Księgarnia internetowa Bonito.pl - Radość z czytania
Książka Siła narracji marketingowej. Jak właściwe słowa pozwalają spr...
Sebastian Hejnowski, Mirosław Bujko
Skorzystaj z rabatu do 25% na wybraną ofertę wydawnictwa Uniwersytetu Jagiellońskiego!
Księgarnia » Literatura naukowa » Biznes i ekonomia » Marketing » Siła narracji marketingowej. Jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy

Siła narracji marketingowej. Jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy

Nasza cena:
30,03 zł (zawiera rabat 30 %)
Siła narracji marketingowej. Jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy - Dodaj do koszyka
Cena rynkowa: 42,90 zł (oszczędzasz 12,87 zł)
Autor: 

Sebastian Hejnowski, Mirosław Bujko

Wydawnictwo: MT Biznes
Rok wydania:2018
Oprawa:miękka
Liczba stron:260
Format:14.0 x 22.0 cm
Numer ISBN:9788380876064
Kod paskowy (EAN):9788380876064
Waga:386 g
Dostępność: pozycja dostępna (9 egz.)
Wysyłka
PocztaPoczta Polska od 7,99 zł
wysyłka w dniu 2020.11.02
RuchOdbiór w kiosku RUCHu 7,99 zł
wysyłka w dniu 2020.11.02
KurierKurier 10,99 zł
wysyłka w dniu 2020.11.02
PaczkomatyPaczkomaty 9,99 zł
wysyłka w dniu 2020.11.02
Bezpłatny odbiór osobisty w punkcie:
Bielsko-Biała
ul. 11 Listopada 60 przy Placu Wolności
do odbioru w dniu 2020.11.03
Chorzów
ul. Jagiellońska 4 przecznica ul. Wolności
do odbioru w dniu 2020.11.03
Gdańsk
ul. Dmowskiego 12 obok stacji Gdańsk Wrzeszcz
do odbioru w dniu 2020.11.03
ul. Kartuska 149 dzielnica Siedlce
do odbioru w dniu 2020.11.03
Gdynia
ul. Świętojańska 14 przy skwerze Kościuszki
do odbioru w dniu 2020.11.03
Gliwice
ul. Zwycięstwa 32 250 m od DTŚ
do odbioru w dniu 2020.11.03
Katowice
al. Korfantego 51 blisko Spodka
do odbioru w dniu 2020.11.03
ul. Staromiejska 6 50 m od Rynku
do odbioru w dniu 2020.11.03
Kraków
al. Daszyńskiego 8 blisko Hali Targowej
do odbioru w dniu 2020.11.02
ul. Batorego 15B przecznica od ul. Karmelickiej
do odbioru w dniu 2020.11.02
ul. Dobrego Pasterza 122 Prądnik Czerwony
do odbioru w dniu 2020.11.02
ul. Josepha Conrada 79 obok stacji BP
do odbioru w dniu 2020.11.02
ul. Kalwaryjska 67 250 m od ronda Matecznego
do odbioru w dniu 2020.11.02
ul. Kluczborska 17 przy pętli "Krowodrza Górka"
do odbioru w dniu 2020.11.02
ul. Kobierzyńska 93 osiedle Ruczaj-Zaborze
do odbioru w dniu 2020.11.02
ul. M. Dąbrowskiej 17A 50 m od CH Czyżyny
do odbioru w dniu 2020.11.02
ul. Pawia 34 naprzeciwko Galerii Krakowskiej
do odbioru w dniu 2020.11.02
ul. Pilotów 2E 300 m od ronda Młyńskiego
do odbioru w dniu 2020.11.02
ul. Wielicka 28 200 m od Cmentarza Podgórskiego
do odbioru w dniu 2020.11.02
ul. Wysłouchów 3 Kurdwanów
do odbioru w dniu 2020.11.02
Lublin
ul. Narutowicza 11 przy przystanku Plac Wolności 01
do odbioru w dniu 2020.11.03
Łódź
ul. Piotrkowska 193 200 m od Politechniki Łódzkiej
do odbioru w dniu 2020.11.03
ul. Pojezierska 1A skrzyżowanie z ul. Zgierską
do odbioru w dniu 2020.11.03
ul. Retkińska 119 osiedle Retkinia
do odbioru w dniu 2020.11.03
ul. Strażacka 5 w parku handlowym
do odbioru w dniu 2020.11.03
Poznań
ul. Święty Marcin 47 250 m od Zamku Cesarskiego
do odbioru w dniu 2020.11.03
Rzeszów
ul. Jana III Sobieskiego 2D/2 300 m od Galerii Rzeszów
do odbioru w dniu 2020.11.03
Warszawa
al. KEN 51 skrzyżowanie z ul. Płaskowickiej
do odbioru w dniu 2020.11.03
al. KEN 88 Ursynów - metro Stokłosy
do odbioru w dniu 2020.11.03
al. Niepodległości 54 przy stacji metro Wierzbno
do odbioru w dniu 2020.11.03
ul. Chmielna 4 50 metrów od ul. Nowy Świat
do odbioru w dniu 2020.11.03
ul. Czapelska 48 200 m od ronda Wiatraczna
do odbioru w dniu 2020.11.03
ul. Kondratowicza 37 blisko Szpitala Bródnowskiego
do odbioru w dniu 2020.11.03
ul. Pańska 96 300 m od ronda Daszyńskiego
do odbioru w dniu 2020.11.03
ul. Powstańców Śląskich 3 obok restauracji McDonald's
do odbioru w dniu 2020.11.03
ul. Stawki 8 450 m od CH Arkadia
do odbioru w dniu 2020.11.03
ul. Wspólna 27 przecznica Marszałkowskiej
do odbioru w dniu 2020.11.03
ul. Żeromskiego 1 przy stacji metra Słodowiec
do odbioru w dniu 2020.11.03
Wrocław
al. Armii Krajowej 12 Budynek Centrum AB
do odbioru w dniu 2020.11.03
ul. Jedności Narodowej 122 blisko Parku Słowiańskiego
do odbioru w dniu 2020.11.03
ul. ks. Piotra Skargi 22 200 m od Galerii Dominikańskiej
do odbioru w dniu 2020.11.03
ul. Plac Grunwaldzki 25 w budynku Grunwaldzki Center
do odbioru w dniu 2020.11.03
ul. Ruska 2 przy Placu Solnym
do odbioru w dniu 2020.11.03
Zamów przez telefon! (od poniedziałku do piątku):
Telefon12 210 09 02 (linia czynna w godzinach 8.00–20.00)

Siła narracji marketingowej. Jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy – opis wydawcy

To nie jest kolejny poradnik!

Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia. Autorzy nie zapomnieli też o praktycznych przykładach. Obydwaj mają całkowicie odmienne doświadczenia językowe. Sebastian to komunikator marketingowy. Posługuje się językiem typowym dla komunikacji PR. Jego instrumentalne, sprawcze narracje mają sprzedawać wizerunek i produkty. Mirek to pisarz. Instrumentalność jego narracji ma sprzedawać emocje, przeżycia, zachwyty i lęki, wzruszenia i pragnienia. To całkiem inny produkt. Ale, o dziwo, oba narracyjne światy mają wiele wspólnych obszarów.

Literatura świadoma marketingu lepiej się sprzedaje, marketing świadom literatury lepiej sprzedaje. Marketingowe doświadczenia i technologie narracji da się wykorzystać w narracji powieściowej. I na odwrót – najlepsze narracyjne techniki literatury okazują się świetnie wpływać na skuteczność tekstów w komunikacji marketingowej. Warto więc wymienić doświadczenia. Owocem tak pojętej wymiany interesów jest niniejsza książka, napisana z myślą o „marketerach języka”, którzy przy pomocy językowej pragmatyki muszą wypełnić zadania sprzedażowe, pozyskać wyborców, zmienić wizerunek czy kształtować w pożądany sposób opinię publiczną.

Marketing, PR czy manipulacja, a może wszystko razem? Autorzy pokazują, że odpowiedzią na każdy problem może być słowo – niczym zaklęcie, wypowiadane, by rzeczywistość zmieniła się zgodnie z życzeniem. Chcecie je poznać? Odpowiedzi znajdziecie w książce.

Sebastian Hejnowski – wieloletni praktyk public relations i reklamy. Zarządza w regionie Europy Środkowo-Wschodniej MSL – największą europejską agencją public relations. Jest również prezesem agencji kreatywnej Leo Burnett Warsaw. Jest publicystą i jurorem na największych branżowych konkursach. Prywatnie ojciec dwójki dzieci, pasjonat podróży, odwiedził ponad 100 krajów świata.

Mirosław Bujko – trener biznesu, wykładowca akademicki, dziennikarz, krytyk muzyczny, scenarzysta, librecista, trener sztuk walki. Specjalizuje się w narratologii, komunikacji marketingowej i w marketingu języka. Autor kilku powieści wydanych w kraju i tłumaczonych na niemiecki i portugalski oraz scenariuszy filmowych, librett operowych i baletowych. Prowadzi warsztaty językowe, komunikacyjne i audyty komunikacyjne dla wielu firm i korporacji. Fascynuje się kulturą japońską i tradycyjnymi sztukami walki. Jako 4 dan iaido prowadzi własne dojo, ucząc iaido, czyli sztuki władania japońskim mieczem.

FacebookTwitter
Siła narracji marketingowej. Jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy - Dodaj do schowka
Dodawanie do schowka jest możliwe tylko po zalogowaniu na swoje konto.
Data ukazania się w księgarni: 2018.09.19
Recenzja
Klienci, którzy kupili Siła narracji marketingowej. Jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy, wybrali również:
Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki Donald Miller
Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki
Donald Miller, 34,93
To jest marketing! Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć Seth Godin
To jest marketing! Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się w...
Seth Godin, 34,93
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone Joanna Wrycza-Bekier
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone
Joanna Wrycza-Bekier, 27,75
Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń Paweł Tkaczyk
Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze....
Paweł Tkaczyk, 41,65
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Artur Jabłoński
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Artur Jabłoński, 26,18
Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją internet Ewa Szczepaniak
Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją intern...
Ewa Szczepaniak, 36,75
Public relations. Wizerunek, reputacja, tożsamość Wojciech Budzyński
Public relations. Wizerunek, reputacja, tożsamość
Wojciech Budzyński, 31,43
Sprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego wpływu na klienta Paweł Fortuna
Sprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego wpływu na klienta
Paweł Fortuna, 41,65
Strategia błękitnego oceanu, wydanie rozszerzone Renée Mauborgne, W. Chan Kim
Strategia błękitnego oceanu, wydanie rozszerzone
Renée Mauborgne, W. Chan Kim, 38,43
Viral. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści Piotr Bucki
Viral. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści
Piotr Bucki, 50,15
Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów Cole Nussbaumer Knaflic
Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów
Cole Nussbaumer Knaflic, 44,25
Niemierzalne. Wielkie znaczenie małych zmian (TED Books) Margaret Heffernan
Niemierzalne. Wielkie znaczenie małych zmian (TED Books)
Margaret Heffernan, 24,43
Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły Richard Banfield, Martin Eriksson
Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i ...
Richard Banfield, Martin Eriksson, Nate Walkingshaw, 35,25
Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim Arkadiusz Bednarski, Kinga R
Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w p...
Arkadiusz Bednarski, Kinga Religa, 29,25
Kreatywność językowa w reklamie praca zbiorowa
Kreatywność językowa w reklamie
praca zbiorowa, 29,83
Kapitał marki w mediach społecznościowych Małgorzata Karpińska-Krakowiak
Kapitał marki w mediach społecznościowych
Małgorzata Karpińska-Krakowiak, 30,71
Wyszukiwarka
Wpisz tytuł, autora lub wydawcę
tylko w dostępnych
tylko z wyprzedaży
Skorzystaj z rabatu do 22% na całą ofertę wydawnictw: W.A.B, Uroboros i Lipstick Books
Ostatnio oglądane
KSiła narracji marketingowej....
KBaśń o wężowym sercu, albo w...
KKicia Kocia u dentysty
KPowrót z Bambuko
KProsta sprawa
KHalny
KZdarzyło się w Watykanie. Ni...
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Gry - 68
© 2006-2020 Bonito.pl – Radość z czytania Polityka prywatności i plików cookies Obowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych
Jesteśmy tanią księgarnią internetową. Oferujemy tanie książki i komiksy, muzykę na płytach CD, filmy DVD i Blu-ray, zabawki dla dzieci, puzzle i gry planszowe. Koniecznie sprawdź nasze Bestsellery!