Wyjątkowa pomoc wychowawcza. Tablica pozwala na notowanie zachowania dziecka w postaci punktów dodatkach i ujemnych (zaznaczanych za pomocą symboli np. uśmiechniętych i smutnych „buziek”). Odpowiednia ilość zebranych punktów pozwala dziecku zdobyć ustaloną wcześniej nagrodę.
Wymiary: 22.4x48.1x0.2 cm.
Zawartość pudełka:
- tablica
- mazak z gąbeczką
- sznurek
Producent | Alexander |
Wiek | od 3 lat |
Płeć | chłopiec lub dziewczynka |
Kod paskowy (EAN) | 5906018015447 |
Waga | 385 g |
Wymiary | 481 x 224 x 2 mm |
Data premiery | 2017.02.23 |
Data pojawienia się | 2017.02.23 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
W skład publikacji Od wierszyka do literki, należącej do serii „Metoda Dobrego Startu”, wchodzą dwa zeszyty ćwiczeń zawierające materiał potrzebny do wprowadzenia 24 liter małych i wielkich. Litery uporządkowano zgodnie z kolejnością przyjętą w podręczniku dla klasy 0 pt. Wielka podróż sześciolatka autorstwa Małgorzaty Barańskiej i Ewy Jakackiej. Wierszyki napisane zostały w taki sposób, aby kilkakrotnie występowała w nich głoska odpowiadająca poznawanej literze. Stanowią one punkt wyjścia do ćwiczeń językowych, dotyczących przede wszystkim analizy i syntezy słuchowej (wyrazowej, sylabowej i głoskowej), ale także analizy wzrokowej (wyróżnianie określonej litery w tekście). Pamięciowe opanowanie tekstu ułatwi dzieciom wykonanie kolejnych ćwicze...
W skład publikacji Od wierszyka do literki, należącej do serii „Metoda Dobrego Startu”, wchodzą dwa zeszyty ćwiczeń zawierające materiał potrzebny do wprowadzenia 24 liter małych i wielkich. Litery uporządkowano zgodnie z kolejnością przyjętą w podręczniku dla klasy 0 pt. Wielka podróż sześciolatka autorstwa Małgorzaty Barańskiej i Ewy Jakackiej. Wierszyki napisane zostały w taki sposób, aby kilkakrotnie występowała w nich głoska odpowiadająca poznawanej literze. Stanowią one punkt wyjścia do ćwiczeń językowych, dotyczących przede wszystkim analizy i syntezy słuchowej (wyrazowej, sylabowej i głoskowej), ale także analizy wzrokowej (wyróżnianie określonej litery w tekście). Pamięciowe opanowanie tekstu ułatwi dzieciom wykonanie kolejnych ćwicze...
Antonimy, część 1 to zestaw ćwiczeń ukierunkowanych na rozwijanie następujących umiejętności:- posługiwanie się antonimami: wysokie - niskie, puste - pełne, białe - czarne, szerokie - wąskie, brudne -czyste, krótkie - długie, grube - cienkie, grube - chude, tęgie - szczupłe, nowe - stare, stare - młode, suche - mokre;- różnicowanie oraz właściwe stosowanie zaimków wskazujących: ten, ta, to;- formułowanie zdań poprawnych gramatycznie - o zachowanym prawidłowym szyku i fleksji, szczególnie w odniesieniu do przymiotników;- inicjowanie wypowiedzi na temat oglądanych obrazków, będących etapem wstępnym do opanowania umiejętności samodzielnego opowiadania;- stosowanie gestów preinformujących i dzielenie pola uwagi podczas wypowiadania się na temat ilustracj...
Niniejszy program „Metody Dobrego Startu” służy do nauki cyfr, znaków matematycznych oraz figur geometrycznych. Mogą z niego korzystać pedagodzy podczas pracy ze starszymi przedszkolakami, których rozwój przebiega prawidłowo; uczniami klasy pierwszej; dziećmi, u których występującą parcjalne deficyty rozwojowe lub inne zaburzenia rozwojowe. Publikacja zawiera broszurę ze wskazówkami metodycznymi, 20 kolorowych rysunków będących ilustracjami wierszyków, 20 wzorów graficznych będących znakami matematycznymi oraz 20 zestawów kart pracy.
Jest to program Metody Dobrego Startu dostosowany do potrzeb dzieci z wadą słuchu i z opóźnionym rozwojem mowy. Może być także wykorzystywany podczas zajęć z małymi dziećmi rozwijającymi się prawidłowo. W teczce znajdują się książeczki tematyczne, ilustracje, wzory wspomagające prawidłową wymowę wierszyków, zdań i wyrazów, wyrazy do wycinania oraz kartonowe kukiełki. Książeczki tematyczne (o zwierzętach hodowlanych, owocach, warzywach, ubraniach oraz Bożym Narodzeniu) zawierają ćwiczenia wykorzystujące Metodę Dobrego Startu. Są one opracowane w taki sposób, aby dzieci z radością je wykonywały. Oprócz zadań, w których opracowują i utrwalają materiał językowy, w książeczkach znajdują się również polecenia łatwiejsze i przyjemniejsze, np. k...
Program „Metoda Dobrego Startu. Od głoski do słowa” został przygotowany z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym rozwijających się nieharmonijnie: z opóźnionym rozwojem językowym i mowy o różnych uwarunkowaniach, na przykład niepełnosprawnością słuchową, intelektualną, SLI oraz sprzężonymi zaburzeniami rozwojowymi. Po odpowiednim dostosowaniu, zwłaszcza w zakresie ćwiczeń ruchowo-słuchowo-wzrokowych, można go także stosować podczas zajęć z najmłodszymi dziećmi (od 2. roku życia), których rozwój przebiega prawidłowo. Celem programu „Od głoski do słowa” jest wspomaganie rozwoju języka i mowy dzieci z wadą słuchu i opóźnionym rozwojem mowy. Rymowanki i śpiewanki oraz związane z nimi zabawy są podstawą do nabywania i pos...
Publikacja stanowi cenną pomoc wspomagającą naukę czytania. Wspiera ten proces i może być wykorzystywana zarówno samodzielnie, jak również z każdym zestawem podręczników dla uczniów klasy 1. W książce zastosowano kolejność wprowadzania liter zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Dwuznaki, trójznaki oraz głoski zapisywane w dwojaki sposób występują tak jak w elementarzu, czyli po zapoznaniu uczniów ze wszystkimi literami, które pisze się zgodnie z zasadą fonetyczną. Przy analizie i syntezie wprowadzono również sylabę jako ogniwo pośrednie między wyrazem a głoską, które ma za zadanie rozszerzenie tak zwanego pola czytania. Teksty do czytania zawierają nowo poznaną literę oraz litery wprowadzone wcześniej.
Wyjątkowa pomoc wychowawcza. Tablica pozwala na notowanie zachowania dziecka w postaci punktów dodatnich i ujemnych (zaznaczanych za pomocą symboli np. uśmiechniętych i smutnych „buziek”). Odpowiednia ilość zebranych punktów pozwala dziecku zdobyć ustaloną wcześniej nagrodę. Oceniane kategorie: samodzielnie się ubieram, jem posiłki bez marudzenia, samodzielnie myję zęby, chętnie chodzę…, dobrze się zachowuję, odkładam zabawki na miejsce oraz dwa puste miejsca na kategorie ustalone przez rodziców.
W książce zamieszczono 64 scenariusze zajęć i tyle samo towarzyszących im piosenek. Do każdego wzoru graficznego opracowano po dwa, trzy scenariusze. We wszystkich, zgodnie ze schematem zajęć prowadzonych Metodą Dobrego Startu, uwzględniono zajęcia wprowadzające, właściwe i końcowe. Przy każdej piosence podano jej zapis nutowy i tekst, który podzielono ukośnymi kreskami, aby podpowiedzieć, w jaki sposób należy kreślić wzór podczas śpiewania. Zajęcia można prowadzić według wybranego konspektu zamieszczonego w tym podręczniku. Ze względu na duże różnice pomiędzy dziećmi realizowane scenariusze należy jednak dostosować do możliwości rozwojowych oraz potrzeb edukacyjnych uczestników zajęć. Każdy scenariusz powinien być modyfikowany stosownie do nas...
Tomek ma dziś mnóstwo pracy! Musi dotrzeć do Pana Szyneczki, żeby mu pomóc. Po drodze spotka swych sympatycznych kolegów i rozmaite zwierzaki, będzie mógł podziwiać budowle i inne, bardzo interesujące obiekty, które na pierwszy rzut oka pozostają w tej książce… zupełnie niewidoczne! Aby zobaczyć to wszystko, co Tomek mija po drodze, wystarczy zamalować białe pola na każdej stronie tej książki zwykłą wodą. A gdy papier wyschnie, ilustracje znów staną się niewidoczne i zabawę można zacząć od początku. Malowanie ułatwi dołączony do książki flamaster, który można bez końca napełniać wodą! „Wodne czary-mary” to bezpieczna kartonowa książka z zaokrąglonymi rogami. Jest odporna na najróżniejsze dziecięce ekspetymenty, a poręczny format po...
"Tablica dobrego zachowania" to doskonała pomoc wychowawcza. Używanie tablicy najlepiej rozpocząć od poniedziałku. Dzień wcześniej należy wspólnie, razem z dzieckiem, uzupełnić pola tablicy.W polach tabeli dorosły będzie codziennie wieczorem zaznaczał zachowanie dziecka dotyczące zapisanych zadań. Dziecko i dorosły ustalają wcześniej jakiego pozytywnego i negatywnego symbolu będą używać.Za każde wykonanie zadania w białe pole wpisywany jest pozytywny znaczek. Każdy pozytywny znaczek to jeden zdobyty punkt. Za niewykonanie zadania w białe pole wpisywany jest negatywny znaczek. Za negatywne znaczki nie otrzymuje się punktu.Dziecko i dorosły ustalają ile punktów powinno zdobyć dziecko w ciągu tygodnia, aby otrzymać wybraną przez siebie nagrodę. Następnie w...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro