„Skarby śpiącej ośmiornicy” to wesoła gra dla dzieci, która testuje cierpliwość i zręczność graczy. Dzieci na zmianę próbują wykraść „klejnoty” śpiącej ośmiornicy. Może Ci się wydawać, że ośmiornica głęboko śpi, ale jeśli spróbujesz zabrać skarb za szybko, Inky się obudzi i wystrzeli plamę atramentu, aby bronić swojej własności Gracze próbują wydostać „klejnot”, obracając nim na boki, aby wyjąć go z podstawy. Jeśli graczowi uda się wyciągnąć „klejnot” bez obudzenia ośmiornicy, może go zatrzymać. Rózne „klejnoty” wymagają innego podejścia, dlatego trzeba wykazać się cierpliwością i zręcznością, aby je zdobyć. Gdy wszystkie skarby zostaną wyciągnięte, wygrywa gracz, który zebrał ich najwięcej. Ta gra przeznaczona dla 2–4 graczy to doskonały prezent dla dzieci od 5 roku życia.
Producent | Fisher Price |
Wiek | od 5 lat |
Liczba graczy | od 2 do 4 |
Kategoria | zręcznościowa, dla dzieci |
Kod paskowy (EAN) | 887961854640 |
Data premiery | 2020.07.13 |
Data pojawienia się | 2020.07.13 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Obrazkowe ćwiczenia logopedyczne dla przedszkolaków. Ćwiczenia wspomagające terapię logopedyczną głosek S, Z, C, DZ
Rzucając kolorowymi kostkami, gracze starają się zdobyć jak najwięcej butów dla swoich stonóg. Muszą podejmować decyzje, ile butów i w jakich kolorach chcą zdobyć w kolejnych rundach. Wygra gracz, którego stonoga posiadać będzie najwięcej butów. Urocza, przyjazna oprawa graficzna i wciągająca fabuła sprawiają, że dziecko nawet nie zauważa, że uczy się kolorów oraz dodawania i odejmowania, dobrze się przy tym bawiąc! Elementy gry wykonane są z grubego kartonu, dzięki czemu gra jest odporna na działanie małych, zwinnych dziecięcych rączek. Gra ma 2 warianty: dla dzieci młodszych i starszych.
Jak wyróżnić się na tle innych lodziarni w okolicy? Nowe smaki? Większe porcje? To już było! A może żonglowanie gałkami na oczach klienta? I to właśnie jest prawdziwe wyzwanie dla pracowników „Krainy Lodów”! „Kraina Lodów” to wyjątkowa gra, w której szybkość i precyzja ruchów idzie w parze z logicznym myśleniem i wyobrażeniem przestrzennym. Każdy uczestnik zabawy otrzymuje identyczny zestaw 4 wafelków i 3 gałek (niebrudzących, niekapiących, nietopniejących, niesmakowych – czysto plastikowych) lodów. Jego zadaniem jest przekładanie gałek lodów z wafelka do wafelka, aż skomponuje taką kombinację, która zadowoli spragnionych orzeźwienia klientów. Oprócz dokładności ważna jest też szybkość! Upewnij się, że w tym pośpiechu nie upuścisz...
Szalona, zawirowana, nieprzewidywalna gra „Wietrzne gatki”! Uratuj pranie babci przed szalonym wiatrem! Pomożesz babci rozwiesić pranie? Rzuć kostką... Jeśli wypadnie słoneczny dzień, rozwieś pranie na sznurkach. Jeśli wypadnie chmura, tracisz kolejkę. Jeśli wypadnie deszcz, musisz zwinąć pranie. Jeśli wypadnie wichura, wiatr zacznie obracać suszarką, a babcia straci wszystkie ubrania! Wygrywa ten, kto pierwszy rozwiesi całe pranie. Babcia się śmieje, kiedy suszarka wiruje na wietrze! Obracająca się suszarka, śmieszne efekty dźwiękowe. W komplecie: obracająca się suszarka, figurka babci w sukience i okularach, wyprane ubrania, kostka, instrukcja. Wymagane baterie: 3 x AA (brak w zestawie)
Jednym z ulubionych zajęć dzieci jest kolorowanie. W tej książce właśnie ta czynność stanowi podstawę do nauki ortografii. Nauka pisowni każdego wyrazu opiera się na pewnym schemacie. W pierwszym ćwiczeniu dziecko koloruje pola według kodu. Ze skończonego rysunku odczytuje wyraz z u, ó, ch, h, rz lub ż, który następnie (w ćwiczeniu drugim) zapisuje kilka razy w liniaturze - aby utrwalić jego pisownię. W zadaniu trzecim uczeń musi wykazać się różnymi zdolnościami, między innymi spostrzegawczością, umiejętnością liczenia i porównywania, kojarzenia, dopasowywania elementów. W tym ćwiczeniu najważniejsze jest jednak rysowanie lub kolorowanie. W ostatnim zadaniu dziecko uczy się innych wyrazów z daną trudnością ortograficzną związanych ze słowem gł...
Gra logopedyczna mająca na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnej wymowy głosek szeregu szumiącego sz-ż-cz-dż, poszerzenie słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej. W czasie gry dzieci uczą się wymowy poprzez zabawę, ćwicząc dodatkowo spostrzeganie, pamięć wzrokową i słuchową, koncentrację oraz myślenie. Gra skierowana jest dla logopedów, terapeutów, nauczycieli i rodziców chcących pomóc dziecku w opanowaniu poprawnej wymowy. Zawartość opakowania: • 8 plansz z obrazkami, • 72 dwustronne kartoniki, • woreczek, • instrukcja. Rozmiar opakowania: 29.0 x 19.0 x 4.0 cm
Gra polega na zapamiętywaniu poszczególnych dźwięków i zebraniu jak największej liczby par, które tworzą się z dwóch klocków wydających taki sam dźwięk. Memo to gra dydaktyczna, która wprowadza jej uczestników w świat dźwięku. Jej celem jest nauka uważnego słuchania, koncentrowania się na sygnałach dźwiękowych oraz ich identyfikowanie i różnicowanie. Uczy również zapamiętywania i szybkiego kojarzenia dźwięków. Rozwija pamięć słuchową, wrażliwość słuchową i koordynację słuchowo wzrokowo ruchową. Bardzo atrakcyjna i emocjonująca jest również wersja gry z użyciem planszy i kolorowej kostki. Można również zagrać w memo tradycyjne, oparte na wykorzystaniu pamięci wzrokowej, co urozmaica zabawę i jest świetnym treningiem tej pamięci.
„Wygibajtus” to gra, w której uczestniczysz całym swoim ciałem Dzięki specjalnej tarczy wskazującej kolor oraz użycie odpowiedniej części ciała (ręce lub nogi) zajmujemy odpowiednie pole na planszy. Wygrywa z reguły ten, kto jest najbardziej wygimnastykowany i ma więcej szczęścia. Gra jest dobrym pretekstem do paru chwil dobrej gimnastyki. Zawartość opakowania: • mata plastikowa, • tablica ze wskazówkami, • instrukcja.
„Gra Loteryjka. Ubrania” to fantastyczna propozycja rodzinnej rozrywki, przeznaczona jest dla dzieci już od trzeciego roku życia. Loteryjka to gra o niezwykle przejrzystych zasadach, polegająca na jak najszybszym wyszukiwaniu szczegółów i dopasowaniu obrazka na żetonie do odpowiedniego miejsca znajdującego się na planszy. Dzięki czterem wariantom rozgrywki gra wciągnie maluszki, starsze dzieci, jak i opiekunów. W skład zestawu wchodzi: • barwnych plansz z ciekawymi grafikami, • 36 żetonów. Gra gwarantuje wiele godzin twórczej rozrywki, a przy tym rozwija pamięć i spostrzegawczość oraz umiejętność rozpoznawania i nazywania części ubrań i ich przeznaczenia w zależności od pory roku, pogody i aktywności. Wyjątkowe ilustracje autorstwa Katarzyny No...
Znajdź w lesie wiewiórkę i sowę, sprawdź, czy w Arktyce spotkasz lisa polarnego i maskonura, a potem przenieś się na sawannę, by obserwować żyrafę i zebrę. Kto pierwszy położy wszystkie żetony w odpowiednich miejscach na planszy, niech krzyknie: „lotto”! Niezwykle proste zasady gry, która polega na wyszukiwaniu szczegółów i dopasowaniu obrazka na żetonie do odpowiedniego miejsca na planszy. „Lotto zwierzęta 2+” rozwija spostrzegawczość, koncentrację, precyzję i koordynację wzrokowo-ruchową, a także umiejętność rozpoznawania zwierząt w ich naturalnym otoczeniu. 6 bajecznie kolorowych plansz oraz 36 okrągłych żetonów to propozycja idealnej zabawy dla najmłodszych dzieci. Cztery warianty rodzinnej rozgrywki zachęcą do gry również starsze dzie...
Gdzie ukrył się fioletowy kameleon? Czy to lew z pomarańczową grzywą wygląda z nory? Kto pierwszy położy wszystkie żetony w odpowiednich miejscach na planszy, niech krzyknie: „lotto”! Niezwykle proste zasady gry, która polega na wyszukiwaniu szczegółów i dopasowaniu obrazka na żetonie do odpowiedniego miejsca na planszy. „Loteryjka” rozwija spostrzegawczość, koncentrację, precyzję i koordynację wzrokowo-ruchową, a także umiejętność rozpoznawania i nazywania kolorów. 6 bajecznie kolorowych plansz oraz 36 okrągłych żetonów to propozycja idealnej zabawy dla najmłodszych dzieci. Cztery warianty rodzinnej rozgrywki zachęcą do gry również starsze dzieci i będą okazją do doskonalenia umiejętności porządkowania i grupowania obiektów na żetonach,...
Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek Akademia Mądrego Dziecka. Przeznaczona jest dla dzieci już od drugiego roku życia. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy dziecka. Gra ma na celu: • naukę nazw owoców i warzyw, • naukę nazw kolorów, • nauka liczenia i określania ilości (ile masz, kto ma więcej), • rozwijanie kompetencji społecznych. Zanim rozpoczniesz z dzieckiem grę, pokaż mu jej elementy (owoce, warzywa). Pobawcie się nimi, nazwij je. Określ ich kolor. Grę można wykorzystać na kilka sposobów: • zgodnie z instrukcją, • zabawa w smaki (wybrać charakterystyczne smakowo owoce i określać ich smak – dziecko musi wcześniej poznać smak tych owoców i nazwy smaków), • zagadki smakowe; dziecko z zamkniętymi oczami próbuje ró...
Książka ta powstała z myślą o najmłodszych dzieciach objętych terapią logopedyczną. Ponieważ przedszkolaki nie potrafią jeszcze czytać, ćwiczenia opierają się na ilustracjach. Każdy obrazek to nowe słowo, każde słowo to kolejna realizacja ćwiczonej głoski. Ogółem książka obejmuje ok. 62 ćwiczenia.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro