Jedną z najważniejszych umiejętności pozwalających odnieść sukces w pracy zawodowej jest ta dotycząca budowania odpowiednich relacji zawodowych. To jak je będziemy budować, jaką świadomość o nich będziemy mieli i jak będziemy z nich korzystać, może okazać się kluczowe dla kariery i z pewnością pomoże wyróżnić się na wymagającym rynku pracy.
W książce Kultura budowania relacji służbowych – czyli etykieta biznesu w praktyce autorka zwraca uwagę na to, jak bardzo różnimy się i jak odmienne możemy mieć oczekiwania względem wzajemnych relacji oraz sposobu ich budowania, ale przede wszystkim pokazuje standardy i właściwe praktyki.
Przekazana w publikacji wiedza może znaleźć zastosowanie na różnych etapach życia zawodowego i w różnym stopniu, gdyż nigdy nie wiadomo jak potoczy się nasza zawodowa przygoda, gdzie i z kim przyjdzie nam współpracować, a co za tym idzie - jak wiele z tej wiedzy może okazać się kluczowe.
Książka to zaproszenie do świata etykiety oraz do głębszego poznania zagadnień dotyczących:
• skutecznego budowania własnego wizerunku oraz relacji służbowych,
• standardów zachowań w świecie biznesu,
• różnic kulturowych,
• norm, które zapewnią komfort i pewność siebie w najróżniejszych okolicznościach służbowych, począwszy od rozmowy rekrutacyjnej, po uczestnictwo w oficjalnych spotkaniach, na organizacji wydarzeń specjalnych kończąc.
„Fundamentem sukcesu w życiu i w biznesie są relacje międzyludzkie. Ta książka to niezbędnik dla każdego, komu zależy, by były one takie, jak oczekują jego partnerzy i klienci” – Ryszard Kajkowski, założyciel pierwszej prywatnej firmy produkcji oprogramowania w Polsce.
„Dobre maniery, świadomość różnic kulturowych są bezcenne w budowaniu profesjonalnego wizerunku i nawiązywaniu kontaktów. Te z kolei mają kluczowe znaczenie w międzynarodowym środowisku biznesowym, opartym na kulturze współpracy, partnerstwa oraz wzajemnego szacunku. Serdecznie zachęcam do lektury książki Pani Dagmary Łuczki. Wiedza teoretyczna w połączeniu z praktycznymi warsztatami prowadzonymi przez autorkę wzmacnia pewność siebie i pozwala łatwiej dostosować się do określonych sytuacji” – Justyna Głowacka, Pełnomocnik Prezesa ds. ZZL / HR Proxy, Wood-Mizer Industries Sp. z o.o.
Autor | Dagmara Łuczka |
Wydawnictwo | CeDeWu |
Rok wydania | 2020 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 158 |
Format | 23.5 x 16.5 cm |
Numer ISBN | 978-83-8102-420-4 |
Kod paskowy (EAN) | 9788381024204 |
Data premiery | 2020.09.30 |
Data pojawienia się | 2020.09.30 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.