hamburger
Menu
Kategorie
Kategorie
Wyszukaj „Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki”
Książki
Zabawki
Gry
Puzzle
Papiernicze i szkolne
Muzyka
Audiobooki

Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki

Udostępnij
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2022.06.23
36,99
Cena sugerowana przez wydawcę: 52,00 zł

Opis od wydawcy

Prekursorska publikacja o kreowaniu wizerunku firm w social media. Specyficzny sposób komunikacji prowadzony przy użyciu portali społecznościowych odchodzi od identyfikowania marki jako znaku graficznego, produktu lub usługi, wskazując na znacznie szersze rozumienie tego pojęcia. Jednocześnie w przypadku mediów społecznościowych wciąż niewiele wiadomo, na ile rzeczywiście skuteczne jest ich wykorzystanie w kontekście budowania rozpoznawalności i pożądanego postrzegania marki. Autorka książki kieruje zatem uwagę na stopień trwałości informacji marketingowych przekazywanych poprzez poszczególne portale oraz analizę skuteczności technik stosowanych w ramach obsługi profili marek.

Książka podejmuje niezwykle aktualny temat, a jej oryginalność wynika z objęcia rozpoznaniem i analizą zarówno zachowań konsumentów, jak i przedsiębiorstw prowadzących działania marketingowe w portalach społecznościowych. Atutem jest także interdyscyplinarne podejście do przedstawionej problematyki – główny nurt rozważań przynależy do nauk o zarządzaniu, ale jednocześnie Autorka uwzględnia dorobek psychologii, socjologii, medioznawstwa oraz informatyki”.

Dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

„Autorka prezentuje niezbędną wiedzę teoretyczną dotyczącą mediów społecznościowych, wykorzystuje bogatą literaturę przedmiotu, a także w jasny i logiczny sposób przedstawia zaprojektowaną przez siebie procedurę badań empirycznych oraz interpretację wyników”.

Dr hab. Ewa Frąckiewicz, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego

Katarzyna Sanak-Kosmowska – doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, adiunkt w Katedrze Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Absolwentka psychologii oraz zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Jej badania koncentrują się wokół problematyki komunikacji marketingowej, psychologii zachowań konsumenckich oraz e-marketingu. Autorka kilkunastu artykułów naukowych opublikowanych w czasopismach polskich i zagranicznych. Członkini Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu, American Marketing Association oraz stowarzyszenia Rzecznicy Nauki.

AutorKatarzyna Sanak-Kosmowska
WydawnictwoWydawnictwa Drugie
Rok wydania2018
Oprawamiękka ze skrzydełkami
Liczba stron272
Format15.9 x 23.0 cm
Numer ISBN978-83-8022-031-7
Kod paskowy (EAN)9788380220317
Data premiery2018.10.16
Data pojawienia się2018.09.26

Produkt niedostępny!

Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.

Dodaj swoją ocenę i opinię o „Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki”

Twoja ocena
Star0Star0Star0Star0Star0
0,0
Star2Star0Star0Star0Star0
1,0
Star2Star2Star0Star0Star0
2,0
Star2Star2Star2Star0Star0
3,0
Star2Star2Star2Star2Star0
4,0
Star2Star2Star2Star2Star2
5,0

Klienci, którzy kupili „Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki“ – wybrali również

Punkt przełomowy. O małych przyczynach wielkich zmian - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Punkt przełomowy. O małych przyczynach wielkich zmian
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2023.05.16
Cena sugerowana
przez wydawcę: 49,90 zł
37,99 zł
Jaga Czekolada i władcy wiatru - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Jaga Czekolada i władcy wiatru
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2022.08.09
Cena sugerowana
przez wydawcę: 35,00 zł
24,99 zł
Marketing Mody. Strategia i promocja - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 69,00 zł
51,06 zł
1 osoba kupiła
Informacja
Mowa ciała - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Mowa ciała
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2023.01.03
Cena sugerowana
przez wydawcę: 49,90 zł
35,99 zł
Trzy filary biznesu w Internecie - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 39,00 zł
28,99 zł
Matematyka z plusem. Zbiór zadań do szkoły podstawowej. Klasa 4 - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 19,20 zł
16,99 zł
Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2024.02.05
Cena sugerowana
przez wydawcę: 49,00 zł
36,99 zł
Strategie rozwoju przedsiębiorstw - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 64,90 zł
48,99 zł
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę? - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 59,90 zł
44,99 zł
Wróć do góry