Gra Sudoku skierowana do młodszych dzieci.
Tradycyjnie występujące w grze cyfry zastąpione zostały szesnastoma kartonikami z ilustracjami owoców. Zadanie polega na ułożeniu obrazków w diagramie 4 x 4 w taki sposób, żeby w każdym wierszu, w każdej kolumnie i w każdym z 4 pogrubionych kwadratów (2 x 2) znalazło się po jednym niepowtarzającym się obrazku. Przyjemny zabawowy sposób na rozwijanie myślenia logicznego i matematycznego najmłodszych.
W zestawie znajdują się:
• plansza (24 sztuki),
• kartoniki z wizerunkami owoców (20 sztuk),
• instrukcja.
Producent | Alexander |
Wiek | od 6 lat |
Liczba graczy | 1 osoba |
Kategoria | logiczne |
Kod paskowy (EAN) | 5906018022865 |
Waga | 752 g |
Wymiary | 245 x 203 x 50 mm |
Data premiery | 2019.09.17 |
Data pojawienia się | 2019.09.17 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Zestaw ten służy do nauki zapamiętywania ciągu obrazków, układania według określonego wzoru, kontynuacji wzoru, uzupełniania ciągu oraz układania ciągu według instrukcji słownej.
Przedstawiamy grę dla dzieci młodszych, starszych i dorosłych. W trakcie gry odkryj kartę. Wpatrując się w nią przez kilka sekund, staraj się zapamiętać kolejność kolorów. Po sygnale nawlekaj na linkę jak najszybciej kolorowe kule – zgodnie z układem odczytanym z karty. Gra jest znakomitym treningiem zręczności i świetnym ćwiczeniem pamięci. Można w niej dostosować poziom trudności do możliwości graczy. Zawartość opakowania: • 55 kart, • 12 kul, • klepsydra, • 60 żetonów, • 2 sznurki, • instrukcja. Wymiary: 24.5 x 25.5 x 6.0 cm
Układanka „Sylaby” kształci umiejętności ważne w nauce czytania i pisania. Do obrazka należy dopasować odpowiednie sylaby, aby powstała nazwa przedmiotu. Podczas zabawy dzieci rozwijają analizę i syntezę wzrokową i słuchową. Pomocna w nauczaniu początkowym. Wymiary opakowania: 17.0 x 18.5 x 4.0 cm
W „Dobble” można grać na klika sposobów. W zasadach można znaleźć pięć mini-gier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z kart kładzie na środku stołu. Na dany sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego symbolu z kartą, która leży na stole. Symbol nazywają głośno i szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Teraz każdy z graczy musi znaleźć wspólny symbol z nową kartą! Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji roślin, postaci i przedmiotów, a każda z nich jest unikalna i łączy się...
Podstawowa, najbardziej popularna wersja gry, w której liczy się każde słowo! Klasyczna gra w Scrabble polega na wymyślaniu powiązanych ze sobą słów i układaniu ich na planszy w sposób przypominający krzyżówkę. Słowa układa się z płytek z literami o różnej wartości punktowej, a wygrywa ten, kto za ułożone słowa zdobędzie najwięcej punktów. Prawdziwym wyzwaniem jest układanie słów na tych polach planszy, na których można dostać premię i uzyskać najwyższą punktację! Wymiary opakowania: 37.0 x 27.0 x 3.0 cm
Scrabble Junior zostały tak opracowane, aby dzieci mogły cieszyć się grą podobną do Scrabble, dostosowaną do ich wieku. Scrabble Junior to dwie gry: jedna przeznaczona jest dla dzieci młodszych (w wieku ok. 5-8 lat), a druga dla dzieci starszych (od 7 lat wzwyż). Gry te pomogą dzieciom poznać alfabet, nowe słowa oraz ich pisownię. Dzięki tym grom dzieci naucza się także, na czym polegają gry słowne typu krzyżówkowego. Pierwsza z gier: Słowa i obrazki przeznaczona jest dla młodszych dzieci i gra się w nią na niebieskiej, ilustrowanej stronie planszy. Na planszy nadrukowano słowa wraz z odpowiednimi ilustracjami. Taka kombinacja słów i obrazów pomaga dzieciom w nauce czytania oraz bezbłędnego pisania. Zielono-pomarańczowa strona planszy nosi nazwę Kolory i lit...
Zabawka składa się ze słupka osadzonego w podstawce oraz plastikowych elementów o różnym rozmiarze, kształcie i kolorze. Elementy można nawlekać przypadkowo lub według wzoru na karcie. Zabawka rozwija zręczność manualną, umiejętność identyfikacji kształtu i koloru, uczy realizowania określonego planu. Zabawka proponuje kilka wersji gier. Zawartość opakowania: • karty wzorów (32 sztuki), • słupki (3 sztuki), • podstawki (3 sztuki), • kule (12 sztuk, po 3 w 1 kolorze), • kostki (12 sztuk, po 3 w 1 kolorze), • koła (3 sztuki niebieskie), • trójkąty (3 sztuki czerwone), • kwadraty (3 sztuki żółte), • żetony (30 sztuk), • instrukcja. Wymiary opakowania: 30.5 x 24.5 x 5.0 cm
Książeczka przeznaczona jest dla dzieci w wieku przedszkolnym. Znajduje się w niej 18 plansz sudoku do rozwiązania, wkładka z figurami do wycięcia (środkowa rozkładówka) oraz rozwiązania zadań sudoku na stronach 27, 28. Każda plansza złożona jest z czterech pól podzielonych na cztery kwadraty (2 x 2 kratki). Książeczka zawiera reguły rozwiązywania sudoku. Wyjaśnia pojęcia: "rząd", "kolumna", "pole". Rodzice (opiekunowie) lub nauczyciele powinni: - zapoznać dziecko z regułami sudoku, - przeczytać wierszyki w książeczce, - dać dziecku czas na zapoznanie się z książeczką, - przy każdej planszy poprosić dziecko by opowiedziało o swoich obserwacjach (np. wymieniło cyfry, nazwało obrazki, policzyło, ile kwadratów jest pustych, itp.), - pomóc...
Anonimo Junior to niebanalna gra rodzinna przygotowana z myślą o najmłodszych graczach. Każdy z graczy zakłada opaskę z postacią na swoją głowę i próbuje odgadnąć kim jest! Którą z postaci z legend i baśni jesteś? Zadawaj pytania i baw się z Anonimo Junior! Zawartość pudełka: • 112 ilustrowanych kart • 4 opaski na głowę z uchwytami
Zestaw zawiera 2 gry planszowe: CHIŃCZYK to jedna z najbardziej popularnych i lubianych losowych gier planszowych. Podobnie jak Szachy, CHIŃCZYK wywodzi się z Indii, a jego pierwowzorem była starohinduska gra Pachisi. W CHIŃCZYKA można grać w dwie, trzy lub cztery osoby. Każdy z graczy otrzymuje po cztery pionki, a celem gry jest jak najszybsze wprowadzenie ich przez graczy na wyznaczone pola, kończące obieg toru planszy. O przebiegu gry w znacznej mierze decydują losowe wyniki rzutów kostka, ale pewien wpływ na jej rezultat ma również strategia przyjęta przez graczy. WARCABY, to obok SZACHÓW najpopularniejsza i najbardziej ceniona gra strategiczna od setek lat. To gra, która zmusza do myślenia, ćwiczy koncentracje i dedukcyjne rozumowanie. Zwycięża w niej ten, kto za...
Tata zabiera Ulfa na wieczorny spacer, by pokazać mu wszechświat. Idą na łąkę. Kiedy Ulf podziwia wszechświat, przyglądając się ślimakowi i źdźbłu trawy, tata irytuje się i każe mu patrzeć w górę. Tata pokazuje Ulfowi gwiazdy i nazywa je po imieniu. Ta wzniosła chwila kończy się jednak dość drastycznie w momencie, gdy tata wdeptuje w psią kupę... Przepiękna książka o rzeczach małych i wielkich, o rzeczach przyziemnych i niemal mistycznych. W prosty i niezwykle ujmujący sposób pokazuje przedszkolakowi otaczający go mikro- i makrokosmos, a rodzicom podpowiada, że dzieci rozumieją więcej, niż dorosłym mogłoby się wydawać. Książka ciepła, mądra i poetycka, a jakże przy tym pełna humoru!
Trochę rymów, dużo śmiechu... i po chwili znamy się już od stóp do głów! W przewrotnych wierszykach Ulf Stark z przymrużeniem oka filozofuje na temat części ludzkiego ciała. Ile się zmieści w naszych głowach? Gdzie mieszka język? Co by to było, gdybyśmy nie mieli pupy? I jakie rozrywki lubi rodzina Lewostopaków? Dzięki wyrazistym i zabawnym ilustracjom Charlotte Ramel od pierwszego wejrzenia polubimy Cynamona i Trusię, którzy z wielką ciekawością przyglądają się sobie od stóp do głów!
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro