Księgarnia internetowa Bonito.pl - Radość z czytania
Gra / program DVD Pakiet. 24 programy. Programy edukacyjne dla uczni...
Foxe
W okresie stanu epidemii punkty odbioru zamówień są czynne tylko od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 - 18.00
Skorzystaj z rabatu do 45% na tytuły Wydawnictwa Literackiego!
Księgarnia » Gry i programy » Programy » Pozostałe » Pakiet. 24 programy. Programy edukacyjne dla uczniów mających problemy z uczeniem się. Licencja wielostanowiskowa wieczysta

Pakiet. 24 programy. Programy edukacyjne dla uczniów mających problemy z uczeniem się. Licencja wielostanowiskowa wieczysta

Nasza cena:
3 219,30 zł (zawiera rabat 30 %)
Pakiet. 24 programy. Programy edukacyjne dla uczniów mających problemy z uczeniem się. Licencja wielostanowiskowa wieczysta - Dodaj do koszyka
Cena rynkowa: 4 599,00 zł (oszczędzasz 1 379,70 zł)
Dystrybutor:Foxe
Nośnik:DVD
Kod paskowy (EAN):9788366062504
Materiały dodatkowe: Zajrzyj do środka / przeczytaj fragment
Dostępność: produkt dostępny (1 szt.)
Wysyłka
PocztaPoczta Polska GRATIS
wysyłka w następny dzień roboczy (1 szt. w magazynie)
RuchOdbiór w kiosku RUCHu GRATIS
wysyłka w następny dzień roboczy (1 szt. w magazynie)
KurierKurier GRATIS
wysyłka w następny dzień roboczy (1 szt. w magazynie)
PaczkomatyPaczkomaty GRATIS
wysyłka w następny dzień roboczy (1 szt. w magazynie)
Bezpłatny odbiór osobisty w punkcie:
Bielsko-Biała
ul. 11 Listopada 60 przy Placu Wolności
do odbioru w następny dzień roboczy
Chorzów
ul. Jagiellońska 4 przecznica ul. Wolności
do odbioru w następny dzień roboczy
Gdańsk
ul. Dmowskiego 12 obok stacji Gdańsk Wrzeszcz
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Kartuska 149 dzielnica Siedlce
do odbioru w następny dzień roboczy
Gdynia
ul. Świętojańska 14 przy skwerze Kościuszki
do odbioru w następny dzień roboczy
Gliwice
ul. Zwycięstwa 32 250 m od DTŚ
do odbioru w następny dzień roboczy
Katowice
al. Korfantego 51 blisko Spodka
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Staromiejska 6 50 m od Rynku
do odbioru w następny dzień roboczy
Kraków
al. Daszyńskiego 8 blisko Hali Targowej
do odbioru jeszcze dzisiaj
ul. Batorego 15B przecznica od ul. Karmelickiej
do odbioru jeszcze dzisiaj
ul. Dobrego Pasterza 122 Prądnik Czerwony
do odbioru jeszcze dzisiaj
ul. Josepha Conrada 79 obok stacji BP
do odbioru jeszcze dzisiaj
ul. Kalwaryjska 67 250 m od ronda Matecznego
do odbioru jeszcze dzisiaj
ul. Kobierzyńska 93 osiedle Ruczaj-Zaborze
do odbioru jeszcze dzisiaj
ul. M. Dąbrowskiej 17A 50 m od CH Czyżyny
do odbioru jeszcze dzisiaj
ul. Pawia 34 naprzeciwko Galerii Krakowskiej
do odbioru jeszcze dzisiaj
ul. Pilotów 2E 300 m od ronda Młyńskiego
do odbioru jeszcze dzisiaj
ul. Wielicka 28 200 m od Cmentarza Podgórskiego
do odbioru jeszcze dzisiaj
ul. Wysłouchów 3 Kurdwanów
do odbioru jeszcze dzisiaj
Lublin
ul. Narutowicza 11 przy przystanku Plac Wolności 01
do odbioru w następny dzień roboczy
Łódź
ul. Piotrkowska 193 200 m od Politechniki Łódzkiej
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Pojezierska 1A skrzyżowanie z ul. Zgierską
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Retkińska 119 osiedle Retkinia
do odbioru w następny dzień roboczy
Poznań
ul. Święty Marcin 47 250 m od Zamku Cesarskiego
do odbioru w następny dzień roboczy
Rzeszów
ul. Jana III Sobieskiego 2D/2 300 m od Galerii Rzeszów
do odbioru w następny dzień roboczy
Warszawa
al. KEN 51 skrzyżowanie z ul. Płaskowickiej
do odbioru w następny dzień roboczy
al. KEN 88 Ursynów - metro Stokłosy
do odbioru w następny dzień roboczy
al. Niepodległości 54 przy stacji metro Wierzbno
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Chmielna 4 50 metrów od ul. Nowy Świat
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Czapelska 48 200 m od ronda Wiatraczna
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Kondratowicza 37 blisko Szpitala Bródnowskiego
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Pańska 96 300 m od ronda Daszyńskiego
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Powstańców Śląskich 3 obok restauracji McDonald's
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Stawki 8 450 m od CH Arkadia
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Wspólna 27 przecznica Marszałkowskiej
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Żeromskiego 1 przy stacji metra Słodowiec
do odbioru w następny dzień roboczy
Wrocław
al. Armii Krajowej 12 Budynek Centrum AB
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Jedności Narodowej 122 blisko Parku Słowiańskiego
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. ks. Piotra Skargi 22 200 m od Galerii Dominikańskiej
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Plac Grunwaldzki 25 w budynku Grunwaldzki Center
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Ruska 2 przy Placu Solnym
do odbioru w następny dzień roboczy
Zamów przez telefon! (od poniedziałku do piątku):
Telefon12 210 09 02 (linia czynna w godzinach 8.00–20.00)

Pakiet. 24 programy. Programy edukacyjne dla uczniów mających problemy z uczeniem się. Licencja wielostanowiskowa wieczysta – opis produktu

Pakiet zawiera 24 programy:

1. CPK – Ćwiczenia pamięci krótkotrwałej

• Ćwiczenie zapamiętywania numerów i ciągów literowych o zwiększającej się długości,

• Wyszukiwanie zaprezentowanego przez chwilę wyrazu (wyrazów) spośród innych wyrazów,

• Zapamiętywanie kilku wyrazów,

• Zapamiętywanie kolejności wyrazów,

• Zapamiętywanie i odrysowywanie prostych kształtów z detalami,

• Duży prostokąt ze szczegółami w środku, które trzeba zapamiętać.

2. Czytanie

Zakres materiału:

• analiza głoskowa,

• analiza literowa,

• układanie wyrazów z rozsypanek literowych,

• wyodrębnianie wyrazów w zdaniu,

• segregowanie wyrazów wg układu liter,

• układanie wyrazów z sylab,

• wyszukiwanie krótkich słów w dłuższych wyrazach,

• ćwiczenie słuchu fonemowego,

• wskazywanie wyrazów czytanych przez lektora.

3. Dyskalkulia

Zagadnienia: ćwiczenie pojęcia liczby, ćwiczenie czynności matematycznych, rozwiązywanie prostych zadań tekstowych i układanie do nich równań. Klasyfikacja liczb ze względu na relacje większości (mniejszości).

Proste działania: dodawanie, odejmowanie, mnożenie. Zbiory. Dla kogo: uczniowie młodszych klas SP i nawet 6-latki. Rodzaje ćwiczeń:

• 1.„Zgadnij o jakiej liczbie myślę”, czyli chodniczek liczbowy (ćwiczenie pojęcia liczby, komputer zgaduje liczbę, którą wybrał uczeń poprzez zawężanie obszaru poszukiwań)

• 2.„Gra w węża” (uczeń współzawodniczy z komputerem, gra ćwiczy czynności matematyczne: uczeń musi liczyć, dodawać)

• 3. Rozwiązywanie prostych zadań typu: „Mama kupiła 2 jabłka i 3 gruszki. Ile owoców kupiła

mama?” występujące w 2 wariantach:

• 3.1.Uczeń ma podać odpowiedź (liczbę)

• 3.2.Uczeń ma ułożyć równanie (w powyższym przykładzie 2+3=5) Uwaga, w kolejnych wykonaniach

danego zadania używane są różne liczby, tak aby uczeń nie nauczył się go na pamięć

• 4. Klasyfikowanie figur geometrycznych

• 5. Przyporządkowanie liczb do zbiorów ze względu na relację większości, mniejszości (dane są liczby, uczeń ma wybrać liczby większe np. od 5 i mniejsze od 5). Uczeń ma tak przenieść liczby aby spełnione były odpowiednie nierówności.

• 6. Przyporządkowanie działań do podanych wyników (podana są działania np. 2+3, 3+4, 5+7 oraz wyniki: 5, 7, 12 uczeń ma tak przenieść działania, aby pasowały do wyników. Typy działań:

dodawanie, odejmowanie na liczbach całkowitych dodatnich i {0}, mnożenie.

Prezentacja 6 i 7 są podzielone ze względu na zakres liczb, a 7 ze względu na rodzaj działania.

4. Dyskalkulia dla gimnazjum I

Celem przewodnim programu jest ćwiczenie rozwiązywania praktycznych zadań, które opierają się o rzeczywiste sytuacje wzięte z życia.

Rozwiązywanie tego typu zadań jest realizowane z użyciem specjalnie zaprojektowanego kreatora. Uczeń czyta i analizuje treść zadania. Na kolejnych planszach, uczeń musi wskazać: dane zadania, szukane, wartości danych i wreszcie wprowadza wyniki. Przejście do kolejnego etapu rozwiązywania zadania możliwe jest po prawidłowym wykonaniu danego etapu.

Dla każdego zadania opracowano pomoc, w której jest informacja, jak należy rozwiązywać dane zadanie.

Zadania podzielono na dwie grupy:

1) Zadania łatwiejsze – rozwiązanie zadania polega na dokonaniu analizy treści zadania (znalezienie danych, szukanych) przeprowadzeniu pewnych obliczeń

2) Zadania trudniejsze, w których trzeba wykazać się myśleniem. Często zadania te są prostsze obliczeniowo, ale ich rozwiązanie nie jest tak bardzo schematyczne. Ich rozwiązywanie przyczynia się do głębszego zrozumienia pojęć etc.

Na każdym etapie rozwiązywania zadania zbierane są informacje, jak uczeń radzi sobie w tym etapie (np. czy dobrze wyszukuje dane, szukane, czy prawidłowo zapamiętuje wartości danych, czy prawidłowo oblicza wyniki etc.).

Po rozwiązaniu zadania prezentowany jest raport, określający, jak uczeń radził sobie w tym zadaniu i nad czym musi jeszcze pracować.

Celem tego typu ćwiczeń jest wyrobienie w uczniu zalgorytmizowanego podejścia do rozwiązaniu zadań.

Celem również jest ćwiczenie analizy treści zadania, wyodrębnienie danych, szukanych oraz

zapamiętywanie wartości danych. Aby jednak zapobiegać zbyt mechanicznemu rozwiązywaniu zadań, opracowano też zadania, w których trzeba coś zauważyć lub wpaść na jakiś pomysł. Zadanie te są jednak również dość proste.

Inne prezentacje:

– obliczenia procentowe

– obliczanie średniej arytmetycznej

– uzupełnianie równań typu:60*_________ = 6000 – 120, gdzie z postaci zapisu danych, należy odgadnąć niewiadomą (tu 98).

Tego rodzaju ćwiczenia mają usprawnić proces wykonywania rachunków w pamięci.

Dobór ćwiczeń zgodny jest z postulowanym przez nauczycieli i terapeutów zakresem ćwiczeń dla uczniów z problemem dyskalkulii w gimnazjum i dlatego różni się od typowych treści w programach nauczania matematyki w gimnazjum.

5. Dyskalkulia dla gimnazjum II

• Obliczanie wartości wyrażeń – dla zadanego wyrażenia i wartości zmiennych uczeń oblicza

wartość tego wyrażenia np.: Oblicz wartość wyrażania 10x+3y dla x=8 i y=9.

• Redukowanie wyrażeń podobnych – W zadanym wyrażeniu uczeń ma dokonać redukcji wyrazów

podobnych np. 2a+(-3)b+(-5)a+(-2)b=-3a-5b

• Wyłączanie przed nawias – Uczeń ma zamienić sumę na iloczyn poprzez wyciągnięcie wspólnego

czynnika przed nawias np.: 35a+25b = 5(7a+5b)

• Mnożenie jedno- i dwumianów – Uczeń ma wykonać mnożenie typu a(b+c) (a+b)(c+d)np:

5(a+3)=5a+15

• Sprawdzanie, czy dana liczba spełnia równanie – Uczeń podstawia daną liczbę do równania i

sprawdza, czy liczba ta spełnia to równanie np.: Sprawdź, czy liczba -0.4 spełnia równanie: 10x+11=5x+9

• Rozwiązywanie równań – równania typu ax+b=c ax+b=cx+d np.: 2x+1=3 2x+1=x+1

• Zadania tekstowe opierające się na rzeczywistych problemach z życia codziennego dostosowane do potrzeb uczniów z dyskalkulią. Zadania inspirowane postulatami terapeutów i nauczycieli, którzy pracują z uczniami z dyskalkulią.

• Dodatkowo program zawiera prezentacje:

- o korzystaniu z programu

- o wyrażeniach

- równaniach

• Każdy rodzaj zadania posiada pomoc

Uwaga: Zadania różnią się poziomem trudności, a konkretne wartości liczbowe są losowane przez komputer dla każdego przykładu tak, aby dane zadnie mogło być wielokrotnie wykonywane.

6. Dysortografia (program)

Program złożony z trzech części. Zawierają one kolejno materiał dydaktyczny z zakresu pisowni ó/u, rz/ż, ch/h. Zastosowane rodzaje prezentacji (m.in. przepisywanie, podpisywanie obrazków, pisanie ze słuchu, uzupełnianie zdań) są dostosowane do pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w nauce. Program jest wzbogacony o ćwiczenia na materiale niewyrazowym (układanie z puzzli, porównywanie ciągów, znajdowanie obrazków niemających par), których celem jest m.in. ćwiczenie pamięci krótkotrwałej, współpracy półkul mózgu itp. Użycie programu pozwala uatrakcyjnić uczenie się ortografii, jak również pozwala znacznie odciążyć nauczycieli i rodziców w pracy z uczniem. Warto dodać, iż z programów mogą korzystać również uczniowie niemający dysortografii lub dysleksji, którzy chcą poprawić umiejętność poprawnego pisania. Program zawiera 348 ćwiczeń. Zakres materiału jest skorelowany z zeszytami ćwiczeń Pani mgr Zdzisławy Saduś w zakresie pisowni ó/u, rz/ż, ch/h. Ćwiczenia można drukować, co daje możliwość ćwiczenia ręcznego pisania.

7. Matematyka

Rodzaje ćwiczeń:

• Liczenie (dziecko liczy, komputer – lektor – wymawia kolejne liczby. Dokładne określanie błędów: nie policzono wszystkiego, niektóre elementy policzono 2 razy. Możliwa demonstracja liczenia przez komputer (komputer liczy sam) liczenie jednakowych elementów, różnych elementów (prostokąty i elipsy), wybranych elementów (np. tylko prostokąty).

• Maszyny liczące (tak, jak literaturze) (dodające, mnożące, wersja łatwiejsza i trudniejsza ) takie tabelki z łukiem na górze, który symbolizuje działanie. Dany jest rodzaj działania (dodawanie lub mnożenie).

• Gra pełna pułapek (geometryczna interpretacja liczby (jako odległości) oraz dodawania i

odejmowania

• Statki (nowa wersja) komputer, realizując, podaje nr pola zawierający się od 1..100. W kolejnych rzędach są pola 1-10, 11-20, 21-30 itp. Uczeń musi określić pole, w które strzela komputer.

Prezentacja wymaga liczenia oraz ćwiczy liczby 2-cyfrowe (wprawka do systemu pozycyjnego).

• Porównywanie długości odcinków.

• Porównywanie „wielkości” figur na płaszczyźnie.

• Układanie figur geometrycznych z elementów

8. MNBT – Matematyka nie musi być trudna

Program przeznaczony jest dla uczniów szkoły podstawowej ze specyficznymi trudnościami matematyki.

Podstawowe rodzaje ćwiczeń: klasyfikacja, słowne zapisywanie liczb, zaznaczenie liczb na osi liczbowej.

Interpretacja sumy i różnicy na osi liczbowej. Rysowanie kwadratów o zadanym boku (długość boku jest liczbą naturalną), zadanym polu (będącym kwadratem liczby naturalnej), i zadanym obwodzie. Rysowanie kwadratu o polu mniejszym (lub równym, większym) od wzorca (ćwiczenie relacji większości mniejszości).

Rysowanie prostokątów o zadanych bokach (długości boków są liczbami naturalnymi). Rysowanie

wybranego prostokąta o zadanym polu, którego boki są liczbami naturalnymi. Rysowanie wszystkich

prostokątów o zadanym polu, którego boki są liczbami naturalnymi (ćwiczenie tabliczki mnożenia).

Ćwiczenia z zakresu dziesiątkowego systemu pozycyjnego (przestawianie liczby zgodnie z semantyką tego zapisu np. 2346 = 2*1000+3*100+4*10+6*1). Równania z „kratką”, w którą uczeń ma wpisać brakującą liczbę.

Rodzaje działań: dodawanie, odejmowanie, mnożenie. Wszystkie działania są wykonywalne w zbiorze liczb naturalnych. Proste równoległe, przecinające się, prostopadłe.

Dokładny spis ćwiczeń:

• Klasyfikacja:

• figury geometryczne (koła, kwadraty, trójkąty)

• proste równoległe i prostopadłe

• proste prostopadłe, równoległe, przecinające się, ale nie prostopadłe

• Nazwy liczb:

• 1-10

• 11-20

• 21-30

• 31-100

• 100-999

• 1000-10999

• Oś liczbowa:

• Zaznaczanie liczby od 1 do 10

• Zaznaczanie liczby od 1 do 20

• Zaznaczanie liczb o zadanej różnicy (odległości)

• Dodawanie

• Zaznaczanie liczby mniejszej od podanej

• Zaznaczenie liczby większej od podanej

• Rysowanie kwadratów:

• o zadanym boku

• o zadanym polu

• o zadanym obwodzie

• wg wzorca (takie same, większe, mniejsze)

• Rysowanie prostokątów:

• o zadanych bokach

• o zadanym polu

• wielu o zadanym polu

• o zadanym obwodzie

• Dziesiątkowy system pozycyjny:

• 10-30

• 31-100

• 101-1000

• 1001 – 10000

• Równania “z kratką”

• dodawanie do 10

• odejmowanie do 10

• mnożenie do 100

• dodawanie do 100

• odejmowanie do 100

9. Ćwiczenia na materiale niewyrazowym II

Program dla dzieci młodszych klas szkoły podstawowej przeznaczony do terapii dysleksji i dysortografii.

Zakres materiału:

• pismo obrazkowe,

• zapamiętywanie kolejności ułożenia podobnych elementów,

• obwodzenie liter p P, b B, g G, d D,

• znajdowanie znajdowanie różnic na obrazkach,

• znajdowanie zadanych obiektów na obrazkach,

• układanie figur geometrycznych z rozsypanych elementów,

• dobieranie brakującego elementu do układanki geometrycznej,

• układanki z puzzli.

10. Program. Pisownia Ę i

Program wspomaga naukę zagadnień związanych z pisownią ą, ę po spółgłoskach miękkich, zmiękczonych, j, l, ł, cz, sz, ż, w bezokolicznikach zakończonych na -ić, -yć, -eć, w wyrazach typu wąż - węże (wymiana ą:ę), w wyrazach z ch. A zakres materiału jest skorelowany z zeszytem ćwiczeń autorstwa mgr Z. Saduś “Zeszyt ćwiczeń do nauki ortografii ą ę” wydanej przez Wydawnictwo Oświatowe Promyk w Opolu. Program zawiera 134 ćwiczenia. Zastosowano ćwiczenia oddziałujące na analizatory wzrokowy i słuchowy.

11. Pisownia ą, ę, om, on, em, en, cz. II

Materiał zawarty w tym programie obejmuje pisownię ą, om, on, ę, em, en: w końcówkach form

deklinacyjnych, w końcówkach form koniugacyjnych, w cząstkach ął, ęł, ęl, w zakończeniach -ąć, -ąc,

-ąwszy itp., w zaimkach przysłownych i w innych wyrazach. Zakres materiału jest skorelowany z zeszytem ćwiczeń autorstwa mgr Z. Saduś “Zeszyt ćwiczeń do nauki ortografii ą ę” wydany przez Wydawnictwo Oświatowe Promyk w Opolu.

12. Podstawy matematyki wczesnoszkolnej i tabliczka mnożenia

Program przeznaczony jest dla uczniów młodszych w przedziale 1-3. Celem programu jest ułatwienie

nabycia podstawowych kompetencji do nauki matematyki w szkole, usprawnienie operacyjnego

rozumowania, ćwiczenie podstawowych działań przez ucznia oraz opanowanie i ćwiczenie tabliczki

mnożenia. Rodzaje prezentacji:

• liczenie elementów w zbiorze (dla różnych zakresów do 10, do 20 itp.),

• ćwiczenie dodawania wraz z jego reprezentacją ikoniczną (dla różnych zakresów),

• ćwiczenie mnożenia wraz z jego reprezentacją ikoniczną (dla różnych zakresów),

• porównywanie długości,

• liczenie elementów na obrazkach,

• zapamiętywanie ciągów,

• nauka tabliczki mnożenia w oparciu o przystosowaną do tego celu grę w statki.

13. Spółgłoski miękkie

Program przeznaczony jest dla dzieci młodszych klas szkoły podstawowej w przedziale 1-4. Jest

skorelowany ze skryptem A. Omiecińskiej i Z. Saduś. Obejmuje pisownię głosek miękkich

zapisywanych literami:

- si, s, ś,

- ci, c, ć,

- zi, z, ź,

- ni, n, ń,

- dzi, dz, dź.

Zastosowane formy prezentacji:

• przepisywanie,

• pisanie ze słuchu,

• uzupełnianie zdań i związków wyrazowych,

• podpisywanie obrazków.

Ponadto program zawiera ćwiczenia dodatkowe polegające między innymi na:

• łączeniu punktów w litery, które z kolei tworzą wyrazy,

• tworzeniu schematów przedstawiających pisownię,

• układaniu wyrazów z pomieszanych liter.

14. Ćwiczenia na materiale niewyrazowym

Celem programu jest ćwiczenie analizatora wzrokowego, pamięci krótkotrwałej i koordynacji ręka–oko. Zrobiony jest na 10 poziomach trudności. Zastosowano takie formy prezentacji jak:

• porównywanie ciągów niewyrazowych opartych na literkach: p b g d,

• przepisywanie znikających ciągów niewyrazowych,

• sortowanie ciągów niewyrazowych do tabelek,

• sortowanie cyfr do tabelek,

• szukanie obrazków bez pary,

• leniwe ósemki (tor samochodowy w kształcie leniwej ósemki uczeń jeździ samochodzikiem –

po torze),

• porównywanie kolorowych mozaik.

15. FOXE TESTORT 2012

System FOXE TESTORT 2012 służy do przeprowadzania testów ortograficznych. Umożliwia on

badanie znajomości reguł ortograficznych, pamięci wzrokowej, sprawdzanie znajomości wyrazów o

pisowni niemotywowanej czyli wyrazów z list.

Pomysł ćwiczeń i niektóre przykłady w systemie zaczerpnięto z książki Pani Z. Saduś pt. „Jak

pomóc uczniowi w nauce ortografii”.

Rozwiązanie, które proponujemy, cechuje:

• Możliwość wykorzystania zarówno materiału przykładowego, jak i możliwość

samodzielnego definiowania/edycji zadań oraz przykładów.

• Możliwość zgromadzenia w jednym miejscu, w obrębie placówki definicji materiału

używanego do testów i wyników testów uczniów.

• Łatwe i szybkie wyszukiwanie historii testów danego ucznia i porównywanie wyników w

celu określenia postępów w terapii.

• Możliwość drukowania raportów.

• Możliwość testowania kilku uczniów jednocześnie.

• Nasz system może działać zarówno w obrębie sieci danej placówki na wielu

komputerach, jak i bez wykorzystania sieci.

• System składa się z 2 aplikacji: Aplikacji nauczyciela oraz Aplikacji ucznia.

Aplikacja nauczyciela:

1. Zarządza systemem, zbiera informacje na temat testów wykonywanych przez uczniów.

2. Pozwala:

• konfigurować tryb wykonania testu:

– ile ćwiczeń losować do danego ćwiczenia,

– czy losować kontrprzykłady,

– które ćwiczenia mają być wykorzystane do testowania (aktywne),

– ustalać dopuszczalną liczbę błędów w ćwiczeniu, jaką może popełnić uczeń,

• przeglądać:

– spis uczniów,

– spis testów danego ucznia z datą wykonania testu,

– szczegóły wykonania testu,

• drukować raport z testu, który zawiera:

– imię i nazwisko ucznia,

– datę wykonania testu,

– szczegółowe wyniki testu w postaci tabelki zawierającej zestawienie przykładów testowych, nazwę ćwiczenia, wynik,

– podsumowanie zawierające liczbę przykładów i błędów ogółem,

• układać własne ćwiczenia i przykładów testowe.

Aplikacja ucznia służy bezpośrednio do wykonywania testów przez ucznia.

16. Lista wyrazów z ó niewymiennym

Program „Lista wyrazów z ó niewymiennym” przeznaczony jest dla dzieci młodszych oraz tych, które

mają trudności z zapamiętaniem pisowni wyrazów o pisowni niemotywowanej. Prezentacje są tak

dobrane, żeby dziecko nie nudziło się, ćwicząc pisownię. Przede wszystkim dziecko ćwiczy łączenie

obrazków z wyrazami, następnie podpisuje te obrazki, przechodząc do kolejnych prezentacji, które

mają na celu dalsze utrwalanie pisowni takich wyrazów jak: chór, córka, czółno, góra itp.

17. Lista wyrazów z rz na końcu

Program przeznaczony jest dla dzieci młodszych oraz tych, które mają trudności z zapamiętaniem

pisowni wyrazów o pisowni niemotywowanej. Prezentacje są tak dobrane, żeby dziecko nie

nudziło się, ćwicząc pisownię. Przede wszystkim dziecko ćwiczy łączenie obrazków z wyrazami,

następnie podpisuje te obrazki, przechodząc do kolejnych prezentacji, które mają na celu dalsze

utrwalanie pisowni takich wyrazów jak: egzemplarz, formularz, ołtarz, twarz, kołnierz itp.

18. Lista rz w środku

Program ma na celu nauczenie dziecka pisowni niemotywowanej, czyli tych wyrazów, których

trzeba się nauczyć na pamięć. Przeznaczony dla dzieci młodszych oraz tych, które mają trudności w

zapamiętaniu pisowni niemotywowanej, np. barbarzyńca, korzeń, porzeczka itp.

19. Lista rz na początku wyrazu

Program „Lista rz na początku wyrazu” ma na celu nauczenie dziecka pisowni niemotywowanej, czyli

tych wyrazów, których trzeba się nauczyć na pamięć, np. rząd, rzecz, rzeka, rzepak itp.

20. Ćwiczenia na materiale niewyrazowym 3

Program terapeutyczny przeznaczony dla dzieci z problemem dysleksji, dysortografii. Ćwiczenia na

różnych poziomach trudności. Ciekawe prezentacje uatrakcyjnią pracę z dzieckiem dyslektycznym.

Rodzaje ćwiczeń:

• labirynty,

• różnice między obrazkami,

• lustrzane odbicia punktów,

• znajdowanie ciągów niewyrazowych złożonych z literek p,b,g,d w tablicy literowej,

• łączenie pociętych fragmentów obrazka z jego oryginałem,

• łączenie punktów tak, by powstał kontur obrazka,

• szukanie obrazków bez pary,

• rozwiązywanie zagadek i szukanie rozwiązania ukrytego w tablicy literowej,

• puzzle.

21. Ćwiczenia na materiale niewyrazowym 4

Program jest przeznaczony do terapii dysleksji dla dzieci starszych klas szkoły podstawowej i

zawiera następujące prezentacje:

• sześcian i jego siatki,

• orientacja w przestrzeni trójwymiarowej,

• odczytywanie godzin z zegarów, które znajdują się w różnych położeniach,

• znajdowanie par obrazków,

• filety (cięte obrazki),

• pismo obrazkowe,

• układanie figur płaskich z rozsypanych części,

• puzzle.

22. Dysortografia 2013 WT (dla tablic interaktywnych)

23. Dysortografia 2013 Złota edycja (bez obsługi tablic interaktywnych)

Pod system Windows i MAC OS X

Wersja WT dostosowana do tablic interaktywnych

Tylko zastosowanie oprogramowania wytworzonego do współpracy z tablicą interaktywną gwarantuje wykorzystanie wszystkich możliwości tej tablicy w procesie nauczania i znacząco ułatwi pracę nauczycieli.

Nasz system jest naprawdę skuteczny, ponieważ zawiera bardzo obszerny materiał z zakresu pisowni ó/u, rz/ż, ch/h oparty o zeszyty ćwiczeń opracowane przez mgr Z. Saduś, które stały się standardem w pracy z uczniem z dysortografią i zdobyły uznanie bardzo wielu specjalistów. Oznacza to, iż decydują się Państwo na sprawdzone i uznane rozwiązanie. Nasz program zawiera różne rodzaje ćwiczeń dostosowane do różnych stylów uczenia się uczniów, jest więc odpowiedni praktycznie dla każdego ucznia.

• Przejrzysty i łatwy w obsłudze.

• Stanowi bardzo istotną pomoc w prowadzeniu zajęć z zakresu ortografii w oparciu o tablicę interaktywną.

• Ćwiczenia analizatora wzrokowego oparte o techniki szybkiego czytania.

• Pisanie ze słuchu, zagadki, obrazki, sprawdziany, przepisywanie, uzupełnianie.

• Możliwość ręcznego wyboru ćwiczeń.

• Możliwość drukowania niektórych ćwiczeń.

• Bogata pomoc i zasad pisowni ó/u, rz/ż, ch/h.

• Czytelna wirtualna klawiatura.

• Interfejs użytkownika programu (GUI) dostosowany do współpracy z tablicą interaktywną.

• Wyjątkowo czytelne i duże prezentacje, co gwarantuje prezentowany materiał, będzie widoczny również dla uczniów z dalszych ławek.

• Pogram działa pod systemem Windows i Mac OS X.

Materiał merytoryczny 348 ćwiczeń. Materiał jest skorelowany z zeszytami ćwiczeń mgr Zdzisławy Saduś. Obejmuje on całość zagadnień związanych z pisownią ó/u, rz/ż, ch/h.

Aby w pełni mogli Państwo skorzystać z programu Dysortografia 2013 for interactive whiteboards potrzebny jest komputer z podłączoną tablicą interaktywną.

24. Gra Zeta w krainie trudnych wyrazów

Program posiada instalator pod system Windows.

Gra labiryntowa, w której tytułowa Zeta, czarownica na miotle, porusza się w labiryncie i strzela do

pojawiających się wyrazów zgodnie z poleceniem.

Zakres materiału:

• Wyrazy z “ó” motywowanym i niemotywowanym,

• Wyrazy z “h” na początku z listy,

• Wyrazy z “h” w środku z listy,

• Utrwalanie wyrazów z listy z “ó”,

• Utrwalanie wyrazów z listy z “rz” na początku,

• Wyrazy z “rz” na początku z listy i z “ż”,

• Wyrazy z “rz” w środku z listy i “rz” wymiennym na “r”,

• Wyrazy z listy z “rz” na końcu,

• Wyrazy z „ch” na początku i wg zasad,

• Wyrazy z „ch” w środku i wg zasad.

FacebookTwitter
Pakiet. 24 programy. Programy edukacyjne dla uczniów mających problemy z uczeniem się. Licencja wielostanowiskowa wieczysta - Dodaj do schowka
Dodawanie do schowka jest możliwe tylko po zalogowaniu na swoje konto.
Data ukazania się w księgarni: 2018.10.03
Recenzja
Wyszukiwarka
Wpisz tytuł, autora lub wydawcę
tylko w dostępnych
tylko z wyprzedaży
Skorzystaj z 40% rabatu na całą ofertę Wydawnictwa Biały Kruk!
Ostatnio oglądane
KPakiet. 24 programy. Program...
KMoje szlaczki
KEkstradycja
KPisanie literek 4-6 lat
KMoje cyferki
K100 zabaw - nauka przez zaba...
KMoje literki
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Awangarda - 396
Blues - 483
Country - 179
Dubstep - 238
Etniczna - 204
Filmowa - 714
Hardcore - 161
Hip-hop - 1181
Jazz - 2487
Kabaret - 25
Klasyczna - 3617
Metal - 7253
Pakiety - 124
Pop - 9462
Punk - 351
Religijna - 202
Retro - 32
Rock - 6238
Soul - 118
Swing - 19
Gry - 76
© 2006-2020 Bonito.pl – Radość z czytania Polityka prywatności i plików cookies Obowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych
Jesteśmy tanią księgarnią internetową. Oferujemy tanie książki i komiksy, muzykę na płytach CD, filmy DVD i Blu-ray, zabawki dla dzieci, puzzle i gry planszowe. Koniecznie sprawdź nasze Bestsellery!