Poradnik niezbędny dla każdego sprzedawcy i handlowca chcącego skutecznie sfinalizować swoje negocjacje handlowe.
Autor | Jeffrey Gitomer |
Wydawnictwo | OnePress |
Rok wydania | 2017 |
Liczba stron | 80 |
Format | 12.3x19.1 cm |
Numer ISBN | 9788328330412 |
Kod paskowy (EAN) | 9788328330412 |
Waga | 158 g |
Wymiary | 125 x 195 x 10 mm |
Data premiery | 2017.10.17 |
Data pojawienia się | 2017.09.22 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Jak przewodzą najlepsi liderzy. Sprawdzone sposoby i sekrety, jak wydobyć maksimum z siebie i innych
Get Sh*t Done. Skuteczne techniki podkręcania wydajności, pokonywania prokrastynacji i zwiększania rentowności
Milion wymówek powstrzymuje cię przed osiągnięciem twoich własnych celów sprzedażowych i dochodowych. Trudne czasy w gospodarce, internetowa walka cenowa, sceptycznie nastawieni klienci… wybór wymówek jest szeroki. Ale zastanów się nad następującym faktem: 20 procent najlepszych sprzedawców przeprowadza 80 procent sprzedaży, bez względu na przeszkody. Uzyskują przewidywalne i doskonałe wyniki w zmiennym środowisku. Możesz do nich dołączyć, jeśli tylko opanujesz najlepsze techniki sprzedaży! Autorem książki jest uznany na całym świecie guru sprzedaży, którego osobista historia „od pucybuta do milionera” motywuje sprzedawców do porzucenia chaotycznych działań i skoncentrowania się na tym, co naprawdę działa. Nieograniczony sukces w sprzedaży to bib...
Osiągnij mistrzostwo w psychologicznej grze sprzedaży! Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców i trenerów technik sprzedaży. Przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców na całym świecie. Doszedł do wniosku, że największym przełomem w jego dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”, na postawie której stworzył cały program treningowy dla profesjonalnych sprzedawców. Jego książka Psychologia sprzedaży jest kontynuacją i rozwinięciem tego cyklu treningowego. To lektura obowiązkowa dla każdego handlowca, który chce sprzedawać więcej, szybciej i łatwiej wymagającym klientom na szalenie konkurencyjnym rynku. Dzięki tej książce poznasz sposoby ludzkiego myślenia oraz sprawdzone najskuteczniejsze techniki sprzedaży i pers...
Na czym polega sztuka odmawiania dzieciom? Jakich słów używać, kiedy chcemy czegoś zabronić? Jak radzić sobie z dziecięcą frustracją? Czy rodzicielskie nie może podlegać negocjacjom? Czy dziecko też ma prawo mówić nie swoim rodzicom? Szczere i stanowcze „nie” jest często lepsze dla dziecka niż wymuszone „tak”. Wiele konfliktów i trudności w rodzinie powstaje wtedy, gdy rodzice nie są w stanie odmówić dziecku, chociaż chcieliby to zrobić. Dlaczego mówienie „nie” przychodzi nam z takim trudem? Jesper Juul wyjaśnia, na czym polega trudna sztuka mówienia nie, i pokazuje, że konfrontacja z odmową i sprzeciwem to jeden z warunków wychowania silnych i świadomych swojej wartości dzieci.
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i... włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi. Zostań najbardziej wpływowym człowiekiem roku! Dr Robert Cialdini jest obecnie najczęściej cytowanym żyjącym psychologiem społecznym, specjalizującym się w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji. Amerykański „Harvard Business Review” w uznaniu wielkiego znaczenia przełomowych prac dr. Cialdiniego umieścił je na liście „Breakthrough Ideas for Today's Business Agenda”. Audiotrening – fragment 1 Psychologia na Twoich usługach • Chcesz nakłonić kogoś do trwałej zmiany poglądów? • Chce...
Naucz się sprzedawać – i to dobrze – od najlepszych ludzi w branży. Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze. Od 22 lat Tracy jest jednym z najlepszych handlowców na świecie. Doszedł do wniosku, że jego największym przełomem w dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”. Poznaj ludzkie myślenie, prawdziwe motywy kupowania oraz sprawdzone, najskuteczniejsze techniki sprzedaży i persw...
Po wielkim sukcesie Wywierania wpływu na ludzi Robert B. Cialdini – światowej sławy autorytet w dziedzinie psychologii społecznej – postanowił zaspokoić głód wiedzy wszystkich czytelników, którzy chcą nie tylko znaleźć sposób, aby obronić się przed perswazją, lecz przede wszystkim dowiedzieć się, jak skuteczniej wykorzystać techniki wpływu społecznego do osiągnięcia swoich celów. Zaproponowane przez autora reguły wywierania wpływu od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie oddziaływania na innych. Niniejsza książka rozszerza i uzupełnia dotychczasową wiedzę. Od Wywierania wpływu na ludzi książka ta różni się tym, że nie tylko dostarcza naukowych dowodów na to, jakie działania należy wykonać, aby kogoś do czegoś...
Biblia dla dzieci to elegancko wydana książka, która w przystępny sposób przybliża najważniejsze tematy ze Starego i Nowego Testamentu. Ciekawie, prosto i mądrze napisane historie dostarczają dzieciom podstawowej wiedzy z kanonu chrześcijaństwa. Tekst dopełniają oryginalne ilustracje, które działają na wyobraźnię i zapadają w pamięć dzieci.
Czy w twojej piersi bije serce przywódcy? Lepiej, żeby tak było. Ponieważ nawet w zwykłych warunkach tylko najbardziej skupieni, skuteczni i inspirujący liderzy mają to, czego potrzeba, by zmotywować zespoły do osiągania wspaniałych sukcesów – a dziś, gdy nawigujemy po burzliwych wodach wymagających czasów, konkurencja jest ostrzejsza i bardziej zdeterminowana niż kiedykolwiek wcześniej. Niezależnie od tego, jaki cel postawisz przed sobą, osiągnięcie szczytu będzie zależało nie tylko od tego, czy dowiesz się, jak przewodzić… ale także od tego, czy będziesz jednym z najlepszych w praktycznym zastosowaniu tej wiedzy. Brian Tracy, znany na całym świecie ekspert w dziedzinie osiągnięć biznesowych i osobistych, pomógł tysiącom menedżerów i firm w opanow...
Gdy byłem dzieckiem, mówiono mi, że jeżeli chcę być zamożny, muszę się nauczyć, jak pracować z ludźmi i jak sprzedawać. Wraz z umiejętnością sprzedawania możesz także posiąść zdolność do generowania przychodu w każdym miejscu i czasie. Sprzedaż jest niezbędna do właściwego funkcjonowania każdego biznesu. Opanowując jej tajniki, poznasz kilka doskonałych sposobów na to, aby dostać od życia to, czego chcesz – zarówno pod względem finansowym, jak i emocjonalnym. Książka Psy sprzedaży: • Przedstawia pięć ras psów sprzedaży! • Ujawnia pięć prostych, ale niezmiernie ważnych umiejętności, które są potrzebne do generowania zysków; jeśli zdobędziesz te umiejętności, zapewnisz sobie niekończący się napływ dobrych klientów oraz źród...
Długo oczekiwana nowa książka Malcolma Gladwella – autora światowych bestsellerów Punkt przełomowy, Błysk! i Poza schematem. Numer 1 na liście bestsellerów „New York Timesa”. Tym razem Gladwell przygląda się temu, co dzieje się, kiedy spotykamy nieznajomych. I czemu tak często rozmowy z nimi kończą się niepowodzeniem. Jak to możliwe, że brytyjski premier Chamberlain uznał Hitlera za osobę godną zaufania? Czy można winić serial „Przyjaciele” za to, że mylimy się w ocenie drugiego człowieka? Jakim cudem Fidel Castro robił z CIA durnia przez całe pokolenie? Sprawa Amandy Knox, oszustwa Berniego Madoffa, samobójstwo Sylvii Plath – to tylko niektóre z fascynujących opowieści, jakie w swojej nowej książce serwuje Malcolm Gladwell. Autor zabiera nas w...
To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia. Autorzy nie zapomnieli też o praktycznych przykładach. Obydwaj mają całkowicie odmienne doświadczenia językowe. Sebastian to komunikator marketingowy. Posługuje się językiem typowym dla komunikacji PR. Jego instrumentalne, sprawcze narracje mają sprzedawać wizerunek i produkty. Mirek to pisarz. Instrumentalność jego narracji ma sprzedawać emocje, przeżycia, zachwyty i lęki, wzruszenia i pragnienia. To całkiem inny produkt. Ale, o dziwo, oba narracyjne światy mają wiele wspólnych obszarów. Literatura świadoma marketingu lepiej się sprzedaje, marketing świadom literatury lepi...
Pakiet 5 książek w kartonowym etui. Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy! Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów od całej reszty – a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii. Dzięki jego Bibliotece Sukcesu dowiesz się, jak: Strategia biznesowa • zadawać pięć kluczowych pytań niezbędnych do tworzenia planu strategicznego, • wyciągać ważne wnioski przy wykorzystaniu matrycy produkt/rynek oraz analizy działań strategicznych i operacyjnych, • zmienić pozycję firmy, bazując na nowych produktach, usługach i technologii, • mierzyć efekty przy pomocy jasno określonych celów finansowy...
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować! • Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem • Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach • Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w procesie sprzedaży Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najbardziej godnym szacunku partnerem, a nie frajerem do oskubania. Że klienta należy posłuchać i pomóc mu wybrać to, czego naprawdę potrzebuje, a nie to, co ciśnie w kąt tuż po dokonaniu transakcji. Że klient potraktowany z pełną szcz...
Czy masz poczucie, że to, co osiągasz, stoi w rażącej sprzeczności z wkładanym wysiłkiem? Albo że masz potencjał, którego z jakichś względów nie umiesz w pełni wykorzystać? Zdarza Ci się, że odwlekasz w nieskończoność wykonanie ważnych czynności, wciąż znajdując nowe uzasadnienia dla niepodejmowania działań? A może uważasz, że przydałyby Ci się lepsze pieniądze? Czy też gorąco pragniesz zacząć osiągać swoje cele i robić to naprawdę skutecznie? A czy czujesz gotowość, aby wprowadzić kilka niewielkich zmian w swoim sposobie działania? Ta książka podpowie Ci, jak osiągnąć większą produktywność, i pomoże zbadać przyczyny Twojej prokrastynacji. Opisano tu krok po kroku cały proces, który prowadzi do sukcesu, co pozwoli Ci zrozumieć zna...
W zielonej książeczce Jeffrey Gitomer uczy jak mówić, pisać, przedstawiać siebie, przekonywać, wywierać wpływ na innych i zjednywać sobie ludzi. Wszyscy, którzy przeczytają tę książkę, nabiorą umiejętności przekonywania innych do siebie, wiary w siebie, zrozumieją zasady, na jakich opiera się podążanie własną drogą w życiu. Dowiedzą się, jak skutecznie dążyć do odniesienia zwycięstwa na światową skalę. Ta książka pomoże Ci zdobyć wiedzę o tym, jak rozmawiać z ludźmi i prezentować im siebie oraz skutecznie przekonywać innych, a nie manipulować nimi. Nauczy cię sztuki zjednywania sobie ludzi. Podpowie, jak okraszać humorem proces ich przekonywania. Pokaże, w jaki sposób nadawać twym opowieściom zwartość i atrakcyjność. Zaznajomi cię...
Zaufanie jest podstawą wszystkich związków. Ta książka pomoże ci: Mówić prawdę. To najważniejszy element zaufania i wszystkich związków. Robić to, co obiecujesz. To test wiarygodności i niezawodności. Szybko się komunikuj. To utwierdza w przekonaniu, że jesteś odpowiedzialny i że ci na kimś zależy. Dostarczać wartości wykraczające poza twój produkt lub usługę. Twoja pomoc innym w osiągnięciu sukcesu, unaocznia, jaki masz charakter. Być na czas. Oznacza to, że szanujesz czas drugiej osoby. Być przyjaznym. Uśmiech jest bramą do otwartej komunikacji. Być szczerym. Wynika to z wiary w to, co robisz, miłości i szacunku dla innych. Składać szczere podziękowania. Bądź wdzięczny za możliwość służenia innym. Być konsekwentnym. Uważam, że t...
Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najbardziej godnym szacunku partnerem, a nie frajerem do oskubania. Że klienta należy posłuchać i pomóc mu wybrać to, czego naprawdę potrzebuje, a nie to, co ciśnie w kąt tuż po dokonaniu transakcji. Że klient potraktowany z pełną szczerością i zaangażowaniem wróci do swojego ulubionego sprzedawcy i nawiąże z nim długoterminowe relacje ku obopólnej satysfakcji.
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować! Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem. Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach. Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w procesie sprzedaży. Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najbardziej godnym szacunku partnerem, a nie frajerem do oskubania. Że klienta należy posłuchać i pomóc mu wybrać to, czego naprawdę potrzebuje, a nie to, co ciśnie w kąt tuż po dokonaniu transakcji. Że klient potraktowany z pełną szczerością...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro