SUMO to skrót od „Shut Up, Move On” – zamknij się i idź dalej. Wszyscy pragniemy sukcesu i radości – niestety nie zawsze je osiągamy. Czy przyszło ci kiedyś do głowy, że może ci w tym przeszkadzać twoje własne nastawienie?
SUMO pokazuje, że to jak myślisz, ma istotny wpływ na to, jak toczy się twoje życie. Pokazuje, że biorąc odpowiedzialność za swoje życie, możesz wykorzystać swój potencjał, chwytać okazje, cieszyć się związkami, odnosić sukcesy w pracy i z pozytywnym nastawieniem reagować na przeciwności.
SUMO zachęca, byś szczerze patrzył na swoje życie i pamiętał, że nigdy nie jest za późno na zmiany. Wszyscy możemy zrzucić koszulki ofiary, wypracować owocne myślenie i przestać myśleć, że „co ma być, to będzie”.
SUMO to ciężki trening życia oprawiony łagodnością. To doprawiona humorem, analizami, praktycznymi poradami i osobistymi anegdotami lektura, która daje do myślenia i być może zmienia życie.
Zasady SUMO są z nami już od dekady, dowodząc tym samym, że wytrzymują próbę czasu i wciąż pomagają tysiącom ludzi na całym świecie znaleźć pewność siebie i motywację do zmian. Pora więc, żebyś i ty się dowiedział, jak skończyć z tym wszystkim, co ci przeszkadza w życiu (Shut Up), i pójść dalej (Move On), pokonując nowe życiowe wyzwania.
Metoda SUMO pokazuje, że przyjmując na siebie odpowiedzialność za własne działania, jesteś w stanie zrealizować swój potencjał, wykorzystać nadarzające się okazje, cieszyć się relacjami, odnieść sukces w pracy i reagować na wszelkie trudności w sposób pozytywny.
Wyłącz autopilota. Przejmij kontrolę nad własnym życiem!
W tym specjalnym, jubileuszowym wydaniu, zaktualizowanym i rozszerzonym, Paul McGee pokazuje, w jaki sposób:
• zbudować wspaniałe życie i się nim cieszyć,
• zmienić nastawienie wobec wyzwań,
• przejmować odpowiedzialność za swój los i nie być ofiarą,
• pokonywać trudne chwile i przestać odkładać ważne rzeczy na później,
• lepiej rozumieć innych.
Autor | Paul McGee |
Wydawnictwo | MT Biznes |
Rok wydania | 2018 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 212 |
Format | 14.0 x 22.0 cm |
Numer ISBN | 9788380873278 |
Kod paskowy (EAN) | 9788380873278 |
Waga | 342 g |
Wymiary | 141 x 217 x 14 mm |
Data premiery | 2018.04.27 |
Data pojawienia się | 2018.04.11 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Servant Leadership w praktyce. Jak budować znakomite relacje i pomagać pracownikom osiągać imponujące wyniki
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do „innego” świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów. Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma. Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z...
Nowa, uaktualniona i tematycznie częściowo zmieniona wersja wydanych w latach dziewięćdziesiątych Sekretów udanych negocjacji. Poprzedni poradnik spotkał się z ogromnym zainteresowaniem i przyczynił do spopularyzowania sztuki negocjacji w Polsce. Autor, światowej sławy negocjator praktyk, jeden z najpopularniejszych prelegentów w USA, nagrodzony wielokrotnie za swoje zdolności krasomówcze, był dwa razy zaproszony do Polski, gdzie prowadził cieszące się dużym zainteresowaniem seminaria dla przedstawicieli polskiego biznesu. Niniejsza książka skierowana jest przede wszystkim do biznesmenów, handlowców, menedżerów, polityków i negocjatorów, czyli ludzi prowadzących negocjacje zawodowo, ale wiele z poruszanych w niej tematów będzie przydatnych każdemu, bo nawet n...
Współcześni przywódcy wiedzą, że nie są w stanie wiele zdziałać bez skutecznych podwładnych. Servant leadership pozwala na wydobycie drzemiącej w pracownikach wiedzy, doświadczenia i motywacji oraz na ukierunkowanie tej siły na osiąganie wyników. W wielu sektorach biznesu i organizacjach non-profit odchodzi się od tradycyjnych autokratycznych i hierarchicznych modeli przywództwa na rzecz servant leadership (przywództwa służebnego) jako optymalnego sposobu budowania relacji z ludźmi. To nowy model przywództwa, w którym lider jest przede wszystkim wsparciem dla swego otoczenia, zajmuje się usuwaniem barier, mobilizuje swoich ludzi i pomaga im osiągać cele. Wiele spośród firm nominowanych przez magazyn „Fortune” do rankingu „100 Najlepszych Pracodawców” u...
Mądrzy liderzy uczą się na własnych błędach. Najmądrzejsi liderzy uczą się nie tylko na błędach innych, lecz i na ich sukcesach. Przywództwo. Złote zasady to – jak do tej pory – najbardziej osobista książka Maxwella. Znalazło się w niej wiele historii opisujących porażki i sukcesy; są w niej też „złote bryłki” mądrości, które autor zdobył w ciągu swojego życia. Maxwell porusza w niej między innymi takie oto tematy: - Nie wysyłaj kaczek do szkoły dla orłów - Ludzie porzucają ludzi, a nie firmy - Wsparcie możesz wypożyczać, lecz nigdy go nie dawaj - Gdy trafi cię kopniak w tyłek, wiesz, że jesteś na przedzie - Ludzie podsumują twoje życie jednym zdaniem — zdecyduj teraz, jakie ono będzie. Na końcu każdego rozdziału znajdziesz szc...
Wykorzystując podróż samolotem jako metaforę, Plan lotu wytycza ci kurs na osobiste szczęście i uwolnienie pełnego potencjału. Brian Tracy zarobił fortunę, zaczynając od zera i stosując zasady przedstawione w tej książce. Przekazał je czterem milionom ludzi w 46 krajach. Stał się jednym z najwybitniejszych na świecie guru w dziedzinie rozwoju osobistego. Ludzie, którzy wprowadzili w życie zasady opisane w Planie lotu, doświadczyli szybkich pozytywnych zmian w każdym obszarze życia. Sukces to nie przypadek Sukces zależy od szczęścia w stopniu nie większym niż udany lot samolotem. Jeżeli lecimy z wiatrem, podróż jest szybsza. Wiatr przeciwny oznacza opóźnienie, jednak pilot i tak osiąga cel podróży, jeśli umiejętnie kieruje maszyną. Lotem rządzą prawa...
Jak zrozumieć kogoś, kto jest uzależniony? Skąd się bierze i na czym polega anoreksja? Dlaczego twój syn sięga po narkotyki? Jaki jest mechanizm uzależnienia? Jak im pomóc? Przeszłam przez anoreksję i bulimię, ciągle wpadałam w następne uzależnienia. Wyleczyłam siebie, bo dotarłam do źródła problemu, zrozumiałam czym jest i jak je uzdrowić. O tym jest ta książka.
Niniejsze, drugie wydanie niezwykłej książki Gemba kaizen to długo oczekiwana, kompleksowo zaktualizowana wersja precyzyjnego opracowania, które omawia zasady japońskiej filozofii biznesu – filozofii ciągłego doskonalenia i innowacji w zakresie procesów, czyli kaizen, w obszarze o zasadniczym znaczeniu z punktu widzenia wyników firmy. Chodzi o obszar, w którym podejmowane są kluczowe działania, czyli o gemba. Umożliwia to sprawne wdrażanie efektywnych kosztowo udoskonaleń w najważniejszych procesach biznesowych. Przytoczone w książce przykłady pokazują, w jaki sposób można obniżać koszty, poprawiać jakość i podnosić poziom zadowolenia klienta. To kompleksowe opracowanie szczegółowo omawia kluczowe zagadnienia gemba kaizen, takie jak: - Jakość, koszt i dos...
Napisałem tę książkę z miłości i wdzięczności dla kobiet. W nadziei, że lepiej zrozumieją swoje położenie i jego uwarunkowania. Napisałem ją też dla mężczyzn i dla siebie, abyśmy rozpoznali naszą dziejową ignorancję i pychę, i zechcieli się od nich uwalniać. Najzwięźlej jak mogłem przedstawiam moje rozumienie cywilizacyjnej i psychologicznej sytuacji kobiety oraz mój protest przeciwko kulturowym, religijnym, cywilizacyjnym i obyczajowym represjom, jakim poddawane są kobiety od początku ery patriarchatu – Wojciech Eichelberger. Książka nominowana do Nagrody Literackiej Nike.
Aldous Huxley (1894–1963), pisarz urodzony w Anglii, mieszkający od lat trzydziestych XX wieku w USA, najlepiej znany ze słynnej antyutopii Nowy wspaniały świat (1932), stanowi ciekawy przykład ewolucji w zakresie stosunku do sfery duchowej. W młodości zdecydowany agnostyk i prześmiewca, z biegiem lat coraz bardziej angażował się w tematykę religijną. Od lat czterdziestych XX wieku uchodził za „mistyka”. Nigdy nie stał się członkiem żadnej grupy religijnej. Choć sympatyzował z wedantą, zenem, a także z chrześcijańskim mistycyzmem, był sceptyczny wobec Kościołów jako instytucji. Poszukiwał Boga „wewnętrznego”, w sobie, doświadczanego wprost, a nie za pośrednictwem teologicznej teorii (i, trzeba też powiedzieć, przez pewien czas pomagał sobie w ty...
Niech nikomu się nie wydaje, że „zołza” to negatywne określenie. Wręcz przeciwnie, to kobieta, która jest miła, zabawna i życzliwa, przy czym największą miłość żywi do siebie. Nie kłamie i nie gra, jest szczera (czasem do bólu), bo wie, czego chce, i potrafi to zakomunikować. Robi, co jej się podoba, a to sprawia, że mężczyźni ją uwielbiają. Poznaj 100 zasad atrakcyjności i dowiedz się, czego pragną mężczyźni i jak powinnaś traktować samą siebie, by być szczęśliwą w związku: • twój stosunek do samej siebie decyduje o tym, jak widzi cię mężczyzna; • stawianie warunków lub ich brak świadczy o twoich możliwościach; • niemal natychmiast przedstawiasz się albo jako popychadło, albo superbabka; • jeśli mu powiesz, że nie zamierzasz zb...
Społeczność wokół marki wzbudza zainteresowanie podmiotów rynkowych. Geneza powstania tej formy społeczności sięga czasów, kiedy to lokalnie funkcjonujące społeczności inspirowały się wzajemnie do podejmowania decyzji zakupowych. Dziś członkowie grupy gromadzącej się wokół marki dzielą się miedzy sobą informacjami o marce, inspirują się jej symboliką, przesłaniem, misją. Kreuje to w efekcie lojalność klientów do marki. W prezentowanej książce została opisana społeczność wokół marki, mechanizm jej powstawania i korzyści, jakie z niej czerpią poszczególne podmioty rynkowe. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród fanów Legii Warszawa pokazane zostały niuanse kreowania lojalności wobec marki w odniesieniu do rynku sportowego. Adresatami publ...
Po pierwszym, bestsellerowym poradniku Jakuba Czarodzieja czas na kolejną książkę. Autor daje swoim czytelnikom bezcenne wskazówki – wprowadzone w życie sprawią, że praca nad sobą będzie emocjonującym etapem, który da szybkie i trwałe rezultaty. Kluczem do spełnienia są relacje z ludźmi przyprawione dawką zdrowego egoizmu. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: • dogadywać się z innymi, • szybko rozpoznać toksycznych ludzi i pozbyć się ich ze swojego otoczenia, • właściwie ustawić relacje z bliskimi, • nie tracić energii w sporach z otoczeniem, • nie zginąć w bezbarwnej masie. Odłóż telefon i przestań porównywać się z innymi. Zacznij żyć i czerpać przyjemność ze zdrowych i trwałych relacji, które zbudujesz dzięki tej książce. Zmian...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro