|
MarketingMarketing – opis wydawcy Jak skutecznie docierać do klientów i przekonać ich do zakupu? Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić – a potem zdołasz im to dać – osiągniesz imponujące wyniki. Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz. Z właściwą sobie przenikliwością, Brian Tracy nauczy cię, jak: – budować bazę klientów, – wyróżnić się na tle konkurencji, – odpowiedzieć na trzy kluczowe pytania dotyczące każdego nowego produktu bądź usługi, – wykorzystać badania rynku i dane z grup fokusowych, by podejmować lepsze decyzje, – odpowiadać na podstawowe potrzeby emocjonalne kupujących, – wyznaczać optymalne punkty cenowe dla swoich ofert, – naprawdę skoncentrować się na kliencie, – w pełni wykorzystać dostępne kanały dystrybucji, – rozwiązać inne problemy marketingowe. Wypełniona po brzegi praktycznymi strategiami, ta książka, pomoże ci odkryć, jak w wielkim stylu zdominować silnie konkurencyjny rynek. Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi. |
Dodawanie do schowka jest możliwe tylko po zalogowaniu na swoje konto.
|
| | Data ukazania się w księgarni: 2019.09.06 |
| Brian Tracy | - pozostałe pozycje w naszej księgarni: |
|
Klienci, którzy kupili Marketing, wybrali również: |
|
| |