Karty demonstracyjne to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się.
Będą także idealną pomocą dla logopedów oraz nauczycieli przedszkoli – masowych, integracyjnych czy specjalnych. Mogą być wykorzystywane do pracy w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych, na zajęciach rewalidacyjnych, a także jako narzędzie diagnostyczne umożliwiające określenie deficytów i trudności ucznia oraz pozwalające na ustalenie planu terapii.
Karty mogą być również stosowane przez rodziców do pracy w domu w celu podtrzymania ciągłości procesu edukacyjnego oraz rozwijania mowy biernej i czynnej dziecka.
Autor | Agnieszka Borowska-Kociemba, Małgorzata Krukowska |
Wydawnictwo | Harmonia Edukacja |
Rok wydania | 2020 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 40 |
Format | 21.5 x 30.3 cm |
Numer ISBN | 978-83-8080-281-0 |
Kod paskowy (EAN) | 9788380802810 |
Data premiery | 2020.09.09 |
Data pojawienia się | 2020.09.09 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Zima
Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Wiosna
Percepcja wzrokowa. Karty korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Część 2
Percepcja wzrokowa. Karty korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Część 1
Karty demonstracyjne to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Będą także idealną pomocą dla logopedów oraz nauczycieli przedszkoli – masowych, integracyjnych czy specjalnych. Mogą być wykorzystywane do pracy w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych, na zajęciach rewalidacyjnych, a także jako narzędzie diagnostyczne umożliwiające określenie deficytów i trudności ucznia oraz pozwalające na ustalenie planu terapii. Karty mogą być również stosowane przez rodziców do pracy w domu w celu podtrzymania ciągłości procesu edukacyjnego oraz rozwijania mowy biernej i czy...
Karty demonstracyjne to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Będą także idealną pomocą dla logopedów oraz nauczycieli przedszkoli – masowych, integracyjnych czy specjalnych. Mogą być wykorzystywane do pracy w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych, na zajęciach rewalidacyjnych, a także jako narzędzie diagnostyczne umożliwiające określenie deficytów i trudności ucznia oraz pozwalające na ustalenie planu terapii. Karty mogą być również stosowane przez rodziców do pracy w domu w celu podtrzymania ciągłości procesu edukacyjnego oraz rozwijania mowy biernej i czy...
Karty demonstracyjne to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Będą także idealną pomocą dla logopedów oraz nauczycieli przedszkoli – masowych, integracyjnych czy specjalnych. Mogą być wykorzystywane do pracy w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych, na zajęciach rewalidacyjnych, a także jako narzędzie diagnostyczne umożliwiające określenie deficytów i trudności ucznia oraz pozwalające na ustalenie planu terapii. Karty mogą być również stosowane przez rodziców do pracy w domu w celu podtrzymania ciągłości procesu edukacyjnego oraz rozwijania mowy biernej i czynn...
Karty demonstracyjne to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Będą także idealną pomocą dla logopedów oraz nauczycieli przedszkoli – masowych, integracyjnych czy specjalnych. Mogą być wykorzystywane do pracy w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych, na zajęciach rewalidacyjnych, a także jako narzędzie diagnostyczne umożliwiające określenie deficytów i trudności ucznia oraz pozwalające na ustalenie planu terapii. Karty mogą być również stosowane przez rodziców do pracy w domu w celu podtrzymania ciągłości procesu edukacyjnego oraz rozwijania mowy biernej i czy...
Karty demonstracyjne to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Będą także idealną pomocą dla logopedów oraz nauczycieli przedszkoli – masowych, integracyjnych czy specjalnych. Mogą być wykorzystywane do pracy w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych, na zajęciach rewalidacyjnych, a także jako narzędzie diagnostyczne umożliwiające określenie deficytów i trudności ucznia oraz pozwalające na ustalenie planu terapii. Karty mogą być również stosowane przez rodziców do pracy w domu w celu podtrzymania ciągłości procesu edukacyjnego oraz rozwijania mowy biernej i czy...
Karty demonstracyjne to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Będą także idealną pomocą dla logopedów oraz nauczycieli przedszkoli – masowych, integracyjnych czy specjalnych. Mogą być wykorzystywane do pracy w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych, na zajęciach rewalidacyjnych, a także jako narzędzie diagnostyczne umożliwiające określenie deficytów i trudności ucznia oraz pozwalające na ustalenie planu terapii. Karty mogą być również stosowane przez rodziców do pracy w domu w celu podtrzymania ciągłości procesu edukacyjnego oraz rozwijania mowy biernej i czyn...
Karty demonstracyjne to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Będą także idealną pomocą dla logopedów oraz nauczycieli przedszkoli – masowych, integracyjnych czy specjalnych. Mogą być wykorzystywane do pracy w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych, na zajęciach rewalidacyjnych, a także jako narzędzie diagnostyczne umożliwiające określenie deficytów i trudności ucznia oraz pozwalające na ustalenie planu terapii. Karty mogą być również stosowane przez rodziców do pracy w domu w celu podtrzymania ciągłości procesu edukacyjnego oraz rozwijania mowy biernej i czy...
Karty demonstracyjne to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Będą także idealną pomocą dla logopedów oraz nauczycieli przedszkoli – masowych, integracyjnych czy specjalnych. Mogą być wykorzystywane do pracy w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych, na zajęciach rewalidacyjnych, a także jako narzędzie diagnostyczne umożliwiające określenie deficytów i trudności ucznia oraz pozwalające na ustalenie planu terapii. Karty mogą być również stosowane przez rodziców do pracy w domu w celu podtrzymania ciągłości procesu edukacyjnego oraz rozwijania mowy biernej i czynn...
Karty demonstracyjne to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Będą także idealną pomocą dla logopedów oraz nauczycieli przedszkoli – masowych, integracyjnych czy specjalnych. Mogą być wykorzystywane do pracy w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych, na zajęciach rewalidacyjnych, a także jako narzędzie diagnostyczne umożliwiające określenie deficytów i trudności ucznia oraz pozwalające na ustalenie planu terapii. Karty mogą być również stosowane przez rodziców do pracy w domu w celu podtrzymania ciągłości procesu edukacyjnego oraz rozwijania mowy biernej i czynn...
Karty pracy powstały z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Materiał można wykorzystywać jako pomoc edukacyjną w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych, na zajęciach rewalidacyjnych. Karty będą przydatne również rodzicom do pracy z dziećmi w domu. Treść kart pracy odpowiada rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i jest zgodna z podstawą programową MEN. Część 3 zawiera ćwiczenia tematyczne dotyczące: • cech charakterystycznych wiosny, • ważnych świąt przypadających na okres wiosny, • wiosennych ptaków, • zwierząt hodowlanych i domowych,...
Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Teczka 2: Zima to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Karty mogą być wykorzystywane przez rodziców do pracy z dziećmi w domu w celu podtrzymania ciągłości procesu edukacyjnego, a także jako urozmaicenie codziennych zajęć. Zarówno układ, jak i treść ćwiczeń odpowiadają rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i są zgodne z podstawą programową MEN z 23 grudnia 2008 roku. Teczka Zima zawiera ćwiczenia tematyczne dotyczące: ...
Wiosna to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Karty mogą być wykorzystywane przez rodziców do pracy z dziećmi w domu w celu podtrzymania ciągłości procesu edukacyjnego, a także jako urozmaicenie codziennych zajęć. Układ kart oraz forma i treść ćwiczeń dostosowane są do rozkładu materiału, którym posługują się nauczyciele i terapeuci pracujący z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie oraz są zgodne z podstawą programową MEN z 23 grudnia 2008 roku.
Karty pracy powstały z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Materiał można wykorzystywać jako pomoc edukacyjną w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych, na zajęciach rewalidacyjnych. Karty będą przydatne również rodzicom do pracy z dziećmi w domu. Treść kart pracy odpowiada rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i jest zgodna z podstawą programową. W teczce znajdują się dwa bloki z kartami pracy: część 3 i część 4. CZĘŚĆ 3 zawiera ćwiczenia tematyczne dotyczące: cech charakterystycznych wiosny ważnych świąt przypadających na okres wiosn...
Publikacja przeznaczona jest dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnością sprzężoną, autyzmem, dysleksją oraz innymi deficytami rozwojowymi, a także dla dzieci rozpoczynających naukę języka angielskiego. Może być stosowana jako pomoc dydaktyczna w placówkach edukacyjnych, a także podczas pracy w domu jako materiał pomocniczy dla rodziców. Będzie przydatna na wszystkich etapach edukacji: w przedszkolach (masowych i specjalnych), w klasach integracyjnych, oddziałach edukacyjno-terapeutycznych oraz podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych. Część 1 zawiera słownictwo z działów: kolory liczby kształty zabawki owoce warzywa zwierzęta hodowlane zwierzęta egzotyczne.
Publikacja przeznaczona jest dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnością sprzężoną, autyzmem, dysleksją oraz innymi deficytami rozwojowymi, a także dla dzieci rozpoczynających naukę języka angielskiego. Może być stosowana jako pomoc dydaktyczna w placówkach edukacyjnych, a także podczas pracy w domu jako materiał pomocniczy dla rodziców. Będzie przydatna na wszystkich etapach edukacji: w przedszkolach (masowych i specjalnych), w klasach integracyjnych, oddziałach edukacyjno-terapeutycznych oraz podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych. Część 2 zawiera słownictwo z działów: szkolne akcesoria ciało rodzina dom przyimki przymiotniki rok codzienność Boże Narodzenie Wielkanoc.
Seria Pracuję z kartami przez cały rok przeznaczona jest dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz mających trudności w uczeniu się. Materiał opracowano z uwzględnieniem zmian zachodzących w przyrodzie, ważnych wydarzeń oraz cyklu życia człowieka. Podręcznik oraz karty pracy są zgodne z podstawą programową MEN.
Seria „Pracuję z kartami przez cały rok” przeznaczona jest dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz mających trudności w uczeniu się. Materiał opracowano z uwzględnieniem zmian zachodzących w przyrodzie, ważnych wydarzeń oraz cyklu życia człowieka. Podręcznik oraz karty pracy są zgodne z podstawą programową MEN.
Karty pracy powstały z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Materiał można wykorzystywać jako pomoc edukacyjną w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych, na zajęciach rewalidacyjnych. Karty będą przydatne również rodzicom do pracy z dziećmi w domu. Treść kart pracy odpowiada rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i jest zgodna z podstawą programową MEN. Część 1 zawiera ćwiczenia tematyczne dotyczące: wspomnień z wakacjiszkołyzasad zachowania się na ulicycharakterystycznych cech jesieniważnych świąt przypadających na okres jesieninajważniejszy...
Karty pracy powstały z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Materiał można wykorzystywać jako pomoc edukacyjną w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych, na zajęciach rewalidacyjnych. Karty będą przydatne również rodzicom do pracy z dziećmi w domu. Treść kart pracy odpowiada rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i jest zgodna z podstawą programową MEN. CZĘŚĆ 2 zawiera ćwiczenia tematyczne dotyczące: ważnych świąt przypadających na okres zimy, kalendarza: pór roku, miesięcy, dni tygodnia, cech charakterystycznych zimy, odpowiedniego...
Podręcznik przeznaczony jest dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz mających trudności w uczeniu się. Materiał opracowano z uwzględnieniem zmian zachodzących w przyrodzie, ważnych wydarzeń oraz cyklu życia człowieka. Publikacja zawiera duże zdjęcia i ilustracje oraz teksty zapisane wielkimi literami. Jest tak skonstruowana, aby nauczyciel miał wiele możliwości jej zastosowania, w zależności od umiejętności i potrzeb uczniów.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro