|
Etyka mediówNasza cena: | 23,25 zł (zawiera rabat 25 %) (pozycja niedostępna) | |
| | Cena rynkowa: | 31,00 zł (oszczędzasz 7,75 zł) | Autor: | | Wydawnictwo: | Difin | Rok wydania: | 2008 | Oprawa: | miękka | Liczba stron: | 144 | Format: | 16.0 x 23.0 cm | Numer ISBN: | 978-83-7251-865-1 | Kod paskowy (EAN): | 9788372518651 | Waga: | 232 g | Dostępność: | pozycja niedostępna (ostatnio dostępna: 07.04.2020 17:28) | |
Etyka mediów – opis wydawcy Normy etyczne funkcjonowania mediów są w zasadzie znane. Podają je liczne podręczniki i kodeksy etyki dziennikarskiej. Celem niniejszej pracy jest wskazanie trudności, na jakie napotyka realizacja tych norm w praktyce. Co ważne, etyka mediów nie może sprowadzać się jedynie do zbioru zasad. Przy ich ustalaniu i ocenie skuteczności należy wziąć pod uwagę przemiany, jakim podlegają media w wyniku konieczności dostosowania się do gwałtownych przemian całego społeczeństwa, a także rewolucję technologiczną w samych mediach. W książce autor stara się nie eksponować różnic pomiędzy mediami komercyjnymi a publicznymi. |
Dodawanie do schowka jest możliwe tylko po zalogowaniu na swoje konto.
|
| | Data ukazania się w księgarni: 2009.04.30 |
| Paweł Czarnecki | - pozostałe pozycje w naszej księgarni: |
|
Klienci, którzy kupili Etyka mediów, wybrali również: |
|
| |