Zaliczaj jak najwięcej eksperymentów, dzięki twojemu „Wymyślonemu Przyjacielowi”, który odgaduje hasła.
Zarówno ty, jak i on gracie pod działaniem skutków ubocznych! Wybierzcie 1 kolor z 5 pokazanych na karcie Eksperymentów. Przez całą grę będziecie odgadywać tylko hasła w tym kolorze. Pacjent bierze 1 Niebieską Pigułkę i 1 Czerwoną Pigułkę, a następnie czyta głośno ich treść i kładzie odkryte karty przed sobą.
Czerwone Pigułki wpływają na ruch gracza, a Niebieskie Pigułki wpływają na mowę. Czas start! Pacjent ciągnie kartę Eksperymentów i dyskretnie spogląda na hasło w wybranym kolorze. Pacjent będąc pod działaniem skutków ubocznych musi sprawić, aby jego wymyślony przyjaciel odgadł hasło! Można mówić, pokazywać, wydawać dziwne dźwięki – pełna dowolność.
Jedyne zasady to: Pacjent nie może przeliterować hasła, powiedzieć żadnej jego części ani użyć tłumaczenia.
Zawartość opakowania:
• 50 kart Niebieskiej Pigułki,
• 50 kart Czerwonej Pigułki,
• 100 kart eksperymentów,
• instrukcja.
Rozmiar produktu: 10.2 x 10.2 x 18.3 cm
Producent | Goliath |
Wiek | od 4 lat |
Liczba graczy | 4-6 osób |
Kategoria | towarzyska, familijna |
Czas gry | 30 min |
Kod paskowy (EAN) | 8711808765948 |
Data premiery | 2020.06.18 |
Data pojawienia się | 2020.06.18 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Gotowi na szaloną zabawę magicznymi kostkami? Smart Domino to niesamowicie wciągające połączenie gry planszowej i układanki logicznej. Proste zasady i błyskawiczna rozgrywka sprawią, że chętnie zasiądą do niej gracze w każdym wieku. Zawartość pudełka: • 20 dużych klocków do gry, • 60 kart z zadaniami, • instrukcja. Rozmiar opakowania: 26.0 x 26.0 x 6.0 cm
Przedstawiona gra edukacyjna składa się z dwóch talii kart oraz propozycji zabaw z dziećmi o dwóch poziomach trudności. Jedna talia zawiera sylaby, druga, dla bardziej zaawansowanych graczy, spółgłoski. Gry sylabowe, podczas których dzieci układają ze swoich kart wyrazy, pozwalają utrwalić sylaby i uczą ich szybkiej syntezy w słowa. Są także skuteczną alternatywą i uzupełnieniem tradycyjnych metod nauki czytania. Zapraszamy do wspólnej zabawy i nauki!
Dziki, wilki, bażanty, niedźwiadek, mrówki, dzięcioł, lisy, borsuk, zaskrońce, żaby, łoś i wiele innych zwierzaków zamieszkuje pewien las. Jak się bawią, a jak odpoczywają? Kto śpi w dzień, a kto w nocy? Kto się z kim lubi? Kto jakie ma przysmaki? Poszukajcie odpowiedzi na kartach tej niezwykłej książki. Rok w lesie zawiera dwanaście rozkładówek z kolejnymi miesiącami jednego roku. Każdy miesiąc to ten sam szczegółowo rozrysowany kadr lasu z mieszkańcami pokazanymi w innych sytuacjach, warunkach pogodowych, w innej porze dnia lub nocy. Dwie dodatkowe rozkładówki zawierają prezentację bohaterów i interaktywną zabawę. Rok w lesie można oglądać godzinami. Ta niezwykła książka pobudza wyobraźnię, rozwija spostrzegawczość, zdolność logicznego my...
„Bójka na czytanie” to wyjątkowa gra dla dzieci rozpoczynających naukę czytania, która poprzez połączenie nauki z zabawą daje najlepsze efekty w edukacji. Gra wykorzystuje metodę sylabowania i doskonali tę umiejętność z każdą rozgrywką! Na kartach znajdują się wyrazy z nazwami zwierząt i przedmiotów z życia codziennego. Wszystkim słówkom odpowiadają kolorowe, wesołe ilustracje przyciągające wzrok dziecka i skupiające jego uwagę podczas gry. W zestawie znajdują się karty z wyrazami podzielonymi według trzech poziomów trudności: jednosylabowe i dwusylabowe, z sylabami otwartymi dwusylabowe z sylabą zamkniętą i trzysylabowe z polskimi znakami diakrytycznymi i głoskami Bójka na czytanie to także ćwiczenie koncentracji i spostrzegawczości, w ef...
Elegancka gra logiczna dla całej rodziny! Gracze na przemian wykładają płytki na planszę, zdobywając punkty w 5 rożnych kolorach. Na koniec gry liczy się tylko najsłabszy wynik każdego gracza, więc kluczem do zwycięstwa jest równomierne punktowanie wszystkich kolorów. Wielkie emocje towarzyszą graczom do ostatniej tury, bo jednym sprytnym ruchem można zdobyć wiele punktów lub zablokować przeciwników. Dlaczego warto kupić: • Jedna z najbardziej znanych gier Reinera Knizii! • Proste, ale genialne zasady! • Emocje do ostatniego ruchu!
Znakomita gra logiczna podana w odświeżonej formie! Abalone to fascynująca gra, w której proste zasady łączą się z niezliczoną mnogością możliwości. Na czym to polega? Dwóch graczy zasiada do sześciokątnej planszy z wgłębieniami, w której umieszcza się 14 białych kul i 14 czarnych. Gracze na przemian popychają swoje kule tak, aby ostatecznie wypchnąć poza planszę 6 kul przeciwnika. Przepycha się 1, 2 lub 3 swoje bile (znajdujące się w jednej linii) do przodu, do tyłu lub na boki, przy czym 2 moje bile mogą popchnąć 1 bilę przeciwnika, 3 moje bile mogą popchnąć do 2 bil przeciwnika. I to właściwie całe zasady! Dlaczego ta gra jest tak fascynująca?! Gra z jednej strony wydaje się prostsza od Go, ale z drugiej ma sporo z nim wspólnego! Do tego, podobn...
Zakon Feniksa wzmaga swoją działalność, próbując przeciwstawić się coraz potężniejszym siłom śmierciożerców. Harry wraz z przyjaciółmi nie wraca do Hogwartu, tylko wyrusza z misją znalezienia sposobu na pokonanie Voldemorta. Wyprawa ta pełna niepewności i zwątpienia najeżona jest niebezpieczeństwami, a co gorsza nikt nie wie, czy zakończy się sukcesem i czy wszyscy dotrwają do jej końca. Dlaczego Dumbledore nie pozostawił Harry'emu czytelnych wskazówek? Czy przeszłość nieżyjącego dyrektora kryje jakieś niezwykłe tajemnice? Jaką rolę odegra Snape przy boku Voldemorta? Czy Harry'emu uda się dotrzeć do najważniejszych miejsc i faktów dotyczących jego rodziny? Siódmy tom przyniesie odpowiedzi na wszystkie istotne dla potteromaniaków pytania.
Po nieudanej próbie przechwycenia przepowiedni Lord Voldemort jest gotów uczynić wszystko, by zawładnąć światem czarodziejów. Organizuje tajemny zamach na swego przeciwnika, a narzędziem w jego ręku staje się jeden z uczniów. Czy jego plan się powiedzie? Szósta część przygód Harry'ego Pottera przynosi cenne informacje o matce Voldemorta, jego dzieciństwie oraz początkach kariery młodego Toma Riddle’a, które rzucą nowe światło na sylwetkę głównego antagonisty Pottera. Na czym polega sekret nadprzyrodzonej mocy Czarnego Pana? Jaki jest cel tajemniczych i niebezpiecznych wypraw Dumbledore'a? I wreszcie, kto jest tytułowym Księciem Półkrwi i jaką misję ma on do spełnienia?
Nowa edycja bestsellera! Fascynująca gra, z którą poznacie najciekawsze zakątki Polski! Gdzie można zobaczyć foki szare albo pogłaskać ryby? Czy w Polsce są pustynie i wulkany? W którym mieście jeździ trolejbus Ziutek? Czy trzeba bać się dziada kapuścianego i na jakiej górze lubiły spotykać się czarownice? Odpowiedzi na te pytania szukaj w grze Polska! „Gra edukacyjna. Polska” to atrakcyjna propozycja różnych wariantów rozgrywki dla głodnych wrażeń graczy już od 5 roku życia! Proste zasady, zacięta gra oraz atrakcyjna szata graficzna wciągną zarówno dzieci, młodzież jak i dorosłych. W tym wyścigu o zwycięstwie decydują spostrzegawczość, refleks, łut szczęścia oraz znajomość polskiej przyrody, historii i geografii. Dzięki różnorodnym warian...
Legendarna imprezowa gra w wersji ze zwierzętami! Ten, ten, no... wielbłąd! Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej zwierzątka, które łączy dwie karty. To samo zwierzątko na dwóch kartach zawsze jest tylko jedno, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić (bo nieraz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć). Ale na czym to polega? W pudełku znajdziecie zasady aż 5 minigier, w które można grać kartami Dobble. Zwierzaki, w tym jeden wariant solo! Przykładowa gra: Gąsienica! 1. Przygotowanie do gry Rozdaj wszystkim graczom tyle samo kart (w miarę możliwości), a następnie umieść jedną odkrytą kartę na środku stołu. Każdy z graczy umieszcza przed sobą stos zakrytych kart. 2. Cel gry Być pierwszą osobą, która pozbędzie się wszystkich kar...
Harry znów spędza nudne, samotne wakacje w domu Dursleyów. Czeka go piąty rok nauki w Hogwarcie i chciałby jak najszybciej spotkać się ze swoimi najlepszymi przyjaciółmi, Ronem i Hermioną. Ci jednak wyraźnie go zaniedbują. Gdy Harry ma już dość wszystkiego i postanawia zmienić swoją nieznośną sytuację, sprawy przyjmują całkiem nieoczekiwany obrót. Wygląda na to, że nowy rok nauki w Hogwarcie będzie bardzo dramatyczny. Po raz pierwszy w życiu Harry poczuje się tam nie jak w domu, tylko... więzieniu, i to nie za sprawą przywróconego do życia Lorda Voldemorta.
Kto pierwszy odnajdzie drogę do słynnych mieszkańców Hogwartu i powróci do punktu wyjścia? Harry, Ron, Hermiona, profesor Dumbledore, Hagrid i sowa Harry'ego, Hedwiga, czekają na odkrycie. Jeśli będziecie sprytnie przesuwać ścieżki labiryntu i tworzyć nowe drogi z pewnością dotrzecie do poszukiwanych postaci. „Labirynt” – proste zasady, a tyle niespodzianek! Zawartość opakowania: • plansza do gry, • 34 karty ze ścieżkami, • 24 karty z tajemnicami, • 4 pionki. Wymiary opakowania: 27.0 x 37.0 x 6.0 cm
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro