Gra zawiera 117 kart, na których po jednej stronie znajdują się rymowane zagadki, a po drugiej kolorowe ilustracje-odpowiedzi. W nagrodę za prawidłowo rozwiązaną zagadkę dzieci otrzymują żeton pasujący do obrazka.
„Zwą mnie Obibok i jestem smokiem,
lecz nie zabijam nikogo wzrokiem,
nie zieję ogniem i nie przerażam,
jak to się innym smokom przydarza.
Nikt patrząc na mnie, nie krzyczy: „rety”,
bo we mnie drzemie dusza poety,
bo ze mnie smoka przypadek rzadki,
co wierszowane pisze zagadki”.
Karty leżą w stosiku, ilustracjami do dołu. Każdy gracz otrzymuje po jednej planszy ze smokiem. Prowadząca grę osobę dorosła lub dziecko, które umie czytać, odczytuję zagadkę z pierwszej karty ze stosiku. Jeśli odpowiadające dziecko zgadnie, dostaje kolorowy żeton i kładzie go na swojej planszy w kółeczku, w kolorze żetonu.
Wygrywa ten z graczy, który pierwszy zapełni swoją planszę sześcioma żetonami.
Gra edukacyjna „Zagadki Smoka Obiboka” poszerza wiedzę o świecie i wzbogaca słownictwo. Rozwija wyobraźnię i zdolność logicznego myślenia.
Zawartość opakowania:
• 117 kart z zagadkami,
• 4 plansze do zaznaczania poprawnych odpowiedzi,
• 24 kolorowe żetony,
• instrukcja.
Wymiary opakowania: 20.5 x 20.5 x 6.5 cm
Producent | Granna |
Wiek | od 4 lat |
Liczba graczy | od 1 do 4 |
Kategoria | edukacyjna, dla dzieci |
Czas gry | ok. 20 minut |
Kod paskowy (EAN) | 5900221003567 |
Wymiary | 205 x 205 x 65 mm |
Data premiery | 2019.05.22 |
Data pojawienia się | 2019.05.22 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
„Halo, halo! To znów ja! Kto gry lubi, ten mnie zna, a kto zna mnie – dobrze wie, co znajduje się w tej grze. To są zagadki – dla was zagadki, pisane wierszem zgrabnym i gładkim, ilustrowane pięknie pytania, zapraszam wszystkich do zgadywania!” Gra zawiera 117 kart, na których po jednej stronie znajdują się rymowane zagadki, a po drugiej kolorowe ilustracje-odpowiedzi. W nagrodę za prawidłowo rozwiązaną zagadkę dzieci otrzymują element puzzla. Na stole rozrzucamy elementy tylu puzzli, ilu uczestników bierze udział w grze. Fragmenty obrazków są odkryte. Karty z zagadkami leżą w stosiku, ilustracjami do dołu. Prowadząca grę osobę dorosła lub dziecko, które umie czytać, odczytuję zagadkę z pierwszej karty ze stosiku. Jeśli odpowiadające dziecko poda pra...
Familijna gra drużynowa dla najmłodszych. Wesołe kalambury dla małych i dużych. Każda karta zawiera hasło rysunkowe, dzięki czemu dzieci, które jeszcze nie czytają mogą grać ze starszymi dziećmi lub z rodzicami. Zawartość opakowania: • 216 haseł, • 54 karty do gry, • instrukcja.
Gra zapewni fantastyczną zabawę dla całej rodziny Gracze zbierają jaja, hodują kurczaki i kury oraz starają się bronić je przed ptasią grypą i przebiegłym lisem. Ten z hodowców, który jako pierwszy ułoży na grzędach w swoim kurniku dziewięć dorosłych kur, zwycięża! Zawartość opakowania: • 56 tafelków z jajkami, • 48 tafelków z kurczakami, • 36 tafelków z kurami, • 4 tafelki z kogutami, • 4 karty graczy, • 2 kostki do gry, • instrukcja.
Rzucając kolorowymi kostkami, gracze starają się zdobyć jak najwięcej butów dla swoich stonóg. Muszą podejmować decyzje, ile butów i w jakich kolorach chcą zdobyć w kolejnych rundach. Wygra gracz, którego stonoga posiadać będzie najwięcej butów. Urocza, przyjazna oprawa graficzna i wciągająca fabuła sprawiają, że dziecko nawet nie zauważa, że uczy się kolorów oraz dodawania i odejmowania, dobrze się przy tym bawiąc! Elementy gry wykonane są z grubego kartonu, dzięki czemu gra jest odporna na działanie małych, zwinnych dziecięcych rączek. Gra ma 2 warianty: dla dzieci młodszych i starszych.
Zestaw ten służy do nauki zapamiętywania ciągu obrazków, układania według określonego wzoru, kontynuacji wzoru, uzupełniania ciągu oraz układania ciągu według instrukcji słownej.
Układanka „Sylaby” kształci umiejętności ważne w nauce czytania i pisania. Do obrazka należy dopasować odpowiednie sylaby, aby powstała nazwa przedmiotu. Podczas zabawy dzieci rozwijają analizę i syntezę wzrokową i słuchową. Pomocna w nauczaniu początkowym. Wymiary opakowania: 17.0 x 18.5 x 4.0 cm
Seria gier „Psotne słówka” przeznaczona jest dla wszystkich, którzy chcą doskonalić prawidłową wymowę trudnych głosek. Psotne polskie słowa często sprawiają najmłodszym wiele trudności. Dzięki grze ćwiczenia logopedyczne staną się przyjemnością. „Każde dziecko wie już o tym, Słówka mogą robić psoty, Plączą język trudne słowa, Katastrofa więc gotowa. Jednak na to jest już rada, Ćwiczyć język wciąż wypada, Zagraj w grę dla przyjemności, A pokonasz te trudności!” Zestaw zawiera: • 56 kart, • 36 tafelków, • 4 dwustronne plansze, • instrukcję.
Zagraj ze smokiem Obibokiem! „Lepiej sprawdzić, co jest w worku tak przysłowie stare uczy; warto wiedzieć: kot czy nie kot na dnie worka mruczy. By ktoś Cię nie wywiódł w pole potrenować nie zawadzi. Zagraj z Granną w Kota w worku smok Obibok radzi”. Czy to kot czy gruszka, rybka czy kaczuszka? Gra „Kot w worku”: • uczy rozpoznawania i nazywania kształtów, • pozwala ćwiczyć sprawność rąk i paluszków, • rozwija wyobraźnię przestrzenną. Zawartość opakowania: • 9 dwustronnych plansz, • 27 obrazków, • 30 żetonów, • woreczek, • instrukcja.
Pokaż szybko obrazek z karty! Bądź błyskawiczny, dokładny i... gotowy na wszystko! Czy to jest panda, a może piosenkarz? Sprawdź się w nowej, odlotowej grze Kalambury Junior. Zawartość pudełka: • instrukcja, • 150 dwustronie ilustrowanych kart z hasłami, • 18 kart specjalnych, • podajnik na karty, • 5 żetonów rund, • klepsydra.
Gra logopedyczna mająca na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnej wymowy głosek szeregu szumiącego sz-ż-cz-dż, poszerzenie słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej. W czasie gry dzieci uczą się wymowy poprzez zabawę, ćwicząc dodatkowo spostrzeganie, pamięć wzrokową i słuchową, koncentrację oraz myślenie. Gra skierowana jest dla logopedów, terapeutów, nauczycieli i rodziców chcących pomóc dziecku w opanowaniu poprawnej wymowy. Zawartość opakowania: • 8 plansz z obrazkami, • 72 dwustronne kartoniki, • woreczek, • instrukcja. Rozmiar opakowania: 29.0 x 19.0 x 4.0 cm
Nowa edycja bestsellera! Fascynująca gra, z którą poznacie najciekawsze zakątki Polski! Gdzie można zobaczyć foki szare albo pogłaskać ryby? Czy w Polsce są pustynie i wulkany? W którym mieście jeździ trolejbus Ziutek? Czy trzeba bać się dziada kapuścianego i na jakiej górze lubiły spotykać się czarownice? Odpowiedzi na te pytania szukaj w grze Polska! „Gra edukacyjna. Polska” to atrakcyjna propozycja różnych wariantów rozgrywki dla głodnych wrażeń graczy już od 5 roku życia! Proste zasady, zacięta gra oraz atrakcyjna szata graficzna wciągną zarówno dzieci, młodzież jak i dorosłych. W tym wyścigu o zwycięstwie decydują spostrzegawczość, refleks, łut szczęścia oraz znajomość polskiej przyrody, historii i geografii. Dzięki różnorodnym warian...
Sprawdź swoje zmysły i koncentracje, ćwicz orientację i spostrzegawczość. „Sokole oko” to starannie opracowany zestaw aż 8 gier! Zestaw gier: • „Bystre Oczko”, • „Sokole Oko”, • „Skojarzenia”, • „Bingo obrazkowe”, • „Bingo skojarzenia”, • „Bingo oczko”, • „Zgadula” • „Niby Lotek”. Zawartość opakowania: • 140 twardych tafelków, • 4 dwustronne plansze, • instrukcja.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro