Drewniana układanka marki Melissa&Doug to świetna propozycja dla każdego małego wielbiciela mozaik, puzzli, logicznych zadań oraz innych kreatywnych form spędzania czasu. Z taką grą twoje dziecko nie będzie się nudzić nawet w najbardziej deszczowy dzień, gdyż zapewni mu ona wiele frajdy i przyjemności.
Jednak ta edukacyjna zabawka to nie tylko wiele możliwości zabawy. To także doskonała pomoc przy nauce figur i kształtów oraz wsparcie w rozwoju logicznego myślenia. Poprzez układanie odpowiednich elementów na podstawie, dziecko ćwiczy swoją precyzję oraz uczy się skupienia i cierpliwości. Maluch aby odwzorować obrazek musi wykazać się dokładnością i spostrzegawczością. To także świetne wsparcie dla rozwoju motoryki, koordynacji oraz trening małych paluszków.
Zawartość opakowania:
• 5 dwustronnych drewnianych desek ze wzorami co daje aż 10 różnych gotowych opcji do ułożenia,
• 120 drewnianych elementów: trójkątów, trapezów, dużych i małych rombów, kwadratów oraz sześcianów,
• ładne drewniane pudełko.
Opcji zabawy jest naprawdę wiele. Można układać gotowe wzory lub wymyślać własne. Tworzenie takich drewnianych mozaik to doskonałe zajęcie uczące nieszablonowego myślenia, rozwijające kreatywność oraz wyobraźnię.
Wymiary: 22.0 x 32.5 x 3.5 cm
Melissa & Doug to firma, która zaczęła projektowanie zabawek ponad 20 lat temu! W tym momencie oferuje ponad 2000 produktów dla dzieci w każdym wieku. Zabawki Melissa & Doug są niezwykle lubiane przez dzieci, ale również cenione przez ich rodziców. Charakteryzują się niesamowitym wzornictwem, doskonałą jakością oraz ogromną wartością edukacyjną. Każdy produkt jest starannie wykończony i zapakowany.
Producent | Melissa & Doug |
Wiek | od 3 lat |
Płeć | chłopiec lub dziewczynka |
Kod paskowy (EAN) | 772100298 |
Data premiery | 2018.08.03 |
Data pojawienia się | 2018.08.03 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Bazgraki. Emocje (3-6 lat) to książka pełna angażujących zabaw dla przedszkolaków, które odkryją, co czują w konkretnych sytuacjach oraz jak sobie z tymi emocjami radzić. Przewodnikami po Krainie Emocji będą sympatyczne Bazgraki. Różnorodne zadania pokazują, skąd się biorą uczucia i jak je wyrażać. Atrakcyjna forma zmywalnych kart pozwoli na znajdowanie nowych sposobów na oswajanie emocji.Zabawy wspierające rozwój emocjonalny dzieci Co czuje Bazgrak, który wygrał w Wesołym Pokazie Mody? Jaką minę ma stworek, który zgubił misia? I co mogło przestraszyć Bazgraka? Przedszkolaki będą poznawać emocje w sytuacjach, które dotyczą ich samych, m.in. radość z rozchlapywania wody w kałużach, smutek z powodu zagubienia ukochanej przytulanki czy dumę...
"Psy i koty pod lupą naukowców" to książka dla dzieci, które mają psa albo kota, oraz dla tych, które marzą o takim zwierzątku. W krótkich, przystępnie napisanych rozdziałach francuski naukowiec i popularyzator nauki Antonio Fischetti pomaga zrozumieć zachowania zwierząt domowych. Z tej książki dowiemy się, jak komunikują się nasi pupile, które spośród ich zmysłów są najbardziej rozwinięte, kim dla nich jesteśmy (my, właściciele) oraz czy rzeczywiście jedzenie liczy się dla nich bardziej niż nasza miłość. Antonio Fischetti opowiada o zwierzętach jasno, dowcipnie i bardzo ciekawie. Tę książkę można czytać zarówno samodzielnie, jak i razem z rodzicami.Ogromnym atutem tego albumu są ilustracje wykonane przez Sébastiena Mourraina. Zachowania naszyc...
Wersja wzbogacona o drugą talię kart ze 110 nowymi hasłami. Emocjonująca gra słowna dla 2–12 graczy, od 12 lat, wielokrotnie nagradzana, wymagająca opanowania i refleksu. Trzeba szybko wymyślić odpowiedni wyraz, zawierający wylosowaną zbitkę liter, zanim elektroniczna „bomba zegarowa” wybuchnie. Wymiary opakowania: 26,0 x 26,0 x 8,0 cm
Legendarna imprezowa gra w wersji ze zwierzętami! Ten, ten, no... wielbłąd! Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej zwierzątka, które łączy dwie karty. To samo zwierzątko na dwóch kartach zawsze jest tylko jedno, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić (bo nieraz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć). Ale na czym to polega? W pudełku znajdziecie zasady aż 5 minigier, w które można grać kartami Dobble. Zwierzaki, w tym jeden wariant solo! Przykładowa gra: Gąsienica! 1. Przygotowanie do gry Rozdaj wszystkim graczom tyle samo kart (w miarę możliwości), a następnie umieść jedną odkrytą kartę na środku stołu. Każdy z graczy umieszcza przed sobą stos zakrytych kart. 2. Cel gry Być pierwszą osobą, która pozbędzie się wszystkich kar...
Myślisz, że nie umiesz narysować psa? Bzdura! Oddajemy w Wasze ręce książkę, która długo "chodziła" nam po głowie i oto jest! Mini podręcznik, samouczek, przewodnik, który krok po kroku pokaże Wam jak narysować nie jednego, nie dwa, ale całą zgraję psiaków. Nie ważne ile macie lat, nieważne ile razy wydawało się Wam, że nie potraficie rysować - tym razem na pewno się uda. Wewnątrz znajdziecie szkicownik-miejsce na Wasze rysunki.
Fantastyczne i oryginalne klocki z dziurką do nawlekania rozwijają umiejętności manualne, a także pobudzają kreatywność dziecka oraz logiczne myślenie. Plastikowe klocki przestrzenne w kształtach różnych figur geometrycznych, w czterech kolorach: zielony, czerwony, niebieski i żółty. W zestawie: 62 elementy oraz kolorowe sznureczki do nawlekania. Wymiary opakowania: 30.0 x 6.0 x 35.0 cm
Góra uczuć jest narzędziem terapeutyczno-edukacyjnym, przeznaczonym dla psychologów, pedagogów, psychoterapeutów a także rodziców, którzy chcieliby lepiej poznać swoje dzieci. Ma pozwolić graczom na dzielenie się swoimi doświadczeniami, emocjami i spostrzeżeniami w bezpieczny sposób. Gra bazuje na zdaniach niedokończonych, ćwiczeniach stymulujących wyobraźnię, zadaniach z zakresu komunikacji interpersonalnej, ćwiczeniach oddechowych. Gra Góra uczuć pozwala na zapoznanie się ze światem dziecka, odkrywa jego schematy myślenia, pokazuje jak radzi sobie ze współpracą i komunikacją w grupie. Może być dobrym wstępem do dalszej rozmowy, zajęć psychoedukacyjnych czy psychoterapii. Elementy gry: • instrukcja, • plansza, • 25 kart Bagaż doświadczeń, ...
Przyłącz się do zabawy z Psim Patrolem. Wykorzystaj naklejki na dwa sposoby.
Układanka dydaktyczna „Abecadło” to edukacyjna gra dla dzieci, które rozpoczynają swoją przygodę z poznawaniem alfabetu. Zabawa polega na dopasowywaniu kartonika z literką do kartonika z obrazkiem przedstawiającym wyraz rozpoczynający się tą literką. Dzięki zabawie dziecko uczy się literek na zasadzie skojarzeń: wyraz-litera. Układanka stymuluje małego ucznia do myślenia. Można ją pomyślnie wykorzystać zarówno w szkole, w domu jak i w placówkach szkolno-edukacyjnych. Układanka zawiera: • 70 kwadratowych, dwustronnych tafelków, • 70 prostokątnych, dwustronnych kartoników, • książeczkę – instrukcję, • 4 notesiki.
Geomag to wspaniała zabawka edukacyjna, oparta na połączeniu fizycznych właściwości magnesu i szwajcarskiej innowacyjności. Łącząc magnetyczne pałeczki z niklowanymi kulkami, możemy w bardzo prosty sposób budować trójwymiarowe obiekty i przedmioty. Jedynym ograniczeniem jest tu nasza własna fantazja. Geomagi, w przeciwieństwie do innych klocków magnetycznych, nie są produkowane w Chinach, ale w Szwajcarii. Zapewnia to dostosowanie norm produkcyjnych do najnowszych dyrektyw Unii Europejskiej, jest gwarancją nietoksyczności, bezpieczeństwa i wysokiej jakości materiałów. Na tle innych klocków magnetycznych wyróżnia je także siła magnesu i solidność wykonania, co zapewnia łatwość łączenia elementów i wytrzymałość budowanych konstrukcji, nawet przy ich d...
Leśne zwierzęta ponownie zapraszają do swojego domu. Wyjątkowego, bo trójwymiarowego, a w takim lesie z łatwością można się schować! Hej, czy przypadkiem nie stał tu przed chwilą łoś? Gdzie on się podział? „Rok w lesie. Znajdź zwierzaka” to wspaniała gra ćwicząca pamięć i refleks. Celem jest wskazanie zwierzęcia, które ukryło się w lesie lub dopiero co się w nim pojawiło. Forma gry przestrzennej angażuje wszystkich uczestników zabawy. W pudełku znajdują się trójwymiarowe elementy gry (6 drzew, 3 krzaki, 12 zwierząt), 12 dużych żetonów z ilustracjami zwierząt oraz 25 żetonów żołędzi (punktacji). Autorzy: Magdalena Król, Marcin Dudek Ilustracje: Emilia Dziubak Liczba elementów: 58 Wymiary: 23.0 x 23.0 cm
Odważ się rozwiązać 1051 zadań… w minutę! Wysil szare komórki, skup się i wytęż pamięć, aby połączyć klucze w pary, odszukać pieczonego kurczaka albo policzyć, co da się kupić za dychę. Czekają cię rozmaite wyzwania – labirynty, porównywanie obrazków i skomplikowane układanki. Uwaga, zaczynamy grę!
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro