Stwórz panoramę z kart i zagłębiaj się w mityczną krainę. Każdy kolejny ruch to nowa przygoda!
Myriorama z serii „Rozumówki” to 20 kart z obrazkami, które łączą się ze sobą w panoramę na podstawie której gracze opowiadają historie. Karty oferują niemal nieskończoną liczbę kombinacji. Niezależnie od tego, czy z jednej czy z drugiej strony – magicznie łączą się w poszczególnych punktach, tworząc spójna scenerie, która daje możliwość wymyślenia nieograniczonej liczby historii. Gra oferuje możliwość ćwiczenia mowy, słownictwa i komunikacji z członkami drużyny. Rozwija również kreatywność i wyobraźnię.
Głęboki las – wejdź do głębokiego lasu i poznaj żyjące w nim fantastyczne stworzenia, takie jak smoki czy olbrzymy. Uważaj jednak, by nie zgubić się w jego czeluściach!
Producent | Albi |
Wiek | od 8 lat |
Liczba graczy | od 2 |
Kategoria | logiczne, towarzyskie |
Czas gry | 10 minut |
Kod paskowy (EAN) | 8590228050618 |
Data premiery | 2021.04.28 |
Data pojawienia się | 2021.04.28 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Stwórz panoramę z kart i zagłębiaj się w mityczną krainę. Każdy kolejny ruch to nowa przygoda! Myriorama z serii „Rozumówki” to 20 kart z obrazkami, które łączą się ze sobą w panoramę na podstawie której gracze opowiadają historie. Karty oferują niemal nieskończoną liczbę kombinacji. Niezależnie od tego, czy z jednej czy z drugiej strony – magicznie łączą się w poszczególnych punktach, tworząc spójna scenerie, która daje możliwość wymyślenia nieograniczonej liczby historii. Gra oferuje możliwość ćwiczenia mowy, słownictwa i komunikacji z członkami drużyny. Rozwija również kreatywność i wyobraźnię. Tajemny dwór – udaj się w odwiedziny do tajemniczego domostwa i sprawdź, co kryje w swoim wnętrzu – urocze młode damy czy dziwne int...
Stwórz panoramę z kart i zagłębiaj się w mityczną krainę. Każdy kolejny ruch to nowa przygoda! Myriorama z serii „Rozumówki” to 20 kart z obrazkami, które łączą się ze sobą w panoramę na podstawie której gracze opowiadają historie. Karty oferują niemal nieskończoną liczbę kombinacji. Niezależnie od tego, czy z jednej czy z drugiej strony – magicznie łączą się w poszczególnych punktach, tworząc spójna scenerie, która daje możliwość wymyślenia nieograniczonej liczby historii. Gra oferuje możliwość ćwiczenia mowy, słownictwa i komunikacji z członkami drużyny. Rozwija również kreatywność i wyobraźnię. Bezkresna Odyseja – mityczna kraina pełna skrzydlatych koni, mściwych bóstw i herosów wzywa Cię na przygodę! Co szykują dla Ciebie M...
Czy można zatrzymać lub cofnąć czas? Czy najsilniejszy musi być największy? Ile razy można zmienić zdanie? I co się dzieje nocą z kolorami? Karusia i Piaskowy Wilk uwielbiają zastanawiać się nad całym mnóstwem różnych rzeczy! Świat na pograniczu rzeczywistości i dziecięcej fantazji. A przede wszystkim – spojrzenie na świat oczami dziecka. Asa Lind bardzo świadoma jest języka, smakuje go i bawi się nim, podobnie jak robią to dzieci. Pojawiające się co kilka stron rysunki Kristiny Digman w znakomity sposób współtworzą klimat opowieści.
„SłowoStwory” to gra dla 2-7 graczy w wieku 8-108 lat, której celem jest wymyślanie (na czas!) słów z różnych kategorii: miasto, muzyka, zwierzę, państwo, sport, roślina, film. Wymyśl na przykład miasto z literami D i B w nazwie lub zwierzę, którego nazwa zawiera litery Ł i W – masz na to 30 sekund! Za prawidłowe odpowiedzi gracze otrzymują karty liter, które pozwolą im zdobyć łakome stwory. Wygra gracz, któremu uda się napełnić brzuchy największej liczbie SłowoStworów! Gra posiada 2 warianty – łatwiejszym (dla młodszych graczy) oraz trudniejszym (dla graczy starszych). Jej atutem są wielkie emocje, proste zasady oraz zabawny temat i ilustracje. To inteligentna zabawa, przy której miło spędzą czas zarówno dorośli pamiętający zabawę w „pa...
Wielokrotnie nagradzana gra „Podaj dalej!” zapewni Twojej rodzinie i przyjaciołom świetną rozrywkę i niezapomniane chwile niepowstrzymanego śmiechu. Narysuj to co widzisz i odgadnij to co widziałeś, a następnie podziwiaj nieprzewidywalny efekt ciągu skojarzeń wszystkich uczestników zabawy. Ponad 1700 słów i haseł! 8 zestawów zmazywalnych pisaków, szkicowników i ściereczek. Idealna dla rodzin, na niewielkie spotkania przyjaciół, zarówno nowych jak i starych. Wielki łamacz lodów! Nie wymaga umiejętności rysowania. Ludziki z kresek i poczucie humoru mile widziane! „Podaj dalej!” to rysowany głuchy telefon, jeśli pierwszy i ostatni obrazek w szkicowniku się zgadzają to znaczy, że gracze prawidłowo odgadywali hasła. Jeśli nie? No cóż – wtedy na pewno...
Jedna z najwybitniejszych powieści amerykańskich XX wieku, a zarazem najsłynniejsza powieść o II wojnie światowej Utrzymana w poetyce czarnego humoru, ukazuje bezsens wojny i armii jako instytucji, wyśmiewa mechanizmy społeczne rządzące się logiką absurdu. Jej bohaterowie to zbiorowisko wariatów, fanatyków, idiotów i oportunistów, ale nade wszystko ludzi, którzy pragną jednego – przeżyć. Pilot Yossarian jest przekonany, że wszyscy dybią na jego życie – zarówno Niemcy, jak i dowódcy jego jednostki, zmuszający go do udziału w coraz większej liczbie misji bojowych. Udaje wariata, by wykpić się od dalszych lotów. Tymczasem otaczają go sami wariaci. Major Major Major, który przyjmuje podwładnych tylko wtedy, gdy go nie ma, porucznik Scheisskopf, którego dz...
Wszyscy gracie równocześnie! Staracie się jak najszybciej wyłożyć na stół wszystkie swoje karty. Aby wygrać, musicie wykazać się spostrzegawczością i szybkością! Gra opiera się na efekcie Johna Ridleya Stroopa, psychologa, który odkrył, że nie wszystko jest takie, jakie się wydaje! Zawartość opakowania: • 85 kart (wariant podstawowy), • 45 kart (wariant zaawansowany).
Stwórz własny sen!Gracze wybierają się w podróż do świata ze snów. Czekają na nich niezwykłe krainy: niektóre jak z bajki, inne z kolei mroczne i pełne kruków. Podglądaj i przejmuj sny rywali. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków. Proste zasady gry! • Gracze tworzą sny składające się z 4 krain (kart). Gracze nie wiedzą, jakie krainy znajdują się w snach rywali. • W niektórych krainach znajduje się więcej kruków, w innych mniej. Wygrywa ten, kto ma najmniejszą liczbę kruków w swoim śnie. • Podczas gry gracze wymieniają swoje krainy, podglądają sny rywali, wrzucają do ich snów mroczne krainy oraz starają się przejmować te z niewielką liczbą kruków. • Jeśli ktoś uważa, że w jego śnie znajduje się najmniej krukó...
Jedna z najlepszych na świecie gier imprezowych! Gracze kolejno wykładają karty. Gdy na kartach 2 graczy pojawi się ten sam obrazek, następuje pojedynek! Jak najszybciej podaj wtedy hasło z kategorii znajdującej się na karcie przeciwnika! Wygraj jak najwięcej pojedynków! Bądź szybszy od rywali – powiedz to, co masz na końcu języka! Proste zasady gry! • Stos kart umieść na środku stołu (obrazkiem do dołu). Podczas gry gracze biorą karty ze stosu i kładą przed sobą obrazkiem do góry. • Gdy na kartach dwóch graczy pojawi się taki sam obrazek, dochodzi do pojedynku. Gracze ci muszą jak najszybciej podać hasło pasujące do kategorii wskazanej na karcie przeciwnika! • Zwycięzcą zostaje osoba, która wygrała najwięcej pojedynków. Zdobyte nagrody: Najl...
Można streścić tę książkę za pomocą liczb: • Prawie 14 milionów ludzi w Polsce jest wykluczonych komunikacyjnie. • Średni wiek polskich wagonów to 25 lat. • Do więcej niż 20% sołectw nie dociera żaden transport publiczny. • W 1989 roku polską koleją podróżowało miliard pasażerów rocznie. Dziś – o 700 milionów mniej. Można też spróbować w taki sposób: • Halina nie ma prawa jazdy, więc rzadko wychodzi z domu. • Grażyna jechała pociągiem, który się palił. • Mieszkańcy Raszówki ukradli pociąg prezydentowi Lubina. • W Łubkach bus nie przyjechał, bo kierowca musiał obejrzeć mecz. • Bilans tej książki: 21 miesięcy. 34 000 km pociągiem. 3 400 km samochodem osobowym. 3 100 km na piechotę. 2 200 km busem. • W 1989 roku P...
Taavi i jego mama mieszkają w zwykłym bloku, ale mają niezwykłych sąsiadów i znajomych. Jest wśród nich mistrzyni w robieniu balonów z gumy do żucia, pani, która łapie śmieci siatką na motyle oraz krokodyl nieszczęśliwie zakochany we własnej żonie. A nawet chłopiec, który marzy o tym, by gdy dorośnie zostać psem. Każdy z nich jest sympatyczny i niepowtarzalny, chociaż trochę zwariowany… Piret Raud – to nagradzana, znana w świecie estońska autorka książek dla dzieci. Jej niezwykłe opowiadania zachwycają młodszych i starszych czytelników i wspaniale pobudzają wyobraźnię. Dzieci je wprost uwielbiają!
Polscy czytelnicy, podobnie jak przy poprzednim tomie mogli jako pierwsi na świecie zapoznać się z nowymi przygodami uwielbianych bohaterów Król Duncan i jego córka, księżniczka Kasandra, są uwięzieni w południowej wieży zamku Araluen. Daleko na północy niewielki oddział Sir Horace’a oraz dowódca Korpusu Zwiadowców Gilan tkwią w starym forcie oblężonym przez Klan Czerwonego Lisa. Młoda zwiadowczyni Maddie musi dotrzeć do drużyny Czapli i przekonać jej przywódcę Hala, by ruszyli na pomoc Horace’owi i Gilanowi. Wydawana od 2009 roku seria o przygodach zwiadowcy Willa oraz jego mistrza Halta cieszy się niesłabnącą popularnością wśród coraz to nowych czytelników. Pierwszy tom sprzedał się w ponad 150 tysiącach egzemplarzy, fani organizują kolonie pod...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro