Księgarnia internetowa Bonito.pl - Radość z czytania
Książka Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i j...
Marty Neumeier
Jesienna promocja!
Księgarnia » Literatura naukowa » Biznes i ekonomia » Marketing » Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść

Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść

Nasza cena:
22,69 zł (zawiera rabat 35 %)
Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść - Dodaj do koszyka
Cena rynkowa: 34,90 zł (oszczędzasz 12,21 zł)
Autor: 

Marty Neumeier

Wydawnictwo: Studio Emka
Rok wydania:2017
Oprawa:miękka
Liczba stron:160
Format:13.5 x 20.4 cm
Numer ISBN:978-83-65068-20-0
Kod paskowy (EAN):9788365068200
Waga:296 g
Dostępność: pozycja dostępna (ponad 100 egz.)
Wysyłka
RuchOdbiór w kiosku RUCHu 3,99 zł
wysyłka w dniu 2018.10.22
PocztaPoczta Polska od 3,99 zł
wysyłka w dniu 2018.10.22
PaczkomatyPaczkomaty 8,99 zł
wysyłka w dniu 2018.10.22
KurierKurier od 8,99 zł
wysyłka w dniu 2018.10.22
Bezpłatny odbiór osobisty w punkcie:
Bielsko-Biała
ul. 11 Listopada 60 przy Placu Wolności
do odbioru w dniu 2018.10.23
Chorzów
ul. Jagiellońska 4 przecznica ul. Wolności
do odbioru w dniu 2018.10.23
Gdańsk
ul. Dmowskiego 12 obok stacji Gdańsk Wrzeszcz
do odbioru w dniu 2018.10.23
Gdynia
ul. Świętojańska 14 przy skwerze Kościuszki
do odbioru w dniu 2018.10.23
Katowice
ul. Staromiejska 6 50 m od Rynku
do odbioru w dniu 2018.10.23
Kraków
al. Daszyńskiego 8 blisko Hali Targowej
do odbioru w dniu 2018.10.22
ul. Batorego 15B przecznica od ul. Karmelickiej
do odbioru w dniu 2018.10.22
ul. Kalwaryjska 67 250 m od ronda Matecznego
do odbioru w dniu 2018.10.22
ul. M. Dąbrowskiej 17A 50 m od CH Czyżyny
do odbioru w dniu 2018.10.22
ul. Pawia 34 naprzeciwko Galerii Krakowskiej
do odbioru w dniu 2018.10.22
ul. Pilotów 2E 300 m od ronda Młyńskiego
do odbioru w dniu 2018.10.22
ul. Wielicka 28 200 m od Cmentarza Podgórskiego
do odbioru w dniu 2018.10.22
Lublin
ul. Narutowicza 11 przy przystanku Plac Wolności 01
do odbioru w dniu 2018.10.23
Łódź
ul. Piotrkowska 193 200 m od Politechniki Łódzkiej
do odbioru w dniu 2018.10.23
Poznań
ul. Święty Marcin 47 250 m od Zamku Cesarskiego
do odbioru w dniu 2018.10.23
Rzeszów
ul. Jana III Sobieskiego 2D/2 300 m od Galerii Rzeszów
do odbioru w dniu 2018.10.23
Warszawa
al. KEN 51 skrzyżowanie z ul. Płaskowickiej
do odbioru w dniu 2018.10.23
al. KEN 88 Ursynów - metro Stokłosy
do odbioru w dniu 2018.10.23
ul. Chmielna 4 50 metrów od ul. Nowy Świat
do odbioru w dniu 2018.10.23
ul. Czapelska 48 200 m od ronda Wiatraczna
do odbioru w dniu 2018.10.23
ul. Kondratowicza 37 blisko Szpitala Bródnowskiego
do odbioru w dniu 2018.10.23
ul. Pańska 96 300 m od ronda Daszyńskiego
do odbioru w dniu 2018.10.23
ul. Stawki 8 450 m od CH Arkadia
do odbioru w dniu 2018.10.23
ul. Wspólna 27 przecznica Marszałkowskiej
do odbioru w dniu 2018.10.23
ul. Żeromskiego 1 przy stacji metra Słodowiec
do odbioru w dniu 2018.10.23
Wrocław
ul. ks. Piotra Skargi 22 200 m od Galerii Dominikańskiej
do odbioru w dniu 2018.10.23
ul. Plac Grunwaldzki 25 w budynku Grunwaldzki Center
do odbioru w dniu 2018.10.23
ul. Ruska 2 przy Placu Solnym
do odbioru w dniu 2018.10.23
Zamów przez telefon! (od poniedziałku do piątku):
Telefon12 210 09 02 (linia czynna w godzinach 8.00–20.00)

Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść – opis wydawcy

Budowanie świadomości marki, które obecnie odbywa się przede wszystkim w mediach społecznościowych, przekazuje losy firm w ręce klientów. Jest to odwracanie marki, rzut judo, którego efekty widzi cała branża. Technika, która pogrąża niektóre firmy, a inne podnosi do statusu supergwiazd.

Dziś wybór jest prosty: Odwróć się albo sami cię odwrócą. Swoją klarowną opowieść o tym, jak przeskoczyć wprost do przyszłości rządzonej przez konsumentów Neumeier prowadzi lekko i bez wysiłku. Przekształć swoją markę w miniruch społeczny, który klienci będą z przyjemnością współtworzyć, a ty patrz, jak rośnie i niech oko twoje radują zyski.

FacebookTwitter
Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść - Dodaj do schowka
Dodawanie do schowka jest możliwe tylko po zalogowaniu na swoje konto.
Data ukazania się w księgarni: 2017.04.25
Recenzja
Opinie czytelników o „Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść”
Średnia ocena: 5,0 na bazie 1 ocen z 1 opiniiOcenaOcenaOcenaOcenaOcena
Autor: Justyna Gul (Qultura słowa), data: 12.06.2017 23:38, ocena: 5,0  OcenaOcenaOcenaOcenaOcena

Oddaj władzę w ręce klientów!

Jesteś przekonany, że twoja firma powinna stworzyć silną markę przyciągającą klientów? Nic bardziej mylnego! Przyszedł czas, by wywrócić do góry nogami twoje dotychczasowe myślenie o biznesie oraz o oferowanych produktach i klientach. Czas na … odwracanie marki, czyli rewolucyjne (rewelacyjne) podejście do klienta, który dopiero tę markę zbuduje. Zapytasz, w jaki sposób miałoby się to odbywać? Sięgnij po książkę „Odwracanie marki”, opublikowaną nakładem Wydawnictwa Studio Emka, a zmienisz zdanie na temat słuszności pewnych zadań czy kierunków rozwoju. Rozwiejesz też wątpliwości dotyczące podjęcia dalszych działań, które wyprowadzą twoją firmę na nowe, szerokie wody.
Marty Neumeier, dyrektor jednej z agencji opracowujących koncepcję marek, znany jest już z takich pozycji, jak „Metaskills” czy „The 46 rules of genius”. Tym razem sięga po temat znany mu z codziennej pracy i dzieli się z nami swoim doświadczeniem, ale i wątpliwościami na temat kreowania marki. Odwołując się do prac wizjonera, jakim bez wątpienia był Peter Drucker, podkreśla on rolę klienta i zastanawia się, w jakie narzędzia wyposażyć klienta, by poczuł się najważniejszy, a także by został promotorem sukcesu naszej firmy. Po książkę powinni sięgnąć wszyscy prowadzący działalność gospodarczą, a także pracownicy działów marketingu i studenci kierunków biznesowych. Lektura dostarcza praktycznej wiedzy, jest również bodźcem do szukania nowych rozwiązań i – być może – do weryfikacji dotychczasowej strategii.
Niewielka objętościowa książka, o interesującej szacie graficznej, kryje w sobie prawdziwą petardę – jej odpalenie grozi rozwojem firmy i nie może być tu mowy o posługiwaniu się wymówkami, czy zrzucaniu winy na klientów. Neumeier podkreśla, że pora przestać mówić o segmentach rynku czy konsumentach – teraz przyszedł czas na zauważenie konkretnych ludzi z ich potrzebami, ambicjami i tęsknotami. Już nie chcą oni mieć, a wolą być, są zmęczeni konsumowaniem rzeczy, mnogością wyborów, choć jednocześnie nie chcą być ich pozbawieni.
Autor tłumaczy dokładnie, na czym polega wyzwanie odwróconej marki, omawiając kolejność zdarzeń w nowym jej modelu. Teraz firma nie tworzy marki, ale klientów, a dopiero oni przez propagowanie marki i zakupy są jej kreatorami. Neumeier przytacza dowody na słuszność tego podejścia, co więcej – posługując się przykładem nieistniejącej firmy produkującej herbatę czekoladową omawia każdy etap budowania marki i „drogi wiodącej naprzód”.
Zwraca uwagę już sama formuła książką, zaś jej treść prawdziwie zaskakuje i skłania nas do refleksji. Czy aby nie zignorowaliśmy gwałtownych zmian, jakie zaszły w świadomości klientów? Nawet jeśli tak, to książka „Odwracanie marki” jest najlepszym motywatorem, pozwalającym nam wdrożyć nowe rozwiązania. Co więcej, jej lektura to prawdziwa kopalnia pomysłów i źródło niekończących się inspiracji, a także inicjator zmian. Bo to, że są one nieuniknione, chyba nikt nie ma już wątpliwości. Pytanie tylko, czy potraktujemy klienta z szacunkiem, czy damy mu sposobność, by poczuł władzę, by wciągną kolejne osoby do „klanu” czy wciąż będziemy próbowali coś na siłę mu sprzedać. Ta druga opcja, w dłuższej perspektywie czasu, może okazać się zgubna!
Klienci, którzy kupili Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść, wybrali również:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Artur Jabłoński
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Artur Jabłoński, 22,69
Marketing 4.0 Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Marketing 4.0
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, 29,19
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki Paweł Tkaczyk
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pomi...
Paweł Tkaczyk, 25,35
Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń Paweł Tkaczyk
Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze....
Paweł Tkaczyk, 36,75
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy Paweł Sala, Jarosław Królewski
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy
Paweł Sala, Jarosław Królewski, 59,25
AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło
AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą
Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło, 44,25
Content Marketing Tomasz Stopka
Content Marketing
Tomasz Stopka, 22,69
Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży Jeb Blount, Mike Weinberg
Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży
Jeb Blount, Mike Weinberg, 31,85
E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka Grzegorz Mazurek
E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka
Grzegorz Mazurek, 45,44
Umysł kreatywny. 62 ćwiczenia rozwijające intelekt Edward de Bono
Umysł kreatywny. 62 ćwiczenia rozwijające intelekt
Edward de Bono, 22,69
Jan Karski. Jedno życie. Kompletna opowieść. Tom 1 (1914–1939) Madagaskar Waldemar Piasecki
Jan Karski. Jedno życie. Kompletna opowieść. Tom 1 (1914–1939) M...
Waldemar Piasecki, 45,50
Jak prowadzić. Niezrównany poradnik napisany przez byłego Stiga Ben Collins
Jak prowadzić. Niezrównany poradnik napisany przez byłego Stiga
Ben Collins, 41,99
12-tygodniowy rok. Osiągnij w 12 tygodni więcej niż inni w 12 miesięcy Michael Lennington
12-tygodniowy rok. Osiągnij w 12 tygodni więcej niż inni w 12 miesięcy
Michael Lennington, 25,35
Sirocco Sabrina Ghayour
Sirocco
Sabrina Ghayour, 48,99
Jan Karski. Jedno życie. Kompletna opowieść. Tom 2 (1939–1945) Inferno Waldemar Piasecki
Jan Karski. Jedno życie. Kompletna opowieść. Tom 2 (1939–1945) I...
Waldemar Piasecki, 48,99
Praca rządzi! Metody Google'a, które odmienią twoją pracę i życie Laszlo Bock
Praca rządzi! Metody Google'a, które odmienią twoją pracę i życie
Laszlo Bock, 27,93
Wyszukiwarka
Wpisz tytuł, autora lub wydawcę
tylko w dostępnych
tylko z wyprzedaży
Cała oferta Wydawnictwa Publicat 40% taniej!
Ostatnio oglądane
KOdwracanie marki. Dlaczego t...
KUcho Igielne
Ksexedpl. Rozmowy Anji Rubik ...
KChłopcy z Placu Broni
KNie odpuszczaj
KWodecki. Tak mi wyszło
KNela i sekrety dalekich lądó...
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Awangarda - 532
Blues - 447
Country - 161
Dubstep - 267
Etniczna - 167
Filmowa - 565
Hardcore - 158
Hip-hop - 1144
Jazz - 2166
Kabaret - 39
Klasyczna - 3217
Pakiety - 72
Pop - 8522
Pozostałe - 1265
Punk - 419
Religijna - 201
Retro - 28
Rock - 5442
Soul - 74
Swing - 6
Gry - 129
Sprawdź szczegółowe koszty dostawy...
Bonito.pl Instagram
PayU
Sprawdź szczegółowe koszty dostawy...
© 2006-2018 Bonito.pl – Radość z czytania Polityka prywatności i plików cookies Obowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych
Jesteśmy tanią księgarnią internetową. Oferujemy tanie książki i komiksy, muzykę na płytach CD, filmy DVD i Blu-ray, zabawki dla dzieci, puzzle i gry planszowe. Koniecznie sprawdź nasze Bestsellery!