Przedstawiamy 36 dwustronnych kart, które tworzą 24 obrazki bajkowych zwierząt i stworów. Oryginalne rysunki pozwalają ułożyć mnóstwo wariantów postaci. Karty uczą małe dzieci myślenia, koncentrowania uwagi i pamięci.
Karty oferują wiele wariantów twórczej zabawy, która aktywnie rozwija wyobraźnie, zmysły i zdolności manualne, a także przekazują wiedzę o świecie. Polecane przez psychologów już od pierwszego roku życia. Maluchy potrafią być niesłychanie kreatywne.
Dzieci rodzą się z chęcią poznawania nowych rzeczy, mają wręcz wrodzone zamiłowanie do nowości, dlatego ważne jest pokazywanie im takich zabaw, które pozwalają na wymyślanie, tworzenie i zdziwienie własną twórczością.
Producent | Muduko |
Wiek | od 12 miesięcy |
Liczba graczy | od 2 do 6 |
Kategoria | karcianka, dla dzieci |
Kod paskowy (EAN) | 5904262950484 |
Data premiery | 2018.05.23 |
Data pojawienia się | 2018.05.23 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Przedstawiamy 50 bajkowych kart, które staną się znakomitą rozrywką dla małego podróżnika, a przy tym są świetnym treningiem logicznego myślenia. Dzięki takiej zabawie, dziecko opanowuje umiejętności orientacji przestrzennej, rozwija wyobraźnie, koncentracje uwagi, pamięć i kreatywność. Są przeznaczone dla dzieci powyżej 3 roku życia. Wymiary opakowania: 20.6 x 15.3 x 4.0 cm
„Kraina zagadek” to 80 dwustronnych kart, które w sposób naturalny pozwalają dziecku rozszerzyć wiedze o otaczającym go świecie. Zagadki wzbogacają dziecięcy słownik, a także rozwijają inteligencje, myślenie przyczynowo skutkowe oraz kreatywność. Karty „Kraina zagadek” są polecane do zabawy dziecka z rodzicem od 3 roku życia oraz rekomendowane do pracy z dziećmi: psychologom, pedagogom, terapeutom i logopedom. Dzięki nim dziecko w łatwy i bardzo naturalny sposób nabywa wiedzę o świecie i rozwija swoją inteligencję. Rozwiązywanie łamigłówek zawartych na kartach rozwija: • myślenie przyczynowo – skutkowe (np. dopasowanie krowa mleko, kura jajko), • myślenie dedukcyjne (Co powinniśmy spakować na basen?), • kreatywność (Co kryje się za drzewam...
Homonimy - gra edu-piotruś. Edu-piotruś to dobrze znana wszystkim polskim dzieciom gra w ciekawym wydaniu, łączącym zabawę z nauką. W tej specjalnie zaprojektowanej talii wszystkie karty przedstawiają homonimy – słowa, które brzmią tak samo, a opisują coś zupełnie innego. Tak jak w zwykłym Piotrusiu w grze bierze udział od 2 do 4-5 graczy, których zadaniem jest dobranie kart w pary i najszybsze pozbycie się swojego wachlarza. Aby zatrzymać dobraną kartę należy jednak podać jedno słowo, trafnie opisujące oba obrazki z danej pary. W talii, tradycyjnie, występuje też "Piotruś", czyli karta bez pary. Ten, kto zostanie z nią na koniec gry, przegrywa. Gra zapewnia dużą dawkę śmiechu, ćwiczy spostrzegawczość i wyobraźnię, a także rozwija umiejętność ko...
Jedna z najprostszych gier pamięciowych, skierowana już do najmłodszych graczy. Polega ona na rozłożeniu wszystkich obrazków rewersami do góry, a następnie kolejnym ich odsłanianiu w celu znalezienia dwóch identycznych obrazków. Jeżeli graczowi się to uda, zabiera obrazki. Jeżeli nie, odkłada je na miejsce. Wygrywa ten, kto zdobędzie ich najwięcej. W tej wersji motywem przewodnim zabawy są wizerunki zwierząt domowych.
Zestaw ten służy do nauki zapamiętywania ciągu obrazków, układania według określonego wzoru, kontynuacji wzoru, uzupełniania ciągu oraz układania ciągu według instrukcji słownej.
Dawniej i dziś - gra edukacyjna Piotruś. Edu-piotruś to nowa seria produktów, która w przyjemny sposób łączy naukę z zabawą. Na kartach najpopularniejszej gry karcianej w Polsce znajdują się atrakcyjne, kolorowe rysunki, które pomagają wprowadzić najmłodszych w meandry świata i języka polskiego. Dawniej i Dziś to 12 par ilustracji przedstawiających bliźniacze przedmioty. Obrazki różnią się jednak wyraźnie ze względu na czas, w którym powstały. Zadaniem dziecka jest wskazanie, które przedmioty łączy wspólne zastosowanie. Czy potrafisz wskazać, jak wyglądała lampa dawniej i dziś? Talia zawiera 25 kart.
Sortowanie kolorów dla najmłodszych. Zestaw zawiera 4 różnokolorowe kartonowe pralki do samodzielnego złożenia oraz 16 żetonów przedstawiających ubrania w kolorach odpowiadających im pralek. Gracze wkładają żetony do pralki tego samego koloru. Mogą też segregować ubranka pod kątem pory roku czy rodzaju. Gra uczy nie tylko rozróżniania kolorów i elementów odzieży, ale i zachęca dziecko do pomagania w pracach domowych. Polecane przez psychologów dla dzieci od 2 roku życia.
Najpopularniejsza od pokoleń gra karciana dla dzieci teraz w zupełnie nowej odsłonie! Dzieci będą zachwycone ilustracjami, a sprytne parawaniki ułatwią rozgrywkę. Dzięki nim małe rączki, które nie potrafią utrzymać wachlarzyka kart, schowają swoją talię przed wścibskim wzrokiem przeciwników. Karty Liczę zwierzęta umożliwiają rozgrywanie popularnych gier: piotrusia oraz gry w pamięć. Maluchy mają ważne zadanie – muszą połączyć w pary rodzica i jego potomstwo. Poprzez zabawę dzieci: – uczą się koncentracji uwagi, – rozwijają motorykę małą, – trenują umiejętności społeczne, – uczą się liczyć. Polecane przez psychologów dla dzieci od 3 roku życia.
Edukacyjna gra zręcznościowa Obrazki, sznurki i dziurki, czyli wyszywanki bez użycia igły. Znakomite ćwiczenie dla małych rączek. 1. Dziecko przewleka sznurek przez dziurki w obrazku. 2. Może wykorzystać jeden sznurek lub kilka. 3. Ten sam obrazek za każdym razem może wyglądać inaczej! Zawartość opakowania: • 4 plansze do przewlekania, • 8 sznurków, • instrukcja.
Zabawka składa się ze słupka osadzonego w podstawce oraz plastikowych elementów o różnym rozmiarze, kształcie i kolorze. Elementy można nawlekać przypadkowo lub według wzoru na karcie. Zabawka rozwija zręczność manualną, umiejętność identyfikacji kształtu i koloru, uczy realizowania określonego planu. Zabawka proponuje kilka wersji gier. Zawartość opakowania: • karty wzorów (32 sztuki), • słupki (3 sztuki), • podstawki (3 sztuki), • kule (12 sztuk, po 3 w 1 kolorze), • kostki (12 sztuk, po 3 w 1 kolorze), • koła (3 sztuki niebieskie), • trójkąty (3 sztuki czerwone), • kwadraty (3 sztuki żółte), • żetony (30 sztuk), • instrukcja. Wymiary opakowania: 30.5 x 24.5 x 5.0 cm
Radiowozy, wozy strażackie, karetki – małe dziecko widzi je codziennie. Do czego służą te samochody? Kto nimi jeździ i dokąd? Bohaterami tego puzzlotto są samochody, które mają do wykonania ważne zadania. Dziecko dowie się jakie zawody łączą się z danymi autami i jakie przedmioty kryją się w ich wnętrzu. Gra „Samochody” to świetna zabawa, rozwijająca spostrzegawczość, koncentrację i zdolności manualne dziecka.
20 barwnych kart obrazkowych, stanowiących pomoc w rozwoju poznawczym dziecka i rozszerzaniu jego diety o zdrowe produkty. Znakomita pomoc dla rodziców w wyrabianiu w dziecku prawidłowych nawyków żywieniowych. O rozwoju słownictwa czy nauce kolorów nie wspominając. Polecane przez psychologów dla dzieci od 18. miesiąca życia. Grę objął patronatem kulinarny blog parentingowy AlaantkoweBLW.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro