Ta zabawna gra planszowa łączy klasyczną loterię z odkryciem niesamowitego królestwa zwierząt
Karty do gry są podzielone na tematy, w zależności od środowiska, w którym żyją zwierzęta. Dzieci mogą także tworzyć własne karty i personalizować je za pomocą ulubionych zwierząt. Gra stymuluje umiejętności obserwacji i kojarzenia oraz zachęca dzieci do nauki o królestwie zwierząt.
Zestaw do gry zawiera:
• 5 kart środowisk naturalnych,
• 60 kart zwierząt,
• 1 przewodnik z propozycjami zabaw indywidualnych i grupowych.
Wymiary opakowania: 18.5 x 23.5 x 7.0 cm
Producent | Clementoni |
Wiek | od 4 lat |
Liczba graczy | 1 |
Kategoria | edukacyjna, dla dzieci |
Kod paskowy (EAN) | 8005125500949 |
Data premiery | 2019.04.02 |
Data pojawienia się | 2019.04.02 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Cechy produktu: • Gra zaprojektowana, aby zrozumieć stany emocjonalne wywołane przez różne sytuacje codziennego życia i skojarzyć je z odpowiednimi wyrazami twarzy. • Duże ilustrowane karty do komponowania opowieści i lustro, aby zobaczyć, jak wyraz twarzy zmienia się! • Wyprodukowane we Włoszech.
„Kraina zagadek” to 80 dwustronnych kart, które w sposób naturalny pozwalają dziecku rozszerzyć wiedze o otaczającym go świecie. Zagadki wzbogacają dziecięcy słownik, a także rozwijają inteligencje, myślenie przyczynowo skutkowe oraz kreatywność. Karty „Kraina zagadek” są polecane do zabawy dziecka z rodzicem od 3 roku życia oraz rekomendowane do pracy z dziećmi: psychologom, pedagogom, terapeutom i logopedom. Dzięki nim dziecko w łatwy i bardzo naturalny sposób nabywa wiedzę o świecie i rozwija swoją inteligencję. Rozwiązywanie łamigłówek zawartych na kartach rozwija: • myślenie przyczynowo – skutkowe (np. dopasowanie krowa mleko, kura jajko), • myślenie dedukcyjne (Co powinniśmy spakować na basen?), • kreatywność (Co kryje się za drzewam...
„Edu-piotruś” to nowa seria produktów, która w przyjemny sposób łączy naukę z zabawą. Na kartach najpopularniejszej gry karcianej w Polsce znajdują się atrakcyjne, kolorowe rysunki, które pomagają wprowadzić najmłodszych w meandry świata i języka polskiego. „Przeciwieństwa” to zestaw 12 kart przedstawiających obrazki o przeciwnych znaczeniach. Zadaniem dziecka jest wskazanie jak największej liczby takich przeciwieństw. Dzień i noc, puste i pełne – to tylko niektóre z nich.
Pudełko zawiera 48 obrazków, z których należy ułożyć 8 logicznych historyjek. Każdą z nich dziecko ma opowiedzieć, jak umie najlepiej swojemu starszemu towarzyszowi zabawy. Tym razem układanie i opowiadanie historyjek wymaga większego wysiłku, ponieważ każda z nich składa się aż z 6 obrazków. Zabawka rozwija wyobraźnię i umiejętność wypowiadania się, uczy rozumienia następstw czasowych i logicznego myślenia. Wymiary opakowania: 24.5 x 20.5 x 4.5 cm
Planszowa gra terapeutyczna „Emocje. Nazywam, rozumiem, wyrażam” skierowana jest do wszystkich grup wiekowych oraz przeznaczona do rozgrywki w każdym miejscu i czasie. Gra stanie się nieodzownym narzędziem pracy dla terapeutów, psychologów, pedagogów, trenerów, coachów i wszystkich tych osób, które na co dzień mają do czynienia z trudnościami w wyrażaniu emocji. Sprawdzi się w gabinetach i poradniach psychologiczno-pedagogicznych, w gabinetach terapeutycznych, w gabinetach pedagogów szkolnych. Niewątpliwym atutem gry jest możliwość wykorzystania jej walorów zarówno podczas sesji terapeutycznych, jak i szkoleń czy rozgrywek rodzinnych. Przy wykonywaniu kolejnych zadań gracze w formie zabawy będą trenować swoje umiejętności związane z określaniem i wyraża...
MAGIAtattoo – twój pierwszy tatuaż. Zostań artystą projektantem i stwórz własny TATTOOkatalog! Ozdabiaj siebie i przyjaciół w domowym TATTOOstudiu! W środku: projekty do kolorowania i zestaw zmywalnych tatuaży (wzory kolorystyczne).
Dzięki zabawie nalepkami dziecko chętniej podejmie naukę czytania! Zdania z tej książeczki należy uzupełnić nalepkami, tak by stworzyć teksty historyjek. Zbuduj zdania tekstowo-obrazkowe i przeczytaj o przygodach wiejskich zwierząt. Do książeczki dołączono 66 kolorowych naklejek. Tytuły w serii: Na wiejskim podwórku, Leśne plotki, Pojazdy specjalne, Dzień przedszkolaka, Wycieczki przedszkolaków oraz Piękne księżniczki.
Gra dla przedszkolaków ćwicząca budowanie opowieści, tworzenie ciągów logiczno-myślowych oraz ucząca rozumienia następstw przyczynowo-skutkowych. Z 40 ilustracji należy stworzyć 10 historyjek (po 4 obrazki każda) łączących się w spójną opowieść. Zadanie dziecka polega na dopasowaniu odpowiednich obrazków, ułożeniu historii w kolejności chronologicznej oraz opowiedzeniu opiekunowi, co przytrafiło się bohaterom historii. Zawartość opakowania: • 40 obrazków (20 plansz), • instrukcja. Wymiary opakowania: 19.5 x 18.5 x 5.5 cm
Dwie gry oparte na prostych zasadach, w których wygrana zależy od szczęśliwych rzutów kostką. Wciel się w rolę pracowitej pszczółki, która po całym dniu ciężkiej pracy wraca do ula. Droga do domu nie jest prosta. Wokół jest jeszcze tyle kwiatów, a i w pajęczynę można się zaplątać. W grze o leniwych żabkach stajemy się jedną z bohaterek, która chce się przedostać na drugi brzeg stawu. Nie chce jej się pływać i dlatego przechodzi drogą wyznaczoną przez wodne liście. Lenistwo sprawia, że często robi postoje. Musi uważać na niebezpiecznego bociana i szczupaka. W obu grach wygrywa gracz, który pierwszy dotrze na metę. Zawartość opakowania: • dwustronna plansza, • 4 pionki, • kostka, • instrukcja. Wymiary opakowania: 29.0 x 19.0 x 4.0 cm
Kolejna książka z popularnej, liczącej wiele tytułów serii „Historyjki z nalepkami”, dzięki której dziecko chętniej podejmie naukę czytania. Uzupełniając proste zdania tekstowo-obrazkowe nalepkami, stworzy teksty historyjek i dowie się, co ciekawego spotkało zwierzątka z pewnego wiejskiego podwórka. Do książki dołączono 67 kolorowych naklejek. Tytuły w serii: Ulubione baśnie, Na wiejskim podwórku, Wiejskie zwierzątka, Leśne plotki, Pojazdy specjalne, Zabawy przedszkolaków, Wędrówki misia Okruszka, Okruszek opowiada historię Polski, Boże Narodzenie, Dzień przedszkolaka, Piękne księżniczki, Wycieczki przedszkolaków, Przedszkolaki się nie nudzą, Nowi koledzy, Wiosna misia Okruszka, Okruszek poznaje Polskę, Miś Okruszek pomaga Mikołajowi, Idą świę...
Zabawka edukacyjna, adresowana do dzieci rozpoczynających naukę czytania, pisania i liczenia. Na 16 dwustronnych planszach znajdziemy materiały do poznania liczb od 1 do 12, dużych i małych liter alfabetu oraz proste zagadki, zadania matematyczne i ćwiczenia manualne. Dzięki mazakowi suchościeralnemu ćwiczenia można powtarzać wielokrotnie, aż do opanowania danej umiejętności. Poręczny rozmiar opakowania pozwala na zabranie zabawki ze sobą dosłownie wszędzie. Zawartość opakowania: • plansze dwustronne (16 sztuk), • pisak ścieralny, • instrukcja. Wymiar opakowania: 9.3 x 9.3 x 2.0 cm
Gra rozwijająca umiejętność liczenia i wykonywania działań! Gra „Potwory głodomory” to świetna pierwsza gra wprowadzająca maluchy w świat matematyki: uczy najmłodsze dzieci liczenia do 10 oraz dodawania i odejmowania w zakresie 1-20. Dodatkowo gracze trenują spostrzegawczość, koncentrację oraz uczą się rywalizacji. Dzięki grze dzieci potrafią zastosować działania matematyczne przy rozwiązywaniu codziennych problemów. Poznawaj matematykę w zabawie i rywalizacji! Dzięki kolorowym stworom gracze doskonalą umiejętność liczenia, poznają liczby oraz odkrywają tajniki układania równań matematycznych. Wesoła szata graficzna i różne warianty gry zachęcają do zabawy zarówno w domu, jak i w przedszkolu. Wspaniała rozrywka również dla niejadków! – Mon...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro