Księgarnia internetowa Bonito.pl - Radość z czytania
Książka Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie o...
Paweł Tkaczyk
Skorzystaj z rabatów do 50% na wybraną ofertę wydawnictwa Wielka Litera!
Księgarnia » Poradniki » Psychologia, motywacja » Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń

Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń

Nasza cena:
43,61 zł (zawiera rabat 11 %)
Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń - Dodaj do koszyka
Cena rynkowa: 49,00 zł (oszczędzasz 5,39 zł)
Autor: 

Paweł Tkaczyk

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania:2017
Oprawa:miękka
Liczba stron:160
Format:16.5 x 23.5 cm
Numer ISBN:9788301192549
Kod paskowy (EAN):9788301192549
Waga:414 g
Dostępność: pozycja dostępna (60 egz.)
Wysyłka
PocztaPoczta Polska od 7,99 zł
wysyłka w dniu 2020.08.10
RuchOdbiór w kiosku RUCHu 7,99 zł
wysyłka w dniu 2020.08.10
KurierKurier 11,99 zł
wysyłka w dniu 2020.08.10
PaczkomatyPaczkomaty 10,99 zł
wysyłka w dniu 2020.08.10
Bezpłatny odbiór osobisty w punkcie:
Bielsko-Biała
ul. 11 Listopada 60 przy Placu Wolności
do odbioru w dniu 2020.08.11
Chorzów
ul. Jagiellońska 4 przecznica ul. Wolności
do odbioru w dniu 2020.08.11
Gdańsk
ul. Dmowskiego 12 obok stacji Gdańsk Wrzeszcz
do odbioru w dniu 2020.08.11
ul. Kartuska 149 dzielnica Siedlce
do odbioru w dniu 2020.08.11
Gdynia
ul. Świętojańska 14 przy skwerze Kościuszki
do odbioru w dniu 2020.08.11
Gliwice
ul. Zwycięstwa 32 250 m od DTŚ
do odbioru w dniu 2020.08.11
Katowice
al. Korfantego 51 blisko Spodka
do odbioru w dniu 2020.08.11
ul. Staromiejska 6 50 m od Rynku
do odbioru w dniu 2020.08.11
Kraków
al. Daszyńskiego 8 blisko Hali Targowej
do odbioru w dniu 2020.08.10
ul. Batorego 15B przecznica od ul. Karmelickiej
do odbioru w dniu 2020.08.10
ul. Dobrego Pasterza 122 Prądnik Czerwony
do odbioru w dniu 2020.08.10
ul. Josepha Conrada 79 obok stacji BP
do odbioru w dniu 2020.08.10
ul. Kalwaryjska 67 250 m od ronda Matecznego
do odbioru w dniu 2020.08.10
ul. Kobierzyńska 93 osiedle Ruczaj-Zaborze
do odbioru w dniu 2020.08.10
ul. M. Dąbrowskiej 17A 50 m od CH Czyżyny
do odbioru w dniu 2020.08.10
ul. Pawia 34 naprzeciwko Galerii Krakowskiej
do odbioru w dniu 2020.08.10
ul. Pilotów 2E 300 m od ronda Młyńskiego
do odbioru w dniu 2020.08.10
ul. Wielicka 28 200 m od Cmentarza Podgórskiego
do odbioru w dniu 2020.08.10
ul. Wysłouchów 3 Kurdwanów
do odbioru w dniu 2020.08.10
Lublin
ul. Narutowicza 11 przy przystanku Plac Wolności 01
do odbioru w dniu 2020.08.11
Łódź
ul. Piotrkowska 193 200 m od Politechniki Łódzkiej
do odbioru w dniu 2020.08.11
ul. Pojezierska 1A skrzyżowanie z ul. Zgierską
do odbioru w dniu 2020.08.11
ul. Retkińska 119 osiedle Retkinia
do odbioru w dniu 2020.08.11
Poznań
ul. Święty Marcin 47 250 m od Zamku Cesarskiego
do odbioru w dniu 2020.08.11
Rzeszów
ul. Jana III Sobieskiego 2D/2 300 m od Galerii Rzeszów
do odbioru w dniu 2020.08.11
Warszawa
al. KEN 51 skrzyżowanie z ul. Płaskowickiej
do odbioru w dniu 2020.08.11
al. KEN 88 Ursynów - metro Stokłosy
do odbioru w dniu 2020.08.11
al. Niepodległości 54 przy stacji metro Wierzbno
do odbioru w dniu 2020.08.11
ul. Chmielna 4 50 metrów od ul. Nowy Świat
do odbioru w dniu 2020.08.11
ul. Czapelska 48 200 m od ronda Wiatraczna
do odbioru w dniu 2020.08.11
ul. Kondratowicza 37 blisko Szpitala Bródnowskiego
do odbioru w dniu 2020.08.11
ul. Pańska 96 300 m od ronda Daszyńskiego
do odbioru w dniu 2020.08.11
ul. Powstańców Śląskich 3 obok restauracji McDonald's
do odbioru w dniu 2020.08.11
ul. Stawki 8 450 m od CH Arkadia
do odbioru w dniu 2020.08.11
ul. Wspólna 27 przecznica Marszałkowskiej
do odbioru w dniu 2020.08.11
ul. Żeromskiego 1 przy stacji metra Słodowiec
do odbioru w dniu 2020.08.11
Wrocław
al. Armii Krajowej 12 Budynek Centrum AB
do odbioru w dniu 2020.08.11
ul. Jedności Narodowej 122 blisko Parku Słowiańskiego
do odbioru w dniu 2020.08.11
ul. ks. Piotra Skargi 22 200 m od Galerii Dominikańskiej
do odbioru w dniu 2020.08.11
ul. Plac Grunwaldzki 25 w budynku Grunwaldzki Center
do odbioru w dniu 2020.08.11
ul. Ruska 2 przy Placu Solnym
do odbioru w dniu 2020.08.11
Zamów przez telefon! (od poniedziałku do piątku):
Telefon12 210 09 02 (linia czynna w godzinach 8.00–20.00)

Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń – opis wydawcy

Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub butelek? Kiedy masz do wyboru dziesięć produktów, które są de facto tym samym (jedno mleko nie różni się od innego), kosztują mniej więcej tyle samo i są tak samo dostępne (w końcu wszystkie stoją przed Tobą na półce), przestajesz myśleć o samym produkcie, a zaczynasz rozważać jego historię. Reklamodawcy dawno to zauważyli i zamiast namawiać Cię, byś kupił mleko, opowiadają o tym, jak szczęśliwe są krowy, które je dają.

Historie są jednym z najpotężniejszych narzędzi, jakie posiadamy. Mózg jest zaprojektowany tak, by reagować na opowieści. Baśnie, legendy i plotki kształtują nas od zarania dziejów. Reklamy, programy telewizyjne, książki i filmy – sprzedają się tak dobrze, bo oddziałują na nasze emocje w sposób, z jakiego nie do końca zdajemy sobie sprawę.

Książka ta zabierze Cię w fascynującą podróż do świata opowieści. Dowiesz się, dlaczego historie mają taki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? Dowiesz się także, jak konstruować takie, które działają najlepiej. Wspólnie odkryjemy kod, dzięki któremu sam będziesz mógł sam takie opowieści tworzyć.

Czy ta książka jest dla Ciebie? Tak!

Jeśli zajmujesz się promocją, reklamą, marketingiem, znajdziesz w niej konkretne wskazówki wspierające komunikację różnych działań.

Jeśli pracujesz z grupami, jesteś trenerem, nauczycielem, znajdziesz inspirację, jak przekazywać skutecznie treści.

Jeśli występujesz często w roli prelegenta, znajdziesz podpowiedź, w jaki sposób przygotować wystąpienie, aby wszyscy Cię słuchali.

To co, gotowy na podróż? Zapnij pasy, bo zaczyna się… od końca świata.

Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Czasem opisuje je w książkach, jego „Zakamarki marki” zdobyły tytuł Marketingowej Książki Roku. Innym razem opowiada historie porywając tłumy – jego wystąpień można posłuchać na największych polskich i zagranicznych konferencjach. Onet wymienił go jako jedną z 50 czołowych osobowości polskiego internetu. Jednak najczęściej pomaga swoim klientom opowiadać ich historie – od 2000 roku prowadzi firmę, która zajmuje się budowaniem silnych marek.

FacebookTwitter
Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń - Dodaj do schowka
Dodawanie do schowka jest możliwe tylko po zalogowaniu na swoje konto.
Data ukazania się w księgarni: 2017.03.21
Recenzja
Opinie czytelników o „Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń”
Średnia ocena: 5,0 na bazie 2 ocen z 2 opiniiOcenaOcenaOcenaOcenaOcena
Autor: Justyna Gul (Qultura słowa), data: 23.09.2017 15:14, ocena: 5,0  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena

Ty też umiesz opowiadać historie!

O tym, że opowiadanie historii jest prawdziwą sztuką, ludzie wiedzieli już w Starożytności. Niezależnie też, jak słabo wyceniane były niegdyś zajęcia wędrownego bajarza, pieśniarza wędrującego od wsi do wsi i zabawiającego tłumy, trubadura czy też barda, który nie tylko był artystą, ale również mędrcem, przyciągali oni uwagę i podbijali serca swoimi zajmującymi opowieściami, pieśniami, jak i osobowością.
Współcześnie, wielu szkoleniowców, handlowców, nauczycieli czy przedstawicieli innych profesji wiele by dało, by umieć opowiadać o swoich produktach czy przekazywać wiedzę w taki sposób, by przyciągnąć uwagę, zafascynować, porwać za sobą innych ludzi. Okazuje się jednak, że opowiadanie historii może być prostsze niż myślimy – tak przynajmniej twierdzi Paweł Tkaczyk, autor książki „Narratologia”. Opublikowana nakładem Wydawnictwa PWN książka Tkaczyka, który (jak sam o sobie mówi) zarabia na życie opowiadaniem historii, to przepis na budowanie silnej marki, a także na dobrą zabawę. To pozycja skierowana zarówno do biznesmenów, wykładowców, jak i do każdego, kto chce nauczyć się tego, w jaki sposób zaangażować ludzi, w jaki sposób nawiązać i podtrzymać z nimi kontakt.
Autor dowodzi, że skoro mózg jest tak zaprojektowany, by reagować na opowieści, baśnie i legendy, warto ich dostarczać otoczeniu i warto wiedzieć, w jaki sposób to robić. „To właśnie opowieści czynią nas ludźmi” – pisze Tkaczyk podkreślając, że tylko człowiek potrafi wykreować słowami nieistniejącą rzeczywistość. Autor pisze również o emocjach, które wizja tej rzeczywistości wzbudza, a wszystko to za sprawą ośrodka Broki, odpowiedzialnego za generowanie mowy. To właśnie za pomocą słów jesteśmy w stanie tworzyć obrazy na tyle realne, że nie jesteśmy w stanie ich odróżnić od tych prawdziwych.
Tkaczyk pisze również o stereotypach, które pomagają nam porządkować świat oraz o sterowaniu emocjami za pomocą engramów, czyli zapisanych w układzie nerwowym wspomnień. Poznamy również wymiary waluty społecznej i odpowiemy sobie na pytanie, po co tak naprawdę dana opowieść ma istnieć, a także … dlaczego ludzie mają jej słuchać. Zastanowimy się także z jakiego powodu jedne opowieści działają lepiej niż inne i poznamy ideę iskry opowieści. Co więcej, Tkaczyk podaje nam kilka przykładów, wokół czego buduje się te iskry.
Nauczymy się wybierać temat dla swojej opowieści, zadbamy o właściwe jej rozpoczęcie, o zbudowanie więzi z drugim człowiekiem. Poznamy również piramidę stworzoną przez Diltsa, za pomocą której przedstawiony został proces budowania tej więzi. W nauce snucia wciągających opowieści towarzyszyć nam będzie Czerwony Kapturek, dzięki któremu zgłębimy umiejętności prawdziwego storytellera, czyli myślenia obrazami. Pomoże nam też oparcie się na modelu bajki, opracowanym przez Leacha i Greimasa, a także na strategiach retorycznych Arystotelesa.
To tylko kilka z tematów poruszonych w książce „Narratologia”, dalekiej od akademickiego wykładu na temat opowiadania historii czy typowego poradnika adresowanego do przyszłego storytellera. Tu, na merytorycznej podbudowie, Tkaczyk proponuje nam pewną podróż w głąb opowieści, której autorami będziemy my. I tylko od nas zależy, jak bardzo wciągająca będzie to opowieść i jakie wnioski z niej wysnujemy.
Autor: elle@elle, data: 25.07.2017 08:59, ocena: 5,0  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena

NARRATOLOGIA

Z prawdziwą satysfakcją przeczytałam tą z pozoru niepozorną książeczkę .Prawdziwa kopalnia wiedzy .abecadło psychologii społecznej poparte realnymi przykładami ,bazującymi na naszych ludzkich emocjach .
Wielkie brawa dla autora , który w tak wiarygodny sposób przedstawia w swojej książce na podstawie małych, jakże bogatych w a w ładunek emocjonalny rozmaite historie z życia wziętę.
Gorąco polecam i zachęcam do czytania .
Klienci, którzy kupili Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń, wybrali również:
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki Paweł Tkaczyk
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pomi...
Paweł Tkaczyk, 29,25
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone Joanna Wrycza-Bekier
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone
Joanna Wrycza-Bekier, 27,75
Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych Paweł Tkaczyk
Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingow...
Paweł Tkaczyk, 29,25
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Artur Jabłoński
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Artur Jabłoński, 26,18
Biblia copywritingu Dariusz Puzyrkiewicz
Biblia copywritingu
Dariusz Puzyrkiewicz, 29,93
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie + 40 inspirujących ćwiczeń. Wydanie 2, ro
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i poryw...
Anna Piwowarska, 33,68
Viral. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści Piotr Bucki
Viral. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści
Piotr Bucki, 52,51
Porozmawiajmy o komunikacji. Mów, pisz, prezentuj skutecznie Piotr Bucki
Porozmawiajmy o komunikacji. Mów, pisz, prezentuj skutecznie
Piotr Bucki, 33,60
Fiszki. Jak opowiadać dobre historie? Storytelling (nie tylko) dla biznesu Piotr Bucki
Fiszki. Jak opowiadać dobre historie? Storytelling (nie tylko) dla biz...
Piotr Bucki, 17,49
Jak pisać? Pamiętnik rzemieślnika Stephen King
Jak pisać? Pamiętnik rzemieślnika
Stephen King, 22,40
Marketing 4.0 Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Marketing 4.0
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, 31,43
Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki Donald Miller
Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki
Donald Miller, 34,93
Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym Daniel Kahneman
Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym
Daniel Kahneman, 35,28
Zaczynaj od dlaczego. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania Simon Sinek
Zaczynaj od dlaczego. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania
Simon Sinek, 29,93
To jest marketing! Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć Seth Godin
To jest marketing! Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się w...
Seth Godin, 34,93
Bohater o tysiącu twarzy Joseph Campbell
Bohater o tysiącu twarzy
Joseph Campbell, 42,48
Wyszukiwarka
Wpisz tytuł, autora lub wydawcę
tylko w dostępnych
tylko z wyprzedaży
Najlepsza sensacja teraz taniej o 40%!
Ostatnio oglądane
KNarratologia. Umiejętność op...
KKwestia ceny
KOsiedle RZNiW
KOblicza geografii 2. Podręcz...
KJadłonomia po polsku
KOd jednego Lucypera
KPoznać przeszłość 2. Podręcz...
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Gry - 54
© 2006-2020 Bonito.pl – Radość z czytania Polityka prywatności i plików cookies Obowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych
Jesteśmy tanią księgarnią internetową. Oferujemy tanie książki i komiksy, muzykę na płytach CD, filmy DVD i Blu-ray, zabawki dla dzieci, puzzle i gry planszowe. Koniecznie sprawdź nasze Bestsellery!