Nasze ukochane kucyki rozbiegły się po polanie. Pomóżcie im wrócić do domu!
Celem kooperacyjnej rozgrywki jest wypełnienie wybiegu kolorowymi kartami kucyków, zanim zostanie on zamknięty przy pomocy kart ogrodzenia. Gra oferuje kilka poziomów trudności.
Dzieci ćwiczą wspólne podejmowanie decyzji oraz komunikację w grupie.
Jak grać w Patataj? Wykonaj jedną z 3 akcji:
• zaprowadź 3 kucyki na wybieg, zagrywając 3 karty kucyków, które łączy jedna wspólna cecha,
• poczęstuj kucyki sianem, zagrywając na wybieg kartę sianka,
• BAM! Ogrodzenie zniszczone, karta podkowy pozwoli usunąć 2 karty ogrodzenia.
Gra uczy umiejętności komunikacji w grupie i spostrzegawczości. Dynamiczna rozgrywka wywołuje mnóstwo emocji oraz sprawia masę frajdy, a także zachęca do aktywnego udziału w rozgrywce oraz uczy jak przedstawiać swoje pomysły podczas zadań grupowych.
W pudełku znajduje się również darmowa gra Memo!
Zawartość:
• 27 kart różnokolorowych kucyków,
• 34 karty ogrodzenia,
• 5 kart podkowy,
• 9 kart sianka,
• instrukcja.
Producent | Granna |
Wiek | od 4 lat |
Liczba graczy | 2-6 osób |
Kategoria | familijne, towarzyskie |
Czas gry | 20 min |
Kod paskowy (EAN) | 5900221003390 |
Waga | 296 g |
Wymiary | 190 x 190 x 38 mm |
Data premiery | 2018.08.28 |
Data pojawienia się | 2018.08.28 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Kooperacyjna gra dla najmłodszych pogromców potworów. Zalecana na dobranoc! „Co to znowu za pokraki? Wyglądają jak wieszaki! Wyszły z szafy bez pomocy... Kiedy wyszły? O północy!!! Maszerują przez pokoje, szumią na nich różne stroje. Idą, idą, nie przystają. Pod wersalkę zaglądają...” – Dorota Gellner Wieczorem świat wygląda inaczej. Straszydła i stwory czają się pod łóżkiem. Nie możesz zasnąć? Nie bój się potworów! Zagraj w naszą grę i wygoń je do szafy! Gra Potwory do szafy! to gra kooperacyjna dla najmłodszych autorstwa Antoine Bauza. Ilustrował ją Maciej Szymanowicz. Mamy nadzieję, że wam się spodoba! Zawartość opakowania: • 20 kart potworów, • 10 żetonów zabawek, • 3 części potwora Zębogona, • 2 żetony Łowców Doskon...
Pucio dostał od babci najpiękniejszy nocnik na świecie – z samolotem! Teraz tylko musi pamiętać o tym, żeby na nim usiąść, kiedy chce mu się siusiu lub kupę. A to nie jest takie łatwe, zwłaszcza w czasie zabawy! Czy u Was jest podobnie? Nie martwcie się, w końcu na pewno się uda. Wystarczy trochę poćwiczyć – tak jak Pucio! Z jego pomocą pożegnanie z pieluszką będzie o wiele prostsze. Dr n. hum. Marta Galewska-Kustra – mama, logopedka i pedagożka dziecięca, pedagożka twórczości, pisarka. Zajmuje się rozwijaniem kreatywności oraz terapią opóźnionego rozwoju mowy i wad artykulacyjnych u dzieci. Wieloletnia pracowniczka naukowa Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Autorka bestsellerowej serii książek wspierających rozw...
Nadchodzi zima, a leśne zwierzęta gromadzą jedzenie na długie zimne dni. Celem graczy jest jak najszybsze zdobycie pięciu przysmaków, tego samego rodzaju. Gra jest prosta i szybka, świetnie się sprawdzi na każdej imprezie. W każdej turze gracz wybiera dwie karty leśnych zwierzaków. Używa ich po kolei. Zwierzaki pozwalają zbierać jedzenie i podbierać je innym graczom. Oczywiście jest też element blefu. Pierwszy gracz, który zbierze pięć identycznych przysmaków, wygrywa. Zawartość opakowania: • 55 kart zapasów (po 11 z każdego rodzaju- orzechy włoskie, orzechy laskowe, pestki słonecznika, żołędzie, orzeszki ziemne), • 30 kart akcji ze zwierzętami ( chomik, świstak, bóbr, szop pracz, wiewiórka - z rewersami w sześciu różnych kolorach), • drewniany z...
Rzucając kolorowymi kostkami, gracze starają się zdobyć jak najwięcej butów dla swoich stonóg. Muszą podejmować decyzje, ile butów i w jakich kolorach chcą zdobyć w kolejnych rundach. Wygra gracz, którego stonoga posiadać będzie najwięcej butów. Urocza, przyjazna oprawa graficzna i wciągająca fabuła sprawiają, że dziecko nawet nie zauważa, że uczy się kolorów oraz dodawania i odejmowania, dobrze się przy tym bawiąc! Elementy gry wykonane są z grubego kartonu, dzięki czemu gra jest odporna na działanie małych, zwinnych dziecięcych rączek. Gra ma 2 warianty: dla dzieci młodszych i starszych.
Kartonowa książeczka o małym Nunusiu i jego starszej siostrze. Ze smoczkiem w buzi Nunuś nie może zjeść jabłuszka. Nie może też powiedzieć Kici Koci, że chciałby iść na spacer. Kicia Kocia tłumaczy braciszkowi, że jest już duży i nie potrzebuje smoczka. Czy Nunuś to zrozumie?
Pucio wprowadza dzieci w świat mowy! Na kartach tej małej książeczki znajdziecie swojego ulubionego bohatera wykonującego czynności, które cieszą każdego malucha, a wszystko to w połączeniu z dźwiękami ważnymi dla początków rozwoju mowy: samogłoskami, prostymi sylabami i onomatopejami. Pucio zaprasza do wspólnej zabawy! Oglądajcie ilustracje i dotykajcie ich, odczytując zapisane na nich dźwięki. Powtarzajcie razem z dzieckiem gesty wykonywane przez Pucia (możecie pomóc maluchowi, kierując jego ręką). Wyraźnie intonujcie i zabarwiajcie emocjonalnie swoje wypowiedzi, bo to zwraca uwagę dziecka i zachęca je do naśladowania. Więcej wyrażeń dźwiękonaśladowczych, które są ważnym elementem rozwoju mowy, znajdziecie w książce Pucio uczy się mówić. Dr n....
Nunuś, młodszy brat Kici Koci, uczy się korzystać z nocnika. Na początku nie jest to łatwe, ale Kicia Kocia wpada na znakomity pomysł… Książeczki o Nunusiu drukowane na twardych, kartonowych stronach przeznaczone są dla najmłodszych czytelników dopiero rozpoczynających swoje przygody z literaturą.
Nowa edycja bestsellera! Fascynująca gra, z którą poznacie najciekawsze zakątki Polski! Gdzie można zobaczyć foki szare albo pogłaskać ryby? Czy w Polsce są pustynie i wulkany? W którym mieście jeździ trolejbus Ziutek? Czy trzeba bać się dziada kapuścianego i na jakiej górze lubiły spotykać się czarownice? Odpowiedzi na te pytania szukaj w grze Polska! „Gra edukacyjna. Polska” to atrakcyjna propozycja różnych wariantów rozgrywki dla głodnych wrażeń graczy już od 5 roku życia! Proste zasady, zacięta gra oraz atrakcyjna szata graficzna wciągną zarówno dzieci, młodzież jak i dorosłych. W tym wyścigu o zwycięstwie decydują spostrzegawczość, refleks, łut szczęścia oraz znajomość polskiej przyrody, historii i geografii. Dzięki różnorodnym warian...
Przedstawiamy wciągającą grę psychologiczną opartą na schemacie popularnej gry towarzyskiej Mogą bawić się w nią dorośli i dzieci, doskonale sprawdza się na wszelkiego rodzaju imprezach, wyjazdach integracyjnych, obozach, w świetlicach itp. Jej unikalna formuła umożliwia jednoczesną wspólną zabawę dużej grupie graczy. Zestaw zawiera żetony używane w podstawowej wersji gry, a także karty umożliwiające zaawansowanym graczom intrygujące rozszerzenie reguł i wzbogacenie rozgrywki. Zawartość opakowania: • 21 żetonów postaci, • agent, 15 policjantów, 5 mafiosów, • 30 kart gry, • instrukcja.
Kto z was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie. W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz. Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy. Zawartość opakowania: • plansza, • gorący ziemniak (w postaci kulki), • 110 kart pytań, • 4 pionki, • bączek, • instrukcja. Wymiary opakowania: 29.0 x 19.0 x 5.0 cm
Pucio postanawia spróbować nowego dania w restauracji Wesoła Marchewka. Zamówiony makaron wygląda inaczej niż ten jadany w domu, ale smakuje wyśmienicie! Na dodatek kucharz daje dzieciom przepis na pyszne placuszki, więc szykuje się rodzinne gotowanie. Ach, ile przy tym zabawy! Każdy ma swoje zadanie: tata kroi owoce, Pucio miesza, a Misia dosypuje do miski kolejne składniki. I podwieczorek zaraz gotowy! W książce znajdziecie przepis na Puciowe placuszki z owocami do samodzielnego przyrządzenia. Wspólne kucharzenie polecamy szczególnie dzieciom z trudnościami w jedzeniu.
„Halo, halo! To znów ja! Kto gry lubi, ten mnie zna, a kto zna mnie – dobrze wie, co znajduje się w tej grze. To są zagadki – dla was zagadki, pisane wierszem zgrabnym i gładkim, ilustrowane pięknie pytania, zapraszam wszystkich do zgadywania!” Gra zawiera 117 kart, na których po jednej stronie znajdują się rymowane zagadki, a po drugiej kolorowe ilustracje-odpowiedzi. W nagrodę za prawidłowo rozwiązaną zagadkę dzieci otrzymują element puzzla. Na stole rozrzucamy elementy tylu puzzli, ilu uczestników bierze udział w grze. Fragmenty obrazków są odkryte. Karty z zagadkami leżą w stosiku, ilustracjami do dołu. Prowadząca grę osobę dorosła lub dziecko, które umie czytać, odczytuję zagadkę z pierwszej karty ze stosiku. Jeśli odpowiadające dziecko poda pra...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro