hamburger
Menu
Kategorie
Kategorie
Wyszukaj „Kultura budowania relacji służbowych”
Książki
Zabawki
Gry
Puzzle
Papiernicze i szkolne
Muzyka
Audiobooki

Kultura budowania relacji służbowych

Udostępnij
Wydawnictwo:
Rok wydania:
Oprawa:
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2024.03.25
39,99
Cena sugerowana przez wydawcę: 49,00 zł

Opis od wydawcy

Jedną z najważniejszych umiejętności pozwalających odnieść sukces w pracy zawodowej jest ta dotycząca budowania odpowiednich relacji zawodowych. To jak je będziemy budować, jaką świadomość o nich będziemy mieli i jak będziemy z nich korzystać, może okazać się kluczowe dla kariery i z pewnością pomoże wyróżnić się na wymagającym rynku pracy.

W książce Kultura budowania relacji służbowych – czyli etykieta biznesu w praktyce autorka zwraca uwagę na to, jak bardzo różnimy się i jak odmienne możemy mieć oczekiwania względem wzajemnych relacji oraz sposobu ich budowania, ale przede wszystkim pokazuje standardy i właściwe praktyki.

Przekazana w publikacji wiedza może znaleźć zastosowanie na różnych etapach życia zawodowego i w różnym stopniu, gdyż nigdy nie wiadomo jak potoczy się nasza zawodowa przygoda, gdzie i z kim przyjdzie nam współpracować, a co za tym idzie - jak wiele z tej wiedzy może okazać się kluczowe.

Książka to zaproszenie do świata etykiety oraz do głębszego poznania zagadnień dotyczących:

• skutecznego budowania własnego wizerunku oraz relacji służbowych,

• standardów zachowań w świecie biznesu,

• różnic kulturowych,

• norm, które zapewnią komfort i pewność siebie w najróżniejszych okolicznościach służbowych, począwszy od rozmowy rekrutacyjnej, po uczestnictwo w oficjalnych spotkaniach, na organizacji wydarzeń specjalnych kończąc.

„Fundamentem sukcesu w życiu i w biznesie są relacje międzyludzkie. Ta książka to niezbędnik dla każdego, komu zależy, by były one takie, jak oczekują jego partnerzy i klienci” – Ryszard Kajkowski, założyciel pierwszej prywatnej firmy produkcji oprogramowania w Polsce.

„Dobre maniery, świadomość różnic kulturowych są bezcenne w budowaniu profesjonalnego wizerunku i nawiązywaniu kontaktów. Te z kolei mają kluczowe znaczenie w międzynarodowym środowisku biznesowym, opartym na kulturze współpracy, partnerstwa oraz wzajemnego szacunku. Serdecznie zachęcam do lektury książki Pani Dagmary Łuczki. Wiedza teoretyczna w połączeniu z praktycznymi warsztatami prowadzonymi przez autorkę wzmacnia pewność siebie i pozwala łatwiej dostosować się do określonych sytuacji” – Justyna Głowacka, Pełnomocnik Prezesa ds. ZZL / HR Proxy, Wood-Mizer Industries Sp. z o.o.

AutorDagmara Łuczka
WydawnictwoCeDeWu
Rok wydania2020
Oprawamiękka
Liczba stron158
Format23.5 x 16.5 cm
Numer ISBN978-83-8102-420-4
Kod paskowy (EAN)9788381024204
Data premiery2020.09.30
Data pojawienia się2020.09.30

Produkt niedostępny!

Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.

Dodaj swoją ocenę i opinię o „Kultura budowania relacji służbowych”

Twoja ocena
Star0Star0Star0Star0Star0
0,0
Star2Star0Star0Star0Star0
1,0
Star2Star2Star0Star0Star0
2,0
Star2Star2Star2Star0Star0
3,0
Star2Star2Star2Star2Star0
4,0
Star2Star2Star2Star2Star2
5,0

Klienci, którzy kupili „Kultura budowania relacji służbowych“ – wybrali również

Kultura biznesu. Normy i formy - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 79,00 zł
71,10 zł
2 osoby kupiły
Informacja
Innowacyjne przywództwo w jednostkach ochrony zdrowia - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 59,00 zł
50,15 zł
Wróć do góry