hamburger
Menu
Kategorie
Kategorie
Wyszukaj „Principles of Marketing, Global Edition”
Książki
Zabawki
Gry
Puzzle
Papiernicze i szkolne
Muzyka
Audiobooki

Principles of Marketing, Global Edition

Udostępnij
Wydawnictwo:
Rok wydania:
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2022.10.01
333,50
Cena sugerowana przez wydawcę: 358,60 zł

Opis od wydawcy

For principles of marketing courses that require a comprehensive text. Learn how to create value through customer connections and engagement In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it's more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing helps students master today's key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. To help students understand how to create value and build customer relationships, Kotler and Armstrong present fundamental marketing information within an innovative customer-value framework. Thoroughly revised to reflect the major trends impacting contemporary marketing, the 18th Edition is packed with stories illustrating how companies use new digital technologies to maximise customer engagement and shape brand conversations, experiences, and communities.

AutorPhilip Kotler, Gary Armstrong
WydawnictwoPearson
Rok wydania2020
Oprawainna
Numer ISBN9781292341132
Kod paskowy (EAN)9781292341132
Data premiery2021.03.12
Data pojawienia się2021.03.12

Produkt niedostępny!

Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.

Dodaj swoją ocenę i opinię o „Principles of Marketing, Global Edition”

Twoja ocena
Star0Star0Star0Star0Star0
0,0
Star2Star0Star0Star0Star0
1,0
Star2Star2Star0Star0Star0
2,0
Star2Star2Star2Star0Star0
3,0
Star2Star2Star2Star2Star0
4,0
Star2Star2Star2Star2Star2
5,0

Philip Kotler, Gary Armstrong – pozostałe pozycje

Marketing. Wprowadzenie - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 129,00 zł
113,52 zł
Wróć do góry