Idealne narzędzie dla wszystkich, którzy w
codziennej pracy muszą zwięźle i skutecznie
sprzedawać pomysły, przekonywać
do swoich idei, motywować do nowych
projektów i po prostu przemawiać.
Sprawdzone rozwiązania, bazujące na
psychologii poznawczej i społecznej oraz
wieloletniej praktyce autora.
Autor | Piotr Bucki |
Wydawnictwo | Cztery Głowy |
Rok wydania | 2016 |
Oprawa | twarda |
Liczba stron | 80 |
Format | 7.5 x 12.5 cm |
Numer ISBN | 978-83-7843-224-1 |
Kod paskowy (EAN) | 9788378432241 |
Waga | 114 g |
Wymiary | 75 x 125 x 15 mm |
Data premiery | 2016.05.11 |
Data pojawienia się | 2016.05.11 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
To nie jest kolejny poradnik o asertywności. To narzędzie edukacyjne, dzięki któremu przekonasz się, że asertywność to coś więcej niż umiejętność odmawiania. Fiszka po fiszce poznasz narzędzia budowania asertywnej postawy i nauczysz się, że możesz sięgać po swoje, nie raniąc innych. Wzmocnisz samoocenę i zaczniesz asertywnie komunikować swoje potrzeby. Tylko niezbędna teoria oraz konkretne i proste ćwiczenia. Rozwiń się! Teraz!
To nie jest kolejny poradnik o motywacji. To zestaw prostych technik i ćwiczeń, dzięki którym dowiesz się, jak wytrwać w swoich postanowieniach i jak osiągać zamierzone cele. Bez zbędnych słów, tylko naukowe, sprawdzone teorie i łatwe do wdrożenia ćwiczenia. Wszystko przejrzyście i kompaktowo na 38 kartach.
To nie jest kolejny poradnik o szczęśliwym życiu, obiecujący raj na ziemi. To skuteczne narzędzie edukacyjne, dzięki któremu dowiesz się, że szczęście to nie przypadek, i nauczysz się, jak je kształtować. Konkretnie, na temat i w oparciu o najnowsze badania naukowe. Wszystko na 38 kartach – przejrzyście i kompaktowo.
To nie jest kolejny poradnik o roli historii w prezentacjach i wystąpieniach. To narzędzie edukacyjne, którego natychmiast użyjesz w swojej pracy. Fiszka po fiszce wytrenujesz nową kompetencję i przykujesz uwagę słuchaczy. Tylko niezbędna, sprawdzona teoria i praktyczne ćwiczenia. Bo storytelling to nie bajanie. To technika, którą można – i warto! – wytrenować. Rozwiń się. Teraz! (...) Dawno, dawno temu... Brzmi znajomo? Jasne. Tak zaczynały się bajki, opowieści, historie. W ten sposób z pokolenia na pokolenie uczyliśmy się odróżniać dobro od zła, przekazywaliśmy sobie wiedzę. Dziś historiom przywraca się należne im znaczenie. Badania naukowców (znajdziecie je w przypisach do tytułu) potwierdzają, że nie ma lepszego sposobu na przekazywanie wiedzy, wa...
Wskazówki merytoryczne bazujące na najnowszych badaniach i sprawdzone ćwiczenia wzmacniające motywację, siłę woli i budowanie nawyków. Dla wszystkich tych, którzy chcą nie tylko odnaleźć iskrę motywacji, ale także podtrzymać dobre nawyki i wytrwać w postanowieniach. Praktyczny poradnik, pozwalający w krótkim czasie nauczyć się tworzenia skutecznych prezentacji. Takich, które przekażą to, co chcesz przekazać, i które wywołają reakcję, którą chcesz wywołać. Proste i skuteczne zasady oparte na doświadczeniu autora, który każdego roku tworzy i analizuje ponad 400 prezentacji pomagających polskim i zagranicznym firmom "sprzedawać" swoje idee.
To nie jest kolejny poradnik o zarządzaniu stresem. To zbiór sprawdzonych technik i ćwiczeń, które w prosty sposób pozwolą Ci rozładować napięcia i trudne emocje. Dowiesz się, jak lepiej reagować w sytuacjach podbramkowych i racjonalnie zarządzać stresem. Minimum teorii, solidna garść życiowych ćwiczeń. Wszystko na 38 kartach - krok po kroku.
