Księgarnia internetowa Bonito.pl - Radość z czytania
Książka The Essence and Determinants of Innovation Management in Tour...
Zbigniew Zontek
Skorzystaj z 23% rabatu na wybraną ofertę Uniwersytetu Jagiellońskiego!
Księgarnia » Literatura naukowa » Biznes i ekonomia » Zarządzanie » The Essence and Determinants of Innovation Management in Tourism Enterprises

The Essence and Determinants of Innovation Management in Tourism Enterprises

Nasza cena:
30,32 zł (zawiera rabat 24 %)
The Essence and Determinants of Innovation Management in Tourism Enterprises - Dodaj do koszyka
Cena rynkowa: 39,90 zł (oszczędzasz 9,58 zł)
Autor: 

Zbigniew Zontek

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania:2019
Język:angielski
Oprawa:miękka
Liczba stron:148
Format:17.6 x 25.0 cm
Numer ISBN:978-83-208-2354-7
Kod paskowy (EAN):9788320823547
Dostępność: pozycja dostępna (4 egz.)
Wysyłka
PocztaPoczta Polska od 7,99 zł
wysyłka w dniu 2020.06.09
RuchOdbiór w kiosku RUCHu 7,99 zł
wysyłka w dniu 2020.06.09
KurierKurier 11,99 zł
wysyłka w dniu 2020.06.09
PaczkomatyPaczkomaty 10,99 zł
wysyłka w dniu 2020.06.09
Bezpłatny odbiór osobisty w punkcie:
Bielsko-Biała
ul. 11 Listopada 60 przy Placu Wolności
do odbioru w dniu 2020.06.10
Chorzów
ul. Jagiellońska 4 przecznica ul. Wolności
do odbioru w dniu 2020.06.10
Gdańsk
ul. Dmowskiego 12 obok stacji Gdańsk Wrzeszcz
do odbioru w dniu 2020.06.10
ul. Kartuska 149 dzielnica Siedlce
do odbioru w dniu 2020.06.10
Gdynia
ul. Świętojańska 14 przy skwerze Kościuszki
do odbioru w dniu 2020.06.10
Gliwice
ul. Zwycięstwa 32 250 m od DTŚ
do odbioru w dniu 2020.06.10
Katowice
al. Korfantego 51 blisko Spodka
do odbioru w dniu 2020.06.10
ul. Staromiejska 6 50 m od Rynku
do odbioru w dniu 2020.06.10
Kraków
al. Daszyńskiego 8 blisko Hali Targowej
do odbioru w dniu 2020.06.09
ul. Batorego 15B przecznica od ul. Karmelickiej
do odbioru w dniu 2020.06.09
ul. Dobrego Pasterza 122 Prądnik Czerwony
do odbioru w dniu 2020.06.09
ul. Josepha Conrada 79 obok stacji BP
do odbioru w dniu 2020.06.09
ul. Kalwaryjska 67 250 m od ronda Matecznego
do odbioru w dniu 2020.06.09
ul. Kobierzyńska 93 osiedle Ruczaj-Zaborze
do odbioru w dniu 2020.06.09
ul. M. Dąbrowskiej 17A 50 m od CH Czyżyny
do odbioru w dniu 2020.06.09
ul. Pawia 34 naprzeciwko Galerii Krakowskiej
do odbioru w dniu 2020.06.09
ul. Pilotów 2E 300 m od ronda Młyńskiego
do odbioru w dniu 2020.06.09
ul. Wielicka 28 200 m od Cmentarza Podgórskiego
do odbioru w dniu 2020.06.09
ul. Wysłouchów 3 Kurdwanów
do odbioru w dniu 2020.06.09
Lublin
ul. Narutowicza 11 przy przystanku Plac Wolności 01
do odbioru w dniu 2020.06.10
Łódź
ul. Piotrkowska 193 200 m od Politechniki Łódzkiej
do odbioru w dniu 2020.06.10
ul. Pojezierska 1A skrzyżowanie z ul. Zgierską
do odbioru w dniu 2020.06.10
ul. Retkińska 119 osiedle Retkinia
do odbioru w dniu 2020.06.10
Poznań
ul. Święty Marcin 47 250 m od Zamku Cesarskiego
do odbioru w dniu 2020.06.10
Rzeszów
ul. Jana III Sobieskiego 2D/2 300 m od Galerii Rzeszów
do odbioru w dniu 2020.06.10
Warszawa
al. KEN 51 skrzyżowanie z ul. Płaskowickiej
do odbioru w dniu 2020.06.10
al. KEN 88 Ursynów - metro Stokłosy
do odbioru w dniu 2020.06.10
al. Niepodległości 54 przy stacji metro Wierzbno
do odbioru w dniu 2020.06.10
ul. Chmielna 4 50 metrów od ul. Nowy Świat
do odbioru w dniu 2020.06.10
ul. Czapelska 48 200 m od ronda Wiatraczna
do odbioru w dniu 2020.06.10
ul. Kondratowicza 37 blisko Szpitala Bródnowskiego
do odbioru w dniu 2020.06.10
ul. Pańska 96 300 m od ronda Daszyńskiego
do odbioru w dniu 2020.06.10
ul. Powstańców Śląskich 3 obok restauracji McDonald's
do odbioru w dniu 2020.06.10
ul. Stawki 8 450 m od CH Arkadia
do odbioru w dniu 2020.06.10
ul. Wspólna 27 przecznica Marszałkowskiej
do odbioru w dniu 2020.06.10
ul. Żeromskiego 1 przy stacji metra Słodowiec
do odbioru w dniu 2020.06.10
Wrocław
al. Armii Krajowej 12 Budynek Centrum AB
do odbioru w dniu 2020.06.10
ul. Jedności Narodowej 122 blisko Parku Słowiańskiego
do odbioru w dniu 2020.06.10
ul. ks. Piotra Skargi 22 200 m od Galerii Dominikańskiej
do odbioru w dniu 2020.06.10
ul. Plac Grunwaldzki 25 w budynku Grunwaldzki Center
do odbioru w dniu 2020.06.10
ul. Ruska 2 przy Placu Solnym
do odbioru w dniu 2020.06.10
Zamów przez telefon! (od poniedziałku do piątku):
Telefon12 210 09 02 (linia czynna w godzinach 8.00–20.00)

The Essence and Determinants of Innovation Management in Tourism Enterprises – opis wydawcy

The monograph discusses an overview of issues related to an empirical analysis of the determinants of innovation management in tourism enterprises. From among the determinants of innovation, particular attention is paid here to: anthropogenic determinants of innovation – the role of people and their creativity, cooperation and partnership – coopetition and tourism clusters, and conditions for the division of roles on the market – the role of efficient relations with customers and demand approach to the development of innovation in tourism. The element linking these conditions and simultaneously increasing their aptitude is knowledge, and its transfer within the framework of the innovative environment.

The results presented in this monograph derive from research conducted in Poland among tourism enterprises. The research has allowed identification of the most important actions, which have a significant impact on the innovation of tourism enterprises. On the basis of analysis of secondary sources, new primary research, a catalogue of the activities these entities must undertake was developed. These activities apply to both innovators and to the final recipients of innovative solutions open innovation. Creating innovation in tourism should result from the implementation of public sector activities, both at the local, regional and national level, the private sector and the sector of supporting institutions, including: universities, research and development units, advisory centres, guarantee funds, business incubators, and also technology transfer centres, local associations and organizations. However, cooperation between individual entities in these sectors is also important.

In modern society, oriented to the development of new information techniques, innovations have more and more utility in creating preferences in the tourism market. Innovation implies new solutions to problems of tourism services and issues, which involve a change of actual state, and it has an important part to play in the development of some fields of the tourism business. This monograph is intended for tourism industry entrepreneurs, students of management and tourism faculties. and all those interested in innovations.

We współczesnym społeczeństwie, nastawionym na rozwój nowoczesnych technik informacyjnych, coraz większe znaczenie w kształtowaniu preferencji na rynku turystycznym mają innowacje. Monografia ma na celu analizę i empiryczną weryfikację uwarunkowań zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwach turystycznych. Szczególną uwagę zwrócono na znaczącą rolę: zasobów ludzkich i ich kreatywności w podnoszeniu innowacyjności przedsiębiorstwa, uwarunkowań współpracy, w tym koopetycji oraz klastrów turystycznych, a także uwarunkowań podziału ról na rynku. Elementem spajającym te uwarunkowania i podnoszącym ich użyteczność jest wiedza i jej transfer w ramach środowiska innowacyjnego.

W monografii przedstawione zostały wyniki badań, którymi zostały objęte polskie przedsiębiorstwa turystyczne. Na podstawie analizy źródeł wtórnych oraz przeprowadzonych badań pierwotnych opracowany został katalog działań koniecznych do podjęcia przez poszczególne podmioty kreujące usługi turystyczne i wspierające ich rozwój. Działania te dotyczą zarówno twórców innowacji, jak i finalnych odbiorców rozwiązań innowacyjnych open innovation. Kreowanie innowacji w turystyce powinno być efektem realizacji działań sektora publicznego, zarówno na poziomie lokalnym, regionalnym, jak i krajowym, sektora prywatnego oraz sektora instytucji wspomagających, obejmujących: szkoły wyższe, jednostki badawczo-rozwojowe, ośrodki doradcze, fundusze poręczeń, inkubatory przedsiębiorczości, a także centra transferu technologii, lokalne stowarzyszenia i organizacje. Z drugiej strony istotna jest również współpraca poszczególnych podmiotów tych sektorów.

FacebookTwitter
The Essence and Determinants of Innovation Management in Tourism Enterprises - Dodaj do schowka
Dodawanie do schowka jest możliwe tylko po zalogowaniu na swoje konto.
Data ukazania się w księgarni: 2019.06.10
Recenzja
Klienci, którzy kupili The Essence and Determinants of Innovation Management in Tourism Enterprises, wybrali również:
Mobilność korporacyjna na przykładzie Krakowa Ewa Ślęzak
Mobilność korporacyjna na przykładzie Krakowa
Ewa Ślęzak, 45,52
Krótka wymiana ognia Zyta Rudzka
Krótka wymiana ognia
Zyta Rudzka, 29,74
Retrotopia. Jak rządzi nami przeszłość? Zygmunt Bauman
Retrotopia. Jak rządzi nami przeszłość?
Zygmunt Bauman, 34,71
Prowadź swój pług przez kości umarłych, dodruk Olga Tokarczuk
Prowadź swój pług przez kości umarłych, dodruk
Olga Tokarczuk, 26,57
Stramer Mikołaj Łoziński
Stramer
Mikołaj Łoziński, 32,33
Artysta Sławomir Mrożek
Artysta
Sławomir Mrożek, 18,50
Podróż ludzi Księgi, dodruk Olga Tokarczuk
Podróż ludzi Księgi, dodruk
Olga Tokarczuk, 27,36
Wdowy Lynda La Plante
Wdowy
Lynda La Plante, 33,99
Opowiadania bizarne, dodruk Olga Tokarczuk
Opowiadania bizarne, dodruk
Olga Tokarczuk, 27,36
Księgi Jakubowe, dodruk Olga Tokarczuk
Księgi Jakubowe, dodruk
Olga Tokarczuk, 50,33
Zapiski syna swego kraju James Baldwin
Zapiski syna swego kraju
James Baldwin, 27,30
Europeizacja. Analiza oddziaływania UE Janusz Ruszkowski
Europeizacja. Analiza oddziaływania UE
Janusz Ruszkowski, 59,16
Wstęp do rachunkowości przedsiębiorstw Renata Gmińska, Jacek Jaworski
Wstęp do rachunkowości przedsiębiorstw
Renata Gmińska, Jacek Jaworski, 36,96
Obszary funkcjonalne miast wojewódzkich w Polsce Katarzyna Kuć-Czajkowska
Obszary funkcjonalne miast wojewódzkich w Polsce
Katarzyna Kuć-Czajkowska, 47,04
Marketing mobilny Agnieszka Dejnaka
Marketing mobilny
Agnieszka Dejnaka, 39,15
Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek org. w.2 Anna Lipka, Małgorzata Król, Stanisław Waszczak
Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek org. w.2
Anna Lipka, Małgorzata Król, Stanisław Waszczak, 43,68
Wyszukiwarka
Wpisz tytuł, autora lub wydawcę
tylko w dostępnych
tylko z wyprzedaży
Skorzystaj z 35% rabatu na wybraną ofertę Wydawnictwa BOSZ!
Ostatnio oglądane
KThe Essence and Determinants...
KOsobisty przewodnik po Pradz...
KJadłonomia po polsku
KCham niezbuntowany
KPucio mówi dobranoc
KPucio mówi dzień dobry
KLot 202
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Awangarda - 382
Blues - 453
Country - 211
Etniczna - 215
Folk - 165
Hardcore - 152
Hip-hop - 1159
Jazz - 2439
Kabaret - 23
Klasyczna - 3555
Metal - 7162
Pakiety - 128
Pop - 9391
Punk - 343
Religijna - 203
Retro - 33
Rock - 6217
Soul - 111
Swing - 19
Gry - 51
© 2006-2020 Bonito.pl – Radość z czytania Polityka prywatności i plików cookies Obowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych
Jesteśmy tanią księgarnią internetową. Oferujemy tanie książki i komiksy, muzykę na płytach CD, filmy DVD i Blu-ray, zabawki dla dzieci, puzzle i gry planszowe. Koniecznie sprawdź nasze Bestsellery!