Wyjątkowa gra edukacyjna z nietuzinkowymi rekwizytami.
W zestawie znajdziemy trójwymiarową drewnianą pralkę o wymiarach 19.0 x 21.0 x 12.0 cm, w której dziecko umieszcza kartoniki z wyselekcjonowanymi strojami. Po umownym procesie prania, następuje rozwieszanie ubranek. Kartoniki mają specjalne otwory umożliwiające ich nawlekanie na załączone w zestawie sznurki. Cała zabawa jest pretekstem do ćwiczeń poprawnej wymowy, głoskowania, sylabowania, pamięci słuchowej, percepcji wzrokowej, umiejętności przeliczania, wyodrębniania ze zbioru.
W zestawie znajdują się:
• trójwymiarowa pralka (do samodzielnego złożenia),
• ubranka / kartoniki – 80 sztuk,
• sznurówki – 5 sztuk,
• tabliczki „Kapsułka” – 32 sztuki,
• karty kodów – 42 sztuki,
• klepsydra,
• instrukcja.
Producent | Alexander |
Wiek | od 5 lat |
Liczba graczy | od 1 do 5 |
Kategoria | edukacyjne |
Kod paskowy (EAN) | 5906018022391 |
Waga | 970 g |
Wymiary | 220 x 225 x 150 mm |
Data premiery | 2019.09.17 |
Data pojawienia się | 2019.09.17 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Gra mająca na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Podczas zabawy gracze pod okiem opiekuna ćwiczą różnicowanie głosek. Grę można wykorzystać do zabawy w domu z rodzicami, w szkole, w pracy terapeutycznej z logopedą. Celem gry jest jak najszybsze okrążenie przez gracza toru dwoma pionkami i ustawienie ich wewnątrz, na okrągłych polach, zgodnych z kolorami jego pionków. Ruch wyznacza liczba oczek na kostce, jednak uczestnicy wyścigu mogą pomóc sobie wymawiając poprawnie wyrazy prezentowane obrazkowo na odkrywanych kolejno tabliczkach. Zawartość opakowania: • 96 tabliczek z obrazkami, • plansza, • 8 pionków, • kostka, • instrukcja.
Gra polega na zapamiętywaniu poszczególnych dźwięków i zebraniu jak największej liczby par, które tworzą się z dwóch klocków wydających taki sam dźwięk. Memo to gra dydaktyczna, która wprowadza jej uczestników w świat dźwięku. Jej celem jest nauka uważnego słuchania, koncentrowania się na sygnałach dźwiękowych oraz ich identyfikowanie i różnicowanie. Uczy również zapamiętywania i szybkiego kojarzenia dźwięków. Rozwija pamięć słuchową, wrażliwość słuchową i koordynację słuchowo wzrokowo ruchową. Bardzo atrakcyjna i emocjonująca jest również wersja gry z użyciem planszy i kolorowej kostki. Można również zagrać w memo tradycyjne, oparte na wykorzystaniu pamięci wzrokowej, co urozmaica zabawę i jest świetnym treningiem tej pamięci.
Zabawka składa się ze słupka osadzonego w podstawce oraz plastikowych elementów o różnym rozmiarze, kształcie i kolorze. Elementy można nawlekać przypadkowo lub według wzoru na karcie. Zabawka rozwija zręczność manualną, umiejętność identyfikacji kształtu i koloru, uczy realizowania określonego planu. Zabawka proponuje kilka wersji gier. Zawartość opakowania: • karty wzorów (32 sztuki), • słupki (3 sztuki), • podstawki (3 sztuki), • kule (12 sztuk, po 3 w 1 kolorze), • kostki (12 sztuk, po 3 w 1 kolorze), • koła (3 sztuki niebieskie), • trójkąty (3 sztuki czerwone), • kwadraty (3 sztuki żółte), • żetony (30 sztuk), • instrukcja. Wymiary opakowania: 30.5 x 24.5 x 5.0 cm
Przedstawiona gra ułatwia automatyzowanie głosek szeregu syczącego s-z-c-dz. Przeznaczona jest dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. W czasie gry dzieci uczą się wymowy poprzez zabawę, ćwicząc dodatkowo pamięć wzrokową i słuchową, spostrzeganie, koncentrację uwagi i myślenie. Prezentowaną grę można zmodyfikować odpowiednio do wieku dziecka, jego umiejętności czy liczby graczy. W grze „Zgadywanka” zadanie polega na wyrzuceniu kostki i podaniu, jaki obrazek jest jako pierwszy pod przykrywką, której kolor odpowiada kolorowi wyrzuconemu kostką. Po starannym wypowiedzeniu nazwy, gracz może podnieść przykrywkę. Jeśli zgadł i prawidłowo wypowiedział wyraz – otrzymuje kartonik (punkt). Jeśli nie odgadnie – zakrywa ponownie kartonik, ale tak,...
Seria gier „Psotne słówka” przeznaczona jest dla wszystkich, którzy chcą doskonalić prawidłową wymowę trudnych głosek. Psotne polskie słowa często sprawiają najmłodszym wiele trudności. Dzięki grze ćwiczenia logopedyczne staną się przyjemnością. „Każde dziecko wie już o tym, Słówka mogą robić psoty, Plączą język trudne słowa, Katastrofa więc gotowa. Jednak na to jest już rada, Ćwiczyć język wciąż wypada, Zagraj w grę dla przyjemności, A pokonasz te trudności!” Zestaw zawiera: • 56 kart, • 36 tafelków, • 4 dwustronne plansze, • instrukcję.
Gra dydaktyczna „Układanie zdań” polega na układaniu kartoników z obrazkami i napisami (częściami mowy) w taki sposób, aby powstało logiczne i poprawne gramatycznie zdanie. Gra wprowadza dzieci w świat gramatyki, uczy logicznego myślenia, kształtuje słuch fonemowy, doskonali umiejętności wypowiadania się i uruchamia dziecięcą wyobraźnię. Gra „Układanie zdań”, to nauka i świetna zabawa dla dzieci i rodziców lub opiekunów mogących miło i pożytecznie spędzić razem czas. Zawartość opakowania: 98 kartoników, notes, klepsydra, instrukcja. Wymiary: 19.5 x 18.4 x 5.1 cm
Kooperacyjna gra dla najmłodszych pogromców potworów. Zalecana na dobranoc! „Co to znowu za pokraki? Wyglądają jak wieszaki! Wyszły z szafy bez pomocy... Kiedy wyszły? O północy!!! Maszerują przez pokoje, szumią na nich różne stroje. Idą, idą, nie przystają. Pod wersalkę zaglądają...” – Dorota Gellner Wieczorem świat wygląda inaczej. Straszydła i stwory czają się pod łóżkiem. Nie możesz zasnąć? Nie bój się potworów! Zagraj w naszą grę i wygoń je do szafy! Gra Potwory do szafy! to gra kooperacyjna dla najmłodszych autorstwa Antoine Bauza. Ilustrował ją Maciej Szymanowicz. Mamy nadzieję, że wam się spodoba! Zawartość opakowania: • 20 kart potworów, • 10 żetonów zabawek, • 3 części potwora Zębogona, • 2 żetony Łowców Doskon...
Kostki obrazkowe Opowiem ci mamo to prosta ale bardzo interesująca i wartościowa zabawa i gra edukacyjna. Na 6 kostkach znajdują się symboliczne obrazki przedstawiające osobę, czynność, zdarzenie i miejsce. Zabawa polega na tym, by po rzucie kostkami opowiedzieć historyjkę, która będzie zawierała wszystkie elementy wskazane przez kostki. Zabawa może odbywać się w większym gronie, a każdy z uczestników w swojej kolejce stara się opowiedzieć jak najbardziej ciekawą historię. Zabawa stanowi świetną pomoc dydaktyczną, rozwija wyobraźnię, zmusza do myślenia i uczy poprawnego wysławiania się. Zawartość pudełka: – 6 kostek z obrazkami, – instrukcja.
Gra jest dedykowana zarówno uczniom, którzy mają trudności w dostosowaniu zachowania czy interpretacji emocji, jak i grupom socjoterapeutycznym oraz zespołom klasowym podczas godzin wychowawczych (od klasy IV). Celem gry jest rozwijanie kompetencji społeczno-emocjonalnych, będących bardzo istotnym obszarem w tworzeniu relacji, współdziałaniu i funkcjonowaniu w grupie. Jest on szczególnie trudny dla uczniów ze spektrum autyzmu, nadpobudliwością psychoruchową z deficytem uwagi czy zaburzeniami integracji sensorycznej. Zawartość opakowania: • instrukcja, • 48 kart w czterech kategoriach: Jaki jestem?; Co lubię? Co mnie interesuje; Co czuję?; Rozwiązuję problemy, • 12 kart specjalnych. Pielęgnowanie relacji, kształtowanie samoświadomości, identyfikacji emocji or...
Gra zachęcająca dzieci do wymowy trudnych wyrazów, zawierających zgłoski syczące, ciszące i szumiące. Gra polega na wyszukiwaniu par takich samych obrazków oraz ich wyraźnej wymowie. SUGEROWANY WIEK GRACZY: 4-99 lat LICZBA GRACZY: 2-4 ORIENTACYJNY CZAS GRY : 20 minut ZAWARTOŚĆ: 43 okrągłe karty
Gra dla przedszkolaków ćwicząca budowanie opowieści, tworzenie ciągów logiczno-myślowych oraz ucząca rozumienia następstw przyczynowo-skutkowych. Z 40 ilustracji należy stworzyć 10 historyjek (po 4 obrazki każda) łączących się w spójną opowieść. Zadanie dziecka polega na dopasowaniu odpowiednich obrazków, ułożeniu historii w kolejności chronologicznej oraz opowiedzeniu opiekunowi, co przytrafiło się bohaterom historii. Zawartość opakowania: • 40 obrazków (20 plansz), • instrukcja. Wymiary opakowania: 19.5 x 18.5 x 5.5 cm
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro