Ta gra to więcej niż zwykłe memory. Nie wystarczy tu znaleźć parę jednakowych obrazków, ale parę obrazków które do sibie pasują.
W grze może brać udział od 2 do 4 graczy. Gra zaczyna się od rozłożenia klocków strukturą do dołu, a następnie wymieszania ich na stole. Gracz odwraca pierwszy losowy klocek, a następnie drugi. Tym razem jednak gra nie będzie taka prosta. Nie wystarczy znaleźć 2 takie samie klocki. Zadaniem gracza będzie dopasowanie pracownika zawodu z jego narzędziami pracy. Jeżeli klocki nie pasują do siebie, bądź trafimy na 2 zawody/narzędzia pracy, należy odłożyć je na tych samych miejscach, aby nie widać było obrazka. Następnie swoją turę rozpoczyna kolejny gracz, który ma takie same zadanie. Wygrywa ten gracz, który uzbiera najwięcej par.
Gra rozwija pamięć, logiczne myślenie oraz uczy popularnych zawodów. Z czasem dziecko zainteresuje się wykonywanymi pracami. A może sam pójdzie w ślady jednego z naszych pracowników? Życzymy Udanej zabawy ;-)
W zestawie 32 klocki:
- 16 przedstawiających rózne prace oraz zajęcia
- 16 przedstawiających narzędzia pracy
Wymiary kostki : 5 x 5 cm
Producent | Goki |
Kod paskowy (EAN) | 4013594567756 |
Data premiery | 2020.10.23 |
Data pojawienia się | 2020.10.23 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Wyższy poziom wtajemniczenia w klasyczną grę popularną na całym świecie, polegającą na układaniu ciągu 3 cyfr. W grze karty zostały zastąpione przez ponumerowane tabliczki. Ciągi liczb układane są aż do cyfry 17, a gracze operują także kostkami „Jokerami”, które mogą zastąpić dowolną cyfrę. Uczestnicy zabawy, zgodnie z regułami gry, starają się pozbyć jak najszybciej swoich tabliczek. Kto zastosuje najlepszą strategię i będzie miał trochę szczęścia, zostanie zwycięzcą. Zawartość opakowania: – 136 kostek z numerkami, – 4 kostki joker, – 4 kostki zapasowe, – 10 półeczek, – worek, – instrukcja.
Przedstawione puzzle to doskonała forma treningu zdolności koncentracji, spostrzegawczości i wytrwałości, a także świetna zabawa dla młodych miłośników układania puzzli. Cząstkowe sukcesy są źródłem satysfakcji, która motywuje dziecko w dążeniu do zamierzonego celu. Produkt dedykowany jest dla dzieci w wieku szkolnym. To pomysł na efektowny, nie drogi, a zarazem bardzo udany prezent. Wymiar opakowania: 32.5 x 22.5 x 5.0 cm Wymiar obrazka po ułożeniu: 40.0 x 29.0 cm
Elektroniczna wersja kultowej gry, która zapewni mnóstwo radości całej rodzinie! Wybierz kartę kategorii i połóż ją na elektronicznej platformie. Bądź czujny! Teraz urządzenie wylosuje literkę, a Ty będziesz musiał wymyślić odpowiedni wyraz, nim zrobią to Twoi przeciwnicy! Uwaga! Podświetlony pierścień wskazuje, który z graczy nacisnął przycisk jako pierwszy! Gra w języku polskim. Zawartość opakowania: • 1 elektroniczna platforma, • 30 kart kategorii, • zasady gry. Zasilanie: 3 baterie AA (brak w zestawie)
Szybka, prosta gra karciana, w której wygrywa ten, kto wykaże się największą spostrzegawczością. W opakowaniu znajdziemy zestaw 31 kart z 6 obrazkami pojazdów na każdej z nich. Dwie dowolne karty zawsze mają po jednym wspólnym obrazku, ale żeby nie było zbyt łatwo, obrazki te często mają różną wielkość. Gra polega na jak najszybszym znalezieniu wspólnego obrazka. W zależności od wariantu wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej kart, bądź jak najszybciej pozbędzie się wszystkich.
Szybka, prosta gra karciana, w której wygrywa ten kto wykaże się największą spostrzegawczością. W opakowaniu znajdziemy zestaw 31 kart z 6 obrazkami na każdej z nich. Dwie dowolne karty zawsze mają po jednym wspólnym obrazku, ale żeby nie było zbyt łatwo, obrazki te często mają różną wielkość. Gra polega na jak najszybszym znalezieniu wspólnego obrazka. W zależności od wariantu wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej kart, bądź jak najszybciej pozbędzie się wszystkich. Zawartość opakowania: • karty koła (31 sztuk), • instrukcja.
Szybka, prosta gra karciana, w której wygrywa ten, kto wykaże się największą spostrzegawczością. W opakowaniu znajdziemy zestaw 31 kart z 6 obrazkami przedstawiającymi zwierzątka. Dwie dowolne karty zawsze mają po jednym wspólnym obrazku, ale żeby nie było zbyt łatwo, obrazki te często mają różną wielkość. Gra polega na jak najszybszym znalezieniu wspólnego obrazka. W zależności od wariantu wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej kart, bądź jak najszybciej pozbędzie się wszystkich.
W niniejszej książce opracowano kilkadziesiąt sytuacji i podano najbardziej popularne zdania, frazy lub wyrazy, które należy wtedy wypowiedzieć. Pracując z tą publikacją, dziecko będzie ćwiczyło zasady powitań i pożegnań z rówieśnikiem, członkiem rodziny i obcą osobą dorosłą; utrwali wiedzę, w jakich sytuacjach używać słów dziękuję, proszę, przepraszam; będzie wiedziało, jak grzecznie rozmawiać przez telefon i domofon, w jakich słowach wyrażać troskę o innych, jak okazywać sympatię, jak grzecznie zachowywać się w szkole, w miejscach publicznych, przy stole i w towarzystwie innych. W książce przedstawiono 57 zdjęć. Na stronach parzystych umieszczono fotografie dla dziecka. Na stronach nieparzystych zapisano pytania, które czyta dorosły pracuj...
„Mozaika” to zabawa edukacyjna przeznaczona dla dzieci i dorosłych od 3 do 100 lat. Rozwija twórcze umiejętności dziecka, ponieważ z klocków „Mozaika” można komponować wiele wzorów, zróżnicowanych pod względem ilości, kształtu, koloru klocków i rodzaju figur geometrycznych. Służy doskonaleniu takich cech jak koncentracja, umiejętność analizowania, tworzenie logicznych struktur i kombinacji. W zabawie z „Mozaika” podstawową wartość stanowi obserwowanie w połączeniu z manipulowaniem, możliwość obrysowywania i odwzorowywania. „Mozaika” to 40 drewnianych klocków, trójkątów i rombów: czerwonych, zielonych, niebieskich, żółtych i pomarańczowych. Do kompletu klocków opracowana została książeczka z serią czterdziestu ośmiu wzorów o wzra...
Są to materiały edukacyjne dla dzieci najmłodszych. Każda historyjka składa się z 8 obrazków, które dziecko ma ułożyć w odpowiedniej kolejności i włożyć do plastikowych kieszonek. Układanie obrazków każde dziecko będzie postrzegało jako dobrą zabawę. Rozbudzona ciekawość i chęć poznania dalszej części historyjki będą motywowały do wykonania zadania. Największą zachętą będzie jednak końcowy efekt – duża ilustracja, która powstanie po odwróceniu poprawnie ułożonych obrazków. Historyjki przede wszystkim uczą myślenia przyczynowo-skutkowego. Aby ułożyć obrazki w poprawnej kolejności, dziecko musi uruchomić procesy myślowe: porównywanie, analizowanie, wnioskowanie. Musi dostrzec szczegóły występujące na poszczególnych obrazkach, porówn...
Wspaniały sposób na poznanie, utrwalanie i sprawdzenie historii naszego kraju. Na 49 kartach znajduje się 196 pytań i 392 odpowiedzi. W trakcie gry jej uczestnicy poruszają się pionkami po torze planszy i odpowiadają na pytania z wyciągniętej karty, w zależności od koloru pola na którym postawili swój pionek. Wygodna, poręczna forma gry sprawia, że łatwo zabrać ją ze sobą w podróż, na wycieczkę do poczekalni w przychodni. Zawartość opakowania: • karty „pytań i odpowiedzi” 49 szt., • karty liter „a”, „b” – 3 x 2 szt., • pionki do gry – 3 szt., • kostka do gry, • plansza, • żetony – 36 szt., • klepsydra.
Podstawowa, najbardziej popularna wersja gry, w której liczy się każde słowo! Klasyczna gra w Scrabble polega na wymyślaniu powiązanych ze sobą słów i układaniu ich na planszy w sposób przypominający krzyżówkę. Słowa układa się z płytek z literami o różnej wartości punktowej, a wygrywa ten, kto za ułożone słowa zdobędzie najwięcej punktów. Prawdziwym wyzwaniem jest układanie słów na tych polach planszy, na których można dostać premię i uzyskać najwyższą punktację! Wymiary opakowania: 37.0 x 27.0 x 3.0 cm
Kłopoty Tymona to publikacja skierowana zarówno do rodziców, jak i nauczycieli oraz terapeutów pracujących z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Może być również wykorzystana na zajęciach z dziećmi prawidłowo rozwijającymi się (np. na lekcji o prawidłowym zachowaniu). Ma pomóc w dostrzeganiu błędów i wzbudzić refleksję, jak powinno się zachowywać, by ich uniknąć. Historyjki można podzielić na trzy kategorie – dom, szkołę i miasto. W każdej części znajduje się siedem opowiadań, w których tytułowy Tymon popełnił błąd mający swoje konsekwencje w reakcji otoczenia. Zadaniem osoby zapoznającej się z tekstem jest odpowiedzenie na dwa rodzaje pytań: – sprawdzających zrozumienie tekstu, – sprawdzających zrozumienie sytuacji. Pytania z...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro