Innowacyjne laboratorium zawiera niezwykłe inteligentne roboty i otwiera świat robotyki!
Dzięki 1 cybernetycznemu mózgowi, 3 silnikom elektrycznym, 2 czujnikom podczerwieni, 1 czujnikowi dotykowemu, 1 głośnikowi i ponad 250 wymiennym komponentom, twoje dziecko będzie mogło zbudować 5 robotów o rosnącej złożoności, które można zaprogramować ręcznie lub za pośrednictwem aplikacji. Następnie można je śledzić, a twoje dziecko będzie się dobrze bawiło z wieloma aktywnościami proponowanymi dla każdego modelu.
Dzięki X1-Explorer twoje dziecko może zaprogramować ruch, prędkość i efekty dźwiękowe.
Dzięki X2-Spider mogą symulować zachowanie drapieżnika.
Dzięki X3-Sumobot mogą wykonywać czynności liniowe.
Dzięki X4-Guardian mogą przeszukać obszar w poszukiwaniu intruzów.
Wreszcie dzięki X5-Droidowi mogą zbierać przedmioty i układać je zgodnie z kolorem!
Czujniki podczerwieni umożliwiają robotom rozpoznawanie obiektów wokół nich, a czujnik dotykowy rozpoznaje, kiedy robot je podniósł.
Wymiary: 8.0 x 52.5 x 38.0 cm
Producent | Clementoni |
Wiek | od 10 lat |
Płeć | chłopiec lub dziewczynka |
Kod paskowy (EAN) | 8005125505234 |
Data premiery | 2018.07.19 |
Data pojawienia się | 2018.07.19 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Poznaj nowoczesne laboratorium RoboMaker Pro. Niesamowite laboratorium do odkrywania wszystkich sekretów robotyki i kodowania poprzez programowanie blokowe. Zbuduj 3 roboty z ponad 200 komponentów, 2 silników, 1 głośnika i czujnika podczerwieni i zaprogramuj je tak, aby wykonywały zabawne czynności, które pomagają rozwijać myślenie. Zaprogramuj szufladę X1, aby tworzyć fantastyczne projekty, bawić się windą X2, aby podnosić przedmioty lub wypychać je ze stołu za pomocą analizatora X3! Korzystając z instrukcji, staniesz się ekspertem od programowania. Będziesz w stanie zbudować dowolne inne typy robotów i zaprogramować je tak, aby robiły, co chcesz. Roboty możesz programować ręcznie bądź też poprzez specjalnie stworzoną aplikację. Tworząc kolejny model,...
Gorylica Sally Jones urodziła się sto lat temu w afrykańskiej dżungli. Niedługo potem porwana została przez kłusowników i sprzedana tureckiemu handlarzowi kością słoniową, który kupił ją jako prezent zaręczynowy dla swej wybranki. Gdy ta odrzuciła zarówno prezent, jak i zaręczyny, Sally Jones wylądowała na targu w Stambule. To dopiero początek niezwykle barwnego, ale jakże ciężkiego życia Sally Jones, którą los rzuca po całym świecie. Sally Jones dostaje się w ręce ciemiężców, łotrów i zdradliwych ludzi, ale znajduje też przyjaźń i wielką miłość. Przejmująca, zaskakująca historia i magnetyzujące ilustracje, w których ukryte są niezliczone wątki i aluzje. Graficzna powieść o tęsknocie i rozpaczy, ale też o przyjaźni i nadziei. Książka...
Ten zestaw naukowy pozwala na odtworzenie prawdziwego parku rozrywki, zakwestionowanie praw fizyki i poznanie mechaniki w łatwy i zabawny sposób! Przy użyciu ponad 200 elementów można stworzyć 20 modeli, w tym napędzany silnikiem diabelski młyn, karuzelę i inne szalone atrakcje! Kolejnych 30 zastosowań można odkryć w Internecie. Dzięki niesamowitej aplikacji Mechanics Laboratory z interaktywnymi instrukcjami 3D montaż modeli staje się jeszcze prostszy. Szczegółowa ilustrowana instrukcja zawiera atrakcyjne wskazówki ułatwiające budowanie modeli.
Koperty białe samoklejące z ochronnym paskiem C5 HK (162x229 mm)
Klara kocha zwierzęta i chciałaby wszystko o nich wiedzieć. W przyszłości zamierza zostać biologiem albo weterynarzem, albo zootechnikiem, albo leśniczym, albo zoopsychologiem, albo opiekunką do zwierząt. Ciężko się zdecydować. Na razie każdą wolną chwilę poświęca na zdobywanie wiadomości. Pomaga jej dziadek, który cierpliwie odpowiada na pytania za pomocą zabawnych rysunków. Dlaczego psy zostawiają mokre ślady łap? Po co świnie taplają się w błocie? Dlaczego szczur może skoczyć z dużej wysokości i nic mu nie jest? Dlaczego króliki ciągle poruszają nosem? Dlaczego papugi są takie hałaśliwe? Czy żaba słyszy, chociaż nie ma uszu? Dlaczego konie tak krótko śpią? Po co niedźwiedzie stają na dwóch łapach? Dlaczego kaczki mają takie dziwne dziob...
Zabawka edukacyjna, adresowana do dzieci rozpoczynających naukę czytania, pisania i liczenia. Na 16 dwustronnych planszach znajdziemy materiały do poznania liczb od 1 do 12, dużych i małych liter alfabetu oraz proste zagadki, zadania matematyczne i ćwiczenia manualne. Dzięki mazakowi suchościeralnemu ćwiczenia można powtarzać wielokrotnie, aż do opanowania danej umiejętności. Poręczny rozmiar opakowania pozwala na zabranie zabawki ze sobą dosłownie wszędzie. Zawartość opakowania: • plansze dwustronne (16 sztuk), • pisak ścieralny, • instrukcja. Wymiar opakowania: 9.3 x 9.3 x 2.0 cm
Sięgając do dziedzictwa nauczania katolickiego przypominamy ogłoszony w początkach dwudziestego wieku z polecenia św. Piusa X (pontyfikat w latach 1903-1914) katechizm, który stał sie popularnym wykładem zasad wiary katolickiej i w jednolitej formie był studiowany na całym świecie przez wiernych w prowincji rzymskiej, a później w innych regionach Włoch. Nie został nakazany przez papieża całemu Kościołowi, ale św. Pius X wyraził życzenie, aby biskupi wprowadzili go do użycia na terenie swych diecezji.Publikacją tego katechizmu papież pragnął spełnić powszechną potrzebę wiernych posiadania łatwo zrozumiałego, pięknego w swojej prostocie wykładu katolickiej nauki o wierze, modlitwie, przykazaniach, sakramentach i cnotach. Oby to wydanie "Katechizmu katolicki...
Najwyższej jakości karty do gry renomowanej firmy Ferd. Piatnik & Sohne. W komplecie 2 talie w eleganckim, złoconym pudełku z charakterystyczną Piatnikowską poduszeczką. Rewersy (koszulki) są nie tylko szlachetne, ale także symetryczne i wyraźnie różniące się od siebie. Te cechy sprawiają, że to doskonałe karty dla wszystkich, od początkujących po wytrawnych graczy. Talie składają się z 55 plastikowanych kart o wymiarach 58 x 89 mm i gramaturze 310. Idealne zarówno do brydża, pokera, remika jak i innych gier. Wyroby wiedeńskiej fabryki Ferd. Piatnik & Sohne od 1824 roku urzekają bogactwem wzorów i perfekcją wykonania. Jakość i tradycja!
Łapiemy Paszczaki! Podczas gry wszyscy kolejno wykładamy na stół po jednej karcie. Jak złapać paszczaka? Musisz swoją kartę wyłożyć w taki sposób, aby na początku i na końcu rzędu kart znalazł się taki sam paszczak. Gdy to ci się uda, zdobędziesz wszystkie paszczaki z tego rzędu! ЦІЛЬ ГРИ Ваше завдання – отримати якомога більше зубастиків. ПІДГОТОВКА ГРИ Перемішайте всі карти. Роздайте гравцям по 5 карт. З решти карт складіть колоду (карти лицьовою стороною вниз) і відкладіть їх на бік столу. ХІД ГРИ Починає гру той, хто має найширшу посмішку (або на...
Pan King ginie w wypadku drogowym. Kilka miesięcy później ginie żona sprawcy wypadku - Ellen Melville. Do akcji wkracza policja. Podejrzenia padają na dziennikarza – Quinna, do którego Ellen często telefonowała. Jej ostatni telefon przed śmiercią był przyznaniem się do spowodowania wypadku, za który osądzony został Hugh Melville, mąż Ellen. Aby odsunąć od siebie podejrzenia, Quinn podejmuje prywatne śledztwo. Ujawnia ono ścisły związek wypadku drogowego ze śmiercią żony sprawcy.
Proste zasady i emocjonująca rozgrywka „Zero” jest grą karcianą łączącą taktykę, blef i obserwacje. Cel gry jest jasny: zdobyć jak najmniejszą liczbę punktów, starając się uzyskać kombinację doskonałą: Zero. Autor „Zero” – Reiner Knizia – jest jednym z najpopularniejszych twórców gier karcianych i planszowych na świecie. Zawartość opakowania: • 56 kart, • instrukcja.
Koty fascynują nas swymi pełnymi wdzięku, miękkimi ruchami, hipnotyzującym wyrazem oczu oraz przepięknym rysunkiem sierści. To zwierzęta posiadające wyjątkowo rozwinięty zmysł równowagi. Rzadko ranią się przy upadku. Mówi się nawet, że zawsze lądują na czterech łapach. I rzeczywiście! Gdy spadają plecami w dół, najpierw odwracają głowę i przednie łapki ku ziemi, potem kręgosłup, a na końcu tyle łapy. Dodatkowo - rozciągając łapy - spowalniają upadek. Zupełnie, jak przy użyciu spadochronu! Dzięki tej zdolności mogą świetnie amortyzować prawie każde uderzenie. Wymiary figurki: 2.5 x 3.8 x 4.5 cm Seria Farm World zawiera okazy zwierząt hodowanych w gospodarstwach na całym świecie. Teraz dzięki figurkom Schleicha i licznym akcesoriom dodatkowym,...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro