Niesamowite zwierzęta to pakiet trzech gier karcianych (psy, koty, dzikie zwierzęta), który łączy ekscytującą rywalizację z przyswajaniem informacji o zwierzętach, zarówno tych popularnych, jak i mniej znanych.
Podczas zabawy gracze muszą wykazać się intuicją, refleksem oraz sprytem. Poczuj zew natury, zaplanuj strategię i nie daj się zaskoczyć!
Gry Niesamowite zwierzęta to trzy warianty zabawy. Zawodnicy poznają rekordzistów wśród zwierząt i typują, która ich cecha będzie najsilniejsza w porównaniu z cechami innych zwierzaków. Przy okazji odkrywają sekrety ras psów i kotów domowych, a także ciekawostki o 156 zwierzętach.
Superbystrzaki sprawdzą swój refleks i spostrzegawczość w wariancie wymagającym odnalezienia takich samych symboli kart. Ostatni wariant spodoba się miłośnikom gry w kuku lub kenta, gdyż zabawa polega na zbieraniu czwórek kart z takim samym symbolem.
Proste zasady gry i szybkie rozgrywki pozwalają zdobywać wiedzę w małych porcjach i utrwalać ją dzięki ciekawym powtórkom. Realistyczne zdjęcia wiernie ilustrują przedstawicieli gatunków i ras, a ciekawostki przemawiają do wyobraźni i pozostają na długo w pamięci.
Ile kg liści zjada dziennie żyrafa? Które zwierzę rozwija w biegu największą prędkość? Jaki kolor skóry ma niedźwiedź polarny? Graj, licytuj, zbieraj karty i poznawaj świat zwierząt!
Producent | Edgard - gry |
Wiek | od 6 lat |
Liczba graczy | od 2 |
Kategoria | edukacyjna, dla dzieci |
Czas gry | ok. 20 minut |
Kod paskowy (EAN) | 5903699821275 |
Waga | 386 g |
Wymiary | 188 x 185 x 50 mm |
Data premiery | 2021.03.26 |
Data pojawienia się | 2021.03.26 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
W drogę, na podbój kosmosu! Gra przeznaczona jest dla osób zafascynowane kosmosem, ale również dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją ”kosmiczną podróż”. Zabawa pomoże zdobyć i utrwalić wiedzę o wszechświecie. Zawartość opakowania: • instrukcja, • dwustronna plansza, • 4 podkładki pod pionki, • 56 kart z pytaniami, • 35 żetonów, • plakat.
Gra ćwiczy rozwój ruchowo-myślowy. Polega na umieszczeniu wszystkich kolorowych obręczy na dwóch słupkach, posługując się jedynie dwoma przyciskami, które wprawiają obręcze w ruch dyktowany przez znajdującą się w środku wodę. Uwaga. Mix kolorów, towar wysyłany losowo. Cena dotyczy 1 sztuki.
Ktoś kradnie diamenty ze sklepu jubilerskiego Muhammeda Karata. Codziennie ginie jeden. Wszystko wskazuje na to, że złodziejem musi być ktoś z personelu – Siv Leander, Ture Modig lub Lollo Smitt. Policja jest bezradna. Sprawa zostaje powierzona młodym detektywom Lassemu i Mai. Akcja książek rozgrywa się w małym szwedzkim miasteczku Valleby i jego okolicach. Główni bohaterowie, Lasse i Maja, chodzą do tej samej klasy i wspólnie prowadzą małe biuro detektywistyczne. Książki świetnie nadają się dla dzieci, które właśnie zaczynają samodzielnie czytać – duża czcionka, duża ilość charakterystycznych czarno-białych ilustracji, trzymająca w napięciu akcja, a wszystko w formacie prawdziwej powieści. Co wcale nie znaczy, że po książki o Lassem i Mai nie sięg...
Przedstawiamy grę, w której gracze wybierają się do lasu na jagody i grzyby. Kto uzbiera ich więcej do swego koszyka i będzie pierwszy na drugim końcu toru, zostaje zwycięzcą. Po drodze trzeba jednak uważać na wilka, na to, by nie zabłądzić w lesie lub nie wrzucić do kosza muchomora. Gra jest prosta i bardzo atrakcyjna dzięki wielu rekwizytom. W „Rajdzie samochodowym” gracze ścigają się na torze gry. W trakcie wyścigu trzeba bardzo uważać, by nie spowodować kraksy lub nie złapać gumy. Wygrywa ten, kto pokona przeciwności i pierwszy dotrze na metę. Zawartość opakowania: • dwustronna plansza, • 4 pionki, • 4 koszyczki, • 7 owoców, • 20 grzybów, • kostka do gry, • instrukcja.
Eksperymentuj, odkrywaj i zgłaszaj patenty! Trwa rewolucja przemysłowa. Wraz z innymi wynalazcami prześcigacie się w publikowaniu nowych odkryć i wynalazków. Rywalizacja na polu badań jest ogromna, a konkurencja nie śpi. Niektórzy posuwają się do kradzieży cudzych pomysłów, czyniąc z tego sposób na życie. Sądy nie nadążają z wydawaniem wyroków. A czy Ty poświęcisz się wieloletnim badaniom i wytrwałej pracy, czy raczej poszukasz szybkiej drogi do sławy? Pamiętaj, cel uświęca środki. Wykaż się sprytem, blefuj i przechytrz rywali! „Patent na złodzieja” to gra towarzyska, w której liczy się duch rywalizacji! Świetnie nadaje się na wspólne spędzanie czasu w gronie rodziny lub znajomych, zarówno w domu, jak i na wyjazdach.
Dzięki tej malowance zostaniesz prawdziwym czarodziejem! Zmoczony wodą pędzel niczym różdżka sprawi, że obrazki nabiorą kolorów, a ty będziesz się świetnie bawić i odkryjesz magię barw! Malowanki wodne to świetna rozrywka dla najmłodszych dzieci, które dopiero ćwiczą sprawność manualną. Kolorowanie rysunków bez użycia farb ułatwi im zabawę i pozwoli zachować porządek. Proste, dostosowane do wieku odbiorcy ilustracje, a także ciekawa tematyka zachęcą dziecko do dalszych plastycznych ćwiczeń.
„Memory” to niezwykle prosta i atrakcyjna gra dla przedszkolaków i młodszych uczniów. Ćwiczy pamięć i spostrzegawczość, a przy tym prezentuje zwierzęta występujące na kontynencie afrykańskim. Trening pamięci i uwagi jest ważnym elementem edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Dzięki dobrej pamięci łatwiej opanować nowy materiał i skuteczniej radzić sobie z rozwiązywaniem zadań o różnym stopniu trudności, wymagających wykorzystania zdobytej już wiedzy o świecie. Zdolność do szybkiego zapamiętywania i łatwego łączenia faktów daje dziecku pewność siebie oraz pozwala rozwijać zainteresowania. Skuteczny trening pamięci, koncentracji i spostrzegawczości. Gra „Memory Afryka” polega na zapamiętaniu ułożenia zakrytych kart i znalezieniu jak najw...
W tym wyścigu wygra najwolniejszy ślimak! Podczas gry nie znasz kolorów ślimaków należących do rywali. Za pomocą kostek przemieszczasz nie tylko swojego, lecz także pozostałe ślimaki. Takiego wyścigu jeszcze nie było! Rewelacyjna zabawa dla graczy w każdym wieku. Śpiesz się powoli! Zawartość opakowania: • plansza, • drewniane figurki ślimaków, • żetony, • kostki, • instrukcja. Wymiary opakowania: 20.0 x 20.0 cm Використовуйте кольорові кубики, щоб перемістити равликів по дошці. Ви можете перемістити будь-якого равлика, як свого, так і своїх суперників! Гра закінчується, коли один з равликів досягає ф...
Nowość Marty Dymek! Obłędnie smaczne dowody, że kuchnia roślinna może być prosta jak barszcz. I że można gotować roślinnie po polsku, czyli po naszemu – w zgodzie z naszymi smakami i możliwościami. Koniec z długimi listami trudno dostępnych składników. Dość rezygnacji z ulubionych, tradycyjnych smaków. Jadłonomia po polsku pokazuje, że kuchnia roślinna może być prosta jak barszcz i równie smaczna co ruskie pierogi. W sześciu rozdziałach podzielonych zgodnie z porami roku znajdziecie mnóstwo roślinnych inspiracji. To nie pomyłka, pór roku mamy w Polsce sześć – jest przecież przedwiośnie oraz trochę zapomniane przedzimie. W końcu, czekając na nowalijki, trzeba coś jeść, na przykład barszcz z wędzonymi śliwkami, kanapki z pastą z ciecierzycy...
Szalona gra, która rozkręci twój mózg! Każdy gracz dostaje planszę i 12 elementów układanki. Każda plansza ma inny wzór. Jeden z graczy przekręca klepsydrę i rzuca kostką, wskazując, z których elementów gracze będą korzystać w tej rundzie. Wszyscy gracze jednocześnie starają się jak najszybciej zasłonić puste pola na swoich planszach. Każdy, kto zdąży to zrobić, zanim skończy się czas, zdobywa klejnot. Wygrywa gracz, który w ciągu dziewięciu rund zbierze najcenniejsze klejnoty! „Ubongo” to światowy bestseller, który zdobył popularność dzięki bardzo prostym zasadom i błyskawicznej rozgrywce. Ponad 2,5 mln sprzedanych egzemplarzy. To ponad 400 niepowtarzalnych zadań. Dwa poziomy trudności łamigłówek umożliwiają dostosowanie gry do wieku i do...
Edukacyjna gra planszowa „Ciało człowieka” to porywająca gra planszowa łącząca elementy wyścigu, bitwy na refleks oraz quizu dotyczącego ludzkiego ciała. Po co jest gęsia skórka i co to jest małżowina? – na te i wiele innych pytań można poznać odpowiedzi w czasie rozgrywki. Wszystko w imię zasady, aby przez zabawę rozwijać wiedzę i zainteresowania oraz kształcić przydatne dziecku umiejętności, refleks, spostrzegawczość i koncentrację. W skład gry wchodzą: • duża plansza z rysunkami układów ludzkiego ciała, • plakat z opisanymi częściami ciała, • 55 kart z quizem oraz grą obserwacyjną, • pionki, • kostka.
Kreatywne zabawy pomogą dziecku skupić się w każdej sytuacji i radzić sobie z rozpraszaczami uwagi Pakiet „Koncentracja” (6–9 lat) ułatwia dziecku efektywną naukę i eliminuje trudności wczesnoszkolne. Umiejętność skupienia uwagi pozwala szybko przyswajać wiedzę i rozwijać możliwości. Dzięki niej dziecko potrafi się skoncentrować na wykonywanej czynności, pamięta, co zjadło na obiad w szkole albo na co zwracała uwagę nauczycielka pod koniec lekcji. Umiejętność koncentracji uwagi pomaga przetwarzać i selekcjonować informacje, czyli np. lepiej rozumieć nowy materiał i planować proces samodzielnej nauki. „Koncentracja” to zestaw zagadek obrazkowych do rozwiązywania kredkami oraz mazakiem suchościeralnym. Zadania zostały opracowane przez ekspertki...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro