Księgarnia internetowa Bonito.pl - Radość z czytania
Książka Dziennik. Wyprawa 1907. Interaktywna gra książkowa
praca zbiorowa
W okresie stanu epidemii punkty odbioru zamówień są czynne tylko od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 - 18.00
Skorzystaj z 20% rabatu na całą ofertę LEGO !
Księgarnia » Dla dzieci i młodzieży » Dla młodzieży » Dziennik. Wyprawa 1907. Interaktywna gra książkowa

Dziennik. Wyprawa 1907. Interaktywna gra książkowa

Nasza cena:
26,24 zł (zawiera rabat 25 %)
Dziennik. Wyprawa 1907. Interaktywna gra książkowa - Dodaj do koszyka
Cena rynkowa: 34,99 zł (oszczędzasz 8,75 zł)
Autor: 

praca zbiorowa

Wydawnictwo: FoxGames / GW Foksal
Rok wydania:2019
Oprawa:twarda
Liczba stron:144
Format:14.2 x 20.2 cm
Numer ISBN:978-83-280-7160-5
Kod paskowy (EAN):9788328071605
Waga:270 g
Materiały dodatkowe: Zajrzyj do środka / przeczytaj fragment
Dostępność: pozycja dostępna (ponad 100 egz.)
Wysyłka
PocztaPoczta Polska od 7,99 zł
wysyłka w dniu 2020.04.08 (21 egz. w magazynie)
RuchOdbiór w kiosku RUCHu 7,99 zł
wysyłka w dniu 2020.04.08 (21 egz. w magazynie)
KurierKurier 11,99 zł
wysyłka w dniu 2020.04.08 (21 egz. w magazynie)
PaczkomatyPaczkomaty 10,99 zł
wysyłka w dniu 2020.04.08 (21 egz. w magazynie)
Bezpłatny odbiór osobisty w punkcie:
Bielsko-Biała
ul. 11 Listopada 60 przy Placu Wolności
do odbioru w dniu 2020.04.08
Chorzów
ul. Jagiellońska 4 przecznica ul. Wolności
do odbioru w następny dzień roboczy
Gdańsk
ul. Dmowskiego 12 obok stacji Gdańsk Wrzeszcz
do odbioru w dniu 2020.04.08
ul. Kartuska 149 dzielnica Siedlce
do odbioru w dniu 2020.04.08
Gdynia
ul. Świętojańska 14 przy skwerze Kościuszki
do odbioru w dniu 2020.04.08
Gliwice
ul. Zwycięstwa 32 250 m od DTŚ
do odbioru w następny dzień roboczy
Katowice
al. Korfantego 51 blisko Spodka
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Staromiejska 6 50 m od Rynku
do odbioru w następny dzień roboczy
Kraków
al. Daszyńskiego 8 blisko Hali Targowej
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Batorego 15B przecznica od ul. Karmelickiej
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Dobrego Pasterza 122 Prądnik Czerwony
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Josepha Conrada 79 obok stacji BP
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Kalwaryjska 67 250 m od ronda Matecznego
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Kobierzyńska 93 osiedle Ruczaj-Zaborze
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. M. Dąbrowskiej 17A 50 m od CH Czyżyny
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Pawia 34 naprzeciwko Galerii Krakowskiej
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Pilotów 2E 300 m od ronda Młyńskiego
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Wielicka 28 200 m od Cmentarza Podgórskiego
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Wysłouchów 3 Kurdwanów
do odbioru w następny dzień roboczy
Lublin
ul. Narutowicza 11 przy przystanku Plac Wolności 01
do odbioru w dniu 2020.04.08
Łódź
ul. Piotrkowska 193 200 m od Politechniki Łódzkiej
do odbioru w dniu 2020.04.08
ul. Pojezierska 1A skrzyżowanie z ul. Zgierską
do odbioru w dniu 2020.04.08
ul. Retkińska 119 osiedle Retkinia
do odbioru w dniu 2020.04.08
Poznań
ul. Święty Marcin 47 250 m od Zamku Cesarskiego
do odbioru w dniu 2020.04.08
Rzeszów
ul. Jana III Sobieskiego 2D/2 300 m od Galerii Rzeszów
do odbioru w dniu 2020.04.08
Warszawa
al. KEN 51 skrzyżowanie z ul. Płaskowickiej
do odbioru w następny dzień roboczy
al. KEN 88 Ursynów - metro Stokłosy
do odbioru w następny dzień roboczy
al. Niepodległości 54 przy stacji metro Wierzbno
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Chmielna 4 50 metrów od ul. Nowy Świat
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Czapelska 48 200 m od ronda Wiatraczna
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Kondratowicza 37 blisko Szpitala Bródnowskiego
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Pańska 96 300 m od ronda Daszyńskiego
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Powstańców Śląskich 3 obok restauracji McDonald's
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Stawki 8 450 m od CH Arkadia
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Wspólna 27 przecznica Marszałkowskiej
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Żeromskiego 1 przy stacji metra Słodowiec
do odbioru w następny dzień roboczy
Wrocław
al. Armii Krajowej 12 Budynek Centrum AB
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Jedności Narodowej 122 blisko Parku Słowiańskiego
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. ks. Piotra Skargi 22 200 m od Galerii Dominikańskiej
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Plac Grunwaldzki 25 w budynku Grunwaldzki Center
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Ruska 2 przy Placu Solnym
do odbioru w następny dzień roboczy
Zamów przez telefon! (od poniedziałku do piątku):
Telefon12 210 09 02 (linia czynna w godzinach 8.00–20.00)

Dziennik. Wyprawa 1907. Interaktywna gra książkowa – opis wydawcy

Nikt do końca nie wierzył w jego istnienie. Marynarze nie chcieli nawet wymawiać tej nazwy. Legendarny dziennik pokładowy z wyprawy morskiej z 1907 roku owiany był tajemnicą... aż do dziś.

Rozrzucone po całym świecie zaginione strony zostały odnalezione i połączone w całość. Potwory z głębin, mroczne sny i koszmary, wiadomości z innych wymiarów. Nadszedł czas, aby odkryć, jaki sekret skrywa ten owiany mroczną sławą dziennik...

Dziennik. Wyprawa 1907 to interaktywna gra książkowa.

Krok po kroku czytelnik zagłębia się szczegóły tajemniczej podróży, rozwiązując jednocześnie kolejne zagadki i łamigłówki. Niecodzienne połączenie gry z książką sprawia, że trudno oderwać się od tej niesamowitej historii, która rzuca wyzwanie, wciąga i trzyma w napięciu aż do finałowej zagadki.

FacebookTwitter
Dziennik. Wyprawa 1907. Interaktywna gra książkowa - Dodaj do schowka
Dodawanie do schowka jest możliwe tylko po zalogowaniu na swoje konto.
Data ukazania się w księgarni: 2019.09.13
Recenzja
Opinie czytelników o „Dziennik. Wyprawa 1907. Interaktywna gra książkowa”
Średnia ocena: 5,0 na bazie 2 ocen z 2 opiniiOcenaOcenaOcenaOcenaOcena
Autor: werka777, data: 03.12.2019 23:06, ocena: 5,0  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena

Dziennik

CZEGO POTRZEBUJESZ?
Połącz się z Internetem, wejdź na wskazaną w książce stronę internetową, rozwiąż zagadkę i prześlij odpowiedź. Pamiętaj, żeby pilnować swojej poczytalności i żeby zapisywać słowa kodowe w wyznaczonym do tego miejscu. Potrzebujesz zatem Dziennika, Internetu, ołówka i nożyczek. Tak niewiele, by móc zatracić się w przygodzie przez duże „pe”. Jeśli masz problem, możesz sięgnąć po koło ratunkowe w formie oferowanych wskazówek. To naprawdę uzależnia. Jedno rozwiązane zadanie prowokuje do tego, by sięgnąć po kolejne. A podobnie jak i poprzednim razem, niektóre zagadki wymagają naprawdę wytężonej pracy umysłu i poszukiwań.

KLIMAT GROZY W OBRAZACH UKRYTY
Enigmatyczne notatki mężczyzny sporządzane na pokładzie statku. Niepokojące rysunki, morskie potwory, demony, gargulce. To, co odróżnia tę książkę od wcześniejszej publikacji cyklu, to przede wszystkim górujący klimat grozy, którego w poprzednim tomie trochę mi brakowało. Tutaj całej przygodzie towarzyszy wspólny motyw budzący strach, przypominający lekki horror, którego jest się częścią. Książka ma ładniejszą oprawę graficzną, która choć oczywiście w większości skupiona na przedstawianiu strasznych postaci, spełnia swoją rolę. Wyprawa 1907 faktycznie miesza w głowie. A wzmianka o kontroli poczytalności na pewno dodaje smaczku.

ZAGADKI
Zagadka karciana, opracowanie schematu, wejście w labirynt, kalendarz, szyfry, symbole i przede wszystkim, umiejętne czytanie ze zrozumieniem. Doszukiwanie się podpowiedzi tam, gdzie trzeba, szukanie ukrytego dna w słowach, poprzez dokładną analizę ich brzmienia. Inteligentna i błyskotliwa pozycja, która od swojego współtowarzysza (czytaj: czytelnika) wymaga tego samego, ruszenia głową oraz IQ reprezentowanego przynajmniej na średnim poziomie.

DLA KOGO?
Mroczna, tajemnicza przygoda dla wielbicieli zagadek i zabaw typu escape room. Mało czytania, dużo myślenia. Angażujące zadania ze wspólnym motywem budzącego strach Dziennika. Jeśli chodzi o moje wrażenia, klimat tej części cyklu na pewno skłania mnie do stwierdzenia, że dwójka wypadła lepiej niż jej poprzedniczka. Bez oporów polecam więc jako świetną zabawę z nutką niepewności i grozy.

https://ktoczytaksiazki-zyjepodwojnie.blogspot.com/2019/12/dziennik-wyprawa-1907-giorgos-kafas.html
Autor: Martyna Myszke (ryszawa.blogspot.com(, data: 22.11.2019 19:31, ocena: 5,0  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena

Ta interaktywna gra książkowa, to prawdziwy sztos!

„Dziennik. Wyprawa 1907” to kolejna interaktywna gra książkowa, ci co mieli styczność z „Dziennikiem 29”, już wiedzą o co chodzi. Jest to niezbyt gruba pozycja, która zawiera czterdzieści cztery zagadki. Niektóre są łatwiejsze, niektóre trudniejsze, ale by je rozwiązać, potrzebna jest strona internetowa, na której znajdują się wskazówki, rzeczy, których nie ma w książce oraz miejsce na wpisanie rozwiązania. Jeśli podamy poprawne, strona przekieruje nas dalej, jeśli błędne dostaniemy informacje, by spróbować ponownie. Wpisywanie złych haseł, nie niesie za sobą konsekwencji.

Nie są to randomowe łamigłówki, wręcz przeciwne łączą się ze sobą i tworzą historię Matta Emersona, który znalazł dziennik na progu swojego mieszkania. Przedmiot ten stał się dla niego źródłem obsesji. Mężczyzna włożył wiele wysiłku, by odkryć wszystkie tajemnice i choć początkowo odbierał dziennik jako zwykłą grę, z czasem zrozumiał, jak wielką ma moc, oraz że może go doprowadzić do całkowitej utraty poczytalności. Zostawił notatki, by każdy kto podejmie próbę rozwiązania zagadek, miał ułatwione zadanie.

Ja jestem starym wyjadaczem, lubię wszelkiego rodzaju łamigłówki, więc uporanie się z dziennikiem nie zajęło mi zbyt wiele czasu. Uważam też, że jest nico łatwiejszy od „Dziennika 29”, ale też jest ciekawszy. Fajne jest to, że na samym końcu znajdujemy całą historię i wszystko wskakuje na odpowiednie miejsca. Przy zagadkach są tylko wyrywkowe fragmenty zapisków bohatera, są one raczej enigmatyczne i bez ładu, ale opowiadanie sprawia, że poznajemy sens tej historii.

Muszę przyznać, że ta pozycja naprawdę trzyma w napięciu i wciąga bez litości. Po każdej zagadce mówiłam sobie: „jeszcze tylko jedna” i na dzisiaj koniec. Tym sposobem pochłonęłam wszystkie niemal za jednym zamachem. Fajne jest to, że na stronie znaleźć możemy dwie podpowiedzi, w poprzedniej części była tylko jedna, ale nie możemy zapominać o tym, że zasięgnięcie po wskazówkę zabiera nam kilka stopni poczytalności. Na końcu książki mamy stronę, na której jest miejsce do jej odliczania. Należy to obliczać zgodnie ze swoim sumieniem. Nikt tego kontrolować nie będzie. Na stronie są również rozwiązania. Raczej odradzam, by do nich zaglądać, ponieważ po co psuć sobie zabawę, lepiej posiedzieć dłużej, satysfakcja będzie większa. Minusem jednak jest dla mnie to, że jeśli zdecydujecie się jednak sięgnąć po odpowiedź, to dostaniecie tylko hasło, które należy wpisać w odpowiednim miejscu, ale nie wyjaśnienie, na czym polegała zagadka.

W poprzedniej części mogłam przeskoczyć kilka niewygodnych zagadek, by wrócić do nich później, tutaj trzeba wykonywać wszystko po kolei. Jeśli czegoś nie rozwiążecie, nie będziecie mogli ruszyć dalej. Nie wiem, czy to plus, czy minus. Przyjęłam to do wiadomości i grałam dalej.

Zbliżają się Mikołajki i święta, uważam, że zarówno „Wyprawa 1907”, jak i „Dziennik 29” będą idealnym prezentem dla osób, które po pierwsze lubią czytać, a po drugie są wielbicielami krzyżówek, łamigłówek, szyfrów i tym podobnych rzeczy. Jest to coś oryginalnego. Mam nadzieję, że powstanie trzecia część, bym mogła wciągnąć się w wir kolejnych zagadek.
Klienci, którzy kupili Dziennik. Wyprawa 1907. Interaktywna gra książkowa, wybrali również:
Dziennik 29. Interaktywna gra książkowa praca zbiorowa
Dziennik 29. Interaktywna gra książkowa
praca zbiorowa, 22,49
Dziennik 29, wydanie 2 Chassapakis Dimitris
Dziennik 29, wydanie 2
Chassapakis Dimitris, 14,99
Dziennik: Zagadkowa podróż Michał Gołębiowski, Wojciech Grajkowski
Dziennik: Zagadkowa podróż
Michał Gołębiowski, Wojciech Grajkowski, 22,49
Trzy kroki od siebie Rachael Lippincott, Mikki Daughtry, Tobias Iaconis
Trzy kroki od siebie
Rachael Lippincott, Mikki Daughtry, Tobias Iaconis, 25,13
Gorzka czekolada i inne opowiadania o ważnych sprawach praca zbiorowa
Gorzka czekolada i inne opowiadania o ważnych sprawach
praca zbiorowa, 22,40
Psie sucharki. Wszystko, co powiedziałby twój pies, gdyby umiał mówić Maria Apoleika
Psie sucharki. Wszystko, co powiedziałby twój pies, gdyby umiał mówić
Maria Apoleika, 30,79
Magiczne Drzewo. Tom 11. Pióro T-rexa Andrzej Maleszka
Magiczne Drzewo. Tom 11. Pióro T-rexa
Andrzej Maleszka, 30,79
Księgi Jakubowe, dodruk Olga Tokarczuk
Księgi Jakubowe, dodruk
Olga Tokarczuk, 50,33
Bieguni, dodruk Olga Tokarczuk
Bieguni, dodruk
Olga Tokarczuk, 28,73
Sherlock Holmes & Moriarty. Konfrontacja praca zbiorowa
Sherlock Holmes & Moriarty. Konfrontacja
praca zbiorowa, 26,24
Sherlock Holmes. Pojedynek z Irene Adler. Komiks paragrafowy praca zbiorowa
Sherlock Holmes. Pojedynek z Irene Adler. Komiks paragrafowy
praca zbiorowa, 26,24
Porwanie. Komiks paragrafowy praca zbiorowa
Porwanie. Komiks paragrafowy
praca zbiorowa, 26,24
Nogi stonogi. Gra planszowa
Nogi stonogi. Gra planszowa
Cena: 29,93
Chłopiec, kret, lis i koń Charlie Mackesy
Chłopiec, kret, lis i koń
Charlie Mackesy, 30,73
Cztery śledztwa Sherlocka Holmesa. Komiks paragrafowy. Gra paragrafowa
Cztery śledztwa Sherlocka Holmesa. Komiks paragrafowy. Gra paragrafowa
Cena: 26,24
Jak lepiej myśleć. Dla analizujących bez końca i wysoko wrażliwych Christel Petitcollin
Jak lepiej myśleć. Dla analizujących bez końca i wysoko wrażliwych
Christel Petitcollin, 26,53
Wyszukiwarka
Wpisz tytuł, autora lub wydawcę
tylko w dostępnych
tylko z wyprzedaży
Skorzystaj z 40% rabatu na całą ofertę Wydawnictwa Esprit!
Ostatnio oglądane
KDziennik. Wyprawa 1907. Inte...
KMoje szlaczki
KPisanie literek 4-6 lat
KMoje cyferki
K100 zabaw - nauka przez zaba...
KEkstradycja
KBlok techniczny A4 biały, mi...
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Awangarda - 396
Blues - 476
Country - 178
Dubstep - 237
Etniczna - 204
Filmowa - 714
Hardcore - 159
Hip-hop - 1173
Jazz - 2476
Kabaret - 25
Klasyczna - 3617
Metal - 7258
Pakiety - 122
Pop - 9417
Punk - 353
Religijna - 200
Retro - 32
Rock - 6195
Soul - 117
Swing - 20
Gry - 76
© 2006-2020 Bonito.pl – Radość z czytania Polityka prywatności i plików cookies Obowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych
Jesteśmy tanią księgarnią internetową. Oferujemy tanie książki i komiksy, muzykę na płytach CD, filmy DVD i Blu-ray, zabawki dla dzieci, puzzle i gry planszowe. Koniecznie sprawdź nasze Bestsellery!