II część rewelacyjnego pomysłu Marcina Przybyłka!
Atomowe zagrożenie ze strony niemieckich orków zostało zażegnane dzięki brawurowej akcji batalionu „Orzeł Biały”, który wdarł się na teren wroga i wrócił prawie w jednym kawałku. Überwunder Schmidt spoczywa tymczasem w kostnicy i nic nie wskazuje na to, że… Nie, nie, nie uprzedzajmy faktów! Zamiast tego zastanówmy się, dlaczego Polacy spokojnie godzą się z tym, że starzeją się i umierają, podczas gdy Zieleni z południa, zachodu i wschodu żyją wiecznie i doskonale się regenerują. Skoro zaś już jesteśmy na wschodzie, łyknijmy razem z tamtejszymi orkami spirytusu i zagryźmy pogandogiem. Bo wschodnie orki to takie jowialne, miłe chłopaki i dziewuchy, czyż nie? Czyż nie?!
Marcin Przybyłek to lekarz medycyny, wieloletni pracownik koncernu farmaceutycznego, obecnie trener i konsultant biznesowy. Autor największej polskiej sagi science fiction „Gamedec”, antyporadnika dla menedżerów „Sprzedaż albo śmierć?”, powieści (teoretycznie dla dzieci) „Kalina i Kaj” i zbioru anegdot dla graczy „Grao Story”. Od lat zainteresowany psychologicznym, technologicznym oraz finansowym rozwojem ludzkości, przekazuje swoje wizje w książkach, wykładach i podczas szkoleń. Ma żonę Annę i córkę Kalinę.
Autor | Marcin Przybyłek |
Wydawnictwo | Rebis |
Rok wydania | 2017 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 800 |
Format | 13.0 x 20.0 cm |
Numer ISBN | 978-83-8062-241-8 |
Kod paskowy (EAN) | 9788380622418 |
Waga | 588 g |
Wymiary | 135 x 205 x 45 mm |
Data premiery | 2017.08.29 |
Data pojawienia się | 2017.07.10 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Trzecia edycja kultowej gry fabularnej Michała Oracza zawiera komplet rozszerzeń,w tym materiał przystosowujący system do rozgrywki z użyciem poczty elektronicznej.Znajdują się w niej także cztery zupełnie nowe,niezwykle zróżnicowane settingi. Za ich sprawą gracze mogą stawić czoła konspiracji otaczającej pierwszy kontakt z obcym w alternatywnej współczesnej Polsce,odkrywać tajemnice wyprawy do Egiptu z lat 30.XX wieku,poznawać prawa natury i tego, co nadnaturalne,jako XVII-wieczni uczeni i zmierzyć się z pradawnym złem kryjącym się w puszczach Germanii, na obrzeżach Rzymskiego Imperium 9 roku naszej ery.Gra nominowana do nagrody Diana Jones Award 2002!
Alternatywna historia Polski – ostatniej enklawy ludzkości. Jest rok 2057. Wskutek działań ubocznych N-Genu, leku hamującego starzenie się, ludzie przemieniają się w zielone, żądne krwi istoty przypominające orków. Zniszczona zostaje technologiczna infrastruktura globu, tkanka społeczna rozpada się i przeobraża. Ostatnią enklawą ludzkości jest Polska. Twierdza Polska. W niej dzielni woje doborowych oddziałów piechoty zmotoryzowanej, w tym batalionu „Orzeł Biały”, będą musieli stawić czoło nie tylko zalewowi Zielonoskórych, ale i swoim słabościom, w tym brakowi higieny, który szczególnie doskwiera sierżantowi? Ale nie uprzedzajmy faktów. „(...) i tak tsunami nieśmiertelności ogarnęło cały glob. Cały? No nie, nie cały. Było wciąż kilka wysp,...
Podczas każdej pełni księżyca mieszkańcy Wilczej Doliny ryglują drzwi w chatach i siedzą w ciszy, nasłuchując z niepokojem wycia wilkołaka. Pochłonięta własnymi kłopotami Venda nie potrafi w pełni poświęcić się obowiązkom Opiekunki. Nikt nie wie, jak wygórowaną cenę zapłaciła dziewczyna za pomoc otrzymaną od Pana Lasu i jak długo jeszcze będzie jego dłużniczką. Atra, niepomna ostrzeżeń, pragnie nie tylko odzyskać to, co utraciła, ale również zemścić się. W trakcie swoich poszukiwań odkrywa, że być może ostatni z wilkarów będzie w stanie jej pomóc. Czy jednak jej starania nie doprowadzą do jeszcze większych nieszczęść? Więź łącząca Vendę i DaWerna nie może zostać zerwana bez straszliwych konsekwencji. W świętym gaju bogowie milcz...
My kontra oni. Prawica vs. lewica. Liberałowie przeciwko konserwatystom. Linie kolejnych podziałów wyznaczają rytm naszego życia. Coraz częściej okopujemy się na z góry przyjętych pozycjach, gotowi bronić ich za wszelką cenę. Przekonani przekonują tylko przekonanych, a ci, którzy wychodzą z propozycją dialogu, traktowani są w najlepszym razie jak pożyteczni idioci. Czy faktycznie jesteśmy skazani na polsko-polskie przepychanki? To zależy. Bo jeśli przyjrzymy się sobie bliżej, okazuje się, że jesteśmy do siebie zaskakująco podobni. Podatni na manipulację, skłonni do emocjonalnego reagowania, chętniej ufamy „swoim” niż „innym” – zwłaszcza w sieci. Padamy ofiarami nie własnych krwiożerczych instynktów, ale akcji umiejętnie rozkręcanych przez pol...
Niniejsza książka zawiera opowiadanie Licencja oraz powieść Love & Hate. Koniec XXII wieku, Warsaw City. Torkil Aymore, absolwent Uniwersytetu Medycznego Warsaw City, sprzedawca zabawek, człowiek skłócony z ojcem oskarżający go o śmierć matki, chce wyrwać się ze szponów reistycznej rzeczywistości. Jak wygląda zdobywanie licencji gamedeca? Kim jest Max Bełchatow, pierwszy mentor Torkila? Po co podążać granicą rzeczywistości? I czy ten zawód ma w ogóle sens? Sztuczne inteligencje nie rozumieją, co widzą, nie nadają znaczeń wypowiadanym przez siebie słowom, nie pojmują, co do nich mówimy… nie wiedzą nawet, że istnieją. Mimo to stanowią zagrożenie nie tylko dla malarzy, rzeźbiarzy i pisarzy. Młoda aktorka Marla Stone szantażuje Torkila, by wziął z ni...
Pierwsza część 5-tomowego cyklu „Gamedec” Gamedec. Game Detective. Zawód popularny pod koniec XXII wieku. Mówią, że to profesja bez perspektyw. Ale są tacy, którzy ją wybierają, odrzucając rzeczywistość. Torkil Aymore jest jednym z nich. Filozof – amator, niebieski ptak, nie umiejący nie kochać, rozumiejący, że jego największą bronią nie jest plasmagun schowany w szafce… Ale mózg.
Chyba wszyscy od czasu do czasu zastanawiamy się, co by było, gdybyśmy w swoim dotychczasowym życiu podjęli inne kluczowe decyzje. Jak potoczyłyby się nasze losy, gdybyśmy poszli odmienną drogą niż ta, która doprowadziła do tu i teraz? Czy nasze życie przebiegłoby korzystniej? Czy dobrze wybraliśmy podążając szlakiem marzeń? Czy słusznie postąpiliśmy, racjonalnie rozważając „za i przeciw”? Czy gdzieś, „obok nas” istnieją nasze równoległe kopie realizujące inne przeznaczenia? Jeśli tak, czy odczuwamy na krawędzi percepcji ich radości i smutki? W najnowszej powieści Marcina Sergiusza Przybyłka poznajemy losy Borysa Splita, którego historia rozpoczyna się dylematem: podążyć za sugestiami rodziny, czy realizować pasję. Każda droga brzemienna j...
Dwójka gimnazjalistów dziwnym zbiegiem okoliczności trafia do Idealandu – krainy, w której różne idee nie są tylko abstrakcjami obecnymi w ludzkich myślach. W Idealandzie pojęcia realnie manifestują swoje istnienie, najczęściej w formie ogromnych i nieprawdopodobnie wyglądających tworów. Kalina i Kaj przemierzają tę dziwną i podzieloną na różne kategorie krainę. W każdej z nich panują osobliwe prawa i idee. Bohaterowie, chcąc się wydostać z tej alternatywnej, zrozumiałej tylko dla dorosłych rzeczywistości, muszą stawić czoła wszelkim przeciwnościom. Spotkania z Ideami Zaściankowości, Zakłamania, Nerwic, Biurokracji uświadamiają im, jak wiele traci pokolenie ich rodziców.
Gratka dla graczy, czyli zbiór anegdot ukazujących się w latach 2001-2004 w miesięczniku „Świat Gier Komputerowych”. Gratka tym większa, że zbiór wzbogacono o teksty dotychczas niedrukowane. Było to bowiem tak: redaktor naczelny (Piotr Pieńkowski) zamawiał u autora (Marcin Przybyłek aka Martin Ann) piętnaście short-stories miesięcznie, a z nich do druku wybierał trzy. Pozostało więc mnóstwo perełek, które dopiero teraz ujrzały światło dzienne. Czytany przez Marcina Popczyńskiego zbiór „Grao Story. The book” pozwoli się na nowo zanurzyć w fascynującym świecie, gdzie mistrz Grao-tsy Łinkomande z mistrzem Kompucjuszem Diuknukiem raz miło sobie gawędzą, a innym razem wdają się w filozoficzne dysputy z graonadami.
Tak jak Spiderman czuwa nad Nowym Jorkiem a Batman nad Gotham City, tak swojego superbohatera ma także Warszawa. Jest nim CEO Slayer – pogromca prezesów. Odziany w płaszcz i kapelusz, rusza na pomoc jednostkom poszkodowanym w starciu z koncernami, korporacjami oraz wszelkimi instytucjami finansowymi i ubezpieczeniowymi. Dysponuje najnowszymi technologiami, którymi bezkompromisowo wymierza sprawiedliwość. Po swojej stronie ma opinię publiczną, zaś przeciw sobie – najpotężniejszych ludzi w kraju i nadzwyczaj sprytną i wyrachowaną panią detektyw. Lekka, przyjemna lektura, błyskawiczny rozwój akcji i spora dawka humoru!
Współczesna filozofia sukcesu przesiąknięta jest do głębi bezmyślnie powtarzanymi frazesami. Antyporadnik Marcina Przybyłka zdecydowanym ruchem „przekłuwa ten rozdęty balon”, demaskując środowisko biznesu i proponując inne spojrzenie na sukces. Każe słuchaczowi przyjąć krytyczną, zdroworozsądkową postawę wobec wpajanych w firmie reguł i stereotypów. Robi to oczywiście z przymrużeniem oka, ironicznym uśmieszkiem i w przyjaznej formie. Pozycja dedykowana zarówno menedżerom, dyrektorom czy innym biznesmenom wyższego szczebla, jak i początkującym na ścieżce kariery. Idealna na długodystansowe podróże samochodem na spotkanie z kontrahentem! Książka „Sprzedaż albo śmierć” czytana przez Marcina Popczyńskiego skróci czas podróży i pobudzi do my...
Imperium pod władzą Błogosławionych – Ranów, a kontrolowane przez ImBu, rozbudowuje się i udoskonala. Po zakończeniu Drugiej Wojny z Thirami wydaje się, że już nic nie zmąci Czasów Szczęśliwości. To pozór. Na jednej z planet WayEmpire wybucha epidemia. Pancerniki w pobliżu Łzy Cheronei stają w bezruchu, a na obrzeżach Galaktyki pojawia się obca flota. Na domiar złego anarchiści pragnąc zbadać granice Wolnej Woli, planują zamach. Kim jest samozwańcza Imperatorka, która twierdzi, że może – jako jedyna – uratować ludzkość? I co na to wszystko Torkil Aymore? Marcin Sergiusz Przybyłek – znany także jako Martin Ann Drimm, lekarz medycyny, wieloletni pracownik koncernu farmaceutycznego, trener i konsultant biznesowy, wizjoner, filozof. Autor największe...
Czwarta część pięciotomowego cyklu „Gamedec”. Mija sto cykli od powstania Way Empire. Imperator ludzkości, Gorgon Nemezjus Ezra, chce uczcić to wydarzenie, odbijając z rąk Erthirów Ziemię. Nie zapomina przy tym, że wypaczeni Unithirowie, którzy po Wielkiej Przegranej uciekli w kosmos, powrócą, by skonfrontować się z Imperium. Torkil Aymore, Pionier, Podróżnik i Gamedec, a przede wszystkim Ran, żołnierz elitarnej Pierwszej Centurii Pierwszego Maodionu, usiłuje pogodzić bycie żołnierzem i głową rodzinnego klanu. Nie wie, że małżeńskie kłótnie z Pauline to ostatnia rzecz, jaką powinien się martwić. Wkrótce będzie musiał zmierzyć się z przeznaczeniem. We wszystkich pięciu wcieleniach. „Taki już jest człowiek – wierzy w cuda, mimo że nic ich i...
Trzecia część pięciotomowego cyklu „Gamedec”. Megastatek emigracyjny „Medusa” wiozący pasażerów na Gaję nie wyłania się na docelowej orbicie. Ubezpieczyciel rejsu postanawia wszcząć śledztwo, a Lilith Ernal, agentka tej firmy, wynajmuje Torkila. Ten, chociaż skłonny się zaangażować, pragnie też pomóc Peterowi „Crashowi” Kytesowi w sprawie Mike’a Gunnera, rozgrywającego drużyny Bezbolesnych, który został zamordowany na Ziemi. Torkil chce także poinformować władze Gai, że Bestia nie została pokonana. Jak poprowadzić trzy sprawy jednocześnie? Czy można znaleźć się w tym samym czasie w trzech różnych miejscach? Dokąd zaprowadzą gamedeca kosmiczna przygoda, ziemskie dochodzenie i próba dotarcia do władz Gai? Czy tylko on widzi anioły i dem...
Druga część przygód gamedeca Torkila Aymore'a. Warsaw City, XXII wiek. Świat rządzony jest przez wielkie korporacje farmaceutyczne, bio- i cybertechnologiczne. Rozwój cybernetyki doprowadził do podziału rzeczywistości na dwie – fizyczną i wirtualną. Nie wszystkim jest to na rękę. Świat wirtualny zostaje zaatakowany przez wirusy, których celem są jego żyjący mieszkańcy, zoeneci. Problem jest na tyle poważny, że egzystencja zoenetów jest zagrożona. Kryzys się pogłębia, a liczba ofiar rośnie. Detektyw Torkil Aymore postanawia zbadać sprawę – nie wie jednak, że wplątuje się w rozgrywkę z dużo poważniejszymi przeciwnikami niż ci, których znał dotychczas, a intryga sięga znacznie głębiej niż mógł kiedykolwiek przypuszczać.
„Detection ends case”, zwykł mawiać Sam Hawthorne, jeden z najlepszych detektywów działających w wirtualiach w połowie lat osiemdziesiątych XXII wieku. Gdy zginął w niewyjaśnionych okolicznościach, jego przyjaciele umieścili na holograficznym nagrobku napis „Sam »DEC« Hawthorne. Nigdy nie zapomnimy”. Od tej pory solverzy, czyli detektywi działający w grach, zaczęli siebie nazywać gameDECami. Oto historia Torkila Aymore’a z Warsaw City. Jednego z nich. Autor: Marcin Sergiusz Przybyłek Znany także jako Martin Ann Drimm, lekarz medycyny, wieloletni pracownik koncernu farmaceutycznego, trener i konsultant biznesowy, wizjoner, filozof. Autor największej polskiej sagi science fiction „Gamedec”, antyporadnika dla menadżerów „Sprzedaż albo śmierć?!”, an...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro