Nowy robot Super DOC o wielkich, błyszczących oczach wprowadzi dzieci w podstawy programowania — kreatywnie, stopniowo i poprzez zabawę.
• W pierwszym trybie robota można programować swobodnie lub przy użyciu kart sugerujących proste powiązania logiczne, zapewniających świetną, wciągającą zabawę dla dwójki graczy.
• Robot Super DOC może również odgrywać cztery różne postaci. Robota można ubierać w kartonowe kostiumy, zamieniając go w smoka, czarodzieja, wróżkę lub rycerza. Każda z tych postaci ma odrębną osobowość i misję do wykonania.
• Nowy model robota pomaga rozwijać u dzieci umiejętności logicznego myślenia i rozwiązywania problemów, pobudzając ich wyobraźnię i kreatywność.
Wymiary: 9.3 x 41.8 x 27.8 cm
Producent | Clementoni |
Wiek | od 5 lat |
Płeć | chłopiec lub dziewczynka |
Kod paskowy (EAN) | 8005125506408 |
Data premiery | 2020.05.22 |
Data pojawienia się | 2020.05.22 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Ta wesoła, łatwa i kolorowa gra karciana jest odpowiednia dla dzieci już od 3 roku życia! Ma trzy poziomy zabawy, aby mogła towarzyszyć dzieciom przez długi czas. Oprócz cyferek od 0 do 8 na kartach są także obrazki uroczych zwierzątek, co ułatwia dopasowywanie najmłodszym. Trzy poziomy zabawy pozwalają grze „rosnąć” wraz z dzieckiem. Poziom 1 to proste dopasowywanie kolorami i zwierzątkami, poziom 2 wprowadza karty specjalne, a poziom 3 dodaje karty z karami. Gracze próbują jak najszybciej pozbyć się wszystkich swoich kart, dopasowując je do karty, która aktualnie znajduje się na górze stosu. Dopasowywać można kolorem i cyfrą lub zwierzątkiem. Przygotuj się na mnóstwo śmiechu! I nie zapomnij krzyknąć „UNO!”, gdy w ręku zostanie Ci tylko jedna kar...
Świetny sposób na spędzenie produktywnie czasu. Origami to zajęcie zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. Ćwiczy koncentrację, cierpliwość oraz dokładność, a za pokonanie wszystkich trudów czeka wspaniała nagroda w postaci złożonej figury lub postaci. Zestaw zawiera papierowe koła w czterech rozmiarach. Średnice wynoszą 3.0, 5.0, 8.0 i 10.0 cm
W „Dobble” można grać na klika sposobów. W zasadach można znaleźć pięć mini-gier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z kart kładzie na środku stołu. Na dany sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego symbolu z kartą, która leży na stole. Symbol nazywają głośno i szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Teraz każdy z graczy musi znaleźć wspólny symbol z nową kartą! Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji roślin, postaci i przedmiotów, a każda z nich jest unikalna i łączy się...
Gra karciana, składająca się ze 112 kart w 4 różnych kolorach oraz kart akcji i 3 dzikich kart „zadanie specjalne”, na których gracze zapisują własne zasady. Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się kart w każdej rundzie i zdobycie punktów za karty, które zostały w rękach innych graczy. Zwycięża gracz, który jako pierwszy zdobędzie 500 punktów. Po wyłożeniu przedostatniej karty gracz musi krzyknąć „UNO”, tzn. „jeden”. Jeśli nie krzyknie i zostanie „przyłapany”, będzie musiał wziąć kolejne karty. Wymiary opakowania: 9.0 x 2.0 x 15.0 cm
Niezapomniana podróż. Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina – Wsiąść do pociągu. Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić Cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! „Wsiąść do pociągu. Europa” to niezwykle wciągająca gra planszowa, która pozwala uczestnikom poznawać Europę schyłku XVIII wieku. Gracze mają okazję zapoznać się z ówczesnym światem, podróżując pocią...
Człowiek i przyroda przynosi odpowiedzi na pytania związane ze szkolnym przedmiotem o nazwie „przyroda”: Co można zrobić, aby zmniejszyć zły wpływ rozwijającej się cywilizacji na przyrodę? Jakie skutki niosą za sobą długie kąpiele? Dzieci znajdą liczne porady, a zastosowanie się do nich przyniesie korzyści zarówno im samym, jak i otaczającej przyrodzie. Zdobyta wiedza pozwoli lepiej zrozumieć procesy zachodzące we wnętrzu Ziemi i na jej powierzchni.
• Samochód do pielęgnacji kotów (41439) to prezent z najwyższej półki – dzieci z zapałem wezmą się za budowanie autka w kocim stylu i zabawę w zbieranie kotów, które będą potem upiększać w salonie dla czworonogów. • W tym małym samochodziku wielbiciele kotów znajdą Emmę i Mię z LEGO® Friends, a także figurki dużego i małego kota. Jest tam także klocek startowy, więc można szybko zbudować model i bawić się bez końca! • To zestaw LEGO® Friends, więc nie mogło w nim zabraknąć uroczych akcesoriów, takich jak przysmaki dla kotów i butelka do karmienia. • Ten kreatywny zestaw zapewni wiele godzin zabawy połączonej z ćwiczeniem zdolności manualnych i będzie odpowiednim prezentem dla chłopców i dziewczynek od 4. roku życia, którzy zasługu...
Wysokiej jakości temperówka elektryczna, która skutecznie usprawni struganie kredek. Posiada dwa otwory. Temperuje kredki w różnych kształtach i o różnych średnicach (od 6.5 do 12.0 mm). Wymaga zasilania bateriami AA (4 sztuki). Baterie nie są dołączone do temperówki. Wymiary temperówki: 8.0 x 7.0 x 7.0 cm Będzie doskonałym elementem wyposażenia pracowni plastycznej każdego dziecka.
Uroczy programowalny krokodyl, który pomoże dzieciom zrobić pierwsze kroki w świecie kodowania! Aby stworzyć sekwencje ruchów, zmusić go do chodzenia i poruszania się należy umieścić specjalne płytki na plecach krokodyla. Krokodyl będzie bawił dzieci efektami dźwiękowymi. Może być zaprogramowany do spania, pływania i straszenia. W zestawie znajdziemy 15 płytek sterujących, którymi zaprogramujemy naszego krokodyla W zestawie: • 3 płytki do przodu, • 2 płytki do tyłu, • 3 płytki w prawo, • 3 płytki w lewo, • 1 płytka strach, • 1 płytka kąpiel, • 1 płytka drzemka, • 1 płytka w tył zwrot. Koko jest też w stanie rozpoznać magnetyczne „jedzenie” i reaguje, gdy się do niego zbliży. Dzięki Koko dzieci poznają podstawowe pojęcia programow...
Niesamowity zestaw naukowy dla fanów technologii, dzięki któremu można zbudować robota z 7 trybami zabawy! Pobierz darmową aplikację na smartfonie lub tablecie i zaprogramuj robota za pomocą programowania blokowego, wprowadzania warunków, akcji, cykli i procedur. Nagrywaj wiadomości głosowe, zmieniaj je, stosując wiele różnych efektów i filtrów dźwiękowych, a następnie przesyłaj je do robota. Mikrofon robota jest idealny do zabaw typu walkie-talkie, będziesz mógł rozmawiać ze znajomymi na odległość! Z programatorem manualnym są tworzone sekwencje poleceń za pomocą kart z kodami QR, które mogą być odczytywane przez aplikację z rozszerzoną rzeczywistością. W podręczniku naukowym znajdzie się wiele informacji na temat robotyki i elektroniki, umożliwia...
Przedstawiony zestaw zawiera sześć szablonów, sześć pisaków i długopis. Ciekawe i różnorodne szablony pomogą w narysowaniu przepięknych rysunków lub pojedynczych elementów. Wymiary opakowania: 28.5 x 21.5 x 4.5 cm
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro