Gra z drewnianą łyżką kucharską!
Gracze pomagają krówce przyrządzić posiłek. Jedna z osób będzie wystukiwać łyżką sylaby składników potrzebnych do gotowania. Pozostali gracze starają się jak najszybciej odnaleźć płytkę z wystukiwanymi składnikami. Osoba, która znajdzie ją jako pierwsza, zdobywa punkt. Gra toczy się do momentu, gdy jeden z graczy zdobędzie 5 punktów.
Gra rozwija u dzieci umiejętność sylabizowania!
Proste zasady gry!
Losujesz kartę. Na każdej karcie znajdują się 3 przysmaki.
Bierzesz łyżkę kucharską i wystukujesz nią sylaby przysmaków z karty.
Pozostali gracze muszą jak najszybciej złapać płytkę z wystukiwanymi przysmakami!
Producent | Nasza Księgarnia - gry |
Wiek | od 5 lat |
Liczba graczy | 3-6 |
Czas gry | 20 minut |
Kod paskowy (EAN) | 5902719470080 |
Waga | 356 g |
Wymiary | 200 x 200 x 45 mm |
Data premiery | 2017.09.13 |
Data pojawienia się | 2017.09.04 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Krówka szaleje w kuchni i z wielkim zaangażowaniem stuka drewnianą łyżką. Okazuje się jednak, że w tym stukaniu są ukryte nazwy składników powstającej potrawy! Dzieci mają więc przed sobą zagadkę. Uwaga! Tu liczy się szybkość i koncentracja!
Zasady gry są banalnie proste. Naszym zadaniem jest pomoc sympatycznej krówce ugotować obiad. Aby to zrobić jeden z graczy wystukuje drewnianą łyżką liczbę sylab danych składników niezbędnych do przyrządzenia posiłku, a pozostali gracze, najszybciej jak potrafią, znajdują odpowiednią płytkę z tymi właśnie składnikami. Wydaje się łatwe, ale... wymaga dużego skupienia i spostrzegawczości. Nie chodzi więc tylko o to, żeby rozszyfrować, co tym razem chce ugotować krowa. Wcale nie sylaby są tu najważniejsze... Trzeba błyskawicznie reagować, pamiętać składniki i maksymalnie skupić się na zadaniu do wykonania. Oczywiście punkt zdobywa ten gracz, który odnalazł odpowiednią płytkę z wystukanymi składnikami. W poszukiwaniach dzieci wspiera ściągawka informująca o tym, jakie mamy składniki i ile każdy z nich ma sylab.
U nas rozgrywka toczyła się tak szybko, że wszystkie zdjęcia wyszły nieostre... Na szczęście Nasza Księgarnia jak zwykle przygotowała dla nas banalną instrukcję do gry, pięknie zilustrowaną i logiczną!
Gra wydaje się Wam prosta? Wcale taka nie jest! W dzisiejszych czasach nawet dzieci są zabiegane, rozproszone nadmiarem bodźców. Koncentracja staje się nie lada wyzwaniem, nie mówiąc już o zapamiętywaniu 3 nazw i odnalezieniu ich. Krówka w kuchni jest zatem przemyślana i dostosowana do potrzeb maluchów, a przy tym nawiązuje do nieśmiertelnej serii "Poczytaj mi mamo".
Jakość wykonania na szóstkę: porządna łyżka, sztywne karty i płytki, wyraźne rysunki i proporcjonalne do wielkości gry pudełko, które nie zajmuje zbyt wiele miejsca i pozwala się zabrać w daleką podróż. Dodatkowo wydawnictwo zawsze dołącza torebeczki na karty, dzięki czemu nic się nie gubi, nie niszczy i nie wypada z pudełka. Zawsze cieszy mnie ta dbałość o szczegóły, która sprawia, że gry są najlepszej możliwej jakości.
Nasza Księgarnia doskonale wie, jak powinna wyglądać idealna gra. Krówka w kuchni niesie bowiem nie tylko świetną zabawę, ale też naukę, której dzieci nawet nie zauważają... Mówiąc fachowo: ćwiczymy percepcję słuchową i wzrokową, koncentrację, pamięć i refleks. Gorąco polecam tę grę dla logopedów, pedagogów, terapeutów - dzieciaki są zachwycone!