Czego dowiesz się z książki `Wystąpienia publiczne dla nieśmiałych`? - jak okiełznać stres, czy może być sprzymierzeńcem, jakie są jego zalety, - jak perfekcyjnie przygotować się do prezentacji, żeby nie dać się zaskoczyć żadnym pytaniem, - jak rozpoznać publiczność, - jak zacząć wystąpienie, - jak zbudować autorytet, - jak poradzić sobie z hałasami, - co psuje przekaz i jak radzić sobie z tzw. wypełniaczami, - czym zastąpić wypełniacze.
Nigdy nie było żadnego prawdziwie globalnego "porządku światowego" - twierdzi Henry Kissinger. Jeden z czołowych współczesnych polityków, dyplomata, doradca prezydentów od lat analizuje wyzwania, przed którymi staje świat w XXI wieku. Odmienne perspektywy historyczne, trwające konflikty, błyskawicznie rozwijana i coraz szerzej dostępna technologia, a przede wszystkim narastające ekstremizmy ideologiczne coraz bardziej dzielą świat. Dlatego wspólnego porządku nie było i być nie mogło. Każdy region, cywilizacja czy imperium tworzyły i wcielały w życie własne koncepcje,gdzie indziej umiejscawiały centrum świata i swoich barbarzyńców.Czym innym był ład dla Chińczyków, a czym innym dla Europejczyków. Na innych fundamentach oparty jest ustrój Stanów Zjedn...
Zaktualizowane i rozszerzone wydanie klasycznego, międzynarodowego bestsellera, opartego na wynikach badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu. Autorami są najlepsi na świecie specjaliści od wywierania wpływu na ludzi. Ich książki rozeszły się na całym świecie w ponad 4 milionach egzemplarzy. TAK! 60 sekretów nauki perswazji zawiera mnóstwo cennych wskazówek, których nie powinieneś przegapić. Chciałbyś, żeby koledzy się z tobą zgadzali, dzieci odrabiały zadania domowe, szef dostrzegał twój prawdziwy potencjał, a sąsiedzi przestali śmiecić? Ale jak to wszystko osiągnąć? Poznając sekrety nauki perswazji.
Atlas historii Polski zawiera mapy ukazujące historię ziem polskich od pradziejów do współczesności, ilustrujące historię polityczną, konflikty zbrojne (towarzyszą im szczegółowe plany ważniejszych bitew), rozwój gospodarki, strukturę ludnościową i wyznaniową. Warto zwrócić uwagę na unikalne mapy dotyczące szczegółowych zagadnień z historii polskiej XX wieku: udziału Polaków w I wojnie światowej, wojny polsko-bolszewickiej 1920 r., migracji ludności podczas i tuż po II wojnie światowej, przebiegu Powstania Warszawskiego, protestów społecznych tuż po II wojnie św. i w kolejnych dekadach, przebiegu Akcji Wisłą i liczebności, rodzajów wojsk stacjonującej w Polsce armii radzieckiej. Ważnym uzupełnieniem informacji zawartych na mapach są kalendaria op...
Książka jest zbiorem studiów, szkiców i esejów autora z ostatnich lat, które wiąże pewna wspólna przestrzeń problemowa, mianowicie najszerzej rozumiana filozofia kultury. To najszersze rozumienie filozofii kultury jest tu wszakże na tyle płynne i na tyle „nieortodoksyjne”, że przestrzeń tę nazwano skromnie „filozofią kultury i okolicami”, zaś tymi okolicami byłyby: filozofa społeczna, filozofia polityki, filozofia historii, estetyka i krytyka literacka. Pierwsza część książki wydaje się najwłaściwiej przynależeć do nawet rygorystycznie rozumianej filozofii kultury i dotyczy pewnego jej fragmentu, określanego jako „filozofia turystyki”. Opatrzono tę poddyscyplinę cudzysłowem w związku z jej jednak nieustabilizowaną pozycją w przestrzeni reflek...
To nie jest kolejny poradnik o stylu, kropkach i przecinkach, po przeczytaniu którego wiesz, że nic nie wiesz. To zestaw narzędzi, reguł i sprawdzonych technik, które sprawią, że będziesz pisać tak, by ludzie czytali. Obojętnie, czy chodzi o e-maile, artykuły, czy treści marketingowe. Konkretne i proste zalecenia zebrane na 38 kartach.
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta ? przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, która obnaża słabość myślenia modelami rodem z klasycznej ekonomii, która jest piękna jako model teoretyczny, ale zupełnie nie sprawdza się w praktyce. Autor wskazuje na źródła zachowań konsumenckich związane z emocjami i naszymi instynktami. Przedstawia czytelne i praktyczne sposoby wdrażania wiedzy z badań w sprzedaży i marketingu. To książka dla ciekawskiego i ciekawskiej Sapiens, którzy lubią się inspirować. Którzy oczekują niespodzianek, wiedzy, rzetel...
To nie jest kolejny poradnik o wystąpieniach publicznych. To profesjonalne narzędzie edukacyjne, które szybko i profesjonalnie przygotuje Cię do przemawiania. Nauczysz się, nie tylko co mówić, ale również – jak mówić, żeby odnieść sukces. Minimum teorii, solidna garść praktycznych ćwiczeń. Wszystko na 38 kartach krok po kroku.
To nie jest kolejny poradnik o motywacji. To zestaw prostych technik i ćwiczeń, dzięki którym dowiesz się, jak wytrwać w swoich postanowieniach i jak osiągać zamierzone cele. Bez zbędnych słów, tylko naukowe, sprawdzone teorie i łatwe do wdrożenia ćwiczenia. Wszystko przejrzyście i kompaktowo na 38 kartach.
Ciekawie i na temat Prezentacja. Wartość, narracja, sposób podania. Fakty, liczby, kluczowe słowa - esencja wypowiedzi wsparta kilkoma trafnymi grafikami. Główna myśl uchwycona w zgrabne, łatwo zapadające w pamięć zdanie. Żart, ale na temat. Celne zestawienie danych. Porównanie, które daje do myślenia. Wstęp, rozwinięcie, podsumowanie. Wnioski. Ukłon, oklaski, poczucie dobrze wykonanego obowiązku oraz satysfakcja z tego, że oto dotarło się nie tylko do umysłów, ale i serc słuchaczy. Że się ich przekonało. Tego wszystkiego brakuje większości oficjalnych wypowiedzi prezesów, menedżerów, a także pracowników, których wyrok przełożonego skazał na przygotowanie prezentacji i występ przed licznie zgromadzoną publiką. Niestety, nader często wystąpienia w...
To nie jest kolejny poradnik o komunikowaniu w pracy. To narzędzie edukacyjne, dzięki któremu dowiesz się, jak lepiej mówić, a przede wszystkim – jak lepiej słuchać. Nauczysz się kształtować empatię. Minimum teorii i solidna porcja praktyk. Bo komunikacja to narzędzie – najlepsze narzędzie do budowania relacji. Warto używać go z pełną świadomością. By osiągać swoje cele i budować lepsze relacje. Rozwiń się! Teraz!
To nie jest kolejny poradnik o asertywności. To narzędzie edukacyjne, dzięki któremu przekonasz się, że asertywność to coś więcej niż umiejętność odmawiania. Fiszka po fiszce poznasz narzędzia budowania asertywnej postawy i nauczysz się, że możesz sięgać po swoje, nie raniąc innych. Wzmocnisz samoocenę i zaczniesz asertywnie komunikować swoje potrzeby. Tylko niezbędna teoria oraz konkretne i proste ćwiczenia. Rozwiń się! Teraz!
Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który warto stosować tworząc zarówno treści marketingowe w mediach społecznościowych, jak i kreując kampanie społeczne. Viral to pierwsza na polskim rynku książka ukazująca zjawisko błyskawicznego rozprzestrzeniania się angażujących treści i motywy kierujące ludźmi, by przekazywać je dalej. Autor rozbija na czynniki pierwsze wirusowość treści, posługując się badaniami m.in. Dana i Chipa Heatha, Johana Bergera oraz nową dziedziną zwaną kartografią kulturową. Z lektury dowiesz się jak tworzyć treści, któ...
To nie jest kolejny poradnik o roli historii w prezentacjach i wystąpieniach. To narzędzie edukacyjne, którego natychmiast użyjesz w swojej pracy. Fiszka po fiszce wytrenujesz nową kompetencję i przykujesz uwagę słuchaczy. Tylko niezbędna, sprawdzona teoria i praktyczne ćwiczenia. Bo storytelling to nie bajanie. To technika, którą można – i warto! – wytrenować. Rozwiń się. Teraz! (...) Dawno, dawno temu... Brzmi znajomo? Jasne. Tak zaczynały się bajki, opowieści, historie. W ten sposób z pokolenia na pokolenie uczyliśmy się odróżniać dobro od zła, przekazywaliśmy sobie wiedzę. Dziś historiom przywraca się należne im znaczenie. Badania naukowców (znajdziecie je w przypisach do tytułu) potwierdzają, że nie ma lepszego sposobu na przekazywanie wiedzy, wa...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro