Trzeci tom cyklu przygodowo-fantastycznego rozgrywającego się w niezwykłym świecie wzorowanym na starożytnym Bliskim Wschodzie. Po zwycięstwie nad armią Hetytów scytyjska Horda Żywych podąża za uciekającym najeźdźcą, aby ostatecznie pokonać wroga na jego własnym terytorium. Jednak w gronie trzech sprzymierzonych plemion koczowniczych dochodzi do kolejnych sporów, w wyniku których coraz częściej przelewana jest bratnia krew. Co gorsza, okazuje się, że dla Thusi, babilońskiej kronikarki, głównym powodem przybycia na stepy i towarzyszenia Hordzie wcale nie jest sporządzenie relacji o czynach Scytów...
Opowieść napisał belgijski scenarzysta Sylvain Runberg (Konungowie, Millennium), a rysunki są dziełem kanadyjskiego grafika François Miville’a-Deschênes’a (Millenaire). Komiks tylko dla dorosłych!
Autor | Sylvain Runberg, François Miville-Deschênes |
Wydawnictwo | Egmont - komiksy |
Rok wydania | 2017 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 48 |
Format | 21.6x28.5 cm |
Numer ISBN | 978-83-281-2715-9 |
Kod paskowy (EAN) | 9788328127159 |
Waga | 204 g |
Wymiary | 215 x 285 x 5 mm |
Data premiery | 2017.11.22 |
Data pojawienia się | 2017.11.02 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Drugi tom cyklu przygodowo-fantastycznego, rozgrywającego się w fascynującym świecie wzorowanym na starożytnym Bliskim Wschodzie. Wysłana przez króla Babilonii kronikarka Thusia towarzyszy scytyjskiej Hordzie Żywych w wyprawie przeciw Hetytom. Nie tylko opisuje czyny koczowniczych plemion, ale też stara się poznać wszystkie tajemnice ich militarnej potęgi. Tymczasem jedna z armii hetyckich sprzymierza się z dzikim Ludem Kurhanów, by wspólnie wciągnąć w pułapkę główne siły Scytów. Zbliża się krwawa bitwa, w której dużą rolę mają odegrać magia i szkolone do walki bestie. Niezależnie od wyniku nadchodzącego starcia, hetycki władca Hattusilis sprowadza z odległego królestwa Kermy tajemniczych ludzi. Wierzy, że dzięki ich niezwykłym umiejętnościom zdoł...
Czwarty i ostatni tom cyklu przygodowego-fantastycznego rozgrywającego się w świecie wzorowanym na starożytnym Bliskim Wschodzie. Szczęście odwróciło się od Scytów – przegrali ważną bitwę z Hetytami i musieli się schronić za murami miasta Mapulu. Co gorsza, z grona koczowniczej Hordy Żywych wyłamały się wojowniczki sarmackie, a na stronę hetycką przeszedł jeden z atlantydzkich czarowników. Przywódcy zdziesiątkowanych Scytów zastanawiają się, jak ocalić z pogromu resztki swych ludów. Czy w nowej sytuacji odnajdzie się kronikarka Thusia, której celem nie było opisywanie czynów Hordy, lecz zniszczenie jej jedności? Nadchodzi czas ostatecznej rozgrywki, w której o zwycięstwie mogą przesądzić nie tylko siły militarne i moce magiczne, ale także odwaga...
Pierwszy tom krwawego cyklu przygodowego z elementami fantasy, rozgrywającego się w starożytności na Bliskim Wschodzie. Armia imperium Hetytów niszczy państwo Urartu. W tej sytuacji koczownicze plemiona scytyjskie postanawiają odnowić stare przymierze zwane Hordą Żywych, by wspólnie przeciwstawić się ekspansji hetyckiej. Do obozu połączonych ludów Scytów przybywa wysłanniczka królestwa Babilonii, które także jest zainteresowane sojuszem. Kobieta będzie świadkiem ponurych rytuałów magicznych oraz krwawych rozgrywek między plemionami koczowników przygotowujących się do wielkiej wojny. Jaką rolę naprawdę odegra babilońska emisariuszka? Co w tej sytuacji politycznej zrobią tajemniczy kapłani, podający się za ostatnich ocalałych z zatopionej Atlantydy? Czy...
Drugi tom trzeciego cyklu wchodzącego w skład bestsellerowej, tworzonej od wielu lat sagi fantasy „Skarga Utraconych Ziem”. Wydaje się, że w krainie rządzonej przez Brendama jest szansa na trwały pokój. Stary król zawiera przymierza z rodami możnowładczymi, a Czarodziejki wspierają władcę. Jednak zarówno żona, jak i prawowity syn króla są ludźmi złymi, którzy wejdą w przymierze z każdą mroczną mocą, aby jak najszybciej zdobyć władzę. Kiedy zaś Brendam przyjmuje na dwór i oficjalnie uznaje swojego nieślubnego syna Viviena, podła królowa wchodzi w układ z potężną czarownicą o postaci smoka. Szybko jednak okazuje się, że bestia ma własne plany co do przyszłości Eruin Dulei. Czy Vivien i wspierające go siły światła będą w stanie przeciwstaw...
Dziesiąta część sagi o młodzieńczych przygodach Thorgala, przybysza z gwiazd żyjącego wśród wikingów Północy, oraz jego ukochanej Aaricii. Okrutny król Danii zginął, dlatego jego syn z nieprawego łoża Swen postanawia wrócić do ojczyzny i upomnieć się o koronę. Wymusza na Thorgalu, aby ten zostawił Aaricię wśród sprzymierzeńców, a sam wybrał się z nim na wyprawę w celu zdobycia tronu. Swen nie wie, że w Danii już jest ktoś, kto zamierza zagarnąć władzę po Haraldzie, i że ten ktoś nie cofnie się przed niczym, aby dopiąć celu. Czy Swen zdoła zwyciężyć i czy Thorgal wreszcie będzie mógł wrócić z ukochaną do rodzinnej wioski? Autorami serii „Thorgal – Młodzieńcze lata” są francuski scenarzysta Yann Le Pennetier oraz rosyjski rysow...
Fascynująca przygoda i ekologiczna przypowieść, która kwestionuje miejsce człowieka w królestwie zwierząt. W samym sercu alpejskiej doliny Vénéon biały wilk i pasterz prowadzą wyniszczającą walkę. Do ostatniej kropli krwi, do ostatniego tchnienia przeciwnika. Nie wyobrażają sobie koegzystencji, aż do momentu, gdy jedno wydarzenie zmusi człowieka i zwierzę do współpracy. Jean-Marc Rochette, klasyk francuskiego komiksu, daje w Wilku świadectwo fascynacji naturą i górami – ich pięknem, surowością, obojętnością wobec cierpienia. Próbuje także znaleźć rozwiązanie odwiecznego konfliktu pomiędzy człowiekiem, który chce ocalić życie swoich zwierząt, a zagrożonym gatunkiem, który próbuje przetrwać. Wilk to jedna z najgłośniejszych komiksowych premier...
Ray Ringo jest agentem pracującym dla kompanii transportowej Wells Fargo. Jego zadaniem jest ochrona dyliżansów, którymi często przewożone są pieniądze, złoto czy ważne osobistości. Na Dzikim Zachodzie aż roi się od złoczyńców chętnych aby położyć swoje łapy na cennym ładunku. Dlatego Ringo nie będzie narzekał na brak zajęcia i w swych licznych przygodach stawi czoła zbiegłym meksykańskim więźniom, dezerterom, Indianom, a także bandom pospolitych złodziei. Album ten zbiera wszystkie historie narysowane przez Williama Vance’a, w których pojawiła się postać Ringo. Uzupełniają go także grafiki i okładki magazynu Tintin, na łamach którego pierwotnie były drukowane te komiksy.
Seria komiksowa fantasy stworzona przez Andrzeja O. Nowakowskiego (ur. 1946 r.) – jednego z najpopularniejszych polskich rysowników lat 80. XX wieku – ze scenariuszami Janusza Florkiewicza. Opowieści nawiązują do podań i legend staropolskich, a ich scenariusz oparty został na powieści Stara Baśń Józefa Ignacego Kraszewskiego. Do dziś duże wrażenie robią rysunki Nowakowskiego – wielość szczegółów, scenografie, wystrój wnętrz, ubiory i ozdoby. Niniejszy album został wzbogacony o oryginalne szkice i fragment scenariusza.
Antologia zbierająca wszystkie komiksy stworzone przez Waldemara Andrzejewskiego (1934–1993) – jednego z najciekawszych rysowników „złotego” okresu polskiego komiksu (końca lat siedemdziesiątych XX wieku). Jego prace, adaptacje powieści Herberta George’a Wellsa Wojna światów i Wehikuł czasu, były drukowane w piśmie „Alfa”. Opowieść science fiction Tam gdzie słońce zachodzi seledynowo – w magazynie „Relax”. Niniejsza antologia zawiera też nigdy dotąd nie wydaną opowieść Kapitan Nemo, opartą o prozę Juliusza Verne’a, wciąż zachwycającą rozmachem kadrowania i kolorem. Waldemar Andrzejewski tworzył także ilustracje i okładki książkowe, plakaty filmowe i okolicznościowe, grafiki użytkowe i artystyczne, projekty banknotów, znaczków i kart...
Serca z piasku przenoszą nas w lata 30-te XX wieku, w atmosferę marokańskich miasteczek, rozgrzanych słońcem uliczek i pustyń stanowiących tło dla opowieści o relacji dwóch kobiet i dwóch mężczyzn, których miłość i pożądanie prowadzi do wzajemnego wyniszczenia. To dzieło traktujące o sile ludzkich popędów i tkaniu nici przeznaczenia, tak szyderczego, jak i nieuchronnego. Komiks zaskakująco różnorodny: poetycki i kontrowersyjny, a jednocześnie piękny i szokujący...
"Epoxy" to przepełniona subtelną erotyką historia przedstawiająca perypetie pięknej i naiwnej dziewczyny w świecie znanym z greckiej mitologii. "Epoxy" to przepełniona subtelną erotyką historia przedstawiająca perypetie pięknej i naiwnej dziewczyny w świecie znanym z greckiej mitologii. Po tym, jak wypoczywająca na łódce Epoxy niespodziewanie trafia na obcy jacht, dziewczyna zostaje wyrwana ze znanej jej rzeczywistości i trafia do mitycznej krainy. Pragnąc za wszelką cenę odnaleźć drogę do domu, dołączy do plemienia dumnych Amazonek, podbije serce młodego centaura i stanie przed obliczem samego Hadesa. ?Zagubiona w świecie bogów i niezwykłych stworzeń, będzie musiała rozstrzygnąć, komu może zaufać, a kto ma wobec niej własne plany. Wydana po raz pierwszy...
Wielka Brytania, rok 1927. Noemie i Emilien, kuzyni pochodzący z bogatej rodziny, spędzili prawie całe dzieciństwo w szkole z internatem. Z czasem przywykli do niezależnego życia z dala od szczęku wojny. Genialne dzieci stworzyły sobie własny świat w domku na drzewie, swoistej cichej przystani, gdzie eksperymentują ze wszelkiego rodzaju wynalazkami. Jakież jest ich zaskoczenie, kiedy pewnego dnia wiodący awanturnicze życie rodzice Noemie wracają do rodzinnej rezydencji i wysyłają po dzieci służącego! Miejsce jest urzekające, z czym obydwoje się zgadzają. Znajduje się w nim pełno pomieszczeń wypełnionych wynalazkami ojca Emiliena, lecz ten gdzieś tajemniczo zaginął! Przedstawiamy niezwykle urokliwą opowieść zainspirowaną twórczością Juliusza Verne'a oraz...
Czwarty i ostatni tom cyklu przygodowego-fantastycznego rozgrywającego się w świecie wzorowanym na starożytnym Bliskim Wschodzie. Szczęście odwróciło się od Scytów – przegrali ważną bitwę z Hetytami i musieli się schronić za murami miasta Mapulu. Co gorsza, z grona koczowniczej Hordy Żywych wyłamały się wojowniczki sarmackie, a na stronę hetycką przeszedł jeden z atlantydzkich czarowników. Przywódcy zdziesiątkowanych Scytów zastanawiają się, jak ocalić z pogromu resztki swych ludów. Czy w nowej sytuacji odnajdzie się kronikarka Thusia, której celem nie było opisywanie czynów Hordy, lecz zniszczenie jej jedności? Nadchodzi czas ostatecznej rozgrywki, w której o zwycięstwie mogą przesądzić nie tylko siły militarne i moce magiczne, ale także odwaga...
Drugi tom cyklu przygodowo-fantastycznego, rozgrywającego się w fascynującym świecie wzorowanym na starożytnym Bliskim Wschodzie. Wysłana przez króla Babilonii kronikarka Thusia towarzyszy scytyjskiej Hordzie Żywych w wyprawie przeciw Hetytom. Nie tylko opisuje czyny koczowniczych plemion, ale też stara się poznać wszystkie tajemnice ich militarnej potęgi. Tymczasem jedna z armii hetyckich sprzymierza się z dzikim Ludem Kurhanów, by wspólnie wciągnąć w pułapkę główne siły Scytów. Zbliża się krwawa bitwa, w której dużą rolę mają odegrać magia i szkolone do walki bestie. Niezależnie od wyniku nadchodzącego starcia, hetycki władca Hattusilis sprowadza z odległego królestwa Kermy tajemniczych ludzi. Wierzy, że dzięki ich niezwykłym umiejętnościom zdoł...
Pierwszy tom krwawego cyklu przygodowego z elementami fantasy, rozgrywającego się w starożytności na Bliskim Wschodzie. Armia imperium Hetytów niszczy państwo Urartu. W tej sytuacji koczownicze plemiona scytyjskie postanawiają odnowić stare przymierze zwane Hordą Żywych, by wspólnie przeciwstawić się ekspansji hetyckiej. Do obozu połączonych ludów Scytów przybywa wysłanniczka królestwa Babilonii, które także jest zainteresowane sojuszem. Kobieta będzie świadkiem ponurych rytuałów magicznych oraz krwawych rozgrywek między plemionami koczowników przygotowujących się do wielkiej wojny. Jaką rolę naprawdę odegra babilońska emisariuszka? Co w tej sytuacji politycznej zrobią tajemniczy kapłani, podający się za ostatnich ocalałych z zatopionej Atlantydy? Czy...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro