w którym chciałbyś je odebrać. Może to być placówka pocztowa, sklep Żabka, Freshmarket lub stacja Orlen.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki.
  • Otrzymujesz wiadomość e-mail oraz SMS od Poczty Polskiej z informacją o dotarciu przesyłki do wybranej placówki.
  • Pracownik w placówce wyda przesyłkę po podaniu danych odbiorcy zgodnych z danymi na przesyłce oraz po okazaniu dowodu osobistego.
  • Pamiętaj, że na odbiór przesyłki z placówki pocztowej masz 7 dni.
  • Składasz zamówienie podając swój adres doręczenia.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki
  • Listonosz doręcza przesyłkę.
  • Składasz zamówienie podając swój adres doręczenia.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki.
  • Kurier doręcza przesyłkę.
  • Składasz zamówienie podając swój adres doręczenia.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki.
  • Kurier doręcza przesyłkę.
* opcja płatności przy odbiorze kosztuje dodatkowo 3,00 zł

Dodaj swoją ocenę i opinię o „Ślimak / Czterolistna koniczynka (2 gry)”

Twoja ocena
Star0Star0Star0Star0Star0
0,0
Star2Star0Star0Star0Star0
1,0
Star2Star2Star0Star0Star0
2,0
Star2Star2Star2Star0Star0
3,0
Star2Star2Star2Star2Star0
4,0
Star2Star2Star2Star2Star2
5,0

Klienci, którzy kupili „Ślimak / Czterolistna koniczynka (2 gry)“ – wybrali również

Chrząszcz Szczepan / Pszczółki Tuptusie (2 gry) - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 49,00 zł
44,99 zł
1 osoba kupiła
Informacja
Dwie wieże / Kto prędzej? (2 gry) - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Dwie wieże / Kto prędzej? (2 gry)
Dostępny
Produkt dostępny 14 szt.
Cena sugerowana
przez wydawcę: 49,00 zł
44,99 zł
Sadzawka / Pszczółki Gadułki (2 gry) - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 49,00 zł
44,99 zł
Stonoga Sabina / Pszczółki Pracusie (2 gry) - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 49,00 zł
44,99 zł
Opowiem ci mamo - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Opowiem ci mamo
Alexander
od 3 lat
Dostępny
Produkt dostępny 117 szt.
17,99 zł
36 osób kupiło
Informacja
Dżdżownica Żaneta / Pszczółki Lotniczki (2 gry) - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 49,00 zł
44,99 zł
Pszczółki Robotnice / Zamek Paronimów (2 gry) - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Wyprzedaż
Pszczółki Robotnice / Zamek Paronimów (2 gry)
Dostępny
Produkt dostępny 1 szt.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 35,10 zł
35,99 zł
Szumi i szeleści wąż logopedyczny - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Szumi i szeleści wąż logopedyczny
KOMLOGO
od 3 lat
Dostępny
Produkt dostępny 22 szt.
58,50 zł
2 osoby kupiły
Informacja
Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek s, z, c, dz - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 36,00 zł
21,99 zł
11 osób kupiło
Informacja
Logopary ABINO - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Logopary ABINO
ABINO
Dostępny
Produkt dostępny 116 szt.
17,99 zł
9 osób kupiło
Informacja
Gra edukacyjna. Trudne słowa, część 2 - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Gra edukacyjna. Trudne słowa, część 2
Alexander
od 5 lat
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2023.11.24
29,99 zł
Gra. Wzory, kolory, memory - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Gra. Wzory, kolory, memory
Alexander
od 5 lat
Dostępny
Produkt dostępny 44 szt.
23,99 zł
9 osób kupiło
Informacja
Wróć do góry